Connect with us

Marketing

Marketing: 4 principii pentru un magazin online performant

Published

on

 

Aproximativ 3 sferturi din magazinele online din România prelucrează informația manual, pe primul loc fiind procesarea comenzilor pentru a fi transformate în facturi, iar pe locul secund se regăsește actualizarea manuală a prețurilor și a stocurilor în magazine, afirmă specialistul în e-commerce, Florin Măcău. Fără doar și poate, aceste procedee manuale sunt utile în orice magazin online, deoarece nu exclud total factorul uman din sistem, însă existe unele trucuri de care nu toți profită atunci când ajung copleșiți de volumul mare de muncă.

 

În opinia tânărului IT-st de 25 de ani care oferă soluții de programare pentru e-commerce, un magazin online are 3 faze: 1. fază în care încercăm să vindem, 2. faza în care vindem ca să trăim și 3. faza în care trăim ca să vindem. Mai mult decât atât, fondatorul FamDev Software consideră că românii au învățat mai repede decât mulți europeni să vândă în mediul online, însă succesul lor s-a bazat în mare parte pe intuiție și mai puțin pe știință, iar dacă nu există o îmbinare între cele două valori, afacerea online are de suferit.  “Atunci când ne bazăm întreagă noastră afacere doar pe intuiție, există o rată destul de mare de a eșua. Da, intuiția în afaceri, mai ales în cele online în care nu există o matrice foarte clară a succesului, este importantă, dar până la urmă se bazează tot pe principiile marketingului tradițional, adică pe știință. Realitatea a arătat că magazinele online sunt mult mai predispuse la eventuale crize, iar prevenția și tratarea momentelor critice trebuie să facă parte din ghidul de bază al oricărui antreprenor online”, declară Florin Măcău, fondatorul FamDev Software.

 

Mai multe detalii pe retetedesanatate.ro

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Omni – platformă de marketing de precizie cu scalabilitate largă în creație, media și CRM

Published

on

 

Liderul global în marketing și comunicare corporativă, Omnicom Group, Inc. (NYSE: OMC), anunță lansarea Omni, o platformă de marketing bazată pe targetarea de precizie creată pentru a identifica și defini experiențe de consum personalizate, scalabile pentru disciplinele creative, media, CRM, precum și pentru alte arii de expertiză Omnicom.

Omni furnizează date despre consumator care pot fi colectate, urmărite dinamic și împărtășite în toate practicile de marketing. Omni transformă modul în care echipele Omnicom lucrează, colaborează și aduc plus valoare, de la generarea de statistici, până la construirea audienței, planificarea canalelor, implementarea creativă și distribuirea mesajelor. Pentru că fiecare consumator are o interacțiune diferită cu brandurile, datele colectate sunt măsurate și optimizate în permanență.

Nucleul Omni este cel mai cuprinzător grafic de identitate a consumatorului din întreaga industrie – o bază de date a consumatorilor conectați, construită în baza mai multor surse incluzând Neustar, LiveRamp, Experian și multe altele. Graficul de identitate corelează comportamentele consumatorilor secundă cu secundă pentru a descoperi modul în care oamenii dezvoltă conexiuni, interacționează și tranzacționează cu brandurile; mixând seturi de date printr-o metodologie care respectă reglementările regionale și politicile de confidențialitate.

Comportamentele de consum sunt cartografiate într-un grafic la fel de cuprinzător, care oferă o imagine precisă a calității, valorii și disponibilității variabilelor de date din piață. Acest plan ramificat este activat printr-un flux de lucru și un motor de conținut care le permite echipelor agenției Omnicom să livreze în mod eficient mesaje personalizate consumatorilor.

„Când am lansat Annalect, cu șapte ani în urmă, ne-am dedicat transformării efectelor datelor și analizelor asupra mass-media. Cu Omni, extindem tot ceea ce am învățat, pentru a transforma întregul proces de marketing”, a declarat Daryl Simm, CEO al Omnicom Media Group. „Omni coagulează talentul nostru într-o viziune unică asupra consumatorului și contribuie la crearea celor mai bune idei integrate care să aducă succes clienților noștri.”

Directorul executiv al Omnicom Digital, Jonathan Nelson, a adăugat: „Până acum, ideea personalizării în masă a fost mai degrabă un deziderat decât o realitate. Omni schimbă asta. Vorbim despre marketingul de precizie scalabil, în acțiune. Noua platformă poate aduce plus valoare tuturor clienților Omnicom pe multiple paliere.”

Suntem extrem de încântați că vom putea folosi și noi, în biroul din România, acest instrument ce permite scanarea în detaliu a consumatorului pentru a genera o personalizare a strategiilor de targetare nemaîntalnită până acum în industrie. Vom contribui la cartografierea globală prin adăugarea în platformă a tuturor informațiilor disponibile despre consumatorii din România și, astfel, vom putea să granulăm targetarea și din perspectiva locală.”, a declarat Liana Mihai, CEO OMD România.
Dezvoltat și găzduit de Annalect, în parteneriat cu OPMG (Omnicom Precision Marketing Group), Omni este un demers ce continuă strategia de neutralitate a grupului, la nivel de data management. Acest lucru asigură agilitatea și flexibilitatea de a identifica în permanență vânzătorii și furnizorii de aplicații potrivite într-un ecosistem de date și tehnologii în continuă schimbare. În plus, Omni este conceput să se integreze cu furnizorii de cloud marketing, permițând clienților să fructifice datele pe care le dețin.

Lansarea Omni vine după câteva luni de implementare a platformei în anumite proiecte selectate  de creație, media și CRM. Implementarea Omni va continua în toate agențiile de top ale Omnicom.

 

DESPRE OMNICOM GROUP INC.
Omnicom Group (www.omnicomgroup.com) este o companie globală de top marketing și comunicare corporativă. Rețeua Omnicom și numeroase firme specializate oferă publicitate, strategie media (planificare și cumpărare), marketing digital și interactiv, marketing direct și promoțional, relații publice și alte servicii de comunicare specializate ce deservesc 5.000 de clienți din peste 100 de țări.

DESPRE GRUPUL OMNICOM MEDIA
Omnicom Media Group (OMG) este divizia de servicii media a Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC), lider mondial în publicitate, marketing și comunicare corporativă, care oferă servicii către peste 5.000 de clienți din peste 100 de țări. Omnicom Media Group include agențiile de media full-service Hearts & Science, OMD și PHD; platforma de date și analiză Annalect; Resolution Performance Media; și o serie de companii de comunicare media și specializate.

DESPRE OMD

OMD este o companie internațională de marketing și comunicare, cea mai mare și mai premiată din lume. Recunoscută la nivel global pentru serviciile inovative şi amprenta creativă, precum şi pentru viziunea strategică integratoare, OMD asigură o gamă largă de servicii la nivel global: strategie de comunicare, planificare media, cumpărare spaţiu media, execuţie digitală, generare de conţinut, entertainment marketing, sponsorizări şi brand analytics. OMD lucrează pentru companii de top la nivel Mondial: Renault, PepsiCo, Liberty Global și The Walt Disney Company.

OMD a primit de-a lungul timpului numeroase premii și distincții, inclusiv titlul de “Media Network of the Year” la Cannes Lions 2017, titlul de “cea mai creativă și inovativă agenție din lume” pentru 11 ani consecutiv în clasamentul Gunn Report for Media 2016, distincția de “Agency Network of the Year” în cadrul Festival of Media Global în 2015 și 2016 și s-a aflat în topul indexului eficienței realizat de Effie timp de cinci ani consecutiv. În anul 2018 OMD a primit distincția de „Most Medaled Media Network” la Cannes Lions Festival of Creativity.

OMD este parte a Omnicom Media Group, divizia serviciilor de media a Omnicom Group Inc.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Marketing

EY câștigă un renumit premiu acordat de Marketing Society pentru campania sa globală de brand

Published

on

 

Campania globală de brand EY a câștigat Premiul de Excelență pentru Business-to-Business Marketing în cadrul competiției globale Marketing Society 2018.

EY a avut o competiție puternică din partea altor branduri de renume, printre care Thomson Reuters, HSBC, Centrica, BT Sport Business și Thinkbox.

Juriul internațional, alcătuit dintr-un grup de profesioniști de marketing de elită, a analizat campania de comunicare de brand a EY de la crearea sa în 2015 și a punctat originalitatea ideii de Better Questions, caracterul distinctiv al campaniei și capacitatea sa de a schimba percepțiile.

Pe parcursul jurizării, Brand Finance, o agenție independentă de măsurare a percepției de brand, a identificat următoarele rezultate pentru EY:

  • brand equity puternic (instrument de măsurare a brandului): EY este AAA+ global brand;
  • în 2017, EY a urcat pe locul 16 în topul celor mai puternice branduri, un avans semnificativ comparativ cu locul 50 ocupat în 2015;
  • EY a cunoscut cea mai mare creștere a valorii brandului, de 55,8% între anii 2015-2017 și o creștere de 28,5% în 2017.

 

Directorul global EY al Departamentului de Brand, Marketing și Comunicare, Karen Hopkins a declarat: „Acest premiu consolidează modul în care campania de comunicare a susținut schimbările majore din companie, confirmate și de rezultatele studiului global privind brandul nostru și creșterea lui vizibilă în comparație cu concurenții noștri. Este clar că, în continuare, campania noastră globală va avea un impact mare și mulțumesc tuturor celor din echipele de Brand, Marketing și Comunicare care au contribuit la aceste realizări semnificative”.

Adriana Tabac, Director de Brand, Marketing și Comunicare EY România completează:

”Mai mult decât o campanie de comunicare, Better Questions este o sursă permanentă de inspirație, provocându-ne să găsim soluții mai bune și să inovăm. În România, de exemplu, am derulat proiectul ”25 de întrebări pentru viitorul României”, al cărui concept a pornit de la campania globală.”

 

Despre campania EY Better questions

În 2015, EY a avut nevoie de o schimbare pentru a-și atinge obiectivul global de a se dezvolta într-un mediu din ce în ce mai turbulent. Construirea unui brand puternic și distinctiv a fost un factor esențial. Modul în care funcționează organizația a oferit perspectiva strategiei de campanie și a ideii creative din spatele ei. Cercetările au arătat că oamenii din EY nu sunt profesioniști obișnuiți. Aceștia sunt mai fermi în căutarea unor soluții mai bune, punând întrebări, adesea neașteptate, care oferă răspunsuri mai bune: cu cât întrebarea este mai bună, cu atât este mai bun răspunsul și cu atât mai bine funcționează lumea.

Ideea s-a concretizat în 2016, printr-o campanie integrată, #BetterQuestions, care a parcurs piețele cheie din întreaga lume, printr-o gamă largă de canale, inclusiv publicitate aeroportuară, parteneriate media regionale, social media și evenimente experimentale. Toate acestea au condus la crearea unui hub digital interactiv – betterworkingworld.com.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Promovare Google AdWords sau SEO? Lămuriri de la experții E-Advertising

Published

on

 

Promovarea în mediul virtual a devenit un aspect crucial, care poate să urce un business pe culmile succesului, dar care poate de asemenea să îl „îngroape”, atunci când nu există.

Metodele de promovare care se numără printre cele mai valoroase instrumente atunci când vine vorba de marketing digital sunt AdWords și SEO. Care este însă calea de urmat? Care dintre aceste metode este mai indicată? Câteva lămuriri ne-au oferit experții de la E-Advertising – agenție de digital marketing cu focus pe SEO recunoscută pentru calitatea serviciilor oferite.

Câteva cuvinte despre promovarea prin Google AdWords

Este vorba despre o platformă de publicitate deținută de Google, pe care o pot utiliza agențiile de publicitate pentru a plasa anunțuri în paginile de rezultate în urma căutărilor efectuate pe Google, dar și în numeroase alte site-uri participante la programul AdWords. Atunci când vorbim despre promovare Google AdWords, vorbim practic despre un uriaș sistem în care advertiserii licitează pentru locurile de publicitate disponibile.

SEO – ce este și cum poate să ajute

Este vorba despre un proces complex, care vizează optimizarea website-urilor și/sau a paginilor web în vederea obținerii unor poziționări cât mai bune ale acestora în rezultatele oferite de motoarele de căutare pe cuvinte cheie specifice nișei pe care activează site-urile în cauză. Un website optimizat devine automat mai „prietenos” cu motoarele de căutare, care îl pot parcurge și indexa mai ușor, dovedindu-se în același timp mai util și mai relevant pentru utilizatori.

AdWords versus SEO – repere comparative

Pentru a lămuri pe deplin situația, specialiștii de la E-Advertising ne-au menționat două repere comparative între SEO și AdWords:

  • Traficul obținut din AdWords este plătit, în timp ce traficul provenit din SEO este gratuit. Unii ar putea contrazice această idee, însă explicația e simplă, chiar dacă și serviciile SEO presupun costuri. Diferența în acest caz constă în rezultatele de durată și traficul organic oferite de SEO, chiar și după încetarea colaborării cu o agenție specializată pe aceste servicii, spre deosebire de AdWords, care încetează să mai furnizeze trafic odată ce bugetul alocat se epuizează.
  • Promovarea Google AdWords oferă rezultate mai rapide decât SEO. Campaniile publicitare, odată realizate, reușesc să genereze rapid trafic targetat în funcție de interesele specifice ale utilizatorilor. Dacă se alege calea promovării prin SEO, poziționările bune în clasamentul Google și generarea de trafic necesită o perioadă mai îndelungată de timp și eforturi susținute în acest sens.

Ce alegi pentru business-ul tău? AdWords sau SEO?

Răspunsul la această întrebare depinde de nevoile business-ului în cauză, după cum specifică și experții de la E-Advertising.

În situația în care se doresc rezultate rapide, ușor de cuantificat și monitorizat, în vederea vânzării, identificării de noi clienți sau chiar de testare a produselor și serviciilor, a alege promovare Google AdWords este o recomandare – în special pentru afaceri la început de drum sau care își doresc să atragă rapid trafic bine targetat.

Pe de altă parte, nu trebuie dată la o parte optimizarea SEO a site-ului. Folosirea marketingului prin continut, optimizarea acestuia pentru motoarele de căutare în vederea obținerii de trafic organic suplimentar și promovarea conținutului optimizat în mediile sociale (rețele de socializare sau social media) reprezintă o rețetă care poate aduce succesul pentru orice business care activează în online. Se va realiza astfel consolidarea afacerii, care va avea parte de rezultate și trafic organic pe termen lung, dacă măsurile implementate vor fi cele care pot avantaja business-ul, crescându-i valoarea în ochii motoarelor de căutare, dar și al utilizatorilor.

Scurtă concluzie

Pentru unii poate părea paradoxal, însă SEO și AdWords nu sunt de fapt concurenți. La întrebarea „Ce alegi pentru business-ul tău? AdWords sau SEO?” răspunsul e unul simplu: AMBELE. Pe termen scurt, AdWords este un instrument de marketing digital care poate atrage trafic rapid, însă este nevoie și de SEO pentru a menține și a îmbunătăți pe termen lung rezultatele în ceea ce privește poziționările și traficul organic atras. Cei interesați de aceste servicii pot obține mai multe informații contactând reprezentanții E-Advertising – datele de contact pot fi găsite pe site-ul oficial e-advertising.co.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending