Connect with us

Industria de Publicitate

La 13 ani, GreenPixel lansează campania împotriva micilor ghinioane

Published

on

București, 9 August 2012 – Cu ocazia aniversării a 13 ani de activitate, agenția interactivă GreenPixel a lansat campania digitală “13. Cross your fingers!” prin care își invită prietenii din social media să ii protejeze în mod simbolic și amuzant de superstitiile legate de acest număr.

 “Din punct de vedere al experienței pe care am acumulat-o în toți acești ani, al expertizei și pasiunii echipei nu avem emoții. Suntem pregătiți pentru orice provocare venită din partea clienților sau pieței. Totuși, în ce privește micile ghinioane de zi cu zi, un pic de ajutor nu strică niciodată… ” a explicat conceptul Marius Deak, fondatorul si directorul de strategie GreenPixel.

 Aplicația Facebook lansată astăzi pe www.greenpixel.ro invită vizitatorii să aleagă 3-5 exemple de mici ghinioane pe care ar dori ca agenția GreenPixel să nu le întâmpine. Pe măsură ce acestea vor aduna mai multe voturi (“crossed fingers”), echipa se va considera “mai protejată”, datorită utilizatorilor, în anul care începe.

 “Ne place ceea ce facem și ne distrăm din când în când cu câte un proiecțel amuzant. Așa s-a născut ideea acestei campanii, în care ne-am amuzat maxim inventând ghinioane și superstiții. Sperăm să fie la fel de amuzante și pentru voi” a adăugat Marius Deak

 GreenPixel este una dintre cele mai vechi și respectate agenții interactive din România, fondată în 1999 de către Marius Deak sub sloganul “Rezultatele contează”. Pe parcursul celor 13 ani de activitate, agenția a ramas constantă în identitate și filosofie, reflectând aceste valori în cele peste 200 de proiecte realizate pentru: Connex, Vodafone, Ursus Breweries, Tarom, Banca Românească, FashionDays, Sanoma Hearst, Romtelecom, Rompetrol, Unicef, Ringier, ING, Fabryo, Pepsi, Unilever, La Fantana și mulți alții.

 Cu un portofoliu impresionant de proiecte de referință pentru mediul online românesc și un palmares de premii locale și internaționale (care includ de 3 ori titlul de agenția anului si alte peste 20 de recunoașteri pentru proiectele derulate), GreenPixel își propune să continue să livreze rezultate și să își consolideze poziția pe piață.

 În acest sens, printre planurile din viitorul apropiat al agenției se numără și unificarea tuturor activităților firmelor din grup sub o singură firmă – GreenPixel – care va îngloba și aria de expertiză și serviciile Avandor.

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Industria de Publicitate

Pentru relansarea ziarului Adevărul, Propaganda s-a transformat din agenție în redacție

Published

on

Din 4 septembrie, ziarul Adevărul a revenit la formatul mare.  Odată cu „lifting-ul”, publicația a trecut și printr-un refresh de poziționare. Ziarul le propune cititorilor un “nou unghi de abordare” – susținut prin mai mult spațiu acordat opiniilor – și un format care acoperă o actualitate jurnalistică mai variată. De comunicarea repoziționării și de “luarea în proporții” s-a ocupat agenția Propaganda.

 

Campanie „Un nou unghi” definește schimbarea de format în raport cu valorile jurnalismului de calitate.

 

“Stau cu nasul în telefon vreo patru ore pe zi. La fel ca toată lumea, scrolez, clichez, n-am mai mirosit cerneala de ziar de ani de zile. Înainte să ne apucăm de lucru, am propus o cură de “print press” ca să înțelegem un pic contextul. N-a durat prea mult. Nu ai motive să-ți pară rău că stai lipit de telefon. O mare parte din presa scrisă arată că un print din imgur și site-uri de soft porn. Cu știri scrise ca niște postări de semidocți, cu vagi urme de jurnalism și mult junk local.

 

În situația asta, Adevărul s-a așezat de-a curmezișul. Își propune să fie o publicație scrisă de jurnaliști. Și, deși are o poziție excelentă în digital, în loc să “bifeze” o prezență în print, și-a mărit formatul. Nu e un brief cu care te întâlnești frecvent. Cred că noi l-am prins pe ultimul.

 

Dar statement-ul de brand nu stă în extensia de centimetri pătrați. Este un statement de aderare la un tip de jurnalism care la noi este practicat mai rar spre deloc. Este o asociere cu un fel mai angajat de a face presă. Cu alte cuvinte, Adevărul se mută dintr-o redacție într-un bastion al jurnalismului de calitate. Iar cine îl cumpără după redesign susține și o etică de a face jurnalism, nu plătește doar pentru opt pagini și-un supliment”, spune Cornel Gologan, directorul de creație de la Propaganda.

 

 

Lazăr, Gologan și Ivașcu la un “paper sharing”.

Din campanie fac parte trei execuții pentru TV, o serie de patru print-uri, un spot radio și o legaturică de ad-uri pentru social și online.

 

Alexandru Lazăr – art director-ul campaniei – a ilustrat ad-urile și a scris animațiile făcute cu DSG. Despre lucrul în sine pe Adevărul spune că “a semănat cu munca într-o redacție. Gologan a scris o pagină de titluri, eu am făcut ilustrație editorială. N-am avut mari debate-uri pe tema asta, ni s-a părut firesc să lucrăm așa, să avem niște ad-uri ca niște micro știri. Care punctează câteva dintre beneficiile formatului mărit. Să clamăm “jurnalismul de calitate” ar fi fost ușor patetic, indiferent sub ce concept l-am fi redat. Ambiția jurnaliștilor de la Adevărul se subînțelege. Layout-urile pentru Adevărul se vor făcute cap coadă “în stilou”. Mi s-a părut important să ieșim cu o campanie cu feel de ziar, care se decupează ușor când o vezi în digital. Pe video, de la mine au plecat cadrele, DSG le-a trecut “pe curat” și le-a animat.”

 

Din partea clientului, campania a fost gestionată de Steluța Zamfir – Marketing Manager, Monica Gaia – Brand Manager și Dan Marinescu – Redactor-șef. Echipa Propaganda responsabilă cu unghiul și formatul a fost formată din:

Cornel Gologan – Creative Director, Copywriter

Alexandru Lazăr – Senior Art Director

Alexandru Tofan – Art Director

Andrei Dragotă – Copywriter

Bogdan Ivașcu – Group Account Director

Irina Constantin – Account Executive

Corina Anghel – Strategic Planning Director

Marcela Moldovan – A/V Producer

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria de Publicitate

Trei creativi români în juriul ADCE AWARDS 2017

Published

on

Andy Daniluc, Creative Director Cake, Alex Strîmbeanu, Creative Director JANDL Bratislava şi Simona Suman, Group Creative Director MRM/McCann şi membri ADC Romania, fac parte din juriul celei de-a 26-a ediţii ADCE Awards.

 

ADCE Awards (The Best of European Design and Advertising) este singura competiţie internaţională ce reuneşte lucrările premiate în cadrul competiţiilor locale, organizate de cluburile membre ADC Europe din 20 de ţări.

Un juriu format din peste 60 de creativi de top din agenții de advertising din Europa vor selecta cele mai bune lucrări deja premiate pe plan local. Categoriile festivalului sunt: Film & Radio, Print & Outdoor, Interactive & Mobile, Design & Craft, Promotions & New Media și Integration & Innovation.

 

Andy Daniluc va juriza în categoria Interactive & Mobile, Alex Strîmbeanu va face parte din juriul de Film & Radio, iar Simona Suman va contribui la alegerea câştigǎtorilor din categoria Promotions & New Media.

 

„E prima datǎ când fac parte din juriul unui festival din Europa, iar ADC*E Awards reprezintǎ, pe lângǎ un eveniment de prestigiu, o bunǎ ocazie de a-mi face un update în ceea ce priveşte mentalitatea celorlalţi juraţi şi nivelul calitativ al campaniilor înscrise. Abia aştept sǎ iau parte la dezbateri aprinse privind campaniile înscrise la Interactive & Mobile.”, declarǎ Andy Daniluc.

 

„Merg în juriul ADC fǎrǎ vreo preconcepţie, însǎ cu o singurǎ aşteptare – sǎ mǎ întorc titirez, dupǎ ce voi fi vǎzut cele mai bune idei şi execuţii din Europa.”, mǎrturiseşte Alex Strîmbeanu.

 „Am participat la ADC*E Awards în 2015 în calitate de „junior juror” şi mǎ bucur sǎ mǎ întorc în 2017, de data asta în liga seniorilor. Este un festival care reuneşte cele mai bune lucrǎri premiate la nivel local, asta înseamnǎ cǎ tot ce vedem acolo a fost deja recunoscut şi apreciat de un juriu. Practic avem de premiat „la crème de la crème”, iar asta face lucrurile şi mai palpitante. Can’t wait!”, povesteşte Simona Suman.

 

Festivalul va avea loc ȋn perioada 9-11 noiembrie ȋn Barcelona şi va fi parte din European Creativity Festival, festival ce anul acesta se va desfǎşura sub tema „Imagineering Creative Intelligence”.

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria de Publicitate

Holsten devine partener al campioanei României la fotbal, FC Viitorul Constanța

Published

on

Holsten, “Berea Germană Nr. 1 în România” aflată în portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB), a semnat un parteneriat pe trei ani cu campioana României la fotbal în sezonul 2016 – 2017, FC Viitorul Constanța.

Acordul a fost anunțat în cadrul conferinței de presă ce a avut loc miercuri, 16 august, la care au participat Shachar Shaine, președintele URBB, și Gheorghe Hagi, fondatorul și managerul tehnic al campioanei din 2017 a Ligii 1 de fotbal.

 

„Parteneriatul cu FC Viitorul Constanța a venit ca o alegere naturală pentru noi, pe fondul valorilor și principiilor autentice care ne definesc perfect viziunea. Seriozitatea, pasiunea și respectul sunt trăsături care au stat la baza succesului echipei Viitorul Constanța și calități pe care dorim să le susținem și promovăm, potrivindu-se perfect cu spiritul Holsten, asociat cu cavalerii care promovează valori precum: fair play, joc în echipa, perseverență și spirit de învingător. Suntem entuziasmați de performanțele obținute de acest club sub conducerea lui Gheorghe Hagi, căruia suporterii sportului-rege din România îi datorează nenumărate satisfacții. Ne dorim să îl sprijinim și să îi fim alături pe termen lung, și să punem umărul alături de acest club la obținerea a cât mai multor performanțe, oferindu-le astfel românilor cât mai multe motive de bucurie,” a declarat Shachar Shaine, președinte URBB.

 

„Suntem încântați de susținerea Holsten, un brand solid care ni se alătură în drumul către noi performanțe și considerăm că este răsplata eforturilor noastre susținute, care ne-au adus și titlul de campioană a României la fotbal. Ne propunem să investim în continuare în programe de educare și promovare a fotbalului ca un mod de viață sănătos și sperăm ca fanii să fie prezenți în număr tot mai mare la meciuri pentru a ne susține”, a spus Cristian Bivolaru, director general FC Viitorul Constanța.

 

Primul meci al echipei FC Viitorul Constanța cu sigla Holsten pe tricourile de joc va avea loc joi, 17 august, când campioana României va înfrunta FC Salzburg în ultimul tur preliminar pentru calificarea în grupele competiției Europa League 2017-2018.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Trending