Connect with us

ALL MEDIA

National Geographic Channel va difuză în premieră absolută serialul-documantar MARTE

Published

on

SERIAL: Dintre toate planetele din sistemul nostru solar, niciuna nu a aprins imaginația noastră colectivă precum Marte, o parte misterioasă și indelebilă a spiritului vremii. Încercarea de a trimite oameni pe Marte a angajat cele mai strălucite minți ale științei într-o cursă spațială modernă și a pătruns și în cultura populară prin intermediul unor producții de succes precum ”The Martian” al lui Andy Weir și prin mesajele senzaționale pe Twitter ale astronautului Scott Kelly.

National Geographic Channel (NGC), producătorii Brian Grazer, Ron Howard și Michael Rosenberg de la Imagine Entertainment, câștigători ai premiilor Oscar și Emmy, și nominalizații la Oscar și câștigătorii premiului Emmy, producătorii Justin Wilkes și Dave O’Connor de la RadicalMedia și-au unit forțele pentru a purta privitorii în spațiu mai departe decât au fost purtați vreodată până acum, prin evenimentul de televiziune global MARTE.

 

Distribuit în premieră pe National Geographic Channel în 171 de țări și în 45 de limbi în luna noiembrie, serialul documentar MARTE – cu acțiunea amplasată atât în viitor cât și în prezent – va redefini povestirea de televiziune îmbinând scenariul de tip film artistic și efectele vizuale cu cele mai bune secvențe de documentar pentru a transmite o poveste coerentă și incitantă despre neobosita încercare a omenirii de a coloniza Marte. Acest eveniment global incredibil cuprinde șase părți și relatează povestea impresionantă a unei misiuni fictive cu echipaj uman din anul 2033.

”Brian [Grazer] și cu mine, alături de prietenii noștri de la Radical, am avut această idee ambițioasă de a crea un documentar despre țelul de a ajunge pe Marte, însă am vrut să aducem această idee la viață într-un mod dramatic și cinematic”, spune producătorul executiv Ron Howard. ”Ceea ce oferim publicului reprezintă îmbinarea dintre informație și producția de film intensă și empirică. Ambiția National Geographic a fost mare, iar noi suntem cu adevărat onorați și încântați că am putut încerca să ne ridicăm la aceste așteptări.”

 

Punctul de pornire în acest tip de poveste unică este anul 2033, anul în care începe prima misiune cu echipaj uman către MARTE. Elementele dramatice și efectele vizuale inspirate de filmele de lung metraj dau viață acestei lumi viitoare, iar dorința actuală de a ajunge pe planeta roșie este redată în stil documentar vérité și prin intermediul interviurilor cu cercetători și inovatori contemporani care conduc proiecte de cercetare și dezvoltare în tehnologia spațială, proiecte ce vor face misiunea din 2033 posibilă. Producătorii executivi Howard și Grazer l-au ales pe vizionarul regizor mexican Everardo Gout (”Days of Grace”) să conducă regia acelor porțiuni din serial bazate pe scenariu și care au fost filmate anul acesta în Budapesta și Maroc.

 

Prima misiune cu echipaj uman către MARTE

MARTE imaginează că viitorul călătoriilor în spațiu va fi finanțat printr-un parteneriat corporativ-public dintre două organizații fictive: Mars Mission Corporation (MMC), un consorțiu de corporații aerospațiale fondat în 2022, cu sediul în Londra, care construiește și administrează tehnologia necesară pentru programul Marte; și International Mars Science Foundation (IMSF), creată de o coaliție de națiuni exploratoare ale spațiului pentru a efectua o misiune către Marte.

 

Secțiunile bazate pe scenariu se concentrează asupra primei misiuni cu echipaj uman către Marte, la bordul navetei spațiale Daedalus. Voiajul său de debut, din 2033, este realizat de un echipaj internațional atent selecționat și format din șase astronauți excepționali: comandantul misiunii, americanul Ben Sawyer (Ben Cotton); pilotul misiunii, Hana Seung (Jihae), de origine coreeano-americană; hidrologul și geochimistul spaniol Javier Delgado (Alberto Ammann); medicul și biochimistul francez Amelie Durand (Clementine Poidatz); inginerul mecanic și roboticianul nigerian Robert Foucault (Sammi Rotibi); exobiologul și geologul rus Marta Kamen (Anamaria Marinca).

Pe Pământ, echipa de control a MMC din Londra îi include pe: sora geamănă a Hanei Seung, controlorul de zbor (CAPCOM) Joon Seung (de asemenea interpretată de Jihae) și CEO-ul francez al MMC, Ed Grann (Olivier Martinez).

După ce Daedalus amartizează cu succes și echipajul instalează o primă bază de operațiuni, fizicianul nuclear britanic Leslie Richardson (Cosima Shaw) va conduce echipa de colonizare din Faza 2, alături de soțul său, botanistul experimental de renume mondial, Dr. Paul Richardson (John Light).

 

Echipa de producție a făcut eforturi uriașe să bazeze scenariul pe date științifice reale. Scenariștii serialului au colaborat cu numeroși experți, din sectorul public și privat, pentru a înțelege în ce mod pot contribui informațiile științifice la poveste. Dr. Robert Braun, inginer aerospațial și profesor de tehnologie spațială la Institutul de Tehnologie din Georgia, a oferit consultații de specialitate în privința tuturor aspectelor științifice ale povestirii fictive. Dr. Mae Jemison, fost astronaut NASA și prima femeie de culoare care a ajuns în spațiu, a fost consultant spațial al serialului, lucrând îndeaproape cu actorii pentru a-i ajuta să-și perfecționeze personajele.

În ceea ce privește aspectul vizual al serialului, designerul de producție Sophie Becher a apelat la NASA și SpaceX pentru a se documenta cu privire la designul pentru naveta spațială Daedalus și pentru Orașul Olympus, prima colonie umană pe Marte, așa cum este înfățișată de serial. Designerul de costume Daniela Ciancio s-a informat minuțios despre tipurile de materiale create azi pentru fabricarea unor costume spațiale mai ușoare, mai rezistente, mai flexibile și cu proprietatea de a-i proteja pe astronauții viitorului de radiații. Iar Framestore, echipa de efecte vizuale care a câștigat un premiu Oscar pentru ”Gravity”, va introduce ulterior elementele vizuale finale pentru a completa imaginea serialului.

 

VIZIONARI CARE DESCHID CALEA

MARTE cuprinde, de asemenea, o colecție fără precedent de interviuri cu unele dintre cele mai strălucite minți care lucrează actualmente la îndepărtarea numeroaselor obstacole ce stau în calea unei eventuale misiuni. National Geographic a primit acces exclusiv pentru a-i filma pe Elon Musk (fondatorul Tesla și SpaceX) și echipa sa de control a misiunii SpaceX în încercarea reușită de aterizare a rachetei reutilizabile Falcon 9 pe o navă dronă în largul coastei estice a SUA, în aprilie 2016.

”Viitorul umanității se va îndrepta, în mod fundamental, într-una una din următoarele două direcții: fie vom deveni o specie multiplanetară și o civilizație călătoare în spațiu, fie vom rămâne pe o planetă până la apariția unui eveniment catastrofal ce ne va aduce extincția. Pentru ca eu să fiu entuziasmat și inspirat în privința viitorului, prima opțiune trebuie să fie valabilă”, afirmă Musk în serial.

 

MARTE aduce laolaltă cele mai bune minți ale lumii așa cum nu s-a mai realizat anterior. Imaginați-vă cea mai mare conferință TED cu cei mai fascinanți oameni de pe Pământ. Interviurile din serial au fost realizate cu:
• Charles Bolden, administrator NASA; fost astronaut NASA
• Peter Diamandis, fondator și președinte executiv X-Prize; cofondator și copreședinte Planetary Resources
• Neil DeGrasse Tyson, director Hayden Planetarium în cadrul Rose Center for Earth and Space
• David Dinges, profesor al departamentului de psihiatrie din cadrul Universității Pennsylvania
• Casey Dreier, director al departamentului de politică spațială din cadrul Planetary Society
• Ann Druyan, producător executiv și scenarist pentru serialul documentar Cosmos
• Charles Elachi, director pensionat al Jet Propulsion Lab (JPL) al NASA; profesor emerit Universitatea Caltech
• Jim Green, director al diviziei de știință planetară a NASA
• John Grunsfeld, administrator asociat NASA, Directoratul pentru Misiuni Științifice; fost astronaut NASA
• Jennifer Heldman, cercetător planetar NASA
• Jedidah Isler, astrofizician premiat; explorator în devenire National Geographic
• Thomas Kalil, director adjunct, White House Office of Science and Technology Policy; consultant senior pe probleme de știință, tehnologie și inovație în cadrul National Economic Council
• Roger Launis, director asociat în departamentul colecții și probleme custodiale al Muzeului Național al Aerului și Spațiului din cadrului Institutului Smithsonian
• John Logsdon, profesor emerit de științe politice și afaceri internaționale al Universității George Washington
• James Lovell, fost astronaut NASA; comandant al misiunii Apollo 13
• Elon Musk, CEO și Chief Technology Officer al SpaceX; CEO Tesla Motors; președinte SolarCity
• Stephen Petranek, autor al cărții ”How We’ll Live on Mars
• Mary Roach, autor al cărții ”Packing for Mars”
• Jennifer Trosper, administrator al misiunii Marte 2020, JPL
• Andy Weir, autor al romanului ”The Martian”
• Robert Zubrin, președinte al The Mars Society; președinte al Pioneer Astronautics

 

Dorința nu doar de a ajunge pe Marte dar și de a o coloniza într-o zi a stârnit dezbateri viguroase în cadrul comunității spațiale. Întrebarea nu este numai ”am putea?” ci și ”s-ar cuveni?”. Neil DeGrasse Tyson nu este convins că trebuie să trimitem oameni pe Marte; el consideră că am consuma mult mai puțin efort și bani căutând soluții de supraviețuire în fața pericolelor de pe Pământ decât colonizând o altă planetă în scopul conservării speciei: ”Cred că ar trebui să vizităm alte planete, așa cum vizităm orice alt loc pe care nu l-am mai văzut înainte… Dar noi am evoluat pe Pământ ca să trăim pe Pământ.”

Majoritatea par să fie de acord cu ideea că oamenii vor ajunge, în cele din urmă, pe Marte, dar momentul când se va întâmpla asta este, de asemenea, un alt punct de dezbatere. Robert Zubrin, președintele The Mars Society și Pioneer Astronautics, face o afirmație îndrăzneață: ”Dacă următorul președinte s-ar trezi în primăvara lui 2017 și ar anunța angajamentul său de a trimite oameni pe Marte, am putea ajunge acolo până la finalul celui de-al doilea mandat al său.”

 

EVENIMENT GLOBAL

National Geographic va transmite, într-un efort fără precedent, povestea MARTE pe multiple platforme, incluzând și un serial premergător din șase părți. Before MARS, lansat înainte de premieră, este o complexă experiență de realitate virtuală transmisă pe www.MakeMarsHome.com.

Va exista, de asemenea, instalația MARS Experience în New York, în octombrie. În plus, MARTE va reprezenta povestea principală a ediției din noiembrie a revistei National Geographic și va fi subiectul unei cărți de sine stătătoare, ”MARS: Our Future on the Red Planet”, ce va fi pusă în vânzare în octombrie. Cartea ”MARS: The Red Planet”, de la NG Kids, va fi scoasă pe piață în septembrie. Vor exista materiale media și educaționale pentru copii; va fi organizat un tur de conferințe NG Live; și informații mereu actualizate despre MARTE pe nationalgeographic.com

MARTE este produs de Imagine Entertainment și RadicalMedia pentru NGC. Pentru Imagine Entertainment, producătorii executivi sunt Brian Grazer, Ron Howard și Michael Rosenberg. Pentru RadicalMedia, producătorii executivi sunt Justin Wilkes, Dave O’Connor, Jonathan Silberberg și Jon Kamen. Pentru NGC, Robert Palumbo este producătorul executiv; Matt Renner este vicepreședinte de producție; și Tim Pastore este președinte al diviziei de programe originale și producție.

 

Foto Credit: National Geographic Channel

Lasa un comentariu aici!

Radio

București Fm, de 28 de ani radioul Capitalei

Published

on

Foto Credit: BUCURESTI FM

București Fm a aniversat ieri 28 de ani de emisie. Stația apartine de Radio România, fiind primul şi singurul post de radio dedicat vieţii zilnice a Capitalei. Denumit iniţial Antena Bucureştilor, apoi Radio Bucureşti, parte a reţelei Radio România Regional, Bucureşti FM este un post de radio dinamic, implicat în viaţa comunităţilor, putand fi recepţionat pe frecvenţa de 98,3 MHz în FM şi online, pe bucurestifm.ro.

În același film

Pentru că de 28 de ani joacă în același film cu bucureștenii, București Fm sau, pe numele de alint BFm, și-a răsfățat ascultatorii printr-o seară la film. ”Midnight Sun”, distribuit de Vertical Entertainment, a fost alegerea, iar 28 de ascultători pentru 28 de ani au vizionat în avanpremieră națională o frumoasă și emoționantă poveste. Mai mult, pentru momentul aniversar, echipa BFm a realizat un short movie pe care l-a proiectat pe marele ecran și care poate fi vizionat pe bucurestifm.ro, pe canalul de YouTube al postului și pe pagina de Facebook.

“Pentru noi, Bucureștiul este oraşul în care trăim şi, mai ales, din care trăim. Ne hrăneşte fizic şi spiritual. Ne oferă mereu ceva nou, ceva inedit, ceva cool, „altceva-ul” care ne scoate din rutină. Şi cum orașul se dă pe radio zilnic, asta înseamnă distracţie garantată pe frecvenţa noastră… 98,3! De 28 de ani, personalitatea oraşului se aude tare şi răspicat pe radio! Cu bunele și relele, cu frumusețile și planurile lui… Viu și deștept, ca noi!”, spune Flavia Voinea – Managerul București Fm.

“Dacă la Matinal avem invitați cei mai vogă artiști, muzica postului nu putea să fie altfel. De altfel, mai toți artiștii care se aud acum pe radio au venit pentru prima dată la noi în studio iar multe dintre piesele care au devenit hit-uri s-au auzit pentru prima dată la București Fm. Am inventat multe concepte radio pe care acum oamenii le consideră firești și le regăsesc dezvoltate pe toate posturile de radio din România. Sunt lucruri pe care le confirmă cronologia din online”, spune Răzvan Petre – realizatorul Matinalului (alături de Marius Stoica) și Playlist Manager-ul BFm.

„Fiecare cu filmele lui din cap. Dacă mai adaugi și 28 de fani în ecuație, matematica anilor devine brusc ofertantă. Sunt mândru să fiu #bfm la cei 30 de ani ai mei. Promit să bat eu pasul pe loc și să fiu de-o vârstă cu job-ul. Dar face el cinste! La mulți ani de cel puțin 98,3 ori”, adauga Marius Stoica – celălalt matinal.

28 de ani de evoluție

În 2010, postul a început parcursul a ceea ce este în prezent. A schimbat echipele de realizatori pentru principalele emisiuni, a elaborat desfăşurătoare (Hot-clocks), un pachet audio nou şi unitar şi o campanie de promovare a noului brand, Bucureşti FM (nume şi logo). Postul şi-a definit formatul muzical – Contemporary Hit Radio – CHR, ceea ce presupune difuzarea hiturilor curente, contemporane şi recurente într-o anume succesiune, cu un anume grad de repetitivitate, cu o selecţie a melodiilor realizată prin cercetări calitative. Publicul – ţintă al postului a devenit segmentul cu vârste între 30 şi 50 de ani, cu studii medii şi superioare, uşor preponderent feminin. Temele importante, cu impact, sunt urmărite pe parcursul întregii zile (în emisiuni şi ştiri), autopromovate pe site-ul propriu şi pe reţelele de socializare, prin conturile asociate postului: www.bucureştifm.ro.

În anul 2013, Radio România Bucureşti FM a continuat procesul de repoziţionare, prin obiectivele fixate în grila de programe concepută pentru a îmbunătăţi cota de market-share a postului şi atragerea publicului activ, cu vârste între 30 şi 50 de ani. Noua grilă a adus schimbări majore în structura programelor de ştiri: patru jurnale complexe în fiecare zi.

2014 a fost momentul în care Radio România Bucureşti FM este poziţionat pe piaţa media ca un radio al comunităţilor, dat fiind caracterul eterogen al locuitorilor din capitală. Postul difuzează program propriu 24 de ore din 24, cu o grilă ce cuprinde emisiuni de actualitate, muzicale, culturale (inclusiv cultură urbană), cu realizatori dedicaţi pe fiecare linie de emisiuni, care corespund formatului CHR al postului. Grupajele de ştiri sunt proprii şi difuzate din oră în oră, cu jurnale extinse la orele 8.00, 12.00, 17.00, 20.00. În prime-time, intervalul de difuzare al ştirilor este de 30 de minute.

Radio România Bucureşti FM s-a afirmat pe reţelele de socializare, mai ales pe Facebook, prin: campanii de succes precum „EU aleg ROmania” (prima pagină de Facebook a corporaţiei care a atins 100.000 de vizualizări în cadrul unei singure campanii); implementări tehnice, precum live video stream pe Facebook (fiind prima pagină de FB a corporaţiei Radio România care a implementat această tehnologie).

Activitatea Bucureşti FM s-a concretizat în 2015 în emisiuni şi ştiri în care sunt abordate atât teme de interes pentru publicul-ţintă al postului – conform studiilor de piaţă, publicul este alcătuit cu preponderenţă din femei cu vârsta medie de 35 ani, cu un nivel mediu de educaţie –, cât şi actualitatea bucureşteană. Online, Bucureşti FM a acordat o atenţie specială dezvoltării componentei mediatice de acest gen. Atât pe Facebook, cât şi pe canalul de Youtube Bucureşti FM exista înregistrările emisiunilor “Bună dimineaţa, Bucureşti”, “De 10 X România”, “Pauza de prânz”, “În comunitate”, “Sens unic”, “Linia de noapte” şi “City Break”, precum şi materialele video realizate de reporterii şi redactorii Bucureşti FM.

Din 2016, grila nouă respectă ultimele tendinţe în materie de CHR. Bucureşti FM capătă și „alintul” de Be FM.  Be fresh, be smart, be cool… Be FM! este noul mesaj care se încadrează perfect în dorinţele actuale ale consumatorilor tineri. Be FM e on-air 24 de ore din 24.

Audiențe

Datele de audiență din 2017 arată pentru București un Daily Reach de 20.300 și Market Share de 1.1%.

La nivel național, București FM a ajuns la 103.600 Daily Reach și 0.5 Market Share.

BFm va continua să fie postul destinat și dedicat bucureștenilor pentru că, așa cum spun cei din echipa radioului: „De 28 de ani jucăm în același film!”

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

PRO TV lansează noua platformă PRO TV Plus! Emisiunile, serialele și Știrile PRO TV sunt disponibile online GRATUIT, pe orice dispozitiv

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Vineri seara erai în drum spre casă și ai pierdut ediția Românii au talent? Vrei să urmărești aventurile personajelor preferate din Las Fierbinți, în timp ce ești pe plajă? Ești în drum spre serviciu și vrei să fii la curent cu evenimentele care s-au întâmplat la nivel național și internațional? Atunci locul potrivit este platforma PRO TV Plus – protvplus.ro!

 

Cu un design și funcționalități complet noi, platforma le oferă tuturor utilizatorilor gratuit, online, conținut fresh PRO TV, fie că este vorba despre emisiuni, seriale sau Știrile PRO TV.

Relansarea platformei PRO TV Plus reprezintă un pas important pentru strategia video digitală de a avea conținutul PRO disponibil pe orice ecran, într-o platformă care asigură o experiență on-site modernă și simplă pentru utilizatori și, în același timp, un mediu sigur pentru partenerii noștri de advertising. Platforma PRO TV Plus este rezultatul echipei noastre de digital și development și reprezintă un prim pas pe care îl facem, urmând să lansăm și alte produse și conținut fresh în lunile care urmează.”, a declarat Hendrik von der Linden, Chief Operating Officer PRO TV și Co-Coordinator of CME’s digital initiatives.

 

Ca destinație online, pe platforma PRO TV Plus este disponibil atât conținut live, dar și producții proprii PRO TV:

  • Gratuitate – poți vedea sau revedea orice emisiune sau serial PRO TV online, gratuit, oriunde te-ai afla, fără necesitatea unui abonament!
  • Disponibil pe orice device – laptop, tabletă, telefon mobil
  • Live PRO TV – dacă nu ești în fața televizorului, poți urmări PRO TV live, de oriunde te-ai afla
  • Conținut fresh – Conținutul producțiilor de pe canalele PRO TV este actualizat în fiecare zi și este disponibil pentru cel puțin șapte zile de la încărcarea pe protvplus.ro
  • Conținut exclusiv – fie că vorbim despre emisiuni sau seriale, pe protvplus.ro vei găsi video-uri speciale, pe care nu o să le vezi niciodată la TV!
  • Experiența utilizatorului este personalizată – în funcție de conținutul pe care îl urmărești, ai opțiunea de a continua de unde ai rămas și recomandări personalizate, în funcție de producțiile preferate

 

Oriunde ai fi, indiferent de oră, te bucuri gratuit de Românii au talent la o cafea, râzi cu fierbințenii în drum spre casă și trăiești Pe bune?! la înălțime! Show-urile, serialele și știrile tale preferate sunt acum gratuit online, pe platforma PRO TV Plus!

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dragoș Bucurenci, dezvăluiri La Radio cu Andreea Esca: Nu stiu dacă o să mă însor cu un bărbat sau cu o femeie

Published

on

Dragoș Bucurenci, consultant și trainer de comunicare, activist civic și jurnalist, și-a spus povestea în emisiunea La Radio cu Andreea Esca, de la Europa FM.

 

Despre Copilărie și Părinți

Sunt născut la București, în cartierul Tineretului, lângă Crematoriu și lângă lac, acolo am făcut și Școala Ion Creangă, iar la 18 ani, ai mei au decis să-și împlinească un vis mai vechi și să se mute la casă, în Rahova și pot să spun că acolo am descoperit București-ul adevărat…

Toate vacanțele din copilărie mi le-am petrecut la țară, la bunici.

Desertul copilăriei era orez cu lapte și scoțișoară pe care ni-l făcea bunica.

Țin minte că îmi doream, copil fiind, să mă fac om mare mai repede. Cea mai mare plăcere a mea era să stau pe lângă părinții mei. Îmi plăcea să ascult discuțiile oamenilor mari. Cred că aveam un grad de înțelegere mai avansat în comparație cu alți copii de vârsta mea.

Când eram mic, îmi era frică de natură: de păienjeni, șopârle etc.

 

Despre iubire, bisexualitate

În liceu tânjeam după niște fete. Prima dragoste a fost cu o fată la 18 ani și ea a fost cea care a făcut primul pas.

Îmi plăceau fetele diafane, aflate într-o oarecare suferință, puțin neajutorate, care să se lase salvate.

Bisexualitatea este o stare naturală. Cred că, de fapt, toți oamenii sunt într-o măsură mai mare sau mai mică bisexuali.

Nu știu dacă o să mă însor cu un bărbat sau o femeie, iar dacă aș vrea să mă însor cu o femeie, aș refuza să o fac într-o țară în care doi bărbați nu pot să beneficieze nici măcar de parteneriatul civil, deci cred că aș refuza să o fac.

 

Citeste mai mult pe Alistmagazine.ro!

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending