Connect with us

ALL MEDIA

,,La vie en rose”, în premieră, la Pro Cinema

Published

on

 

Simbata, 6 noiembrie, de la ora 22:00, Cristian Tudor Popescu le propune telespectatorilor Pro Cinema un adevarat regal cinematografic – “La vie en rose” (“La mome”). Cistigator a doua premii Oscar, patru premii Bafta, cinci premii Cesar si un Glob de Aur, “La vie en rose”, difuzat in premiera de Pro Cinema, este o drama biografica ce prezinta destinul neverosimil al lui Edith Piaf.

Impresionanta poveste a vietii cintaretei a fost ecranizata de regizorul Olivier Dahan, iar in rolul principal poate fi urmarita spectaculoasa interpretare a lui Marion Cotillard, care a fost rasplatita cu premiile Oscar, Bafta, Cesar si Globul de Aur pentru cea mai buna actrita intr-un rol principal. Astfel, datorita performantei lui Cotillard, Oscarul, dar si Globul de Aur au revenit pentru prima data unui actor care si-a interpretat rolul in limba franceza. “La vie en rose” este si primul film frantuzesc care a cistigat mai mult de un premiu Oscar – cel de-al doilea fiind acordat pentru machiaj. De altfel, Marion Cotillard este unul dintre cei cinci actori care au cistigat premiul Oscar pentru un rol interpretat, in cea mai mare parte, intr-o limba straina. Ceilalti patru sint Sophia Loren, Robert de Niro, Benicio del Toro si Roberto Benigni.

Alegerea lui Marion Cotillard pentru rolul principal s-a dovedit foarte inspirata, iar regizorul Olivier Dahan, care a scris si scenariul, a marturisit ca a conceput toata aceasta poveste avind-o in minte pe Marion Cotillard. Aceasta s-a dovedit dispusa la orice sacrificii pentru acest rol. Machiajul dura si pina la patru ore, iar actrita a avut initiativa de a-si rade sprincenele, dar si o parte din par pentru ca asemanarea dintre ea si cintareata sa fie mai accentuata.

Structura narativa a filmului nu este una lineara, ci una bazata pe evenimentele-cheie din viata lui Edith Piaf, reconstituindu-se astfel momentele cele mai importante ale destinului cintaretei.

Filmul a fost un succes de box-office si a devenit cea de-a treia productie frantuzeasca cu cele mai mari incasari din Statele Unite (dupa “Amelie” si “Fratia lupilor”).

Filmul a primit reactii pozitive din partea criticii, care a fost impresionata in primul rind de interpretarea lui Marion Cotillard: “Este greu sa n-o admiri pe Cotillard pentru disciplina si ferocitatea pe care le aduce in acest rol”, scria A. O. Scott, de la “The New York Times”, iar Richard Nielsen, de la “Arizona Republic” indemna inainte de decernarea premiilor Academiei Americane de Film: “Nu va obositi sa votati! Dati-i Oscarul lui Marion Cotillard. In rolul lui Edith Piaf din La vie en rose interpretarea ei este uluitoare, cea mai impresionanta pe care am vazut-o in ultimii ani!”.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending