Connect with us

Evenimente

Noaptea (Interactiva a) Devoratorilor de Publicitate 2014

Published

on

 

Cea de-a 19-a editie a evenimentului va arata tuturor devoratorilor ca, oricat de reusite au fost Noptile anterioare, exista intotdeauna loc de mai bine, mai mult, mai captivant si mai interactiv, la toate capitolele!

 Noaptea Devoratorilor de Publicitate are acum un site nou-nouț, www.devoratori.ro, dezvoltat in html5 si creat special pentru a fi accesat in conditiile optime de pe dispozitivele mobile. Agentia Republika se face responsabila pentru noua fata a site-ului, care surprinde digital conceptul evenimentului de anul acesta si perspectiva “altfel” de a privi curatenia generala, propusa devoratorilor in 2014.

“Devoratori.ro reloaded a pastrat linia povestii pe care o vom oferi anul acesta iubitorului de publicitate… “Curatenia generala”. In joc au intrat pasionati din media, adversiting, corporatii, parteneri mai vechi sau mai noi. Pentru al doilea an consecutiv, Republika ramane partenerul  Noptii si se ocupa de comunicarea digitala cu publicul devorator, imaginand si redesenand, cu originalitatea caracteristica, proiectia on-line a unui eveniment eminamente off-line”, a spus Dan Chisu, producatorul evenimentului Noaptea Devoratorilor de Publicitate.

 “Suntem bucuroși sa continuzm pentru al doilea an consecutiv colaborarea cu echipa de organizare a Nopții Devoratorilor de Publicitate, dupa ce in 2013 agentia a fost responsabila de lansarea platformei devoratori.ro”, spune Stefania Kadima, Managing Partner Republika.

Afis NDP 2014

 Pe langa conceptul inedit si original al celor 7 ore de program, show-urile muzicale incendiare si dezbaterile patimase, devoratorilor li se mai pregateste ceva. Mai exact, o interactivitate deplina  a participantilor cu toti partenerii evenimentului!

 Devoratorii vor fi invitati sa guste noile delicii Milka Tuc si Milka Lu si sa le faca publicitate, inscriindu-si ideile proprii intr-o competitie de creatie. Castigatorul nu se va alege doar cu orgoliul mangaiat, ci va primi un bilet dus-intors, cazare si pass de acces la un festival de publicitate!

Viziune, curaj, actiune, advertising la feminin – despre ele si identitatea femeii puternice va fi vorba in prezentarea colectiei de bijuterii “Caviar by Valentina Pelinel for Flusberg”, dedicata celor care vad esenta frumusetii in lucrurile neconventionale, dincolo de aparente.

Comunicarea in timp real cu publicul va fi asigurata de Free Wifi by AnyMedia Group, sustinatori ai Noptii Devoratorilor de Publicitate de anul acesta. Participantilor li se va asigura pe toata durata evenimentului accesul la routere Wi-Fi si instiintari prin SMS care anunta momentele cheie ale editiei. Nicio pauza nu va trece pentru devoratori fara o alerta pe telefon despre inceputul urmatoarei proiectii!

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Digi Fm prezinta concertele Apus Acustic cu Smiley, Anontia, The Motans sau Irina Rimes

Published

on

 

Vară asta, artiștii României dedică serile de miercuri apusului de soare.  Digi FM Apus Acustic, pe terasa Promenada Mall! O experientă senzorială inedită, cu artiști autohtoni și muzică 100% acustică.

Două săptămâni la rând, în fiecare seară de miercuri, ai:

Miercuri 25 iulie-ora 20.00
Irina Rimes, Antonia, The Motans, Nicoleta Nucă,  Mark Stam și Dara.

Miercuri  1 august-Ora 20.00
Smiley, Feli, Sore, Ana Munteanu, Serendinschi, Amir, Valeria Stoica, Jean Gavril.

Gazde, la Digi FM Apus Acustic, vor fi matinalii Digi FM Bogdan Miu și Cătălin Striblea.

Intrarea este liberă!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Competiția de fotografie Next Image va avea loc în Europa Centrală și de Est și țările nordice

Published

on

 

Huawei, lider în tehnologie și inovație la nivel global, lansează competiția de fotografie Next Image Mobile Photography Contest, oferindu-le posibilitatea tuturor pasionaților de fotografie cu smartphone-ul să își împărtășească viziunea asupra lumii moderne cu ajutorul propriului limbaj și al sistemului avansat de cameră care pune în lumină fotografia inteligentă. Fotografiile pot fi înscrise în competiție în perioada 09 iulie 2018 -20 august 2018.

Pasionații de fotografie își pot înscrie cadrele pe platforma dedicată competiției – http://campaign.consumer.huawei.com/ro/, în șase categorii care au ca scop explorarea limitelor expresiei vizuale: Faces, Good Night, Hello, Life!, Check-In, Nature și Story Board. Fotografiile înscrise vor fi prezentate într-o galerie online și vor face subiectul unui vot public, până pe data de 28 august 2018. În săptămâna următoare, membrii juriului internațional vor alege câștigătorii din rândul primelor 50 cele mai votate fotografii din fiecare categorie. Juriul este format din:

  • Yanmin Wang – Președinte Huawei Consumer Business Group Huawei Europa Centrală și de Est și țările nordice
  • Dominic Bracco – Fotograf oficial National Geographic
  • Alex Lambrechts – Fotograf certificat Leica
  • Tomasz Lazar – Laureat World Press Photo
  • Bobby Anwar – Fotograf danez
  • Gal Gadot – Actriță, imaginea seriei Huawei P20

 

Primele 50 de fotografii din clasamentul Europei Centrale și de Est și țărilor nordice vor fi, de asemenea, înscrise în competiția globală Next Image.

„Am considerat întotdeauna camerele drept o caracteristică principală a smartphone-urilor noastre și ne bucurăm să vedem că, odată cu cea mai nouă tehnologie disponibilă, oamenii pot surprinde imagini la o calitate superioară. Iar odată cu lansarea competiției Next Image sperăm să oferim șansa acestei noi generații de fotografi să își găsească inspirația”, a declarat Zachary Jianglinchao, Country Manager Huawei Romania.

„Smartphone-urile fac posibil un nou tip de fotografie, unul care ne permite să fim mai spontani și creativi, mult mai confortabil pentru persoana aflată în spatele camerei. Cred cu tărie că telefoanele care îmbină viziunea fiecăruia dintre noi cu o cameră avansată pot fi folosite ca mediu de exprimare artistic, ajutându-ne să schimbăm modul în care vedem lumea. Această competiție ne oferă ocazia să interacționăm cu tot ceea ce ne înconjoară și să explorăm limitele creativității noastre”, a declarat Vlad Eftenie, ambasadorul competiției Next Image în România.

Premiul pentru câștigătorii fiecărei categorii va consta în câte un Matebook X, publicarea fotografiei în revista National Geographic și suma de 2,000 euro. Ocupanții locurilor doi și trei vor primi câte un smartphone Huawei P20 Pro, respectiv un Huawei P20. Nu în ultimul rând, juriul va acorda un titlu Grand Prix, al cărui premiu va consta într-un Matebook X, publicarea fotografiei câștigătoare în revista National Geographic, suma de 10,000 euro și șansa de a participa, în luna septembrie, în Italia, la o expediție fotografică de 10 zile, organizată de National Geographic.

Odată cu introducerea primei camere duale pe un smartphone, pentru modelul P9, Huawei a stabilit un nou standard în industria camerelor prezente pe dispozitivele mobile. Acum, aproape trei ani mai târziu, compania face același lucru cu lansarea Huawei P20 Pro, primul smartphone care folosește un sistem triplu de lentile, alături de un sistem avansat de inteligență artificială (AI) care îmbunătățește calitatea imaginilor și sparge barierele fotografiei. Combinând datele primite de la toți cei trei senzori, P20 Pro oferă o calitate fără precedent a imaginilor în condiții de lumină scăzută sau contrast ridicat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Ștrumfii jedi, bucătarii lui chef Florin Dumitrescu: un prim eveniment culinar de poveste

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Weekend-ul acesta, Bogdan Vandici – marele câștigător al sezonului 5 “Chefi la cuțite”, alături de Gabriel Mocanu și Robert Hajdu– alți doi bucătari din echipa albastră a lui chef Dumitrescu, au organizat primul lor eveniment culinar, ce s-a dovedit a fi un adevărat răsfăț pentru papilele gustative ale vizitatorilor.

Cei trei ștrumfi jedi nu doar că și-au adjudecat rolul de main chefs și au gătit personal preparatele semnătură propuse în meniul de poveste, dar au pus cap la cap și toate detaliile aferente pentru a se asigura că evenimentul va fi unul de succes. Adepți ai fine dining-ului, albaștrii lui Florin Dumitrescu au ales rețete inedite pentru fiecare seară în parte, iar farfuriile de aperitiv și main course au fost construite în jurul a două tematici speciale: “Caracatiță și trufe” și “Canvas”: “Am vrut să construim o adevărată experiență culinară pentru cei care ne-au trecut pragul, iar proiectul acesta comun a fost o decizie intuitivă încă din momentul în care am văzut cât de bine ne completăm în bucătărie. Pentru noi, <<Canvas>> este o pânză albă pe care am pictat viziunea noastră gastronomică, tocmai de aceea am folosit-o în plating. Preparatele au dat fiecărui vizitator câte un tablou diferit, căci mâncate cu mâna, au creat un suvenir unic.”, a declarat Gabriel Mocanu.

În cele două locații din Brasov, bucătarii au atras iubitorii de gastronomie cu o serie de rețete sofisticate. În prima parte a serii invitații s-au bucurat de preparate rafinate precum păstăi cu emulsie de trufe și spumă de unt, salsa de caracatiță, portocale și fenicul, sau carpaccio de caracatiță marinat cu rodie și muguri de pin, iar desertul a stat sub savoarea fondantului de ciocolată, trufe și caramel sărat sau a prăjiturii o’baba’ cu cremă de afine, mascarpone și rom. Meniul de degustare a fost unul complet, iar vizitatorii au primit la final și o pânză alba cu semnăturile celor trei chefi jedi, pe care au folosit-o în plating-ul unuia dintre aperitive: “Împreună am vrut să livrăm farfurii de poveste și să demonstrăm că arta în farfurie e regăsită prin culori, savoare și texturi.”, au afirmat cei trei ștrumfi jedi care își propun ca pe viitor să organizeze evenimente culinare și în capitală.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending