Connect with us

ALL MEDIA

La final, GAUDEAMUS rămâne cel mai citit târg de carte: 5 zile, 850 de evenimente şi 125.000 de vizitatori

Published

on

Ediţia 2016 a Târgului Internaţional GAUDEAMUS, organizat de Radio România (Centrul Cultural Media), s-a încheiat duminică, 20 noiembrie, în prezenţa unui public încă foarte numeros, dornic să profite până în ultima clipă de oferta bogată şi de atmosfera inconfundabilă ale evenimentului.

Numărul mare al participanţilor (peste 300), al evenimentelor pe care târgul le-a găzduit (peste 850) şi al vizitatorilor – peste 125.000 – , care egalează recordul înregistrat la ediţia precedentă, reconfirmă statutul evenimentului şi sloganul sub care s-a desfăşurat şi în acest an: „cel mai citit târg de carte, de la cel mai ascultat radio din România”.

 

Târgul Internaţional GAUDEAMUS, eveniment reper al peisajului cultural românesc de peste două decenii, a avut loc în acest an în perioada 16 – 20 noiembrie în Pavilionul Central al Complexului Expoziţional Romexpo. Ediţia 2017 va avea loc în perioada 22 – 26 noiembrie, în Pavilionul Central Romexpo, şi va avea ca invitat de onoare Statele Unite ale Americii.

 

 

Premiile ediţiei 2016 a târgului, decernate duminică, 20 noiembrie, au fost:

· Trofeele GAUDEAMUS, ai căror câştigători au fost stabiliţi prin Votul Publicului, au fost acordate Editurilor Humanitas (locul 1), RAO (locul 2) şi Nemira (locul 3);
· Trofeul pentru Cea mai râvnită carte a târgului”, stabilit tot prin Votul Publicului, a revenit Editurii Arthur, pentru seria „Harry Potter” de J. K. Rowling;
· Trofeele Presei pe secţiunile TV, radio, publicaţii şi online au fost câştigate de: postul România TV,  postul Europa FM, cotidianul Adevărul şi website-ul HotNews.ro. Trofeul pentru secţiunea agenţii de presă nu a fost acordat. Posturile Radio România, frecvent  indicate drept surse de informaţii despre eveniment, nu au intrat în această competiţie, dat fiind statutul de organizator al instituţiei.
· Premiul de Excelenţă, în valoare de 10.000 lei, oferit de către Radio România, a fost decernat Editurii Tracus Arte, pentru susţinerea generoasă şi amplă a literaturii române contemporane.
· Premiul Educaţia a revenit Academiei de Studii Economice din Bucureşti, în semn de apreciere pentru constanţa şi pentru standardele înalte la care Academia s-a prezentat şi în acest an la Gaudeamus;
· Premiul pentru traducere Antoaneta Ralian”, decernat pentru traducători din limba română într-o limbă străină şi dintr-o limbă străină în limba română a fost acordat la această ediţie:
Doamnei Ioana Ieronim – pentru traducerea volumului „House of the People – When Big Is Not Beautiful”, apărut la Editura Vremea şi Doamnei Grete Tartler, pentru traducerea volumului „Poetry and Science – An Anthology of Contemporary Authors from Romania”, apărut la Editura Vremea (acordat pentru traducere din română într-o limbă străină);
– Doamnei Veronica D. Niculescu, pentru traducerea volumului „Scrisori către Vera” de Vladimir Nabokov, apărut la Editura Polirom (pentru traducerea dintr-o limbă străină în limba română).

 

Miss Lectura pentru ediţia 2016 a Târgului GAUDEAMUS a fost desemnată domnişoara Angela Izvercian. Premiul a fost oferit de Casa de Modă Ilinca din Craiova.

Invitatul de onoare al ediţiei a fost China, prima ţară din afara Europei care a participat la târg în această calitate.
Preşedintele de onoare al Târgului GAUDEAMUS 2016 a fost domnul prof. univ. dr. Liviu Papadima, prorectorul Universităţii din Bucureşti.

 

Proiecte Radio România  – Gaudeamus
În cadrul Târgului a fost organizată finala celei de a XIV-a ediţii a Concursului Naţional de Lectură „Mircea Nedelciu”,
 dedicat elevilor de liceu; câştigătorii acestei ediţii au fost: locul I – Florentina Dima,  Colegiul Naţional „Mihai Viteazul” din Bucureşti; locul II – Cristina Andrei, Colegiul Naţional „Elena Cuza” din Craiova; locul III – Andi Munteanu, Colegiul Naţional Iaşi. Premiile au fost oferite de Radio România şi au constat în sume de bani destinate achiziţionării de cărţi din târg.

 

Proiectul „Cărţile se întorc acasă” s-a bucurat de un real succes şi în acest an. Fondul de carte constituit prin donaţii ale vizitatorilor şi expozanţilor a cuprins circa 2.000 de volume şi va fi preluat de către reprezentanţii bibliotecii publice din localitatea Aninoasa (judeţul Dâmboviţa) şi ai Asociaţiei Art Altfel, pentru derularea unor proiecte umanitare. De la lansarea acestui proiect în 2010, peste 151.000 de volume au ajuns, prin generozitatea expozanţilor şi a vizitatorilor GAUDEAMUS în peste 350 de biblioteci aflate în aria de acoperire a posturilor Radio România.

Invitaţi de nota 10: Olimpicii României – un proiect care îşi propune să aducă în prim-plan competitivitatea şi excelenţa învăţământului românesc, să atragă atenţia asupra performanţelor şi potenţialului reprezentanţilor săi de top pentru viitorul României. La GAUDEAMUS 2016, 13 elevi medaliaţi la concursuri internaţionale la diverse discipline, au fost invitaţi speciali ai Târgului şi premiaţi de către Radio România şi Automobile Dacia.

 

Cei care au contribuit  la proiectele Radio România  – „Cărţile se întorc acasă”, „Invitaţi de nota 10: Olimpicii României” şi la Atelierul de creaţie din cadrul Salonului de Carte pentru Copii „Ion Creangă” au fost editurile Corint, Cetatea de Scaun, Curtea Veche, Didactica Publishing House, Erc Press, Flamingo GD, Fundaţia Euromonitor pentru Excelenţă, Meteor Press, Nemira, Niculescu, Paralela 45, Polirom, Prut, Semne, Sigma, Trei, Tritonic şi Vremea.


Ziarul Târgului (4 numere) a fost realizat într-un tiraj zilnic de 7.000 de exemplare, în perioada 16 – 20 noiembrie, de către o echipă redacţională de la cunoscuta publicaţie Caţavencii.

 

Tombola GAUDEAMUS
Derulată pe întreg parcursul târgului, pe baza biletelor şi a abonamentelor de intrare, Tombola GAUDEAMUS a oferit vizitatorilor ediţiei ocazia de a câştiga numeroase premii: 3 carduri prepaid, fiecare în valoare de 4.500 lei şi 10 eBook-reader oferite de BRD Groupe Société Générale şi 3 vouchere foto-carte CEWE, în valoare de câte 135 lei.

 

Ediţia 2017 a Târgului Internaţional GAUDEAMUS – Carte de Învăţătură va avea loc în perioada 22 – 26 noiembrie, în Pavilionul Central Romexpo, şi va avea ca invitat de onoare Statele Unite ale Americii.

 

Foto Credit: SRR

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Postul de televiziune Digi Film îşi schimbă denumirea în FILM NOW

Published

on

Foto Credit: DIGI TV

Din 18 iunie, Digi Film, canalul de filme al RCS & RDS, va avea o nouă identitate. După șapte ani sub același brand, el își asumă acum un nume care întrupează valorile spectacol, culoare, aventură, într-o lume în care totul se întâmplă acum: aventură, acum; emoţie, acum; film, acum.

Astfel, Digi Film devine Film Now, un canal TV care aduce publicului abonat mai mult spectacol, mai multă emoţie, mai mult dinamism într-o selecție de filme de calitate, 24 de ore din 24, neîntrerupte de pauze de publicitate.

Digi Film a pornit în februarie 2011, din dorința companiei RCS & RDS de a completa oferta modestă a canalelor de film prezente în România. De atunci, Digi Film a adus publicului producţii de vârf din cele mai diverse genuri cinematografice, de la cele mai noi titluri la filmele de cult ale fiecărui gen. Difuzând încă de la lansare titluri premiate, multe cu succes colosal la box office, Digi Film a devenit rapid unul dintre preferatele  telespectatorilor Digi și ale cinefililor.

„Dacă ar fi să ne definim printr-o idee, probabil am vorbi despre acţiune sau adrenalină. Dar am promovat întotdeauna o combinaţie între fiorul adrenalinei  şi senzaţia de confort şi relaxare a comediilor bune, şi am completat tabloul cu cea mai diversă paletă de genuri: thriller, science-fiction, istoric, horror, film romantic, animaţie, dramă etc. În luna iulie, filme ca “Ice Age”, “Paddington 2”, “Doctor Strange”, “Arrival”, “Escape Plan”, “Den of Thieves”, “Bastille Day” și multe altele vor face parte din oferta Film Now,” precizează Bogdan Chiriţoiu, manager canale tematice.

Digi Film / Film Now are ca target principal spectatorul urban între 18 și 65 de ani. Grila 24/24 urmărește structura demografică și tiparul ocupării forţei de muncă, precum și tiparul de consum al telespectatorilor români, oferind filme de aventură, acţiune, comedie sau familie în timpul zilelor de lucru, animaţii și filme pentru copii în dimineţile zilelor de weekend și în perioadele de sărbători, filme cu cast puternic și renume în zilele de weekend. În prime time sunt programate cele mai intense filme de acţiune, aventuri sau thriller, cele mai tari comedii, cele mai incitante drame psihologice sau de suspans. Noaptea se difuzează preponderent filme de acţiune, thriller sau horror, pentru amatorii de senzaţii tari.

Digi Film / Film Now colaborează cu cele mai puternice companii de distribuţie de film din întreaga lume, de la marile studiouri (Warner, Disney, NBC etc.) la companii independente din România sau din străinătate, pentru a asigura telespectatorilor săi acces la o selecţie pentru toate gusturile și exigenţele

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending