HomeALL MEDIATrei noi posturi TV intra in masuratorile de audienta de la Kantar Media

Trei noi posturi TV intra in masuratorile de audienta de la Kantar Media

Posturile de televiziune Nickelodeon, VH1 și Comedy Central Extra au intrat in masuratorile de audienta a celor de la Kantar Media. 

In momentul de fata sunt masurate in Romania 59 de posturi TV, conform Asociației Române de Măsurare Audiență (ARMA).

Nickelodeon a avut o audiență medie de 9.000 de telespectatori pe minut (urban – all day) și de 18.000 de persoane la nivel național (all day), potrivit măsurătorilor Kantar Media, în noiembrie.

La începutul lunii noiembrie, operatorul de cablu RCS&RDS a înlocuit în grila digitală Digi TV din București canalul AXN Black cu Nickelodeon. Nickelodeon este un program pentru copii, deținut de compania Viacom International Media Network (VIMN).

Alte două televiziuni ale companiei Viacom au intrat în sondajele de audiență girate de ARMA: VH1 (muzică), cu o audiență 1.000 de telespectatori pe minut (all day) atât la nivel național cât și în mediul urban, și Comedy Central Extra, care a înregistrat 1.000 de telespectatori la nivel național (all day).

Distribuția în România a acestor trei televiziuni este asigurată de compania Tematic Cable.

Lasa un comentariu aici!

Written by

razvan.badea@radardemedia.ro

Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

No comments

Lasă un răspuns