Connect with us

DIGITAL

Kika sleepover – un eveniment marca pastel

Cu ocazia Zilei Internaționale a Somnului, kika a devenit, pentru o noapte, locul de testare neconvențională a saltelelor, prin activități creative și un somn confortabil chiar în zona dedicată dormitoarelor în magazin, prin evenimentul kika sleepover.

Published

on

 

Cu ocazia Zilei Internaționale a Somnului, kika a devenit, pentru o noapte, locul de testare neconvențională a saltelelor, prin activități creative și un somn confortabil chiar în zona dedicată dormitoarelor în magazin, prin evenimentul kika sleepover.

Astfel, pentru o noapte, magazinul kika a devenit zona de confort a bloggerilor, având întreg spațiul la dispoziția lor pentru a descoperi produsele în propriul stil şi pentru a testa cu adevarat saltelele kika pentru o noapte.

Cum s-a desfasurat evenimentul, cum s-au  trezit dimineața de „Ziua Fericirii” şi cum au fost testate saltelele kika în cadrul Evenimentului kika sleepover pot fi văzute în imagini  AICI.

Atunci când vine vorba de saltea, testarea și alegerea acesteia este o decizie personală.

De aceea, deschiderea kika către astfel de evenimente unice de testarea a produselor oferă clienților ocazia de a afla direct review-uri şi păreri din experiența de testare a altor consumatori urmărind #kikasleepover. 

Retailerul își dorește să ofere experiențe personalizate consumatorilor, prin care aceștia să se convingă că au făcut alegerea potrivită.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Industria de Publicitate

Peste 20 de motive să iei parte la Conferința Globală IAA „Creativity 4 Better”

Published

on

 

Conferința Globală IAA „Creativity 4 Better” se apropie cu pași repezi și, odată cu trecerea timpului, numărul de motive pentru care să mergi la eveniment cresc.

Experiențele de care ne vom putea bucura la „Creativity 4 Better” acoperă 4 importante sfere ale creativității, și anume tehnologia, comunicarea, sustenabilitatea și educația. Vom avea experiențe senzoriale facilitate de artistul media japonez Nao Tokui, experiențe jucăușe alături de compania de e-sports RFRSH Entertainment, de impact al comunității Burning Man și multe altele.

Iată câțiva dintre cei care ne vor aduce inspirație din diferite zone de business, de la directori de companii la directori de creație, la tineri antreprenori și influenceri cu impact în comunitățile lor, oameni de media, programatori și leaderi :

  1. Tal-Ben Shahar, profesorul de fericire, care a ținut unul dintre cele mai populare cursuri din istoria Harvard
  2. Marian Goodell, fondatoare și CEO Burning Man, poate cel mai cunoscut festival de pe mapamond, un adevărat oraș în deșertul Nevada
  3. Robbie Douek, președinte al RFRSH Entertainment, ne va introduce în lumea gamingului și ne va vorbi despre modul în care ea se întrepătrunde tot mai mult cu cea a brandingului, advertisingului și marketingului experiențial.
  4. Antje Hundhausen, Vice Președinte Experiențe de Brand Deutsche Telekom, ne va aduce în prim plan tehnologia care transformă industria fashionului
  5. Tony Fernandes, unul dintre cei mai de succes antreprenori din Asia, va aduce inspirație din antreprenoriat: cum e să fondezi prima linie de zbor low-cost din regiune.
  6. Fredrik Borestrom, Agency Development Partner LinkedIn, va aduce insighturi din rețeaua de socializare dedicată businessului și joburilor
  7. Tim Kobe, fondator și CEO al EightInc, o companie de design strategic care dezvoltă experiențe de brand offline, uneori numită și „cel mai bine păstrat secret al Apple”
  8. Eva și Marta Yarza, două tinere din Spania vor vorbi despre antreprenoriat după terminarea facultății și cum și-au deschis un studio de design în cel mai competitiv oraș din lume: Londra și au obținut un premiu râvnit de mulți: creionul D&AD Awards.
  9. Michael Gunton, directorul de creație al BCC Natural History, va veni cu povești despre lucrul cu Sir David Attenborough, despre cele peste 200 de producții pe care le-a realizat, și despre ultima dintre ele, Planet Earth II, vizionată de mai mult de jumătate din populația din UK.
  10. Scott Goodson, fondator și CEO Strawberry Frog, o agenție digitală multipremiată de la NY, care creează adevărate mișcări culturale în comunitățile de brand (și nu numai)
  11. Christina Keller, leader în agenția internă de creație a Facebook și Instagram, despre suportul pe care îl oferă rețeaua agențiilor și clienților pentru a implementa cele mai bune produse mobile-first
  12. Sebastian Dobrincu, un foarte tânăr antreprenor român, va vorbi despre cealaltă parte a monedei: măsurarea eficienței campaniilor de Instagram. Citiți aici mai pe larg povestea lui.
  13. Sheree Atcheson este o altă prezență din zona tech & IT care ne va încânta la Conferința Globală. Ea a dezvoltat asociația Women Who Code în UK, pentru a lupta împotriva discriminării de gen în această industrie.
  14. Jaime Mandelbaum este Chief Creative Officer Young & Rubicam și unul dintre cei mai premiați creativi la nivel global. Cele mai mari branduri din lume i-au trecut prin mână!
  15. Tom Szaky este un alt antreprenor mai puțin convențional: compania lui, TerraCycle, se ocupă de strângerea și reciclarea deșeurilor complexe și ne va inspira pentru o viață mai sănătoasă și mai conștientă
  16. Nao Tokui va aduce inspirația din muzică, programare și AI. Japonezul Nao folosește tehnologiile moderne pentru a oferi spectacole muzicale multimediale și ne va surprinde cu o astfel de demonstrație și pe 2-3 Octombrie.
  17. Oobah Butler, cel mai recent confirmat vorbitor, este un tânăr freelancer britanic care surprinde internetul cu sfaturi despre cum să intri gratis la cinema sau cum să îți transformi locuința modestă în restaurantul #1 din Londra

Iată povestea celui mai apreciat restaurant de pe TripAdvisor… care nu există!

https://video.vice.com/en_us/video/oobah-butler-i-made-my-shed-the-1-restaurant-in-london/5a5dfac6177dd44de3197af2

 

Mai mult decât inspirația, pasiunea și sfaturile pe care le veți obține de la cei 20 de vorbitori deja confirmați (dar mai urmează și alții!), mai sunt câteva motive pentru care evenimentul de pe 2-3 Octombrie este de neratat:

 

  1. Networking: audiența mixtă de la Conferința Globală IAA îți va permite să întâlnești oameni din toate colțurile lumii și toate industriile astfel încât data viitoare când vrei o schimbare de carieră sau cauți noi parteneri de proiect să știi cui să te adresezi
  2. Conferința se va desfășura la Teatrul Național București, ca să poți ajunge ușor și să poți rămâne la o seară de networking în împrejurimi.
  3. Formatul scurt și dinamic va asigura ca fiecare discurs să rămână intrigant și palpitant până la final, fără timpi morți și informații redunante.
  4. Vorbitorii sunt practicieni și activitatea lor de zi cu zi este cea care inspiră cu adevărat. Fie că vorbim de CEOs de renume mondial sau de tineri care au reușit să își dezvolte un business deosebit într-un climat foarte competitiv, toți ne vor aduce povești reale, din activitatea lor curentă.
  5. Gala Dinner va avea loc pe 2 Octombrie, seara, și e ocazia perfectă de networking cu manageri și CEOs de top, într-un spațiu select.

Până pe 15 septembrie, biletele au încă un preț preferențial pe site-ul Conferinței „Creativity 4 Better”: www.creativity4better.com .

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Profero coordonează comunicarea digitală a brandului Ben & Jerry’s în România

Published

on

 

Copleșit de prea multe deadline-uri? Mereu în întârziere din cauza traficului? Întâlnirea nu a decurs cum ți-ai fi dorit sau a pierdut echipa preferată? Hush, hush! Ben & Jerry’s știe exact de ce ai nevoie: înghețata care să îți facă ziua mai bună! Pentru a aduce acest mesaj mai aproape de fanii români, Ben & Jerry’s și-a unit lingurițele cu Profero, agenția selectată prin intermediul unui pitch local să coordoneze comunicarea digitală a brandului pe piața din România.

Astfel, Profero a dezvoltat un concept umbrelă care se ramifică din ADN-ului brandului și este adaptabil pentru toate canalele – Make everything better with Ben & Jerry’s, pe care l-a amplificat apoi, cu creativitate și mult umor, în social media.

Odată cu începerea comunicării în România, ne-am dorit un partener digital alături de care să creștem notorietatea brandului și să încurajăm consumatorii nu numai să încerce Ben & Jerry’s, ci să se lase cuceriți pe deplin de aromele înghețatei noastre. Ne-am propus să devenim top of mind în zona deserturilor delicioase și răcoritoare și am ales să pornim în această călătorie alături de Profero, care ne-a propus un concept fix pe gustul Ben & Jerry’s. Iar primele rezultate obținute împreună ne confirmă așteptările”, afirmă Emilia Bârzan, Brand Manager, Ben&Jerry’s.

 „Încă de la primirea briefului ne-am implicat 100% în dezvoltarea unui concept strâns legat de contextul actual, cu care să rezoneze cât mai mulți consumatori. Fie că suntem stresați sau plini de energie, fie că vrem să ne refacem după job sau sărbătorim un succes, nimic nu se compară cu momentul ăla în care un scoop mare de Ben & Jerry’s îți poate salva ziua sau ți-o poate face și mai frumoasă. Nici nu mai e nevoie să spun cu ce am sărbătorit după ce am câștigat pitch-ul Ben & Jerry’s! Omnomnomnom J”, adaugă Elena Negrescu, Senior Copywriter, Profero.

„Cu un tone of voice jucăuș și simpatic, Ben & Jerry’s se adresează unui public tânăr, care trăiește clipa la maximum și care apreciază dacă un brand militează pentru propriile valori și acționează în consecință. Pe aceste atuuri am mizat atunci când am construit vizualurile și iată că s-au potrivit mănușă”, spune Diana Dalimon, Jr. Art Director, Profero.

„Ne bucurăm că avem oportunitatea de a coordona prezența Ben & Jerry’s în social media din România încă de la început, pentru a o crește într-o direcție creativă și consecventă cu valorile brandului. Așa am creat pagina de Facebook a brandului, care s-a dezvoltat armonios și care acum împărtășește bucuria mai departe cu milioane de iubitori ai celei mai #WoW înghețate”, menționează Alexandra Ion, Social Media Executive, Profero.

Brandul a început comunicarea digitală pe piața locală, alături de Profero, prin lansarea paginii oficiale de Facebook Ben&Jerry’s, dar și prin comunicarea primului eveniment al brandului în România – Life is better after a pint of Ben&Jerry’s, cu sprijinul agenției de PR Golin. Comunicarea a fost amplificată printr-o colaborare inedită cu Doamna Stela, care a oferit predicții astrologice amuzante, în linie cu conceptul evenimentului. Astfel, pe lângă degustarea sortimentelor delicioase de înghețată, consumatorii au avut savurat și câte o porție de umor marca Ben & Jerry’s.

Promovarea digitală va continua pe parcursul acestui an prin intermediul unui mix de activări tactice, prezență activă în social media și amplificări de PR.

Echipa Ben&Jerry’s implicată în comunicare este formată din: Larisa Bănuță (Brand Building Executive), Emilia Bârzan (Brand Manager).

Echipa Profero: Elena Negrescu (Senior Copywriter), Dan Hariga (Art Director), Diana Dalimon (Junior Art Director), Mădălina State (Account Director),  Alexandra Bogza (Senior Account Executive), Adela Preda (Head of Strategy), Alexandra Ion (Social Media Executive), Cristina Moise (Social Media Manager), Sabin Dima (Head of Technology), Damian Nuñez (Chief Creative Officer).

Echipa Golin: Roxana Dibă (Head of Brand Communication), Livia Voicu (Senior Media Associate), Ștefania Apachiți (Media Associate), Oana Pohrib (Digital Manager).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Omni – platformă de marketing de precizie cu scalabilitate largă în creație, media și CRM

Published

on

 

Liderul global în marketing și comunicare corporativă, Omnicom Group, Inc. (NYSE: OMC), anunță lansarea Omni, o platformă de marketing bazată pe targetarea de precizie creată pentru a identifica și defini experiențe de consum personalizate, scalabile pentru disciplinele creative, media, CRM, precum și pentru alte arii de expertiză Omnicom.

Omni furnizează date despre consumator care pot fi colectate, urmărite dinamic și împărtășite în toate practicile de marketing. Omni transformă modul în care echipele Omnicom lucrează, colaborează și aduc plus valoare, de la generarea de statistici, până la construirea audienței, planificarea canalelor, implementarea creativă și distribuirea mesajelor. Pentru că fiecare consumator are o interacțiune diferită cu brandurile, datele colectate sunt măsurate și optimizate în permanență.

Nucleul Omni este cel mai cuprinzător grafic de identitate a consumatorului din întreaga industrie – o bază de date a consumatorilor conectați, construită în baza mai multor surse incluzând Neustar, LiveRamp, Experian și multe altele. Graficul de identitate corelează comportamentele consumatorilor secundă cu secundă pentru a descoperi modul în care oamenii dezvoltă conexiuni, interacționează și tranzacționează cu brandurile; mixând seturi de date printr-o metodologie care respectă reglementările regionale și politicile de confidențialitate.

Comportamentele de consum sunt cartografiate într-un grafic la fel de cuprinzător, care oferă o imagine precisă a calității, valorii și disponibilității variabilelor de date din piață. Acest plan ramificat este activat printr-un flux de lucru și un motor de conținut care le permite echipelor agenției Omnicom să livreze în mod eficient mesaje personalizate consumatorilor.

„Când am lansat Annalect, cu șapte ani în urmă, ne-am dedicat transformării efectelor datelor și analizelor asupra mass-media. Cu Omni, extindem tot ceea ce am învățat, pentru a transforma întregul proces de marketing”, a declarat Daryl Simm, CEO al Omnicom Media Group. „Omni coagulează talentul nostru într-o viziune unică asupra consumatorului și contribuie la crearea celor mai bune idei integrate care să aducă succes clienților noștri.”

Directorul executiv al Omnicom Digital, Jonathan Nelson, a adăugat: „Până acum, ideea personalizării în masă a fost mai degrabă un deziderat decât o realitate. Omni schimbă asta. Vorbim despre marketingul de precizie scalabil, în acțiune. Noua platformă poate aduce plus valoare tuturor clienților Omnicom pe multiple paliere.”

Suntem extrem de încântați că vom putea folosi și noi, în biroul din România, acest instrument ce permite scanarea în detaliu a consumatorului pentru a genera o personalizare a strategiilor de targetare nemaîntalnită până acum în industrie. Vom contribui la cartografierea globală prin adăugarea în platformă a tuturor informațiilor disponibile despre consumatorii din România și, astfel, vom putea să granulăm targetarea și din perspectiva locală.”, a declarat Liana Mihai, CEO OMD România.
Dezvoltat și găzduit de Annalect, în parteneriat cu OPMG (Omnicom Precision Marketing Group), Omni este un demers ce continuă strategia de neutralitate a grupului, la nivel de data management. Acest lucru asigură agilitatea și flexibilitatea de a identifica în permanență vânzătorii și furnizorii de aplicații potrivite într-un ecosistem de date și tehnologii în continuă schimbare. În plus, Omni este conceput să se integreze cu furnizorii de cloud marketing, permițând clienților să fructifice datele pe care le dețin.

Lansarea Omni vine după câteva luni de implementare a platformei în anumite proiecte selectate  de creație, media și CRM. Implementarea Omni va continua în toate agențiile de top ale Omnicom.

 

DESPRE OMNICOM GROUP INC.
Omnicom Group (www.omnicomgroup.com) este o companie globală de top marketing și comunicare corporativă. Rețeua Omnicom și numeroase firme specializate oferă publicitate, strategie media (planificare și cumpărare), marketing digital și interactiv, marketing direct și promoțional, relații publice și alte servicii de comunicare specializate ce deservesc 5.000 de clienți din peste 100 de țări.

DESPRE GRUPUL OMNICOM MEDIA
Omnicom Media Group (OMG) este divizia de servicii media a Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC), lider mondial în publicitate, marketing și comunicare corporativă, care oferă servicii către peste 5.000 de clienți din peste 100 de țări. Omnicom Media Group include agențiile de media full-service Hearts & Science, OMD și PHD; platforma de date și analiză Annalect; Resolution Performance Media; și o serie de companii de comunicare media și specializate.

DESPRE OMD

OMD este o companie internațională de marketing și comunicare, cea mai mare și mai premiată din lume. Recunoscută la nivel global pentru serviciile inovative şi amprenta creativă, precum şi pentru viziunea strategică integratoare, OMD asigură o gamă largă de servicii la nivel global: strategie de comunicare, planificare media, cumpărare spaţiu media, execuţie digitală, generare de conţinut, entertainment marketing, sponsorizări şi brand analytics. OMD lucrează pentru companii de top la nivel Mondial: Renault, PepsiCo, Liberty Global și The Walt Disney Company.

OMD a primit de-a lungul timpului numeroase premii și distincții, inclusiv titlul de “Media Network of the Year” la Cannes Lions 2017, titlul de “cea mai creativă și inovativă agenție din lume” pentru 11 ani consecutiv în clasamentul Gunn Report for Media 2016, distincția de “Agency Network of the Year” în cadrul Festival of Media Global în 2015 și 2016 și s-a aflat în topul indexului eficienței realizat de Effie timp de cinci ani consecutiv. În anul 2018 OMD a primit distincția de „Most Medaled Media Network” la Cannes Lions Festival of Creativity.

OMD este parte a Omnicom Media Group, divizia serviciilor de media a Omnicom Group Inc.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending