Connect with us

MAGAZIN

MCulture lanseaza cel de-al patrulea single de pe album: “Ochii tai”

Published

on

Foto Credit: CAT MUSIC

Dupa prezentarea in avanpremiera a albumului “Naked Truth” in cadrul unui eveniment la TNB, MCulture by Damian Draghici continua seria de lansari si revine cu cel de-al patrulea episod: “Ochii tai”, interpretata de Silviu Pasca si Cristine Popa. Piesa pop-dance este produsa de Damian Draghici in studioul Share The Talent Production.

MCulture e tare, in primul rand pentru ca e tare… Eu sunt Silviu, de obicei non-conformist, integrat intr-un proiect de aceeasi natura, proiect ghidat de un om care e definit de non-conformism la randul lui si care are o libertate de exprimare, nu doar muzicala, ci de orice natura, imensa… Piesa pe care am ales-o eu este «Ochii tai» de la trupa L.A., piesa lansata in 2001. Din ce imi amintesc, e una din primele piese de genu’ care a ajuns sa aibe succesul unui hit… De acolo inainte, manelele au inceput sa rasara si sa-si scrie singure partea lor de istorie. Impactul avut de curentul asta se resimte si in felul in care se produce muzica in vremurile noastre. S-a creat ceva ce nu poate fi negat si ipocrit de renegat. Vocea feminina care sustine refrenul piesei este a Cristinei Popa“, declara Silviu Pasca.

 

«Ochii tai» este una din acele piese pe care oriunde o auzim, o fredonam cu totii.  Cei de la L.A. au avut un impact semnificativ in muzica romaneasca, iar acum, cred ca cel care o poate interpreta si transmite mesajul mai departe este Silviu Pasca! Este un artist complex si vine cu cel mai fresh vibe, iar eu nu pot fi decat bucuroasa ca am putut sa contribui la existenta acestei piese. Sa fiti cu ochii si cu urechile pe noi“, adauga Cristine Popa.

 

Silviu Pasca, aka “tipul ala cu barba mare”, si-a facut debutul in primul sezon al concursului “Romanii au Talent”, unde a participat alaturi de un proiect acustic – “Silviu Pasca & SuperFriends“. Notorietatea si-a castigat-o in cel de-al doilea sezon “Vocea Romaniei”, cand a cucerit publicul si antrenorii cu prestatiile sale. A colaborat cu mai multe nume din industria muzicala, printre care The Marker si Feli, fosta lui colega de la “Vocea Romaniei”. A abordat diferite genuri muzicale, precum hip-hop, R&B, pop sau pop-rock, iar in 2013, a lansat alaturi de Feli: „Prima piatra”. Au urmat piese precum “Vera”, “Galaxia”, dar si un featuring cu Brighi, “Motivul meu”.

 

Cristine Popa este o artista talentata din Chisinau, ce provine dintr-o familie de muzicieni. In 2015, Cristine a participat la “Vocea Romaniei”, unde a facut parte din echipa lui Smiley. A urmat prima piesa lansata, in colaborare cu mentorul ei, “Let your love out”, apoi o serie de concerte in Asia si nu numai. In 2016, artista s-a intors in tara, iar din 2017, a inceput colaborarea cu Damian Draghici si a devenit membru al trupei Damian & Brothers. In urma cu o saptamana, artista a lansat alaturi de MCulture si Cat Music, single-ul si clipul “Nu te las”.

 

MCulture este format din 13 artisti cool, diferiti, cu voci exceptionale, care, de-a lungul timpului, au cucerit publicul din Romania si nu numai. Printre artistii MCulture se numara Jazzy Jo, Silviu Pasca, Cristine Popa, Cristina Stroe, Skizzo Skillz, Olga Verbitchi, Nora Denes, dar si Ilinca Bacila, castigatoarea Eurovision Romania din 2017.

 

Pe 5 februarie, a avut loc sub forma unui spectacol multimedia evenimentul de lansare al proiectului MCulture, moment in care solistii au fost acompaniati de doi actori balerini si de o animatie special creata pentru acest proiect, toate aceste elemente ilustrand o poveste de dragoste atemporala. Albumul “Naked Truth” contine 13 piese post-manele, reinterpretate intr-o maniera deosebita, cu un sound cool ce imbina influente dubstep, trap, jazz dar si pop, material care aduna unele dintre cele mai bune voci din Romania, sub indrumarea lui Damian Draghici.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Muzica

Feli isi canta iubirea pentru copilul ei in piesa „Doua inimi”

Published

on

Feli face o marturisire muzicala ce poarta in ea toate emotiile universului: artista anunta ca va fi mama printr-o piesa impresionanta – “Doua Inimi”. 

Artista alege aceasta forma discreta si sincera de impartasi fericirea infinita pe care o traieste si isi declara iubirea neconditionata copilului pe care il asteapta “dintotdeauna”.

Tu-mi esti Soarele si Luna/ Si te iubesc dintotdeauna/Te iubesc din alte vieti / Cum iubesc marii poeti”, devine de acum refrenul vietii lui Feli.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

DESPACITO, cea mai premiata piesa, la Billboard Music Awards 2018. Luis Fonsi a plecat, acasa, cu 5 premii!

Published

on

Cele mai importante premii, din industria muzicala mondiala, au fost decernate, aseara, la Las Vegas. 

Devenit „viralul tuturor timpurilor”, DESPACITO a bifat inca un succes. Din 7 nominalizari, Luis Fonsi a plecat acasa cu 5 premii Billboard, pentru piesa „DESPACITO”, care a isterizat intreg mapamondul, la urmatoarele categorii: – Cea mai bună melodie din Top 100, Cea mai bună melodie latino, Cea mai difuzată melodie (video), Billboard Music Award for Top Collaboration (remixul cu Justin Bieber) si Billboard Music Award for Top Selling Song (cea mai vanduta piesa).

Festivalul „El Carrusel” va aduce „Despacito”, pe 1 iulie, in cea de-a doua zi de festival, unde Luis Fonsi va sustine un recital, pe scena de la Romexpo, alaturi de trupa lui de instrumentisti, dar si dansatori. Show-ul artistului va avea aproximativ o ora de muzica LIVE, iar spectatorii vor auzi si canta, alaturi de acesta, frumoasele lui balade de dragoste, dar si hit-urile „Despacito” sau „Echame la culpa”.

Bilete pot fi achizitionate din reteaua Eventim si de pe www.eventim.ro, si sunt valabile pentru cele doua zile de festival.

„El Carrusel” este unul dintre cele mai grandioase evenimente organizat vreodata in Romania, unde, de la an la an, nume mari ale muzicii internationale vor urca pe aceeasi scena. Prima editie va avea loc pe parcursul a doua zile, 30 iunie – 1 iulie 2018, la Romexpo, iar „capetele de afis” ale festivalului sunt MALUMA si LUIS FONSI

Iata desfasurarea, pe zile, pentru toti artistii invitati:

  • 30 iunie 2018 – MALUMA, ANDRA, FLY PROJECT si MANDINGA
  • 1 iulie 2018 – LUIS FONSI, JUAN MAGAN, ROBIN SCHULZ, RICHY B si WHAT’S UP

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

”Nunta Regală” a monopolizat și audiența din România! Vezi aici cum s-au împărțit telespectatorii pe durata transmisiei live

Published

on

Foto: hepta.ro

Sâmbătă, 19 mai, peste două miliarde de telespectatori din întreaga lume au urmărit în direct ceremonia religioasă de nuntă dintre Prinţul Harry al Marii Britanii, nepotul reginei Elisabeta a II-a, şi logodnica sa, Meghan Markle. 

Evenimentul a fost amplu acoperit și de televizunile din România, audiențele demonstrând interesul uriaș de care s-a bucurat acest eveniment regal și în țara noastră.

Pro TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile de referință pe durata ceremoniei, în timp ce toate celelate televizuni care au acoperit evenimentul au înregistrat creșteri considerabile de audiență  în raport cu mediile obișnuite.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul 13:00-15:00 pe durata programelor speciale prilejuite de transmisia live a „Nunții regale”, sâmbătă 19 mai.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV12.82.9514.1
Antena 111.72.6466.6
Kanal D6.91.5276.8
Antena 36.61.5262.9
TVR 16.11.4242.5
Romania TV5.51.2218.8
Digi 242.80.6113.6
Disney Junior2.60.6103.6
Disney2.60.6103.0
Cartoon Network2.40.597.3


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV15.83.6347.4
Antena 111.62.7255.9
Antena 39.52.2208.4
TVR 16.61.5145.4
Romania TV5.31.2116.8
Kanal D4.31.094.1
Digi 244.10.989.5
DigiSport 23.30.872.6
Disney Junior3.00.765.7
Antena Stars2.00.442.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV24.13.7165.2
Antena 111.31.777.3
Disney Junior5.50.837.5
Antena 35.20.835.5
DigiSport 24.50.730.9
Kanal D3.70.625.2
Antena Stars3.40.523.6
Digi 243.20.522.2
TVR 13.00.520.3
AXN2.20.315.0

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending