Connect with us

ALL MEDIA

Media Fact Book 2011 şi Digital Fact Book, citite de publicul de peste hotare

Published

on

 

Media Fact Book, studiu realizat de Initiative a înregistrat, în numai trei săptămâni de la lansare, peste 1.200 de cititori care au descărcat versiunea online, dintre care 16% sunt de peste hotare, din ţări precum Marea Britanie, Filipine, SUA, Germania, Ungaria, Franţa sau Austria.

 

2011 este al treilea an consecutiv în care analiza asupra pieţei locale de media este disponibilă şi în format digital şi poate fi descărcată gratuit de pe platforma www.mediafactbook.ro.

 

„MFB este fără îndoială un brand care şi-a confirmat poziţia de-a lungul anilor ca barometru realist, profesionist şi de încredere al industriei media din România. Trecerea în format electronic şi dezvoltarea unei platforme de prezenţă online au dus la o dublare a audienţei şi a diversificării tipulurilor de public interesat de informaţiile din MFB.”, spune Marian Traşcu, Senior Research Manager Initiative.

 

Peste 1.000 de cititori au descărcat şi prima ediţie a studiului Digital Fact Book lansat de HyperActive la începutul acestei luni. În topul ţărilor de peste hotare unde cititorii au descărcat DFB, se numără: Germania, SUA, Franţa, Marea Britanie, Italia, Spania sau Olanda, gradul de penetrare la nivel internaţional depăşind 13%. Studiul poate fi descărcat gratuit de pe platforma www.digitalfactbook.ro.

 

„Digital Fact Book este singurul produs care vine cu o perspectivă de ansamblu asupra pieţei locale de digital. 2011 marchează un capitol nou pentru piaţa de digital, acest mediu fiind singurul care a crescut spectaculos în ultimul an şi care va depăşi printul, ca încasări. Astfel că lansarea studiului a venit într-un moment oportun. Digital Fact Book este un instrument util nu doar pentru publicul avizat, ci şi pentru cei interesaţi de evoluţia acestui mediu.”, spune Alex Vişa, Managing Partner HyperActive.

 

Printre cititorii versiunii online ai celor două studii se numără specialişti în media şi digital, manageri şi directori de companii, profesionişti în marketing şi vânzări, jurnalişti, dar şi studenţi şi elevi.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Zile de foc în Grecia: Echipa de corespondenți Digi 24 a realizat, în medie, 17 transmisiuni pe zi

Published

on

Foto Credit: DIGI 24
 

Echipa Digi 24 care a ajuns în Grecia, miercuri, a transmis nu mai puțin de 17 corespondențe pe zi, din Mati, satul distrus de incendiile devastatoare izbucnite la începutul acestei săptămâni.

Cei trei membri ai echipei, Marian Tănase (operator), Laurențiu Rădulescu (reporter) și Adrian Rotaru (DSNG), au făcut 14 ore, pe ruta București-Sofia-Atena și s-au oprit în satul Mati, la aproximativ 25 de km de Atena. Localitatea, distrusă în proporție de 98%, conform evaluărilor făcute de autoritățile elene, oferă o priveliște dezolantă, cu cele peste 100 de case distruse de flăcări și rândurile de mașini carbonizate.

”Cel mai mare impediment a fost să îi facem pe oameni să ne vorbească, mai ales după ce au pierdut tot ce aveau”, spune reporterul Laurențiu Rădulescu. Echipa a reușit, totuși, să identifice în zonă câțiva români care locuiau acolo și i-au convins să povestească prin ce au trecut.

Acomodarea cu subiectul, cu locul și punctele de unde s-au făcut intervențiile a fost una anevoioasă pentru echipă. Nu este ușor să vorbești când ai în fața ochilor un asemenea tablou. ”Satul este unul cu străduțe înguste de maximum 5 m, cu case și de o parte și de cealaltă, iar fiecare locuitor are cel puțin câte o mașină a lui, ca să nu mai vorbim de turiștii veniți aici în sezonul estival”, a descris Laurențiu, într-o intervenție de vineri dimineață, la Matinalul Digi FM. ”În lateral, este un drum național cu două benzi. Toți cei care au venit pe drumul național au mers spre sat și spre mare, crezând că se vor salva. Cei din sat au început să urce spre drumul național, crezând, la fel, că se pot salva. Dar drumurile s-au blocat și, practic, oamenii s-au trezit înconjurați de foc din toate părțile”, explică reporterul Digi 24, pe baza informațiilor strânse de la martori.

Sub impresia celor văzute și a mărturiilor obținute de la localnici și autorități, este greu să îți păstrezi sângele rece, detașasarea. ”Cel mai important pentru echipă, într-o astfel de situație, este să îți conservi energia și să nu se atașezi profesional. Am văzut copii morți, oameni găsiți îmbrățișați după ce au fost prinși de foc, am văzut detalii care îți rămân pentru totdeauna în minte”, adaugă Laurențiu, admițând că este una dintre cele mai dificile misiuni jurnalistice de până acum.

Echipa va transmite și în zilele următoare corespondențe de la fața locului, ținând la curent spectatorii Digi 24 cu evoluția celor mai grave incendii produse în Grecia, în regiunea Attica, în care și-au pierdut viața cel puțin 85 de persoane.

Digi 24, cea mai credibilă televiziune de știri din România⃰, transmite 24 de ore din 24, 7 zile din 7, informații despre temele de moment și evenimentele care pun lumea în mișcare. Parte a Grupului Digi Communications, Digi 24 abordează cu echidistanță și profesionalism subiectele relevante din actualitatea internă și internațională, oferind publicului emisiuni informative, dezbateri, analize și interviuri, sub sloganul ”Informația la putere”.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Amalia Enache revine in echipa Stirilor PRO TV

Published

on

 

Jurnalista Amalia Enache revine la pupitrul Stirilor PRO TV dupa o pauza de doi ani. Vedeta va prezenta jurnalul de noapte din 13 august, informeaza TV Mania.

Eu mă întorc acum la „Ştirile Pro TV“ la majoratul meu în Pro, la exact 18 ani de la angajare. În august 2000 se întâmpla să încep. După atâta timp, meseria aceasta îţi curge prin vene. Chiar când nu eşti acolo, în redacţie, receptezi informaţiile ca şi când tu ai fi la treabă. Cred că în prima seară când voi prezenta, voi fi ca şi când şi ieri am făcut tot asta, nu în urmă cu doi ani“, a declarat Amalia Enache pentru TV Mania.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi Sport va difuza meciurile din Liga 2 plus alte competitii cu traditie

Published

on

 

Digi Sport va difuza timp de trei sezoane meciurile din Liga 2, posturile grupului Digi deținând dreptul de a difuza primele patru opțiuni din fiecare etapă. De asemenea, canalele Digi Sport vor transmite și Cupa României și Supercupa României.  

Federația Română de Fotbal (FRF) a anunţat, miercuri, 18 iulie, componenţa Ligii 2 pentru sezonul 2018-2019, iar joi, 19 iulie, a fost făcut public calendarul competițional, stabilit prin tragere la sorți. Telespectatorii Digi Sport se vor putea reîntâlni, în noul sezon care va debuta în 4-5 august 2018, cu echipe cu tradiție cum ar fi UTA, Petrolul Ploieşti, FC Argeş, U Cluj şi Farul, dar și cu echipe mai tinere. În ceea ce privește Cupa României, aceasta va debuta pe 1 august 2018, iar finala se va juca în data de 2 iunie 2019. Supercupa Romaniei se dispută între campioana Ligii 1 și deținătoarea Cupei României, ultima câștigătoare fiind CFR Cluj.

În afară de sportul rege, pe cele 4 canale ale Digi Sport, telespectatorii se pot întâlni și cu alte sporturi îndrăgite de români. Până în 2021, Digi Sport transmite, în exclusivitate, 50 de turnee WTA pe an, unde Simona Halep, numărul 1 mondial, scrie istoria tenisului, alături de Mihaela Buzărnescu, Sorana Cârstea, Irina Begu, Monica Niculescu și Ana Bogdan, aflate între primele 90 de jucătoare ale lumii. Acestor trasmisiuni li se adaugă meciurile din Cupa Davis, Fed Cup și ATP 1000 și 500.

În grilele de programe Digi Sport se regăsesc și competiții interne și internaționale de handbal, baschet, volei și motorsport, oferind telespectatorilor și abonaților Digi o diversitate de emisiuni și transmisiuni sportive greu de egalat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending