Connect with us
 

Adorată de întreg mapamondul, Maroon 5 va susține primul concert din România, în data de 5 iunie, iar carismaticul Adam Levine se va asigura că publicul iși va aminti acest show pentru foarte mult timp! 

Maroon 5, lansată în Los Angeles, cu bine-cunoscutul stil musical unic, și-a consolidat poziția în industria muzicală ca fiind una dintre cele mai rezistente și longevive trupe ale muzicii pop. A câștigat primul dintre cele 3 premii Grammy, la categoria Best New Artist în 2005 și a vândut peste 17 milioane de exemplare ale albumelor ân ântreaga lume. Discurile lansate de trupă au fost de asemenea placate cu aur și platină ân peste 35 de țari.

Maroon 5 a caștigat fanii și criticii deopotrivă cu stilul muzical inovator, un mix rock/R&B, introdus în albumul lor de debut, Songs About Jane și în dublul album placat cu platină, It Won’t Be Soon Before Long, care a inclus hit-uri precum Makes Me Wonder și If I Never See Your Face Again.

În 2010, trupa a lansat cel de-al 3-lea album de studio, Hands All Over, care conține single-uri precum Misery și celebrul Moves Like Jagger, ocupând #1 în

Top 40 și Topul Hot AC, precum și  #1 în topul Billlboard Hot 100. Ambele single-uri au fost nominalizate la categoria “Cea mai buna interpretare pop a unui Duo sau a unui grup vocal” a premiilor Grammy. Moves Like Jagger a devenit unul dintre cele mai bine vândute single-uri din toate timpurile, cu vânzari de peste 8,5 milioane exemplare în întreaga lume.

Odată cu succesul înregistrat în top Hot 100, liderul trupei Maroon 5, Adam Levine a devenit primul artist care a ocupat, parte a unui grup, prima pozitie în acest top, în acelasi timp cu ascensiunea de solist în Top 10, fiind cant-autor al single-ului Stereo Hearts, al celor de la Gym Class Heroes.

În 2012, Maroon 5 a lansat Overexposed, care a întărit rapid statutul grupului în muzică, cu o întreagă colecție de single-uri care au atins primele locuri în topurile de profil. De-a lungul carierei, trupa a stabilit un record în ceea ce privește clasarea pe primul loc (6 locuri #1 în total) în 20 de ani de istorie a Top 40. În sprijinul promovării albumului, Maroon 5 a susținut unul dintre cele mai bine vândute turnee, cu încasari de peste 50 milioane USD numai din vânzarea biletelor.

Cel mai nou album al trupei, V, a debutat pe locul 1 în Billboard Top 200 și este o descriere a călătoriei grupului până în prezent, captând esența hit-urilor trupei de la început și continuând cu succesul celor mai recente.

Single-ul de debut al albumului, Maps, a stabilit recordul pentru cel mai bun start al unui grup în TOP 40 în 18 ani și a intrat în Top 100  în peste 18 tari.

Videoclip-ul melodiei Sugar, emblematică pentru grup și nominalizată în cadrul premiilor Grammy, a avut aproape 1 miliard de vizualizări până în prezent.

Turneul susținut de Maroon 5, V Tour, a început în februarie 2015 în America și continuă în Europa, ajungând pentru prima dată în România, în data de 5 iunie 2016!

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending