Connect with us

ALL MEDIA

Marele „Vis American” – O Roata de cascaval gaurita

Published

on

Doi vecini se intalnesc la scara blocului. Ambii decid sa mai zaboveasca la o punga de seminte, inainte de a urca fiecare la nevestele lor. “ Da-o ‘ncolo de viata..Nu vezi ca-n Romania se fura ca-n codru’…”, spune unul dintre ei, proaspat somer. “  Ma, maaa sa moara mama daca nu m-as duce in America. Daca una ca Columbeanca a ajuns mare branza, nici eu n-o sa mor de foame. Da nu ne dau astia viza, Ticule, nu ne dau,  ca ne-am nascut in trompeta asta de tara…”, incheie celalalt. Apoi, isi indeasa mai bine bastile asudate pe cap si incep sa urce alene scarile.

Asa ar arata o frantura de viata 100% romaneasca. Mereu vei gasi pe cineva cu care sa-ti imparti regretul ca te-ai nascut in tara asta, indiferent ca stai la vreo coada sau ca iti cureti zapada din fata casei. E clar, in America, oricat ar fi de rau, tot e mai bine ca la noi. Cel putin, la prima vedere. Pentu ca Visul American s-a transformat incet intr-o roata de cascaval cu niste gauri atat de mari incat poti sa-ti vari capul in ele. Sa vedem…

Copii lor nu stiu sa se orienteze nici in propria curte. Conform unui studiu realizat acum cativa ani de catre National Geographic, majoritatea tinerilor cu varste intre 18 si 24 de ani nu stie  prea multe despre tara sa. De fapt, mai bine de jumatate dintre ei n-au fost capabili sa identifice New York-ul pe harta. Tot in acel raport se mentioneaza ca, in ciuda mediatizarii intensive inca din martie 2003, odata cu invazia Statelor Unite asupra Iraqului, 63% dintre subiecti n-au gasit Iraqul pe harta. In urma chestionarului, National Geographic a lansat un program de cinci ani, prin care sa imbunatateasca nivelul de cunostinte geografice al tinerilor americani. Cea mai cunoscuta intamplare in acest sens s-a petrecut la finala concursului Miss Teenager, din 2007. Reprezentanta Carolinei de Sud a spus atunci ca americanii nu se pricep la geografie pur si simplu pentru ca … unii dintre ei nu au harti.

Mergand mai departe,  in binecunoscuta sa emisiune Jay Leno’s Tonight Show, Leno le-a demonstrat conationalilor sai ca nu au cultura generala. Rubrica se numea Jay Walkers si asta pentru ca intervievatii erau oameni simpli, de pe strada, care trebuiau sa raspunda la niste intrebari banale, din diverse domenii. Intrebata de Leno ce stie despre faptul ca, in anii 60’ femeile obisnuiau sa-si arda sutienele, o domnisoara a raspuns naiv: “ Erau infierbantate”.

Iata clipul: http://www.youtube.com/watch?v=MrA7qFYU84A&feature=related

Au bani sa cumpere lucruri. Atat de multe, incat nu mai au loc in casa din cauza lor.

Si nu este o gluma. In Romania, mai auzi de vreo bunicuta senila, care s-a inconjurat de mormane de vechituri si abia mai are loc sa traiasca in apartament. In America insa, asta e o problema nationala. Insasi Oprah s-a gandit sa traga un semnal de alarma si a inceput o campanie numita “ Clean Up your messy house “ (Fa curat in casa ta dezordonata). Peter Walsh, un guru al organizarii interioare si echipa sa, erau trimisi de Oprah prin toata America, sa-i ajute pe oamenii care nu stiau cum sa se debaraseze de lucruri. Odata cu lansarea postului OWN, Oprah a adus emisiunea la un alt nivel. Programul se numeste “ Enough Already” si prezinta cazuri extreme in care obiectele i-au scos efectiv pe oameni afara din casele lor. Gaditi-va de doua ori inainte sa exclamati: “ Daca as avea bani, as cumpara tot magazinul”. Poate nu e tocmai cea mai buna idee…

Puteti urmari o secventa chiar aici:

http://www.oprah.com/own-enough-already-peter-walsh/Enough-Already-with-Peter-Walsh-Bargain-Shopping_1

Fara clanuri de camatari. Au “Gang’s “ sau bande. Nutu’ Camataru’ si clanul sau nu sunt altceva, decat niste papusi muppets in fata gastilor care “ troneaza” peste fiecare cartier marginas din America. Mai mult, unele astfel de grupuri si-au extins influenta dincolo de granitele SUA si au ajuns un pericol international. Sunt niste baieti organizati, motivati si foarte periculosi. Genul de pastilati care nu se gandesc de doua ori inainte sa-ti gaureasca pieptul. Si tot ce trebuie sa faci este sa “ existi”. MS 13 ar putea fi vreun cifru secret de la o incuietoare, insa este numele gastii care ocupa locul 1, intr-un clasament al celor mai periculoase grupari realizat de totallytop10.com . Puterea lor se intinde de-a lungul a 33 de state din US. De la trafic de droguri , pana la saf armat, aceasta banda, Mara Salvatrucha, le face pe toate. Numele vine de la “ La Mara” o strada din El Salvador si “ Strada 13” din Los Angeles, acolo unde au sosit in 1980 primii imigrati din El Salvador, Mexic.

Vreti sa stiti in ce consta initierea? Ei bine, pe site-ul altereddimension.net aflam ca un baietel de 11 ani care isi facea intrarea in gasca a fost batut pana la inconstienta de catre ceilalti membri. “Testul” a durat 13 secunde, iar numaratoarea au tinut-o calaii. In cazul in care novicele este de sex feminin, initierea este de o cruzime abominabila. “Pasaportul” consta intr-un un viol in gasca comis de sase dintre membri. Si ca si cum n-ar fi de ajuns, odata ce ai intrat in banda, nu mai poti iesi, decat mort.

VA URMA

Foto credit: askville.amazon.com, crimetv.ro, kitschy kitschy coo.com

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Postul de televiziune Digi Film îşi schimbă denumirea în FILM NOW

Published

on

Foto Credit: DIGI TV

Din 18 iunie, Digi Film, canalul de filme al RCS & RDS, va avea o nouă identitate. După șapte ani sub același brand, el își asumă acum un nume care întrupează valorile spectacol, culoare, aventură, într-o lume în care totul se întâmplă acum: aventură, acum; emoţie, acum; film, acum.

Astfel, Digi Film devine Film Now, un canal TV care aduce publicului abonat mai mult spectacol, mai multă emoţie, mai mult dinamism într-o selecție de filme de calitate, 24 de ore din 24, neîntrerupte de pauze de publicitate.

Digi Film a pornit în februarie 2011, din dorința companiei RCS & RDS de a completa oferta modestă a canalelor de film prezente în România. De atunci, Digi Film a adus publicului producţii de vârf din cele mai diverse genuri cinematografice, de la cele mai noi titluri la filmele de cult ale fiecărui gen. Difuzând încă de la lansare titluri premiate, multe cu succes colosal la box office, Digi Film a devenit rapid unul dintre preferatele  telespectatorilor Digi și ale cinefililor.

„Dacă ar fi să ne definim printr-o idee, probabil am vorbi despre acţiune sau adrenalină. Dar am promovat întotdeauna o combinaţie între fiorul adrenalinei  şi senzaţia de confort şi relaxare a comediilor bune, şi am completat tabloul cu cea mai diversă paletă de genuri: thriller, science-fiction, istoric, horror, film romantic, animaţie, dramă etc. În luna iulie, filme ca “Ice Age”, “Paddington 2”, “Doctor Strange”, “Arrival”, “Escape Plan”, “Den of Thieves”, “Bastille Day” și multe altele vor face parte din oferta Film Now,” precizează Bogdan Chiriţoiu, manager canale tematice.

Digi Film / Film Now are ca target principal spectatorul urban între 18 și 65 de ani. Grila 24/24 urmărește structura demografică și tiparul ocupării forţei de muncă, precum și tiparul de consum al telespectatorilor români, oferind filme de aventură, acţiune, comedie sau familie în timpul zilelor de lucru, animaţii și filme pentru copii în dimineţile zilelor de weekend și în perioadele de sărbători, filme cu cast puternic și renume în zilele de weekend. În prime time sunt programate cele mai intense filme de acţiune, aventuri sau thriller, cele mai tari comedii, cele mai incitante drame psihologice sau de suspans. Noaptea se difuzează preponderent filme de acţiune, thriller sau horror, pentru amatorii de senzaţii tari.

Digi Film / Film Now colaborează cu cele mai puternice companii de distribuţie de film din întreaga lume, de la marile studiouri (Warner, Disney, NBC etc.) la companii independente din România sau din străinătate, pentru a asigura telespectatorilor săi acces la o selecţie pentru toate gusturile și exigenţele

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending