Connect with us

Industria de Publicitate

Mercedes-Benz România alături de Cercetaşii României, pentru al treilea an consecutiv

Published

on

 
  • Mercedes-Benz: Maşina Oficială a expediţiei Cercetaşilor României, între 27 iulie – 5 august 2012

  • Mercedes-Benz încurajează spiritul de aventură şi grija pentru protejarea naturii

  • Ateliere de speologie, o activitate introdusă în programul cercetaşilor pentru prima dată cu sprijinul Mercedes-Benz

  • Compania continuă parteneriatul cu Cercetaşii României, iniţiat în 2010

  • Mercedes-Benz România a fost din nou partenerul Cercetaşilor României în cea mai mare expediţie organizată în acest an. Mercedes-Benz susţine acest proiect de anvergură în calitate de Maşină Oficială, pentru al treilea an consecutiv, arătându-şi aprecierea pentru determinarea Cercetaşilor de a explora, proteja şi preţui natura.

  • Cercetaşii României care au acceptat provocarea se împart în două grupe de vârstă: Lupişorii (7-10 ani) şi Exploratorii (14-18 ani) şi fac parte din cei peste 2.500 de cercetaşi din 50 de filiale aflate în 26 de judeţe din România. Pe toată durata taberelor, 30 iulie – 4 august pentru Lupişori şi 27 iulie – 5 august pentru Exploratori, Maşinile Oficiale Mercedes-Benz au asigurat transportul Cercetaşilor şi al echipamentelor acestora.

    Autovehiculele Mercedes-Benz Sprinter 313 CDI şi două autovehicule Vito 116 CDI au stat la dispoziţia celor peste 220 de copii şi însoţitori pe tot parcursul programului, pentru a le oferi o experienţă de neuitat. În plus, Mercedes-Benz România a susţinut proiectul oferind Cercetaşilor atât combustibil pentru deplasări, cât şi produse alimentare pentru workshop-urile de supravieţuire în sălbăticie.

    Colaborarea cu Cercetaşii României este un proiect pe care îl reluăm an de an cu mare plăcere. Atât pentru Cercetaşi, cât şi pentru Mercedes-Benz protecţia mediului înconjurător este unul dintre principalele obiective. Cu această ocazie, ne aducem aminte cu drag de bucuria din copilărie de a explora şi încântarea de a descoperi locuri noi în mijlocul naturii.”, afirmă Gabriel Crăciun, Corporate PR/Communications Mercedes-Benz România.

    Proiectul din acest an întăreşte parteneriatul şi valorile comune promovate de Organizaţia Naţională Cercetaşii României şi Mercedes-Benz: atenţia deosebită pentru educaţia copiilor şi tinerilor, protecţia mediului înconjurător şi, nu în ultimul rând, viziunea fondatorilor celor două mişcări, mai ales că ne pregătim de celebrarea Centenarului Cercetăşiei în România, în 2013.”, declară Bianca Neşiu-Bedreag, Preşedinte Organizaţia Naţională „Cercetaşii României”.

    Mercedes-Benz a susţinut, de asemenea, mai multe momente dedicate, cum ar fi Capturarea steagului pentru ramura de vârstă lupişori, precum şi alte concursuri adresate tuturor Cercetaşilor, aceştia putând câştiga la final obiecte de colecţie Mercedes-Benz şi obiecte necesare supravieţurii în natură.

    Ateliere de speologie susţinute de Mercedes-Benz:

    Grupa exploratorilor a vizionat un film 3D în natură

    Expediţia din acest an a beneficiat de un program special în ultimul week-end prin includerea a două ateliere de speologie susţinute de Doru Panaitescu, un explorator pasionat de secretele peşterilor şi un binecunoscut blogger. Acesta a introdus cercetaşii în lumea speologiei printr-o prezentare interactivă, ce a inclus capturi de imagini din propriile expediţii, informaţii interesante despre tipurile de peşteri, curiozităţi şi un film 3D (fiecare cercetaş a primit câte o pereche de ochelari 3D pentru vizionare).

    În ediţia din 2012, pentru a marca acest parteneriat devenit deja o tradiţie, ne-am propus să încurajăm pasiunea cercetaşilor prin oferirea unui atelier de speologie susţinut de Doru Panaitescu, extinzând astfel aria de activităţi educaţionale non-formale dezvoltate de organizaţia Cercetaşii României în cadrul acestei reuniuni. Reacţia tinerilor a fost extrem de pozitivă şi, cu siguranţă, vom continua pe viitor să le stimulăm pasiunile prin acţiuni speciale cum a fost acest atelier.” a continuat Gabriel Crăciun, Corporate PR/Communications Mercedes-Benz România.

    Despre Cercetaşii României

    Organizaţia „Cercetaşii României”, fondată în 1914, doreşte să ofere copiilor şi tinerilor ocazia de a crea o lume mai bună, implicându-se în comunitatea locală şi protejând natura, descoperindu-şi, în acelaşi timp, şi noi pasiuni. „Cercetaşii României” este singura mişcare cercetăşească din România primită în Organizaţia Mondială a Mişcării Scout care numără în prezent peste 31.000.000 membri activi în 216 ţări şi teritorii.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Industria de Publicitate

Raluca Gonzalez, Head of Planning la Centrade | Cheil, reprezintă România în juriul EACA EURO Effies 2018

Published

on

 

Centrade | Cheil anunță participarea Ralucăi Gonzalez, Head of Planning, în juriul EACA EURO Effies 2018 – runda 1, care selectează în perioada 4 – 15 iunie finaliștii din acest an al unuia dintre cele mai prestigioase festivaluri europene de publicitate.

Euro Effies este o competiție anuală ce recompensează cele mai eficiente campanii multinaționale de comunicare comercială, validând astfel eficiența industriei de publicitate și parteneriatul client – agenție. Centrade | Cheil este un veteran al etapelor de jurizare, fiind reprezentată în juriu de către Mona Opran, COO Centrade | Cheil și de Radu Florescu, CEO Centrade | Cheil.

„Este o onoare pentru mine să continui tradiția agenției și să mă alătur unor profesioniști extraordinari din industria europeană de publicitate pentru această provocare”, spune Raluca. „Știu că nu va fi un proces ușor, întrucât calitatea campaniilor înscrise sporește de la an la an. În același timp, mă aștept ca această experiență să reprezinte un exercițiu valoros de învățare și de consolidare a propriei experiențe profesionale”.

Cei 20 de jurați din runda 1 evaluează campaniile înscrise la festival pe baza unor criterii de calitate, selectând finaliștii pentru a doua (și ultima) rundă de jurizare.

„Jurizarea la Euro Effie este diferită, pentru că nu se cunosc (toate) campaniile și atunci se elimină foarte mult din subiectivism. Este important firul magic și modul în care acesta leagă cele 4 patru categorii definitorii pentru calitatea unei campanii de comunicare – Context & Challenge, Insight & Strategic Idea, Creative Work – Bringing the Idea to Life și Effectiveness (Results); cel mai important însă este modul în care se demonstrează rezultatele”, subliniază Mona Opran, fost jurat atât în runda 1 (în 2015 și 2016), cât și în runda 2 (la edițiile din 2014 şi 2017). „Profesionalismul și experiența juraților trebuie, prin urmare, să se ridice la înălțimea provocării, ceea ce ne face cu atât mai onorați de participarea Ralucăi la ediția din acest an. Ca agenție, suntem în permanență preocupați să dezvoltăm campanii cu adevărat valoroase pentru clienții noștri, care să genereze beneficii reale de business. De aceea, participarea la acest festival, ce premiază performanța reală în publicitate, este extrem de importantă pentru noi”.

Raluca Gonzalez are o experiență de peste 17 ani în dezvoltarea, implementarea și măsurarea inițiativelor strategice și de planificare de business pentru clienți din industrii diverse, precum industria financiară (Raiffeisen Bank, Credit Agricole), produse electronice (Samsung), asigurări (Metropolitan Life), petrol & gaze (TRG Group Rompetrol), retail (Rewe Group, Carrefour), industria producătoare de alimente și băuturi (European Drinks, European Food), non-food (Pampers, Pantene), industria farmaceutică (Astrazeneca, GSK) și auto (Toyota). Principala sa responsabilitate este să ajute clienții să identifice oportunități de business sau riscuri, pe baza unor analize, date și tendințe, și să dezvolte proiecte ce transformă datele existente în strategii eficiente.

 

Premiile Euro Effies sunt organizate de Asociația Europeană a Agențiilor de Comunicare (EACA) cu sprijinul WARC, The European Publishers’ Council, Google, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief, FirstRental & Viva Xpress Logistics.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria de Publicitate

Claudia Ion face parte din juriul Romanian EFFIE Awards 2018

Published

on

Credit foto: ANTENA 1
 

Claudia Ion, directorul de Vânzãri Antena Group, face parte din juriul Festivalului EFFIE Awards 2018, competiţie ce premiazã cele mai eficiente campanii de publicitate, din juriul cãreia fac parte peste 100 de specialişti în comunicare, reprezentanţi ai clienţilor, ai agenţiilor de publicitate, de research, precum şi CEO ai grupurilor de comunicare.

“Sunt entuziasmatã sã fac parte din juriul Romanian Effie Awards, competiţia anualã ce premiazã campaniile de publicitate cu cel mai mare impact şi totodatã unul dintre cele mai importante evenimente din industrie. Cu atât mai mult cu cât agenţiile de publicitate de la noi au primit recunoaştere internaţionalã în ultimii ani pentru originalitatea şi eficienţa campaniilor lor. Dacã ar fi sã aleg un cuvânt care mi-aş dori sã-mi defineascã activitatea, acela e eficienţa. Şi spun asta pentru cã, în televiziune, mãsura lucrului bine fãcut nu trebuie aşteptatã prea mult. Ea vine chiar a doua zi, odatã cu datele de audienţã. Totodatã, de ce sã nu spun asta, mã bucur foarte tare cã datoritã acestui eveniment reuşesc sã-mi întâlnesc colegii de breaslã!”, a declarat Claudia Ion.

Claudia Ion este un nume cunoscut în peisajul media din România şi nu numai, ocupând în prezent funcția de Director de Vânzări Antena Group.  De 8 ani este membru în bordul EGTA – EGTA – Association of Television and Radio Sales Houses, cu sediul în Bruxelles, reunind 141 de membri din 54 de ţări, aceştia reprezentând 75% din advertising-ul european.

Claudia Ion şi-a început cariera în 1991 la Radio Contact, fiind parte a perioadei de lansare şi dezvoltare a agenţiilor de media, în anii ’90. A fost Director Comercial al TVR, director general adjunct al regiei de vânzări Arbo Media şi a ocupat poziţia de director al departamentului comercial al Kanal D timp de nouă ani.

Lansat în 1968, în SUA, Romanian EFFIE Awards, organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute, a devenit un eveniment de marcã al industriei de marketing şi comunicare.

Procesul de jurizare se desfãşoarã în douã etape, mai exact 4-5 iunie şi respectiv 11 iunie 2018, iar Gala de Premiere Effie Awards 2018 va avea loc pe data de 14 iunie 2018.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Golin este singura agenție din România finalistă în același timp la festivalurile IAB MIXX Awards Europe & SABRE Awards EMEA

Published

on

Foto Credit: GOLIN
 

Golin și MullenLowe au fost incluse pe lista scurtă de nominalizări la IAB MIXX Awards Europe 2018 pentru Vanilla Skype // BRD – Groupe Société Générale și Electric Castle – Unofficial Partners, singurele campanii românești finaliste în această competiție.

În același timp, Golin este în shortlist-ul SABRE Awards EMEA 2018, cel mai prestigios festival de PR internațional organizat de The Holmes Report, cu o campanie de shareholder activism dezvoltată pentru Franklin Templeton Investment Management Ltd – Fondul Proprietatea.

După ce a câștigat Grand Prix-ul IAB MIXX Awards Romania – Best Digital MIXX – în 2017, dar și premiul pentru Best Digital PR Campaign, Vanilla Skype // BRD – Groupe Société Générale este finalistă și la IAB MIXX Awards Europe 2018 în două categorii – Campaign Efectiveness și Social Media. De asemenea, Electric Castle – Unofficial Partners, numită Best Social Media Campaign la competiția din România, a intrat în shortlist-ul MIXX Awards Europe la categoria Social Media. Câștigătorii vor fi anunțați într-o gală ce va avea loc pe 23 mai în Milano, în cadrul conferinței IAB Europe Interact.

 

„Piața de comunicare europeană devine din ce în ce mai competitivă, iar această efervescență se reflectă în numărul mare de înscrieri la festivalurile internaționale și în diversitatea lor. Focusul este clar pe digital și disruptiv, creativitate și relevanță, factori pe care îi integrăm cu succes și în campaniile noastre. Suntem foarte bucuroși că work-ul Golin & MullenLowe România obține recunoaștere și vizibilitate între cele mai bune campanii din Europa”, spune Damian Nuñez, Chief Creative Officer, Lowe Group.

La SABRE Awards EMEA 2018, Golin este singura agenție din România finalistă la categoria Capital Markets Communication, pentru campania Reaching the Point of No Return – A Shareholder Activism Campaign, dezvoltată pentru Franklin Templeton Investment Management Ltd – Fondul Proprietatea. Campania atrage atenția asupra respectării principiilor guvernanței corporative în special în companiile în care acționar este (și) statul român, traducându-le în același timp în limbajul românului de rând, pentru o mai bună înțelegere a acestor noțiuni.

Câștigătorii SABRE Awards EMEA vor fi anunțati tot pe 23 mai, într-o gală ce va avea loc la Muzeul Maritim Național din Amsterdam.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending