HomeTELEVIZIUNESerialeLas Fierbinţi şi Atletico Textila, lider de audienţă la PRO TV. Seara continuă cu fierbinţenii şi Ai noştri!

Las Fierbinţi şi Atletico Textila, lider de audienţă la PRO TV. Seara continuă cu fierbinţenii şi Ai noştri!

Las Fierbinți, Atletico Textila și Ai noștri aduc umorul și cele mai simpatice personaje de comedie în casele românilor! În fiecare miercuri, fierbințenii joacă în aceeași ligă cu fotbaliștii de la Atletico Textila, iar în această confruntare comedia câștigă detașat! Joia, situațiile la limită prin care trec îndrăgitele personaje din Las Fierbinți și Ai noștri demonstrează că suntem un neam unit în comedie!

 

Las Fierbinți și Atletico Textila, lideri de audiență miercuri seară pe segmentul comercial!

 

Imediat după Știrile Pro TV prezentate de Andreea Esca, un nou episod Las Fierbinți a făcut telespectatorii să râdă românește la Pro TV! Miercuri seară, fierbințenii au fost puși pe afaceri: Bobiță a avut de vânzare un șampon miraculos care scapă bărbații de chelie, iar polițistul satului, Robi, a încercat să își dezvolte o afacere cu vânzare de pește. Bineînțeles, socoteala de acasă nu se potrivește cu cea din târg, așa că planurile le-au fost rapid date peste cap. Episodul Las Fierbinți de miercuri seară a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, iar pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Pro TV a obținut 11.3 puncte de rating și 30.7% share, spre deosebire de televiziunea clasată pe locul al doilea, ANTENA 1 cu 5.1 puncte de rating și 13.9% share.

 

Seara a continuat cu Atletico Textila, unde domnul Pompiliu (interpretat de Florin Călinescu), finanțatorul echipei, a adus jucători noi în locul specialiștilor Leonard, Adrian și Popa Ilie. Dacă noile rezerve din echipă au trecut prin tot felul de aventuri pentru a deveni din nou titulari, doamnele din Atletico Textila au trecut și ele printr-o experiență deloc blândă în bucătărie, unde au învățat să facă ciorbă de la Ahmed! Pe intervalul acestui episod, Atletico Textila a fost lider de audiență pe segmentul publicului comercial, cu 7.9 puncte de rating și 19.9% share, iar televiziunea clasată pe locul al doilea, ANTENA 1 a înregistrat 7.2 puncte de rating și 18.1% share.

Joia se petrece cu fierbințenii și Ai noștri!

 

În această seară, de la 20:30, Las Fierbinți revine cu un nou episod în care Bobiță, Celentano, Giani și Vasile trec prin aventuri care vor stârni hohote de râs, iar Ai noștri se apucă de renovat și demonstrează că până și cele mai simple activități se pot complica atunci când cei doi socri fac echipă și vin în ajutor!

 

Foto Credit: PRO TV

 

Cifrele prezentate in acest articol sunt furnizate de PRO TV si au caracter pur informativ.

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Analiza este facuta pe target-ul: 18-49 Urban

Perioada 5 aprilie 2017                   

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Written by

roxana.voicu@radardemedia.ro

Ma puteti contacta pe e-mail!

No comments

Lasă un răspuns