Connect with us

ALL MEDIA

Muzica Merită Descoperită. Spellhunt scoate la lumina trupele neauzite

Published

on

 

 

La începutul lunii mai, Spellground pornea sezonul de vânătoare de artiști. Concursul Spellhunt și-a propus să ofere șansa trupelor noi de a face cunoștință cu luminile scenei, cu publicul, oamenii de specialitate și artiștii pe care îi admiră.

43 de trupe din România și-au înscris piesele pentru concursul ce avea să le ofere șansa de a urca pe Scena NEWCOMERS a Spellground Festival. Una dintre misiunile pe care Spellground și le-a asumat, este aceea de susținere și promovare a artiștilor la început de drum.

În urma votului public, primele 15 trupe au făcut cunoștință cu un juriu format din oameni de radio și artiști români deja consacrați, artiști care vor cânta și ei pe scena Spellground: Bogdan Șerban, Gojira, Dan Byron, Andrei Lăcătus [Shurubel], Robin Proca, Hefe, Aylin Cadîr.

Primele trei trupe votate de către juriu sunt Electric Tuxedo, Melting Dice și Stema. Aceștia vor trăi experiența Spellground performând pe scena NEWCOMERS. Și pentru că orice artist are nevoie de un portofoliu de prezentare, Spellground le va pune la dispoziție o echipă de specialiști pentru realizarea unei ședințe foto.

Pentru că opțiunea publicului nu poate fi lăsată deoparte, organizatorii Spellground au hotărât să ofere câte un loc pe Scena NEWCOMERS și primelor trei trupe care au adunat cele mai multe voturi: Luni la Teatru, EIDO, None of the Above.

Așadar, 6 newcomers vor urca pe o scena de festival, vor trăi o experiență la care orice trupă la început de drum doar visează și numele lor va fi cunoscut de public alături de nume mari ale muzicii internaționale, precum The Kooks, Röyksopp, Fritz Karlkbrenner, Oscar and the Wolf, Amber Run, Dennis Ferrer, Pillowtalk, Soul Clap, Nick Monaco sau Wolf+Lamb.

Pană pe 12 August trebuie sa știi să fredonezi 6 melodii noi:

http://bit.ly/SpellHunt-Castigatori

SPELLGROUND.RO

Spellground Festival este experiența pe care o trăiești o dată pe an si despre care vei vorbi tot anul. Un teritoriu neatins urmează să prindă viață special pentru tine și se va transforma în locul unde distracția, relaxarea, fericirea nu au termen de comparație.

Mai multe detalii despre spiritul Spellground Festival, despre trupele ce vor urca pe cele trei scene ale festivalului, despre pachetele de cazare și ofertele pentru bilete găsiți pe http://www.spellground.rosau pe pagina oficială de Facebook: facebook.com/SpellgroundFestival.

Biletele sunt disponibile pe http://www.eventim.ro, în rețeaua de distribuție Eventim sau pe http://www.bilete.ro, în oficiile Poștei Române, Magazinele Inmedio  semnalizate Bilete.ro și în magazinele Germanos.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending