Connect with us

ALL MEDIA

Mihaela Radulescu – Maestra schimbarii in bine in noua campanie Activia

Published

on

 

Activia incepe anul lansand campania „2014, anul schimbarii in bine”, ce isi propune sa le inspire femeilor din Romania dorinta de a face schimbari in bine, precum adoptarea unui stil de viata activ si a unei alimentatii sanatoase, echilibrate. Campania de comunicare este sustinuta de Mihaela Radulescu, care devine maestra schimbarii in bine, arata un comunicat din partea Image PR.

Noua campanie include spot TV, promovare OOH, platforma de interactiune online, ad-uri in presa scrisa, activari instore si actiuni de relatii publice. Campania a demarat cu o perioada de teasing, spotul TV incepand sa fie difuzat din 8 ianuarie, zi in care s-a desfasurat si o activare in statia de metrou Unirii, urmand ca in cateva zile sa fie dezvaluit si mecanismul concursului din campanie. Pana atunci, consumatorii se pot inscrie in campanie pe site-ul AnulSchimbarii.activia.ro.

„Colaborarea dintre noi (n.r. Danone) si Mihaela a venit in mod natural, ea fiind deja mare consumatoare de produse Activia. Prin aceasta campanie si impreuna cu Mihaela, prin puterea propriului sau exemplu, ne dorim sa inspiram si sa motivam femeile din Romania sa aiba mai multa grija de ele si sa faca acele schimbari in bine care le pot ajuta sa se bucure mai mult de viata si de tot ce ne ofera aceasta in fiecare zi”, sustine Anca Stroe (Director de Marketing, Danone Europa de Sud Est), scrie iqads.ro.

„Cred ca sunt cazul cel mai fericit de persoana publica aleasa pentru a promova un produs….pe care-l promovam deja, de placere. Stilul de viata pe care il alegem poate avea un impact imens atat asupra sanatatii fizice cat si asupra starii noastre de bine si in general asupra fericirii noastre. Starea de bine este pentru mine un stil de viata pe care-mi doresc sa-l impartasesc cu cei din jurul meu. Cred cu tarie ca micile schimbari pe care le faci: o dieta echilibrata prin introducerea unor alimente sanatoase – fructe, legume, iaurt, mai multa miscare, preocuparile frumoase pot face diferenta in starea fizica si de spirit pe care o ai zi de zi. Multumesc Activia pentru starea de bine pe care mi-o dai zilnic. Sper sa o transmit si femeilor din Romania”, a declarat Mihaela Radulescu, incheie sursa citata.

Votaţi AICI în semifinala premiilor Radar de Media, ediţia Primăvară 2014

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending