Connect with us

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider de audienta pe toate targeturile cu „Exatlon”. Ce rezultate a obtinut concurenta?

Chiar daca au pierdut in fata echipei Turciei, romanii au dovedit inca o data ca sunt adversari redutabili si ca dau totul in lupta pentru tara lor

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

„Exatlon”, cea mai intensa competitie sportiva televizata, a pozitionat aseara Kanal D pe primul loc pe toate targeturile monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.

Lupta stransa care s-a dus intre echipa Romaniei si cea a Turciei a tinut in fata micilor ecrane, in minutul de aur, inregistrat la 21:30, 2.530.000 de telespectatori.

Prima pozitie de podium a fost ocupata de Kanal D, pe targetul Comercial, cu 10,1% Rating si 24,8% cota de piata; tot pe primul loc s-a plasat statia si in ceea ce priveste publicul de la orase, cu 10,2% Rating si 21,4% cota de piata, si la nivelul publicului National, cu 12,2% Rating si 24,7% cota de piata, in intervalul 20:15-23:15.

 

Romanii au luptat eroic, chiar daca norocul nu a fost de partea lor aseara. Acestia au pierdut in fata echipei Turciei, cu scorul de 10-6, de multe ori departajarea facandu-se la fractiuni de secunda.

Ionut, Stefan, Lupu, Roxana au inscris puncte pretioase pentru echipa si i-au facut pe redutabilii lor adversari din teren sa admire inca o data puterea romanilor de a reveni spectaculos cu victorii pe traseele dificile, care le-au testat agilitatea, forta, indemanarea si stapanirea de sine. Nu au lipsit nici momentele extrem de tensionate intre concurenti, dorinta de a castiga facandu-i pe unii dintre ei sa isi piarda controlul. Ingenuncheat, coplesit de faptul ca a pierdut in fata lui Stefan, Turabi nu si-a putut stapini furia cand Ionut, in bucuria victoriei, a trimis o minge catre popicele de pe terenul fostului pugilist; boxerul si i-a aruncat acestuia cu nisip pe spate.  Turabi a fost sanctionat pentru iesirea sa, considerata nesportiva, si scos din joc.

Razboinicii si Faimosii au demonstrat inca o data ca pot lasa orgoliile deoparte si pot deveni o singura echipa. Telespectatorii au putut fi martorii unor momente emotionante in care fostii rivali se incurajau unul pe celalalt, se luau la propriu in brate si se sfatuiau reciproc. Ramane de vazut daca buna intelegere dintre ei, sub drapelul Romaniei, va avea un efect vizibil si in competitiile viitoare intre Razboinici si Faimosi.

In aceasta seara, de la ora 19:45, urmeaza o noua editie incendiara „Exatlon”, in care cele doua echipe, Razboinicii si Faimosii, vor avea parte de o surpriza uriasa si de un traseu extrem de dificil.  Fanii „Exatlon” au motiv de bucurie pentru ca isi vor putea urmari eroii preferati cinci zile consecutiv, de sambata pana miercuri, de la 19:45.

 

Audiente Exatlon, sursa Kantar Media Romania, interval 20:15-23:15

 

Targets >>18-49 Urban+g
ChannelsRtg(000)Rtg%Share
Kanal D45310,124,8
Pro TV4049,122,1
Antena 11964,410,8
Romania TV641,43,5
National TV631,43,4
TVR 2611,43,3
Pro Cinema461,02,5
DigiSport 1350,81,9
Disney Junior340,81,9
Antena 3330,71,8

 

Targets >>Urban +g
ChannelsRtg(000)Rtg%Share
Kanal D98010,221,4
Pro TV6757,014,7
Romania TV3583,77,8
Antena 13193,37,0
Antena 32933,06,4
National TV1651,73,6
TVR 21221,32,7
TVR 11201,22,6
Prima TV1051,12,3
Pro Cinema981,02,1

 

 

Targets >>National +g
ChannelsRtg(000)Rtg%Share
Kanal D218812,224,7
Pro TV12156,813,7
Romania TV6373,67,2
National TV5283,06,0
Antena 15202,95,9
Antena 34072,34,6
TVR 12771,53,1
Prima TV2481,42,8
ETNO1961,12,2
TVR 21951,12,2

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul Next Star, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cea de-a noua editie a show-ului „Next Star”, care l-a desemnat castigator pe micul tobosar Nicholas Butacu (10 ani), din Bucuresti, a fost sambata seara lider de audienta la orase si in toata tara.  

Emisiunea prezentata de Dan Negru a adunat in fata micilor ecrane 1.396.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toata tara, in minutul de maxima audienta, de la 21.57.

Asadar, la nivelul publicului national, Antena 1 s-a aflat pe primul loc in clasamentul audientelor si a obtinut sambata seara, pe perioada difuzarii emisiunii (20.00-22.59), o audienta medie de 5,1 puncte de rating si o cota de piata de 14,2%, in timp ce urmatorul clasat, Pro TV, inregistra 3,8 puncte de rating si o cota de piata de 10,6%.

De asemenea, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 ramane lider cu o audienta medie de 4,3 puncte de rating si o cota de piata de 12,6%, urmata de Antena 3, cu  3,8 puncte de rating si 11,2% cota de piata.

Sambata seara, Nicholas Butacu (10 ani), din București, a câștigat cea de-a noua ediție “Next Star” și s-a calificat pentru marea finală a celui de-al nouălea sezon al show-ului prezentat de Dan Negru, la Antena 1.

Sunt foarte bucuros și nu mă așteptam să câștig, pentru că pe scena au urcat foarte mulți copii talentați. Dar uite că am câștigat”, spune Nicholas, emoționat.

Puștiul i-a impresionat pe cei trei jurați, Pepe, Lidia Buble și Dorian Popa, cu felul în care bate la tobe.

Nicholas a avut un număr fără cusur. A cântat excepțional, de la început până la sfârșit”, spune Dorian Popa.

Momentul lui Nicholas a fost sută la sută gândit de el. Asta am apreciat cel mai mult. Pe lângă faptul că este foarte talentat, e și foarte ingenios și abia aștept să îl văd în marea finală”, adaugă Lidia.

Sâmbăta aceasta, pe scena de la “Next Star” , copii talentați din toată țara, dar și copii care trăiesc alături de părinții lor peste hotare au susținut spectaculoase numere de percuție și umor, teatru de umbre și muzică, dans sportiv, contemporan și dans bollywoodian, dar și un număr cu clovni.

În aceeași ediție, Pepe, care împlinea 39 de ani în ziua filmării, a fost sărbătorit cu tort și cadouri. Juratul a avut parte și de o mare surpriză: fiicele sale, Maria și Rosa, au venit la tati la serviciu, să-i ureze “La mulți ani!”.

Cine sunt copiii care vor intra în concurs în ultima ediție înaintea finalei de Popularitate și a Marii Finale, telespectatorii Antenei 1 vor afla sâmbătă, 18 august, de la ora 20.00, numai la “Next Star”.

 

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National

Perioada 11 august 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

KANAL D s-a calasat in topul audientelor pe segmentul Late Night!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Kanal D, pe locul doi cu “Cash Taxi”, cu cea de-a doua editie difuzata. Aproape un milion de fani au urmarit cu sufletul la gura cea mai antrenanta emisiune a noptii!

Cea de-a doua editie a show-ului “Cash Taxi” difuzata aseara a pozitionat statia Kanal D pe locul doi la nivelul intregii tari, conform datelor furnizate de Kantar Media. Emisiunea prezentata de Catalin Cazacu a fost urmarita in medie, de peste jumatate de milion (524.000) de telespectatori din intreaga tara, pe intreaga durata de difuzare.

Marti, 31 iulie, in intervalul 22:40 – 23:45, Kanal D a intregistrat pe targetul National 2,9 puncte de rating si 9,0% cota de piata, pozitionandu-se astfel pe locul secund in topul televiziunilor din Romania.

Minutul de maxima audienta, atins chiar la debutul editiei (22:30), a adunat in fata micilor ecrane aproape un milion (994.000) de fani ai emisiunii “Cash Taxi”.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV6,821,01225
 Kanal D2,99,0524
 Romania TV2,98,8514
CASH TAXI Antena 32,78,2481
22:30-23:45Antena 12,67,9460
 Realitatea TV1,34,0234
 Prima TV0,92,7158
 Pro 20,82,3135
 ETNO0,72,3132
 Disney0,72,1121
Sursa: Kantar Media Romania    
Data:31.07.2018    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Premiera show-ului Cash Taxi, in topul audientelor

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Premiera de aseara a show-ului „Cash Taxi”, prezentat de Catalin Cazacu, a tinut in fata micilor ecrane sute de mii de telespectatori din intreaga tara, pozitionand astfel Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Prima editie „Cash Taxi”, filmata la malul Marii Negre, pe strazile Constantei, la volanul taxi-ului aflandu-se simpaticul si generosul Catalin Cazacu, a fost asteptata cu sufletul la gura de fanii Kanal D. Provocarile lansate de prezentator celor care i-au deschis portiera autoturismului, intrebarile pline de umor si neprevazut, dar si povestile de viata ale concurentilor spuse pe parcursul cursei, au starnit interesul telespectatorilor pentru noul show difuzat de Kanal D.

In intervalul de difuzare, 22:30 – 23:45, Kanal D s-a clasat pe locul secund in topul audientelor, la nivel National, cu 3,3% rating si 9,5% cota de piata. Aproape 800.000 de romani au urmarit aseara, in minutul de maxima audienta (atins la 22:37), cel mai indragit show din Romania, „Cash Taxi”.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV6,920,11237
 Kanal D3,39,5589
 Antena 13,29,2569
CASH TAXI Romania TV2,88,2508
22:30-23:45Antena 31,95,5338
 DigiSport 11,33,9240
 Prima TV1,23,4211
 Realitatea TV1,03,0187
 National TV0,92,5156
 Pro 20,82,4147
Sursa: Kantar Media Romania    
Data:30.07.2018    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending