Connect with us

Evenimente

LORD OF THE DANCE a facut senzatie in acest weekend, la Bucuresti si la Constanta!

Published

on

Trupa de dans irlandez a facut senzatie sambata la Sala Palatului din Bucuresti, povestea repetandu-se insa si duminica seara, la Sala Sporturilor din Constanta! Audienta a fost mai mult decat incantata sa ii vada in actiune pe magicienii dansului irlandez!

 

Irlandezii au avut parte atat la Bucuresti cat si la Constanta de sali pline, asa cum sunt de altfel obisnuiti. Este cunoscut faptul ca acest show este supranumit „o minune a lumii moderne”, datorita faptului ca intotdeauna realizeaza spectacole cu casa inchisa. Acestui fapt se datoreaza si organizarea celui de-al doilea show la Bucuresti, initial fiind anuntat un singur spectacol.

Fiecare spectacol a debutat cu o voce care ii invita pe spectatori sa urmareasca „the world’s greatest show”; si chiar asa a fost! Oamenii aveau sa urmareasca un spectacol grandios, plin de dragoste, suspans si aventura.

Romancele, indragostite de cei doi dansatori ce l-au intruchipat pe Lord Of The Dance

Pe muzica lui Ronan Hardiman, personajele mitice au conturat o celebra poveste din folclorul irlandez, facandu-i pe romani sa se indragosteasca iremediabil de dansatori! Daca majoritatea celor din public s-au indragostit de dans, de eleganta si precizia cu care se miscau dansatorii, ar mai fi o categorie care merita mentionata aici: tinerele domnisoare care s-au indragostit rand pe rand de dansatorul ce interpreta rolul principal – Lord Of The Dance! Si David McCabe si James Keegan (ambii interpretand pe rand rolul lordului, la fiecare show schimbandu-se interpretul rolului principal) au cucerit atat privirile tinerelor domnisoare aflate in sala, cat si inimile. „Are ceva, un sarm aparte si stie sa-l foloseasca pe scena si in dans. E hot!” spunea o tanara despre James Keegan. Fanele ar trebui sa stie despre James ca dupa nici 10 luni de la inceperea colaborarii cu Michael Flatley, la varsta de 17 ani a devenit cel mai tanar interpret al rolului lordului din istoria trupei! Nici pentru David McCabe cuvintele de lauda nu au intarziat sa apara: „Ce postura incredibila are! Si ce pasi rapizi de dans! Gata, de azi sunt fana lui. E foarte potrivit pentru rolul Lord Of The Dance!”, spunea o alta domnisoara aflata la spectacolul de la Bucuresti! Putina lume stie insa ca David a interpretat timp de 5 ani, la inceputul carierei lui in trupa irlandeza, rolul personajului negativ – Don Dorcha. Deoarece unele fete sunt atrase de baietii rai, si interpretii rolurilor negative au primit aprecieri si aplauze de la domnisoare.

Zeci de personaje fantastice au purtat publicul intr-o lume de poveste, in care zanele si personajele pozitive au stat pe aceeasi scena cu spiritele rele, s-au luptat si au pierdut sau au castigat rand pe rand, libertatea fiind premiul pe care toate personajele l-au impartit la sfarsit.

A fost prima data cand am luat parte la un show ce implica dansul pe scena. Pus si simplu am fost fermecata de artistii acestia talentati, de ritm, de atmosfera creata – care pur si simplu mi-a captat mintea si sufletul. As fi vrut sa nu se mai termine!” spunea entuziasmata o tanara din public.

Desigur, au existat si cateva bisuri, atat la Bucuresti cat si la Constanta, ceea ce i-a bucurat foarte mult pe cei din public. Dansatorii au fost surprinsi de reactia oamenilor, acestia aplaudand inca de la inceperea show-ului, inainte ca acestia sa intre pe scena! ”Aici am intalnit, cu sigurantă, una dintre cele mai calduroase primiri, care ne-a impulsionat”, a declarat dupa spectacol, dansatorul Zoltan Papp (interpretul rolului negativ).

~~Turneul „LORD OF THE DANCE” a avut loc in perioada 9-14 Octombrie 2012 si a trecut prin Cluj, Bucuresti (2 reprezentatii) si Constanta. Turneul a fost organizat de Project Events in colaborare cu European Event Service. Parteneri: Romania TV, Magic FM, Cocor MediaChannel, Replica de Constanta, Cuget Liber, Telegraf, Ziua de Constanta, Adevarul, Sapte Seri, Zile si Nopti, Sunete, Ring, Centrul Vechi, VIP, Ioana, Bucharest NightLife, Stop To Shop, Casa Lux, ADPM.ro, iConcert.ro, InfoMusic.ro, BestMusic.ro, Ciao.ro, PeTeava.ro, OrasulM.eu, Wall-Street.ro, BucharestHerald.ro, Ziare.com, eComunicate.ro, Indoor Media, Spard Team, Carpat Guard.~~

http://www.youtube.com/watch?v=qTZVqWnD3VA

http://www.youtube.com/watch?v=pX3TVoFixZY

www.ProjectEvents.ro *** www.facebook.com/ProjectEvents.ro

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Evenimente

Cerbul de Aur 2018: încep înscrierile pentru Concursul internaţional de interpretare

Published

on

Foto Credit: TVR

Pregătirile pentru Festivalul Cerbul de Aur, ediţia 2018, au intrat în linie dreaptă: astăzi, 20 iunie, încep înscrierile pentru Concursul internaţional de interpretare.

Artiştii care doresc să participe la concurs se pot înscrie până în data de 11 iulie a.c., pe site-ul oficial al evenimentului, cerbuldeaur.ro, unde este publicat şi Regulamentul Festivalului Concurs.  

La finalul perioadei de înscrieri, juriul selecţiei va decide artiştii care vor intra în competiţie. În acest an, pe scena din Piaţa Sfatului vor urca şi se vor duela muzical pentru Marele Trofeu cel mult 15 concurenţi. Dar premiile vor fi mai multe!

La 50 de ani de la prima ediţie, Cerbul de Aur 2018 va avea o desfăşurare de gală, cu numeroase premii, a căror valoare totală este de 65 de mii de euro. Pe lângă Marele Trofeu al Festivalului Internaţional Cerbul de Aur, în valoare de 25 de mii de euro, la această ediţie aniversară, concurenţii pot câştiga alte opt premii:

  • Premiul I
  • Premiul al II-lea
  • Premiul al III-lea
  • Premiul pentru cea mai bună interpretare a unei piese româneşti;
  • Premiul Braşovului;
  • Premiul Publicului
  • Premiul Presei Festivalului
  • Premiul Societăţilor Publice de Radio şi de Televiziune

 

Festivalul Internaţional Cerbul de Aur va avea loc în perioada 29 august – 2 septembrie a.c., în Piaţa Sfatului din Braşov. În an aniversar, dedicat Centenarului României şi semicentenarului festivalului, TVR propune un format special al evenimentului, cu o Gală Aniversară, două zile de concurs, o Gală a Festivalului şi evenimente adiacente.

Festivalul se va încheia cu o Gală Centenară, un spectacol folcloric ce va reuni muzica populară tradiţională românească şi prelucrări de actualitate ale acestui gen muzical.

Evenimentul va fi transmis în direct şi în exclusivitate de Televiziunea Română.

 

Despre Festivalul Internaţional Cerbul de Aur:

Festivalul Internaţional Cerbul de Aur a debutat în anul 1968 şi a avut 17 ediţii, ultima dintre acestea fiind organizată în anul 2009. Evenimentul a devenit cel mai mare festival internaţional de muzicã organizat în România  şi, în mod tradiţional, la Brașov.

De-a lungul anilor, acest prestigios festival a găzduit apariţii sau recitaluri ale unor vedete precum Diana Ross, Amália Rodrigues, Julio Iglesias, Dalida, Sheryl Crow, Tom Jones, Juliette Greco, Vaya con Dios, Coolio, Barbara, Christina Aguilera, Cliff Richard, Kenny Rogers, Ricky Martin, Kelly Family, Patricia Kaas, Gilbert Becaud, Josephine Baker, Toto Cutugno, Enrico Macias, Boy George, James Brown, Kenny Rogers, Ray Charles, UB 40, Scorpions, Pink, Sheryl Crow şi mulţi alţii.

Prin calitatea actelor artistice prezentate, „Cerbul de Aur” este nu doar un brand de prestigiu al TVR, ci şi unul naţional, spectacolele organizate în cadrul festivalului adunând de un număr impresionant de spectatori şi telespectatori din întreaga ţară.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Park4Fly ofera parcare in siguranta cu preturi mici la doar trei minute de Aeroportul Otopeni!

Published

on

Pentru cei care cauta parcare langa aeroport Henri Coanda, firma Park4Fly, situata in apropierea aeroportului, pune la dispozitie peste 150 de locuri de parcare la doar 800 de metri de aeroport.

Parcarea se face atat pe termen lung, cat si pe termen scurt, iar tariful in lei este calculat in functie de numarul zilelor de parcare. Firma ofera un simulator de preturi pe pagina online unde pot fi calculate sumele necesare pentru o anumita perioada. Rezervarea se poate face telefonic, 24/7 si plata pentru parcare poate fi facuta cash sau cu cardul.

Pentru calatoriile in interes personal sau cele de afaceri, din ce in ce mai multi oameni prefera sa evite aglomeratia din mijloacele de transport in comun sau orele petrecute in taxi spre aeroport si sa-si aduca masina personala care sa stea in siguranta in parcare pe toata durata calatoriei. De aceea, au aparut numeroase parcari langa aeroport, fiecare incercand sa atraga cat mai multi clienti prin oferte personalizate.

Parte a grupului WLC AUTO care ofera servicii auto integrate, rent a car, parcare, asistenta rutiera si service auto, firma Park4FLY este o companie care se bucura de o crestere si o recunoastere rapida in domeniu, oferind clientilor servicii personalizate, incluse in tariful de parcare, fara costuri suplimentare: transferul rapid al clientilor de la/catre Aeroport Otopeni Non-Stop, monitorizare video 24/7 cu acces permanent gratuit al clientilor, dar si agent de paza. Clientii se pot conecta prin internet oricand la sistemul de monitorizare video pentru a verifica starea in care se afla autoturismul din parcare, acest serviciu fiind gratuit.

Transferul catre aeroport se face individual, pentru fiecare client in parte, durand maxim 10 minunte din momentul parcarii pana la sosirea la aeroport. La intoarcere, clientii sunt asteptati de reprezentanti ai firmei pentru a fi condusi catre parcare cat mai rapid, ajungand la masina personala in cel mai scurt timp. Astfel, nici caratul bagajelor sau conditiile meteorologice nefavorabile, dar nici ora la care ajunge avionul nu trebuie sa reprezinte o sursa de ingrijorare pentru cei care apeleaza la serviciile parcarii.

Pentru servicii de parcare pe termen lung la aeroport Bucuresti, firma isi indeamna clientii sa-i contacteze reprezentantii pentru oferte personalizate si preturi avantajoase la perioadele de peste 30 de zile si nu numai.

Preturile sunt exprimate in lei/zi, iar rezervarile din timp beneficiaza de discounturi si oferte atractive. Totodata, clientii fideli ai firmei beneficiaza permanent de preturi speciale, pentru a apela de fiecare data la serviciile parcarii.

Firma mizeaza pe promptitudine, siguranta si disponibilitate, raspunzand solicitarilor  din partea clientilor si oferind suport 24/7, prin telefon, e-mail sau live chat.

Parcare moderna, cu pachet de beneficii de top si preturi imbatabile in zona, Park4Fly ofera siguranta si confort, clientii bucurandu-se de o experienta placuta si profesionalism. In plus, daca cei care apeleaza le serviciile firmei vor sa-si gaseasca masina proaspat curata la intoarcere exista si posibilitatea ca aceasta sa fie curatata la preturi speciale.  Pentru o rezervare accesati site-ul https://park4fly.ro/ !

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Sute de alergători iau startul sâmbăta viitoare la Crosul IT-iștilor

Published

on

Sute de IT-iști se vor alinia, pe 23 iunie, la startul cursei Crosul IT-iștilor powered by Infodesign.

Sub sloganul ”Log out, shut down, go run!”, cea de-a cincea ediție a evenimentului se desfășoară în Parcul Tineretului și se adresează, în special, IT-iștilor pentru care participarea este gratuită, dar și celor care sunt amatori de mișcare.

Putem spune deja că acest cros a devenit o tradiție. De la an la an, observăm un număr din ce în ce mai mare de IT-iști care se înscriu la evenimentul nostru. Acest lucru ne bucură și ne motivează să continuăm demersurile de promovare a sportului ca factor care contribuie la îmbunătățirea calității vieții. Este ceea ce încercăm să facem de 25 de ani, de când Infodesign și-a început activitatea”, a declarat Ileana Ionescu, director executiv Infodesign.

Evenimentul va începe la ora 8.00 cu ridicarea kiturilor de participare, continuând cu încălzirea asigurată și în acest an de antrenorul Claudiu Porof, urmând ca startul să se dea la ora 10.00. Concurenții vor putea opta pentru cursa Hobby 3km, respectiv cursa Expert 6km.

24 de persoane vor fi premiate pentru rapiditate, iar alte 10 persoane vor putea câștiga premii surpriză.

Detalii privind programul și regulamentul crosului se găsesc pe site-ul www.infodesign.ro. Înscrierile se mai pot face până pe data de 20 iunie.

Proiectul este organizat de Infodesign, în colaborare cu F-Secure România.

Evenimentul este susținut de Radar de Media, iar un aport considerabil în susținerea crosului îl au și partenerii: Orange, GoPro, Mojo Sailing, Isostar, Nutrislim, The Cage,  Redis Nutriție, Anvervura, Genesis, Marvo, Discovery Arena, Buff, Cabina WTF, Rakuten Kobo, Ingram, 7card, Redbull, Answear.ro, Aqua Carpatica, Tucano, Saturo, Relax Life și Bronec.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending