Connect with us

ALL MEDIA

Like-uri false pe Facebook si followers fictivi pe Twitter au fost cumparate de vedete si ministere

Published

on

 

Mai multe vedete, companii si chiar Departamentul de Stat american au cumparat „Like”-uri false pe Facebook, vizualizari false pe YouYube si followes fictivi pe Twitter de la o serie de „ferme de click-uri”.

Angajaţii de la aceste „ferme de click-uri” sunt plătiţi pentru a apăsa de multe ori pe zi butonul „Like” de pe Facebook, pentru a viziona videoclipuri pe YouTube şi pentru a redistribui anumite comentarii publicate pe Twitter cu scopul de „a umfla” cifrele care descriu traficul de pe reţelele de socializare, informează dailymail.co.uk.

De când platforma Facebook a fost lansată în urmă cu 10 ani, utilizatorii acesteia au folosit-o pentru a-şi spori câştigurile financiare, pentru a-şi face mai mulţi prieteni, pentru a se lăuda cu drepturile obţinute sau cu victoriile lor pe plan profesional. În tot acest timp, companiile de „social media” au citat fără încetare nivelurile de angajare ale utilizatorilor pe aceste platforme pentru a-şi lăuda valoarea.

Pentru doar o jumătate de cent pentru fiecare click, anumite site-uri monitorizează toate activităţile online – de la conexiunile pe LinkedIn care îi fac pe membrii acestei reţele să pară mai potriviţi pentru angajare şi până la rularea unor piese pe platforma Soundcloud pentru a trezi interesul anumitor case de discuri.

Anul trecut, Departamentul de Stat american, care are peste 400.000 de „Like”-uri şi, recent, a avut cea mai populară pagină de Facebook din Cairo, spune că a încetat să mai cumpere fani pe această platformă după ce inspectorul său general a criticat politica departamentului prin care acesta cheltuia 630.000 de dolari pe an pentru a-şi creşte numărul de prieteni de pe reţea.

Într-un alt caz, numărul fanilor unei pagini de pe Facebook a crescut de la 10.000 la peste 2,5 milioane. Uneori există însă explicaţii plauzibile pentru creşterile acestor click-uri. Astfel, cel mai popular oraş de pe pagina Burger King a fost, pentru câteva săptămâni, Karachi, din Pakistan, după ce grupul american a deschis câteva restaurante în acel oraş.

Votati AICI pentru Semifinala Premiilor Radar de Media , editia Primavara 2014

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi Sport va difuza meciurile din Liga 2 plus alte competitii cu traditie

Published

on

 

Digi Sport va difuza timp de trei sezoane meciurile din Liga 2, posturile grupului Digi deținând dreptul de a difuza primele patru opțiuni din fiecare etapă. De asemenea, canalele Digi Sport vor transmite și Cupa României și Supercupa României.  

Federația Română de Fotbal (FRF) a anunţat, miercuri, 18 iulie, componenţa Ligii 2 pentru sezonul 2018-2019, iar joi, 19 iulie, a fost făcut public calendarul competițional, stabilit prin tragere la sorți. Telespectatorii Digi Sport se vor putea reîntâlni, în noul sezon care va debuta în 4-5 august 2018, cu echipe cu tradiție cum ar fi UTA, Petrolul Ploieşti, FC Argeş, U Cluj şi Farul, dar și cu echipe mai tinere. În ceea ce privește Cupa României, aceasta va debuta pe 1 august 2018, iar finala se va juca în data de 2 iunie 2019. Supercupa Romaniei se dispută între campioana Ligii 1 și deținătoarea Cupei României, ultima câștigătoare fiind CFR Cluj.

În afară de sportul rege, pe cele 4 canale ale Digi Sport, telespectatorii se pot întâlni și cu alte sporturi îndrăgite de români. Până în 2021, Digi Sport transmite, în exclusivitate, 50 de turnee WTA pe an, unde Simona Halep, numărul 1 mondial, scrie istoria tenisului, alături de Mihaela Buzărnescu, Sorana Cârstea, Irina Begu, Monica Niculescu și Ana Bogdan, aflate între primele 90 de jucătoare ale lumii. Acestor trasmisiuni li se adaugă meciurile din Cupa Davis, Fed Cup și ATP 1000 și 500.

În grilele de programe Digi Sport se regăsesc și competiții interne și internaționale de handbal, baschet, volei și motorsport, oferind telespectatorilor și abonaților Digi o diversitate de emisiuni și transmisiuni sportive greu de egalat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Presa scrisă

Revista Capital are o nouă conducere: Anca Andrei, noul redactor-șef

Published

on

 

Editura Evenimentul și Capital anunță modificări în structura de coordonare a revistei Capital. Noul redactorșef al revistei este Anca Andrei, care anterior a ocupat funcția de redactor-șef al site-ului bugetul.ro.

Ea va prelua atribuțiile de coordonare din zona de online și de print de la fostul redactor-șef, Ciprian Mailat. Acesta va rămâne în cadrul companiei și va coordona Top 300 Cei mai bogați români, cel mai cunoscut produs din portofoliul EEC, și zona de proiecte speciale.

“Îi mulțumesc lui Ciprian pentru efortul pe care l-a depus, într-o perioadă grea pentru industria media, reușind să păstreze revista Capital în topul presei românești. Sunt convins că proiectele speciale sunt pe mâini bune. De asemenea, îi urez succes noii conduceri și sunt încrezător că numele Capital va continua să fie un reper în rândul publicațiilor financiare și de business din România”, a declarat Virgil Munteanu, director executiv al Editurii Evenimentul și Capital.

Anca Andrei este doctorand al Academiei de Studii Economice. Licențiată în drept și în studii economice, ea a urmat și cursuri la Universitatea din Nancy. Înainte să se ocupe de lansarea și coordonarea site-ului bugetul.ro, Anca Andrei a fost consilier politic în cadrul Parlamentului European.

„Sunt onorată de propunerea primită. Revista Capital este și va rămâne una dintre publicațiile de top din România. Vom continua proiectele cu tradiție ale Capital și vom acorda o atenție sporită site-ului capital.ro”, spune Anca Andrei, noul redactor-șef al revistei Capital.

Încă de la înființare, din anul 1992, Capital s-a impus prin conţinut editorial de calitate, seriozitate şi consecvență în presa din România. Astfel, a rămas timp de 26 de ani unul dintre cele mai citite titluri economice din presa de business. Conform celor mai recente date comunicate de SNA, Capital are o audiență de peste 38.000 de cititori pe ediție. Site-ul revistei Capital este accesat lunar de peste 1,3 milioane de cititori și are circa patru milioane de afișări.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Măruță revine la ”prima iubire”, radioul, ca prezentator al matinalului ProFM, ”Dimineața blană”

Published

on

Foto Credit: PRO FM
 

Matinalii Sebastian Coțofană, Radu Țibulcă și Ramona Dumitrescu vor pleca în misiune la Bonțida, la Electric Castle, și ”îi cedează” lui Cătălin Măruță butoanele matinalului ProFM,”Dimineața Blană”, în zilele de 18, 19 și 20 iulie, de la 7.00 la 10.00.

După cum Măruță însuși a povestit, la 25 de ani de ProFM, că și-a dorit mereu să se întoarcă la prima dragoste, radioul, iată că visul împărtășit a devenit vis implinit. Cătălin se întorce în studioul radio, la ProFM!

El o va avea alături pe DJ-ița ProFM  Mădălina Vintilă și împreună vor duce mai departe momentele preferate ale ascultătorilor ProFM: vor învârti Roata Vacantzatziki, trimițând fanii norocoși direct în Grecia (Corfu, Thasos, Zakynthos, Halkidiki), vor da invitații la film și vor oferi vinuri speciale. Tot în studioul ProFM vor veni și ”Noaptea Târziu”, Liviu Teodorescu, Speak și Raluca. După toate semnalele, se anunță trei zile cu surprize foarte plăcute la ProFM!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending