Connect with us

ALL MEDIA

Majoritatea persoanelor care se uită la TV preferă să nu facă alte lucruri, precum navigarea online

Published

on

 

Cele mai multe persoane (76%) care vizionează un program TV preferă să se concentreze exclusiv asupra respectivului show şi să nu facă alte activităţi în acelaşi timp, precum navigarea pe internet şi petrecerea timpului pe reţele de socializare.

Astfel, în ciuda existenţei telefoanelor inteligente, a internetului, a reţelei Twitter şi a altor surse de distragere a atenţiei, persoanele care se uită la un program TV rămân fidele respectivului show pe durata difuzării lui, spune publicaţia hollywoodreporter.com, care precizează că rezultatele acestui studiu sunt pozitive pentru industria de televiziune clasică .

În timp ce, în general, telespectatorii spun că obişnuiesc să facă mai multe activităţi cel puţin o dată în timp ce se uită la televizor, 76% dintre telespectatori spun că preferă mai degrabă să se concentreze asupra programului TV la care se uită într-un moment, decât să se lase atraşi de alte surse de distragere a atenţiei, precum reţelele de socializare online.

Totuşi, navigarea pe internet se situează în topul activităţilor preferate de oameni în timp ce aceştia se uită la TV. Pe locul al doilea în acest clasament se situează gătitul, în timp ce pe următoarea poziţie se află folosirea serviciilor online de mesagerie instant, scrie Mediafax.

Potrivit aceluiaşi studiu, deşi mulţi oameni spun că folosesc internetul pentru a se documenta cu privire la un program de televiziune, doar 27% dintre aceştia încearcă să afle informaţii despre un show chiar în timpce este difuzat la televizor. De asemenea, doar 14% dintre persoane se grăbesc să caute pe internet informaţii imediat după ce termină de vizionat un show la TV, iar 32% – în următoarea săptămână de la difuzarea programului la televizor.

Cei mai mulţi telespectatori nu sunt interesaţi să poarte discuţii online despre show-urile pe care le vizionează la televizor. Astfel, 55% dintre persoane sunt de acord cu afirmaţia: „Vreau să discut despre programele de televiziune doar cu persoanele pe care le cunosc, nu cu necunoscuţi de pe internet”.

Pe de altă parte, studiul a explorat şi ceea ce a fost numit elementul ” Game of Thrones”, care se referă la show-uri care le atrag total atenţia privitorilor.

Astfel, 73% din cei chestionaţi în acest studiu au spus că există câteva programe de televiziune care sunt atât de importante pentru ei, încât aceştia se asigură că nu vor fi întrerupţi de nimic în timp ce le vizionează.

Acest studiu a cuprins un eşantion de 1.660 de case, persoanele din aceste cămine fiind chestionate în perioada 16 octombrie – 7 noiembrie. De asemenea, 40% din aceste persoane erau la momentul respectiv abonate la serviciile TiVo, iar 12% din cei chestionaţi au fost selectaţi de pe reţelele de social media. Toţi participanţii chestionaţi aveau peste 18 ani şi se uitau la televizor cel puţin şapte ore pe săptămână.

TiVo este o companie care oferă servicii de televiziune interactive, pe baza unui abonament. TiVo le oferă abonaţilor posibilitatea să aleagă momentul în care doresc să se uite la un anumit show, incheie sursa citata stirea.

Votaţi AICI în semifinala premiilor Radar de Media, ediţia Primăvară 2014

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending