HomeALL MEDIAMorris noua imagine a firmei de haine Uni-Forms (galerie foto)

Morris noua imagine a firmei de haine Uni-Forms (galerie foto)

Cunoscutul cantaret Morris a devenit imaginea firmei de imbracaminte Uni-Forms.

Marca Uni-forms sintetizeaza stilul clasic american cu simplitatea moderna. Înca din 2000, de la creearea lor de catre Uni-Forms, blugii au captat atât atentia, cât si loialitatea persoanelor din diferite generatii.

Inteligentul amalgam dintre spiritul american rebel si croitoria rafinata româneasca, împreuna cu atentia pusa pe detalii reprezinta fundamentul de astazi a filosofiei Uni-Forms, care a dat viata unui concept unic de lux alternativ.

Recent, colectiile Uni-Forms au cucerit un public mai larg si, datorita maturitatii stilistice naturale, au devenit mai chic si mai sofisticate, pastrând în acelasi timp acele însusiri sexy si provocatoare, înglobate în radacinile lor creative.

Aceasta evolutie este de asemenea datorata inspiratiei internationale continue primite de catre Buiuc Andrei si Buiuc Andreea, care isi creeaza colectiile in Botosani, Romania.

Morris se declara incantat de colaborarea cu Uni Forms, despre care ne-a declarat ca: „Totul a inceput de la o idee foarte haioasa, interesanta, am ajuns la brandul „Uni-Forms”, ne-am imprietenit destul de repede, am fost intrebat daca vreau sa probez o pereche de blugi, am zic ca „da, de ce nu”, mi-a placut modelul de blugi, dupa care am spus ca vreau sa probez si o geaca ca sa vad cum imi sta la fel s-a intamplat, si mi-a placut foarte mult ideea in sine, si impreuna am ales sloganul „Baga-ti picioarele in blugii nostri!”. Sunt foarte multe modele, sunt designeri foarte tineri, sunt la inceput de drum, dar sunt foarte talentati si ma bucur din suflet ca m-au ales, practic ne-am ales impreuna si am decis sa colaboram pentru brandul Uni-Forms”.

Aflati mai multe detalii accesand pagina de Facebook Uni-Forms – http://www.facebook.com/uniformsjeans.

Lasa un comentariu aici!

Written by

lucian.zavoianu@radardemedia.ro

Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

No comments

Lasă un răspuns