Connect with us

AUDIENȚE TV

La TVR 2, Fotbal pentru viata a strans 134.000 de euro in 80 de minute si 3,6 rating (vezi cifre)

Published

on

Transmis în direct la TVR 2, evenimentul Fotbal pentru viaţă a reuşit performanţa de aduna 134.000 de euro în 80 de minute. Aseară, pe stadionul Dinamo, la iniţiativa Fundaţiei „Salvaţi-vă îngerii” şi a Fundaţiei „Gheorghe Hagi”, Gheorghe Popescu, Gheorghe Hagi, Miodrag Belodedici, Ilie Balaci, respectiv Dan Bittman, Virgil Ianţu, Șerban Huidu, Robert Turcescu şi mulţi alţii au jucat Fotbal pentru viaţă. Fondurile strânse în urma acestui meci caritabil vor fi donate Spitalului de Pediatrie „Marie Curie” din Bucureşti.

„Mulţumesc tuturor românilor frumoşi care ieri au înţeles că doar împreună putem face ceva pentru copiii bolnavi de astăzi şi de mâine. Bilanţul aproximativ al evenimentului Fotbal pentru viaţă arată aşa: în total au fost cam 25.000 de sms-uri, ceea ce înseamnă aproximativ 50.000 de euro, 4.200 de euro din bilete, 80.000 din donaţii de la firme, companii şi oameni de afaceri, şi muuuuuuuuuuuuuuulte promisiuni pentru zilele viitoare. În 80 de minute, datorită TVR 2 am adunat 134.200 euro.

Mulţumesc TVR! Mulţumesc Români! Continuaţi să donaţi în contul FundaţieiSalvaţi-vă îngerii!: RO11BRDE 410SV080 44 77 4100. Campania pentru construcţia noului spital de pediatrie Marie Curie continuă!”, a declarat Liana Stanciu, organizator al evenimentului caritabil, cea care, împreună cu Mihai Georgescu, patronează Fundaţia „Salvaţi-vă îngerii”.

Nu doar sumele adunate aseară demonstrează interesul românilor pentru partida amicală de fotbal. Şi cifrele de audienţă arată că telespectatorii au urmărit cu interes meciul de pe TVR 2. Astfel, pe intervalul 20.39 – 21.49, când a fost transmisă partida de fotbal, TVR 2 a înregistrat, la nivel naţional, o audienţă medie de 430.000 de telespectatori (rating mediu – 2,1 %).

Pe target comercial (urban, 18-49), finalul meciului, când se executau loviturile de la 11 metri, a adus 3,6 puncte de rating postului TVR 2. Numărul maxim de telespectatori care au urmărit Fotbal pentru viaţă a fost atins la ora 21.33. La nivel naţional, 610.000 de telespectatori urmăreau în acel minut TVR 2, ceea ce corespunde unui rating de 3% şi 7,5% cotă de piaţă.

Întrucât campania de strângere de fonduri pentru Spitalul „Marie Curie”continuă, iar interesul telespectatorilor pentru meciul de aseară este foarte mare, TVR 2 va relua în perioada următoare partida de fotbal dintre selecţionatele gloriilor fotbalului românesc şi cea a artiştilor.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Advertisement
Loading...
Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ASIA EXPRESS merge mai departe! Vezi cine a câștigat confruntarea marilor producții din seara de marți!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Marţi, 20 februarie, cel de-al patrulea episod al emisiunii Asia Express – Drumul Dragonului îşi menține cota de piață peste media înregistrată de Antena 1 în primele luni ale acestui an, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul Naţional şi Urban cu emisiunea „Exatlon România”Pro TV, care a difuzat reality show-ul „Ferma vedetelor” şi meciul de fotbal „Chelsea-Barcelona” din UEFA Champions League, s-a clasat pe primul loc în target comercial. Antena 1 înregistrează audiențe peste media stației şi locul trei în toate targeturile de referință.

Emisiunea „Asia Express – Drumul Dragonului” fost urmărită în medie pe minut de 1.064.000 de telespectatoriMinutul de aur, atins la 20:32, a adunat în fața televizoarelor 1.828.500 de români.

 

PUBLICUL NATIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D22.311.32020.2
Pro TV16.28.21469.8
Antena 111.76.01064.2
Prima TV4.62.3418.1
Antena 34.52.3404.1

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.08.8849.8
Pro TV16.98.3798.9
Antena 112.46.1584.0
Antena 36.03.0285.3
Romania TV4.52.2214.1

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.99.4420.5
Kanal D22.29.1406.2
Antena 117.27.0314.7
Prima TV3.11.357.2
National TV3.01.254.2

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

EXATLON: Inca un concurent a parasit competitia, iar sambata Romania se va duela cu Turcia! Show-ul, lider de audienta!

Exatlon”. Editia de aseara, in care inca un Razboinic a parasit Republica Dominicana a adus, din nou, Kanal D, pe primul loc in audiente

Sambata, 24 februarie, fanii „Exatlon” vor putea urmari un meci istoric: Romania- Turcia.

Published

on

Foto Credit: KANAL D

„Exatlon”, cea mai spectaculoasa si intensa competitie difuzata la televizor, continua sa uimeasca si sa cucereasca tot mai multi telespectatori.

Editia de aseara a  adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D,  peste doua milioane de telespectatori (2.020.000), in minutul de aur (20:46), inregistrandu-se 2.658.000 de telespectatori, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Kanal D a fost aseara pe primul loc in audiente, cu 11,3% Rating si 22,3% cota de piata, la nivelul publicului National, si cu 8,8% Rating si 18,0% share, in randul publicului de la orase. Pe comercial, statia s-a pozitionat pe locul secund, cu 9,1%Rating si 22,2% cota de piata, la foarte mica distanta de primul clasat.   

 

Aseara, Razboinicii au ramas fara Radu Frandes, acesta a parasit competitia Exatlon in urma votului telespectatorilor. Momentul culminant din Arena, cel care a decis cine pleaca acasa, a fost unul incarcat de tensiune; Anca s-a aparat in continuare in fata coechipierilor sai si i-a facut pe acestia sa traga o concluzie deloc confortabila si pacifista.

Chiar daca in timpul liber incercam sa fugim unii de altii, Jocul si Arena intotdeauna ne vor aduce impreuna”, a declarat Alex cu amaraciune, dupa ce Anca a reafirmat ca ii va ignora pe baietii din echipa sa.

 

Tot in Arena, Cosmin Cernat a facut un anunt care a adus aplauze furtunoase. Sambata, urmeaza un meci istoric, in care Razboinicii si Faimosii vor deveni o singura echipa, luptand sub steagul Romaniei. Meciul Romania-Turcia va fi inca o sansa ca orgoliile sa fie lasate la o parte, iar fairplay-ul sa triumfe.

Sunt convins ca va veti bucura din toata inima, aveti din nou sansa unica de a reprezenta Romania. Va veti uni din nou sub tricolor. Ca adversar veti avea o natiune cu care ne-am intalnit de multe ori, fie la nivel de echipe de club, fie la nivel de echipa nationala. Romania va intalni Turcia! Sper din toata inima sa castigati!”, le-a transmis Cosmin Cernat concurentilor.

 

Momentul eliminarii lui Radu in arena a venit dupa un joc extrem de dificil, in care participantii au fost nevoiti sa reactioneze ca unul singur. Coordonarea, comunicarea, motricitatea buna, calmul au fost punctele forte care le-au adus Faimosilor victoria de aceasta data. In urma jocului, acestia au castigat dreptul de a locui in casa si cinci felii generoase de pizza pentru fiecare concurent, atat de asteptate de Faimosi. Au existat si rabufniri, semn ca presiunea concursului este din ce in ce mai mare, iar unii dintre concurenti incep sa cedeze si sa isi exteriorizeze puternic trairile. Ionut a avut parca momente de agonie in timpul jocului, in momentele in care simtea ca pierde controlul. Foarte bun tactician si jucator pentru echipa sa, acesta a rabufnit de cateva ori, atunci cand lucrurile nu pareau sa mearga cum trebuie.

Nu pierdeti sambata, 24 februarie, de la 19:45, o editie absolut spectaculoasa, un meci istoric, Romania-Turcia, in care concurentii de la „Exatlon” pot demonstra ca sunt o adevarata echipa!

 

Tabel Audiente Tv pentru toate segmentele de public: National, Urban si Comercial:

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D11,322,32020
 Pro TV8,216,21467
 Antena 15,911,71058
EXATLONPrima TV2,34,6417
20:01-23:04Antena 32,34,5403
 Romania TV1,93,8344
 National TV1,42,9259
 TVR 11,32,7241
 Happy Channel1,02,0182
 Antena Stars1,01,9173
Source: Kantar Media Romania    
Date: 20.02.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,818,0850
 Pro TV8,317,0798
 Antena 16,012,4582
EXATLONAntena 33,06,1285
20:01-23:04Romania TV2,24,5213
 Prima TV1,63,3155
 National TV1,53,2149
 TVR 11,22,5119
 Happy Channel1,02,197
 Realitatea TV0,91,885
Source: Kantar Media Romania    
Date: 20.02.2018    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV9,423,0421
 Kanal D9,122,2406
 Antena 17,017,1314
EXATLONPrima TV1,33,157
20:01-23:04National TV1,22,954
 Pro Cinema0,92,341
 TVR 10,71,833
 Antena 30,71,732
 Romania TV0,71,731
 Happy Channel0,61,527
Source: Kantar Media Romania    
Date: 20.02.2018    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

”Mă însoară mama!”, lider de audiență! Mamele și-au testat viitoarele nurori în fața a milioane de români!

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Luni, 19 februarie, emisunea “ Mă însoară mama!” a clasat Pro TV pe primul loc in targeturile Urban si Comercial 18-49, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Kanal D a fost lider de audiență la nivel Național cu „Exatlon Romania”. Super producția Antenei 1 „Asia Express: Drumul Dragonului” a obținut locul trei in toate targeturile de referință pe durata de difuzare a reality show-ului Pro TV.
Aseară, Cove a condus primele întâlniri dintre băieții înscriși în emisiunea Mă însoară mama!, mamele lor și pretendentele la titlul de nora perfectă. Cu emoții mari și încurajați de cele care le-au dat viață, primii patru flăcăi și-au cunoscut posibilele viitoare soții. Sorin, Ovidiu, Andrei și Ciprian au fost cei care au stat, pentru prima dată, față în față cu domnișoarele venite să-i cucerească, iar românii au fost curioși să afle cum arată acestea, dar și să vadă cum decurge prima interacțiune băiat – mamă – fete.
Mă însoară mama! a fost lider de audiență și a obținut 10 puncte de rating și 22.4% share pe segmentul de public comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea clasată pe poziția secundă avea 9.3 puncte de rating și 20.8% share. Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.9 milioane de telespectatori au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audiență, de la ora 21:57, aproape 2.6 milioane de români urmăreau primele discuții în contradictoriu dintre mame și fete. Alți patru băieți își vor cunoaște pretendentele în ediția Mă însoară mama! de luni, 26 februarie, de la ora 20:30.
PUBLICUL NAŢIONAL
Target>>National All
Interval>>20:30-22:42
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D21.311.52056.7
Pro TV19.810.71911.0
Antena 111.16.01068.5
Antena 34.62.5439.7
Prima TV4.12.2395.4

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-22:42
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.89.9958.9
Kanal D17.09.0867.1
Antena 112.16.4620.4
Antena 35.12.7258.2
DigiSport 14.12.2209.0

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-22:42
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.410.0446.3
Kanal D20.89.3414.5
Antena 116.87.5335.1
Prima TV2.61.252.3
DigiSport 12.51.150.6

 

Sursa datelor: Kantar Media / Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending