Connect with us

ALL MEDIA

Noapte salbatica, dansuri tribale şi energie sălbatică cu Ruslana, toate acesta pe scena Cerbului de Aur

Published

on

 

Dansuri tribale, pocnete din bici, aripi de lilieci, fum, foc, costume de cazaci, dar şi de curtezane de secol XIV şi ritmuri „sălbatice” etno-pop-rock pe alocuri cu influenţe ţigăneşti au fost elementele spectacolului susţinut, vineri seară, de ucraineanca Ruslana, pe scena Cerbului de Aur Braşov.
Spectacolul a adunat câteva mii de spectatori, cu care Ruslana a interacţionat neîncetat. De la a doua melodie, publicul a părăsit scaunele şi i-a intrat în joc ucrainencei şi celor opt dansatori ai săi.
Aşa cum promisese la conferinţa de presă de dinaintea spectacolului, Ruslana a făcut un show total şi a transmis acea „energie sălbatică” despre care vorbeşte în cel mai recent album al său, „Wild Energy”, nelansat încă pe piaţa europeană.
„Wild Energy vorbeşte despre dragoste, nebunie şi sentimente puternice. Avem culturi apropiate şi de aceea îmi place să revin mereu în România. Sunt sigură că publicul o să simtă ceea ce vreau să transmit şi o să danseze nebuneşte cu mine”, spunea Ruslana, vineri, cu câteva ore înainte de spectacol.
Şi publicul din Braşov nu a dezamăgit-o. A cântat şi a dansat împreună cu ea până la final. Şi nu doar publicul a fotografiat-o şi a filmat-o cu telefoanele mobile. La un moment dat, Ruslana a scos o cameră de filmat şi şi-a filmat spectatorii. Aşa a făcut, de altfel, şi la conferinţa de presă, când i-a filmat pe jurnalişti. Imaginile vor fi folosite de cântăraţă pe site-ul său personal.
Printre melodiile cântate la Braşov se numără „The Same Star”, „Dance with the Wolves”, „Moon of Dreams”,”Wild Energy”, dar şi câteva melodii în limba rusă, precum „Chardash”. Muzica ei este inspirată de tradiţiile din Ucraina şi în special din tradiţiile populaţiei Hutsul din Munţii Carpaţi.
Pe parcursul celor aproape 90 de minute de spectacol, Ruslana şi dansatorii ei au schimbat câteva ţinute. De la un alb imaculat şi strălucitor au trecut la haine de piele negre şi aurii, apoi de la ţinute de cazaci războinici la costume pompoase de curtezani şi curtezane de la curtea ţarului, ca în final, roşul aprins şi flăcările din dotarea pirotehniştilor să pună stăpânire pe scenă.
Din show-ul ei nu avea cum să lipsească melodia care a făcut-o celebră în urmă cu patru ani, în întreaga lume, după ce a cucerit Eurovisionul, „Wild Dances”. A fost păstrată pentru final, imediat după mizeul nopţii.
După recitalul de la Braşov, Ruslana va mai reveni în România în 27 septembrie, când va concerta la Sibiu.

Sursa: Mediafax, www.tvr.ro , www.cerbuldeaur.ro

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

4 Comments

4 Comments

  1. razor electric

    14 noiembrie 2011 at 04:57

    Youre indeed correct with this blog post..

  2. Ancuţa

    9 februarie 2009 at 21:13

    A fost o noapte sooper-tare!!!!!!!!!! Ruslana este favorita mea!!!!!!!!! Nici n-am mai avut cuvinte dupa toata nebunia aceea!!!!!!!!!!!!!!!! Plus k am reusit sa pastrez si o poza ca amintire alaturi de ea!!!!!!!!Mersi tuturor celor care au contribuit pentru a crea acea atmosfera de vis!!!!!!!!!!!!! 🙂

  3. Denny

    14 octombrie 2008 at 16:31

    E suuuuupeeerrr malodie, dar shi o kntareatza thare!!! super melodia ii dhau notha 1000000000…shy cey krorha nhu le plaq sa taka din ghurah!!!

  4. marius

    9 septembrie 2008 at 07:39

    super cantareata…super spectacol…nota 20

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending