HomeTELEVIZIUNEEmisiuniKANAL D: Show-ul BRAVO AI STIL, a fost lider de audienta pe publicul comercial!

KANAL D: Show-ul BRAVO AI STIL, a fost lider de audienta pe publicul comercial!

Luni, 10 aprilie, Kanal D a fost lider de piata pe targetul comercial, cu show-ul “Bravo, ai stil!”, conform datelor furnizate de Kantar Media. Emisiunea prezentata de Ilinca Vandici a clasat Kanal D pe primul loc in randul publicului din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, inregistrand o cota de piata de aproape 20%.

 

Ieri, in intervalul 16:30 – 18:45, Kanal D a inregistrat 2,6% rating si 19,4% cota de piata, pe segmentul de public comercial. O medie de 364.000 de telespectatori au urmarit show-ul “Bravo, ai stil!”. In minutul de maxima audienta, atins la 16:50, in fata micilor ecrane, la Kanal D, se aflau aproape o jumatate de milion (460.000) de fani ai emisiunii.

Pe intervalul orar mentionat pe locul secund s-a clasat PRO TV cu 2.5% rating si 18.8% cota de piata, iar pe locul 3, Antena 1 cu 1.9% rating si 14.7% share.

 

 

Foto Credit: KANAL D

 

Cifrele prezentate in acest articol sunt furnizate de KANAL D si au caracter pur informativ.

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre KANAL D

Analiza este facuta pe target-ul 18-49 Urban (Publicul Comercial)

Perioada 10 aprilie 2017                   

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Lasa un comentariu aici!

Written by

arina.voicu@radardemedia.ro

Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

No comments

Lasă un răspuns