Connect with us

Industria de Comunicare

Miruna Macsoda devine Client Service Director pentru Rusu+Borțun

Published

on

 

Începând din luna august, departamentul de Client Service al Rusu+Borțun este condus de Miruna Macsoda, care s-a alăturat agenției în primul trimestru al anului, inițial în poziția de Account Director și Strategic Planner. Din poziția de Client Service Director, implicarea Mirunei este una cu miză majoră în agenție, dincolo de rolul de coordonare a departamentului de Client Service – componenta de strategie va fi integrată în toate proiectele încă din primul moment, pentru ca fiecare brief de proiect stabilit sau proactiv să beneficieze de expertiza ei.

 

Nevoie de oameni capabili, perseverenți și cu zvâcul potrivit există mereu, însă nu întotdeauna suntem în poziția să îi recunoaștem în momentul potrivit și să îi integrăm într-un sistem care e deja up& running. Întâlnirea cu Miruna a venit în momentul potrivit, acest lucru a fost vizibil încă din primele zile de colaborare și a fost dovedit încontinuu din acel punct încoace, prin rezultate de creștere a competenței și coeziunii echipei de CS, prin proiecte noi și clienți câștigați și printr-un sentiment de bine cu care este înconjurat totul. Rolul Mirunei se completează de minune cu cel al lui Bob, ei doi venind să consolideze și să ducă mai departe efortul și rezultatele agenției din ultimii ani – formula în care activăm în acest moment este foarte puternică și mă bucur că suntem așa norocoși.„, a declarat Adriana Lungu, Director Executiv Rusu+Borțun. 

 

Miruna are background de marketing într-un business de consultanță și în agențiile Mercury360, FCB Bucharest și DDB Bucharest, în cadrul cărora a avut pe rând responsabilități de client service și strategic planning, coordonând proiecte naționale și regionale pentru clienți din diferite industrii, câștigând volume noi de business de la clienți deja contractați, clienți noi sau premii pentru campaniile realizate, dar și construind echipe puternice în cadrul acestui proces.

 

Lucrurile s-au întâmplat natural de când am venit aici și simt că am găsit un loc care mi se potrivește. Mă simt norocoasă că am ocazia să lucrez numai cu oameni deștepți și că am partener de echipă un director de creație talentat, cu care sunt pe aceeași lungime de undă. Rusu+Borțun e o agenție specială și la fel sunt și clienții ei. Așa că mi-am propus să-mi păstrez zvâcul cât mai mult timp de acum înainte ca să ajut ca lucrurile să fie într-o evoluție continuă și sănătoasă. Avem deja 5 clienți noi, majoritatea multi-brand, de când lucrăm împreună, așa că începutul este foarte bun.”, a declarat Miruna Macsoda, Client Service Director & Strategic Planner Rusu+Borțun.

 

Rusu+Borțun este prezentă pe piață din 2008 și are următorul portofoliu de clienți: NEPI (Mega Mall, Promenada, City Park Constanța, Shopping City Timișoara, Ploiești Shopping City, Shopping City Sibiu, Shopping City Deva, Brăila Mall, Shopping City Galați, Vulcan Value Centre, Shopping City Piatra Neamț, Shopping City Târgu JiuSeverin Shopping Center, Aurora Shopping Mall), Patru Mâini, Caroli Foods, Alexandrion, Europa FM, Virgin Radio Romania, Equatorial, Deutsche Bank, The Coffee Shop, Raiffeisen Bank, Sports Hub, Synevo, Țiriac Energy, BCR, Alexander Hughes, Oro Toro, Cărturești, Vitas, Apollo111, Bucharest English Theater, Inventure, Florăria Iris.

 

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Industria de Comunicare

Oxygen a fost selectată agenția de comunicare corporate a Moncler în România

Published

on

 

Agenția independentă de comunicare Oxygen a fost desemnată, în urma unui proces complex de selecție, să ofere la nivel local consultanță strategică de comunicare, servicii de relații publice și relații cu presa pentru compania de modă de lux Moncler.

“Ne onorează faptul că Oxygen a fost selectată de către Moncler, o companie de renume mondial în domeniul modei de lux, ca agenție care să o reprezinte în România”, a declarat Tereza Tranakas, fondator și Managing Partner al agenției Oxygen.

Oxygen este o agenție integrată de comunicare, cu birouri la București și Cluj-Napoca. Premiată încă de la începutul activității pentru campaniile sale, agenția deține un portofoliu vast de clienți, precum: Olympus Dairy, TotalSoft, Nestlé, Moncler, Luxoft, AD Pharma, Heineken, Banca Transilvania, Betano, Skoda, Garanti Bank, FOREVER 21, Volvo, Huawei, World Class, Intesa Sanpaolo Bank, Grand Entertainment, PPD Romania, Gruppo Campari (Campari, Aperol), Acqua Panna, San Pellegrino, Asirom VIG, SPLAT Professional, Batiste, Dr. Hart, Manpower Group și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria de Comunicare

Oxygen – prima agenție națională de comunicare ce își deschide birou la Cluj-Napoca

Published

on

 

Agenția independentă de comunicare Oxygen își deschide filială la Cluj-Napoca, ca parte a strategiei companiei de a se dezvolta și a fi alături de mediul de afaceri dinamic din zona de Nord-Vest a țării. Ruxandra Marin, Senior Partner, parte din echipa Oxygen încă de la înființarea companiei, va coordona operațiunile locale ale agenției.

Companiile medii și mari din Cluj-Napoca vor beneficia atât de consultanță strategică la nivel local, cât și de expertiza unei echipe multidisciplinare care implementează proiecte de comunicare complexe la nivel național.

Oxygen deține know-how extins în industria de comunicare, lucrând, de-a lungul anilor, cu branduri și companii locale și internaționale, din domenii precum IT&C, real estate, retail, industrie, construcții, servicii financiare, FMCG, industria hotelieră și multe altele.

Filiala locală va gestiona proiecte pentru clienții din Cluj-Napoca și zona de Nord-Vest a țării, oferind servicii de marketing și consultanță în comunicare, precum managementul reputației, publicitate, comunicare internă, employer branding, social media și digital marketing, comunicare B2B, relații publice, CSR, organizare evenimente, influencer marketing și producție video. Pe plan local, Oxygen colaborează cu o serie de clienți importanți, printre care Banca Transilvania și HipMenu.

“Anul acesta, agenția noastră împlinește 10 ani de activitate, timp în care ne-am dezvoltat în mod constant, atât în ceea ce privește expertiza și portofoliul de clienți, cât și din punct de vedere al echipei. Pentru a fi mai aproape de clienții noștri, am decis să deschidem filiala Oxygen la Cluj-Napoca, centru de business care, la ora actuală, are o dezvoltare extrem de dinamică. Dorim să fim parte din acest proces, să contribuim cu toată experiența noastră națională și know-how-ul local, pentru a fi alături de companiile clujene și din zona de Nord-Vest a țării, care își doresc să implementeze campanii inovatoare de comunicare”, spune Tereza Tranakas, fondator și Managing Partner al agenției Oxygen.

Coordonatoarea filialei locale, Ruxandra Marin, originară din Cluj-Napoca, și-a început cariera în comunicare în urmă cu 15 ani, în cadrul Orange România. Înainte de a se alătura echipei Oxygen, Ruxandra a gestionat activitatea de comunicare pentru clienți din diverse industrii, în cadrul agenției Civitas Global Ketchum.

Oxygen este o agenție integrată de comunicare și are o echipă de peste 50 de profesioniști. Premiată încă de la începutul activității pentru campaniile sale, agenția deține un portofoliu vast de clienți, precum: Olympus Dairy, TotalSoft, Nestlé, Moncler, Luxoft, AD Pharma, Heineken, Banca Transilvania, Betano, Skoda, Garanti Bank, FOREVER 21, Volvo, Huawei, World Class, Intesa Sanpaolo Bank, Grand Entertainment, PPD Romania, Gruppo Campari (Campari, Aperol), Acqua Panna, San Pellegrino, Asirom VIG, SPLAT Professional, Batiste, Dr. Hart, Manpower Group și multi alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

McCann PR se extinde cu o divizie nouă – Experiential Marketing – care completează expertiza 360° a agenției

Published

on

 

Desemnată „Agenția anului 2017” în cadrul celei de-a 15-a ediții a Galei Romanian PR Award, McCann PR România lansează oficial divizia Experiential Marketing – o nouă componentă în expertiza 360° a agenției. Este al doilea proiect major inițiat în cadrul agenției în ultimul an, după GREATEENS – inițiativă menită să descopere, să cureze și să promoveze următorul val de influenceri.

 

McCann PR s-a dezvoltat în ultimii ani de la o agenție de PR la una integrată și credem că acesta este un pas natural în evoluția noastră. Relațiile dintre mărcile pe care le reprezentăm și publicul pe care și-l doresc sunt construcții din ce în ce mai complexe, odată cu multiplicarea canalelor de comunicare și schimbarea obiceiurilor de consum de informație în epoca digitală. De aceea, crearea de experiențe directe care să reducă distanța dintre cele două e un catalizator pentru comunicarea clienților noștri. Iar pentru noi e o completare care întregește gama serviciilor McCannPR și aduce o sinergie naturală între resursele creative și logistice pe care le putem oferi.”, a declarat Lavinia Chican, Senior Partner McCann PR.

 

Echipa dedicată va fi responsabilă cu dezvoltarea și implementarea ideilor creative care invită publicul să interacționeze cu brandurile într-un mod inedit, oferindu-i o experiență memorabilă. Divizia va oferi suport în fiecare proiect al agenției și se va baza pe resursele interne de creație.

 

”Credem foarte mult în comunicarea aplicată, iar de-a lungul timpului, echipa noastră a dobândit o expertiză valoroasă în activări experiențiale, care sunt astăzi prezente în multe dintre proiectele și campaniile agenției, pentru clienți precum Coca-Cola, Engie, UPC, HTC, BRD Bucharest Open, BRD Trophy-Tour, Carrefour, MSD, Regina Maria, Medtronic, Nestle, MetLife. În timp, s-a conturat un nucleu de specialiști, cu expertize în mai multe arii: strategie, scenografie, producții speciale, tech, design și light design, regie și producție video și de eveniment. Avem, deci, avantajul unui mix optim între insight-urile strategice, care vin din partea agenției, și soluțiile de implementare, oferite de partenerii noștri”, a spus Mihaela Dumitrașcu, PR & Account Director McCann PR – Coordonator Divizie.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending