Connect with us

Industria online

Mercedes-Benz CLA ajunge în showroom-uri în aprilie Noul CLA: dinamic, rebel, inteligent

Published

on

Odată cu lansarea noii Clase CLA, Mercedes-Benz stabileşte un nou segment. Noul coupé cu patru uşi are cel mai bun coeficient aerodinamic din lume (Cd=0,22), un design avangardist şi sistemul de tracţiune integrală 4MATIC (opţional). Noul CLA urmăreşte filozofia de design a modelului CLS, model care a creat un trend, odată cu lansarea sa, în 2003. Portierele cu geamuri fără ramă reprezintă un indiciu că CLA îşi trage rădăcinile din Concept Style Coupé, pe care îl aduce în producţia de serie. Noul CLA se poate comanda deja, iar livrările vor începe în luna aprilie. Preţurile încep de la 24.200 euro (fără TVA) pentru CLA 180.

„Reacţia publiculului la Concept Style Coupé a fost impresionantă. Cel mai întâlnit comentariu a fost de departe «Vă rugăm să aduceţi maşina aceasta în producţia de serie. Exact asta facem acum!», spune Dr. Dieter Zetsche, Preşedinte al Consiliului de Management Daimler AG şi Director al Mercedes-Benz Cars. “CLA este o maşină care nu confundă «clasa medie» cu «calitatea de compromis». Design-ul său dinamic subliniază partea sportivă a brandului Mercedes-Benz”.

Pentru a fi la nivelul clasei sportive în care a fost poziţionat, CLA este disponibil cu motoare turbo performante, cu puteri de până la 155 kW (211 CP), suspensie sport şi sistem de tracţiune integrală 4MATIC. Specificaţiile tehnice ale noului model includ cel mai bun coeficient aerodinamic pentru un automobil de serie (Cd=0,22) şi numeroase sisteme de asistenţă, inclusiv COLLISION PREVENTION ASSIST.

Acest sistem bazat pe radar atenţionează şoferul cu semnale acustice şi luminoase după ce a fost identificat un obstacol şi pregăteşte Brake Assist pentru o frânare cât mai puternică. Frânarea începe imediat ce şoferul apasă pedala de frână. După ce obstacolul a fost identificat, COLLISION PREVENTION ASSIST calculează forţa de frânare necesară evitării unui accident şi reuşeşte să frâneze pe cât posibil în distanţa rămasă. COLLISION PREVENTION ASSIST oferă protecţie începând de la viteza de 7 km/h (anterior, peste 30 km/h).

Cinci pachete sunt oferite, individualizând caracterul noului CLA (lungime/lăţime/înălţime: 4630/1777/1437 mm). Pentru a ţine pasul cu publicul ţintă, noul coupé cu patru uşi poate integra diverse gadget-uri, permiţând inclusiv rularea aplicaţiilor de smartphone pe display-ul sistemului multimedia.

Stilul rebel: design exterior

Proporţiile incredibil de sportive şi silueta impresionantă sunt rezultatul unui mix de forme concave şi convexe şi îi conferă coupé-ului cu patru uşi un look de neuitat. CLA este o transpunere aproape de 1:1 a conceptului Concept Style Coupé.

CLA uimeşte prin capota motorului ce emană putere şi grila cu finisaj diamond a radiatorului. Farurile şi luminile LED au fost aranjate astfel încât să creeze efectul de flacără caracteristic luminilor de zi şi indicatoarelor de direcţie. Acestea definesc apariţia mereu energică a CLA-ului.

Trei linii proeminente definesc silueta maşinii. Prima porneşte de deasupra aripilor şi continuă descendent către spate, următoarea formează un umăr deasupra punţii spate, iar a treia se extinde de la roţile faţă până în spate. Împreună, aceste trei linii dau adâncimea şi definesc dinamismul părţii laterale.

Partea din spate transmite putere şi spirit atletic cu ajutorul interpunerii suprafeţelor concave şi convexe. Plafonul plonjat îi conferă un aer de coupé. Impresia atletică a spatelui este datorată montanţilor C, care, împreună cu umărul de deasupra punţii spate, formează o siluetă elegantă şi sportivă. Când sunt aprinse, luminile spate creează efectul unei săgeţi.

Este disponibil şi un plafon panoramic de dimensiuni generoase. Acesta este fabricat dintr-un element fix din policarbonat spre faţă, un element mobil din cristal mineral şi ornamente laterale care imită efectul sticlei.

Efectul „Cool touch”: interiorul

Tema sportivă a exteriorului noului CLA este continuată şi la interior. Acesta transmite o senzaţie puternică de calitate. Toate suprafeţele ornamentelor sunt galvanizate, rezultând un efect metalic.

Planşa de bord încorporează cinci guri de ventilaţie rotunde. Direcţia si debitul de aer pot fi controlate cu ajutorul unui element central, care demonstrează atenţia meticuloasă la detalii. Display-ul sistemului multimedia se remarcă prin panoul frontal finisat în negru-piano şi rama subţire argintie.

Scaunele şi bancheta din spate ale noului model reflectă sportivitatea pe care o întâlnim şi la exterior. Bancheta spate are un layout 2+1. Sunt disponibile cusături ce contrastează în culoare cu tapiţeria.

Profilat perfect: coeficient aerodinamic record

Cu o valoare a coeficientului aerodinamic de numai 0,23, CLA obţine cel mai bun rezultat din gama Mercedes-Benz şi devine cea mai aerodinamică maşină de serie din lume. Rezistenţa la înaintare (Cd x A) este de asemenea în fruntea oricărui clasament, cu o valoare de 0,51 m². Aceste valori vor fi depăşite de modelul CLA 180 BlueEFFICIENCY Edition, care va fi lansat în luna iunie. În cazul său, coeficientul aerodinamic este de 0,22, iar rezistenţa la înaintare ajunge la o valoare record, de numai 0,49 m². Aceste valori incredibile ajută modelul CLA să obţină un consum de carburant scăzut.

Siguranţă inteligentă: sisteme de asistenţă avansate

Numeroase sisteme de asistenţă oferă sprijin şoferului de CLA pentru o călătorie mai sigură şi mai confortabilă. Echipamentul standard include ATTENTION ASSIST – detectorul de oboseală – şi COLLISION PREVENTION ASSIST cu Brake Assist adaptiv, care acum poate detecta un obstacol începând de la viteza de 7 km/h (precedent: peste 30km/h).

Această opţiune se poate combina cu DISTRONIC PLUS pentru a deveni COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS, care încorporează o nouă funcţie. În cazul unui eventual pericol, la care şoferul nu are reacţie, sistemul poate frâna automat de la viteze până la 200 km/h, reducând considerabil severitatea coliziunii. Sistemul poate de asemenea frâna la detectarea unei maşini staţionare şi este capabil să oprească în timp util până la viteze de 30 km/h.

Proiectat pentru dinamism: şasiul şi suspensia

CLA dispune de o suspensie faţă McPherson şi o suspensie independentă multilink pentru puntea spate, cu trei braţe şi câte o bară de torsiune pentru fiecare roată. Sunt disponibile două şasiuri şi două setări din fabrică pentru suspensie: suspensia confort şi suspensia sport opţională. Cea din urmă coboară caroseria cu 20 mm în faţă şi 15 mm în spate.

CLA este echipat standard cu sistemul Direct Steer. Servodirecţia electromecanică oferă un feedback mult mai bun decât în cazul sistemelor convenţionale şi este mult mai eficientă, lucrând în permanenţă cu sistemul ESP.

Rezerve de putere impresionante şi agilitate incredibilă: sistemul de tracţiune integrală 4MATIC

Mercedes-Benz CLA este disponibil opţional cu sistemul de tracţiune integrală permanentă 4MATIC cu distribuţie variabilă a cuplului motor. Componentele noului sistem 4MATIC includ funcţia power-take-off integrată în transmisia automată cu dublu ambreiaj 7G-DCT şi diferenţial spate controlat electrohidraulic. Acestea reuşesc să permită distribuirea puterii necesare acolo unde este nevoie. Noul sistem 4MATIC pentru CLA este mai uşor şi mai eficient ca niciodată.

Setat pentru viitor: motoare puternice şi eficiente

Cu un an înainte de introducerea normei de poluare Euro 6, toate motoarele pe benzină şi dieselul de top respectă standardele acestei clase de emisii. Propulsoarele pe benzină au o cilindree de 1.6 şi 2.0 litri şi acoperă un spectru de putere cuprins între 90 kW (122 CP) pentru CLA 180 şi 155 kW (211 CP) pentru CLA 250. Cele două motoare diesel combină cuplul dinamic obţinut de la turaţii joase cu eficienţa la cele mai înalte standarde: CLA 200 CDI produce 100 kW (136 CP) şi un cuplu maximum de 300 Nm (disponibil la sfârşitul anului). Cu o capacitate cilindrică de 2,2 litri, CLA 220 CDI produce 125 kW (170 CP) şi 350 Nm, emiţând doar 109 g CO2 pe kiometru. Toate motoarele dispun standard de funcţia ECO start/stop şi sunt disponibile cu o transmisie manuală cu şase rapoarte sau transmisia cu dublu ambreiaj 7G-DCT.

Sistemele multimedia

Ultima generaţie de sisteme multimedia Mercedes-Benz pentru CLA dispune de funcţii noi, aplicaţii adiţionale şi o grafică modificată.

Conceptul Digital Drive Style de la Daimler, care, împreună cu Drive Kit Plus pentru iPhone®, permit integrarea telefonului în vehicul, a fost îmbunătăţit. Printre noutăţi se numără Siri voice control şi Glympse sharing. Glympse permite utilizatorului să împărtăşească locaţiile sale cu un număr de persoane selectate din lista de prieteni. Alte funcţii sunt Facebook®, Twitter®, internet radio, AUPEO!™ Personal Radio sistemul de navigaţie avasat de la Garmin® cu informaţii despre trafic în timp real, Street View™ şi hărţi 3D.

 

Tabel de preţuri:

Model CLA 180CLA 180
BE Edition
***
CLA 200CLA 250CLA 220 CDI
 Benzină, injecţie directăDiesel,
injecţie directă
Cilindreecmc15951595159519912143
TransmisieManuală6 vitezeManuală6 vitezeManuală6 viteze7G-DCT7G-DCT
Putere maximăkW (CP)90 (122)90 (122)115 (156)155 (211)125 (170)
Cuplu maximNm200200250350350
Consum mediu combinatl/100 km5.4 – 5.65.05.5 – 5.76.1 – 6.24.2 – 4.5
Emisii CO2*g/km126 – 130118127 – 131142 – 144109 – 117
Acceleraţie
0-100 km/h
s9.39.98.66.78.2
Viteză maximăkm/h210190****230240230
Preţ**Euro24.20024.20026.60032.50031.500

* în regim mediu, ** preţuri pentru România, nu includ TVA, *** BE = BlueEFFICIENCY,
**** limitată electronic

 

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

DIGITAL

Alina Damaschin, în 2018, în juriul a două festivaluri internaționale dedicate creativității în comunicare: D&AD Awards și New York Festivals

Published

on

Alina Damaschin, Creative Leader și Managing Partner în cadrul Rogalski Damaschin Public Relations, va face parte în 2018 din juriul a două festivaluri internaționale: New York Festivals Advertising Awards și D&AD Awards. În cadrul New York Festivals Advertising Awards ce își va desemna câștigătorii în luna mai a anului viitor, Alina Damaschin va face parte din Grand Jury, un juriu alcătuit din lideri ai industriei de comunicare din întreaga lume, cu competențe în advertising, media și PR, care vor evalua campaniile înscrise în baza a trei criterii: Idee, Execuție și Relevanță pentru Brand

 

În ceea ce privește D&AD Awards, festivalul ce oferă recunoaștere ideilor creative, executate excepțional, Alina va juriza categoria de PR alături de reprezentanți ai industriei din țări precum UK, Spania, Australia.  Festivalul își va desemna câștigătorii pe 24-26 aprilie, la Londra.

 

„D&AD Awards este un festival iconic, cu standarde extrem de ridicate, idei fantastice și execuții aproape de perfectțiune. Un Black Pencil înseamnă o idee care nu s-a mai văzut, nu s-a mai făcut, care te lasă fără cuvinte, pur și simplu, o recunoaștere pe care nu mulți dintre creativii lumii o au in portofoliu. E o mare onoare sa fiu alături de colegi din industria de comunicare internațională și să premiem nu doar cele mai creative idei din lume, dar și cele mai riguros și cu precizie realizate” a declarat Alina Damaschin.

 

Cu o experiență de 19 de ani în comunicare, Alina Damaschin este la ora actuală unul dintre cei mai cunoscuți și apreciați profesioniști din România. După ani de publicitate, în agenții precum D’Arcy, Saatchi & Saatchi și Lowe, unde a coordonat zeci de proiecte de comunicare integrată pentru branduri internaționale si locale, Alina a intrat în PR mai întâi ca Managing Director, apoi ca partener în cadrul Rogalski Damaschin Public Relations. Din acest rol a creat si coordonat campanii câștigătoare la cele mai importante festivaluri de profil din lume: Cannes Lions, Effie, Digital Communication Awards, SABRE, European Excellence. Alina are un MBA în Comunicare și Leadership de la Quadriga University of Applied Sciences din Berlin.

 

Este pentru prima oară în cei zece ani de existență ai agenției Rogalski Damaschin Public Relations când un reprezentant al său este invitat să jurizeze în cadrul celor două festivaluri. Pe de altă parte, atât Alina Damaschin cât și Eliza Rogalski au fost membri ai juriului în cadrul unor festivaluri internationale de creativitate precum Cannes Lions (Eliza Rogalski- 2009, Alina Damaschin- 2017) sau Eurobest (Alina Damaschin- 2012).

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Creativity Lab, călătorie în universul comunicării

Published

on

Lucrurile bune se întâmplă în timp, au nevoie de ingrediente de calitate și de priceperea celor care știu să le mânuiască. Atunci când toate aceste condiții sunt îndeplinite, depășirea limitelor este doar o chestiune de timp. Așa au stat lucrurile și cu Academia Bakers. Pusă la cale de V+O Communication și de Bakers Digital Communication, proiectul și-a propus inițierea studenților facultăților de comunicare în secretele PR-lui, în cele ale comunicării digitale și în cele ale copywriting-ului.

 

Iar rezultatele au depășit așteptările. Nu doar că participanții au absorbit tot ceea ce seniorii celor două agenții au avut de oferit, însă doi dintre ei au completat rândurile specialiștilor în comunicare. Acesta a fost cel mai mai clar semn pentru faptul că proiectul trebuie să continue. Potențialul creativ pe care aceștia îl pot dezlănțui este o resursă care așteaptă să fie descoperită, încurajată și structurată.

 

Din acest motiv, proiectul a fost cizelat și a continuat sub titlul V+O Creativity Lab. Ceea ce el propune este experimentarea unei ecuații:

Creativity + Know-how = Rock the world!

 

Seniorii Grupului V+O vin cu propria pricepere pentru a-i învăța pe studenți cum își pot scoate la suprafață creativitatea, cum o pot materializa în proiecte pe care apoi le pot pune în lumina reflectoarelor.

La fel ca la prima ediție, regulile sunt simple. Voi vă înscrieți în cadrul V+O Creativity Lab, iar noi punem la cale un concurs și workshopuri de explorare a universului comunicării. Veți primi briefuri la care va trebuie să răspundeți cu doza corectă de creativitate, aplicabilitate și relevanță. Iar noi vă vom ajuta să înțelegeți cum vă puteți atinge scopul propus. La final, echipa câștigătoare, cea care va aduce cel mai wow! proiect, va fi recompensată cu 100 de euro. Însă, cea mai mare achiziție va fi cea a dobândirii unei experiențe pe care o veți putea valorifica mai departe în vasta lume a comunicării și a publicitățiii.

 

Începutul este și mai simplu. Dacă vrei să afii care este dezlegarea ecuației dintre creativitate, know-how și succes, înscrie-te până pe 1 decembrie la adresa creativitylab@vando.ro sau intră pe link-ul de pe pagina de Facebook V+O Romania, unde găsești mai multe detalii. Pentru înscriere puteți accesa și următorul link: http://bit.ly/Înscriere_CreativityLab.

 

Deadline înscrieri: 1 decembrie

Perioada de desfășurare: 05 – 19 decembrie

Premiul cel mare: 100 de euro

 

Despre Grupul V+O

V+O Communication, nucleul central al grupului, a fost inființată în Romania în 2006 și s-a dezvoltat permanent, fiind astăzi una dintre cele mai dinamice și strategice agenții de comunicare de pe piața locală. In 2011, V+O și-a extins aria de servicii în zona de digital / social media lansând Bakers Digital Communication.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria online

Vinerea cu 13 trofee pentru echipa MullenLowe la Premiile FIBRA 2017

Published

on

Opt campanii înscrise, 21 de nominalizări și 13 trofee, dintre care 1 Grand Prix – acesta este bilanțul MullenLowe la Premiile FIBRA 2017. Astfel, la cea de-a doua ediție a festivalului de creativitate, agenția a obținut 1 Grand FIBRA, 2 Gold, 3 Silver și 7 Bronze pentru campaniile realizate alături de Lidl, ZIZIN, VEKA, Electric Castle și Vanilla Skype by BRD, acumulând astfel al doilea punctaj general al competiției.

 

„Faptul că am urcat de 13 ori pe scena FIBRA este o confirmare a echipei Mullen, care pune 100% muncă, pasiune, nebunie și #octopuspride în tot ce face. Ne bucurăm foarte tare pentru toate aceste premii ce încununează efortul din spatele fiecărei campanii şi validează produsul creativ de calitate al agenţiei, pe care ne propunem să-l livrăm tuturor clienţilor noştri”, spune Gabriela Alexandrescu, Client Service Director, MullenLowe.

 

Campania Electric Castle Unofficial Partners i-a adus agenției cele mai importante trofee, obținând un Grand FIBRA și un Gold la categoria Promo & Activation – Brand promotion, încă un Gold la PR – Sponsorship, Partnership & Endorsements, un Silver la PR – Experential / Stunts și încă un Silver la Promo & Activation – Brand activation. Pentru campania Vanilla Skype – The Audience Casting, MullenLowe a câștigat un Silver la Promo & Activation – Brand promotion și 3 trofee Bronze la categoriile Media – Creative Use of Media, PR – Sponsorship, Partnership & Endorsements și PR – Experential / Stunts. Campaniile, realizate împreună cu agenţia Golin, au fost recunoscute anul acesta şi printr-un Grand Prix la festivalul Golden Hammer de la Riga.

 

Campania Lidl’s Electric Kingdom a fost premiată cu doua trofee Bronze la categoriile Promo & Activation – Shopper experience și Events – Corporate entertainment. De asemenea, Mullen a câștigat un Silver la categoria Digital – Social Media pentru campania Ziua Nesfârșită a lui Giraf, dezvoltată alături de ZIZIN, precum și un Bronze, la categoria Direct marketing – Use of traditional media, pentru Calendarul de 50 de ani, realizat alături de VEKA.

 

Festivalul anual Premiile FIBRA, organizat de IQads și susținut de IAA, UAPR, ADC*RO și IAB România, își propune să recunoască și să încurajeze valoarea creativității locale. La fel ca la prima ediție, jurizarea a fost realizată de un comitet format din 8 specialiști internaționali.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Trending