Connect with us

ALL MEDIA

Noile tendinte in hair styling, make-up si estetica

Published

on

 

Beauty One isi consolideaza pozitia de lider pe piata beauty din Romania si continua seria de evenimente in principalele orase ale tarii. Dupa succesul inregistrat la Iasi, a venit vremea galatenilor sa beneficieze de inovatiile din domeniul esteticii, de demonstratii live de hair styling, make-up, tratamente faciale, corporale si de slabire.


Show-ul de hair styling realizat de Beauty One in colaborare cu Fashion Team Academy a prezentat, folosind tehnica speciala speed cutting, coafuri extravagante, nonconformiste, cu accente de culoare puse in evidenta de suvite asimetrice si nuante provocatoare. Hair stylistii au dorit sa ilustreze prin intermediul coafurilor femeia sigura pe feminitatea ei, capabila sa poarte atat coafuri extravagante, cu volum si impletituri, cat si coafuri elegante.

Coafurile realizate cu ajutorul liniei de produse profesionale de styling si ingrijirea parului label.m au starnit ropote de aplauze din partea audientei formata predominant din stilisti si detinatori de centre de frumusete din Galati, Braila si alte orase din imprejurimi.
Efectul nu ar fi fost acelasi fara aportul adus de produsele profesionale de make-up PARISAX Professional care au permis realizarea unor machiaje deosebite, de scena, glamour la care s-au folosit si genele false impresionante disponibile in aceasta gama.

Tot in cadrul seminarului a avut loc lansarea noii generatii de placi Titanium de la label.m, care cuprinde placi cu margini curbate, ideale pentru bucle usoare si valuri, precum si pentru coafuri drepte, toate avand la baza tehnologia titaniului de raspandire uniforma a caldurii.

Beauty One a oferit si seminarul Terapii revolutionare in domeniul esteticii sustinut de trainerul international in domeniul cosmeticii Claudia Olteanu care a cuprins demonstratii ale tratamentelor Bruno Vassari cu efecte imediate: tratament revolutionar cu Celule stem Cell Active destinat tenului matur, tratament facial Intensive Whitening destinat tenului pigmentat si tratament corporal Vite Vitality, tratament anticelulitic, de fermitate, remodelare si reducator.
De asemenea, au fost prezentate extensiile de gene false fir cu fir, o metoda revolutionara si spectaculoasa de extensii de gene.

Daca la primul show produsele de make-up PARISAX Professional au fost utilizate in realizarea unor machiaje glamour, de scena si chiar picturi pe fata, in cadrul seminarului de cosmetica s-a demonstrat ca aceste produse profesionale sunt excelente si in realizarea unor look-uri naturale, de zi, datorita paletei variate texturi (alternand de la mat, pudrat, pana la stralucitor si sidefat) si de culori (atat pastelate cat mai ales culori tari).

Seminariile au fost transformate in adevarate spectacole datorita expertilor si prezentei cunoscutei Julia Jianu, imaginea Chic Salon si Beauty One, care insoteste echipa de fiecare data si este model pentru demonstratii.
Ea a fost model si pentru demonstratia Eximia, un aparat inovativ in domeniul slabirii profesionale care, imbinand simultan trei tehnici moderne : ultrasunete cavitationale, electroporatie (mesoterapia virtuala) si endolift (vacuum cuatrifazic endodermic) are efecte extraordinare, vizibile inca de la prima sedinta.

Asa cum ne-a obisnuit, Beauty One a oferit celor prezenti premii si diplome de participare si promite ca va continua seria de evenimente cu cele pe care le pregatesc la Constanta pe 10 si 11 mai 2010.

Beauty One importa si distribuie, pe langa linia de cosmetice profesionale Bruno Vassari, linia de hairstyling profesional a Academiei Toni&Guy din Anglia, label.m, gama de make-up profesional PARISAX Professional, tehnologie de ultima generatie precum Starvac, Eximia, Termosalud si Decomedical, precum si aparatura pentru epilare definitiva IPL, vacuum, ultrasunete, electrostimulare, presoterapie, testare corporala, de nelipsit intr-un salon de frumusete. Pe langa toate acestea, Beauty One vine in intampinarea nevoilor voastre cu mobilier, accesorii si consumabile diverse. Cu alte cuvinte, totul pentru frumusete intr-un singur loc .

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

2 Comments

2 Comments

  1. Blanqueamiento dental

    14 mai 2010 at 20:47

    CLarisima informacion, muchas gracias.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending