Connect with us

AUDIENȚE TV

Noul sezon Povestiri Adevarate de la Acasa vine cu audiente de lider! (vezi cifre)

Published

on

 Emisiunea “Povestiri adevarate” difuzata ACASA miercuri, 17 august, in intervalul orar 16.29 – 17.31, a fost lider de audienta si a reusit sa cucereasca telespectatorii care au ales sa ii urmareasca pe Ioana Maria Moldovan si Dan Cruceru.

Cu 4.0 puncte de rating si o cota de piata de 22.5% “Povestirile adevarate” s-au clasat pe primul loc in topul preferintelor telespectatoarele cu varste cuprinse intre 15 si 49 de ani din mediul urban.

In minutul de aur, la 17.08, ACASA a inregistrat cu emisiunea “Povestiri adevarate” o medie de rating de 5.4 puncte si o cota de piata de 31.7%. Cantareata Nico a comentat zvonurile aparute in presa conform carora ea ar vrea sa ramana insarcinata in aceeasi perioada cu fata ei.

Tot ieri, “Povestirile adevarate” au fost poftite intr-o casa de 1 milion doua sute de mii de euro. Posesoarei ei este Beatrice Tican, tanara in varsta de 19 ani, despre care s-a spus ca ar fi iubita lui Pepe si care  abia s-a mutat in noua casa.

De luni pana sambata, de la 16.30, Ioana Maria Moldovan si Dan Cruceru ii asteapta pe telespectatorii ACASA la “Povestiri adevarate”, emisiune care poate fi urmarita live si pe ww.acasatv.ro.

 

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Loading...
Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Ultima semifinala Eurovision de la Sighişoara, înregistrează audienţe modeste. Vezi care au fost marii câştigători ai serii de duminică!

Published

on

Foto Credit: TVR

Duminică, 19 februarie, transmisia live de la Sighişoara a selecției naționale EUROVISION a înregistrat cele mai mici audiențe din seria de cinci semifinale, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul Naţional şi Urban cu emisiunea „Exatlon”. Pro TV, care a difuyat filmele de acţiune „Întâlnire explozivă” şi „Evadare din realitate” a obținut primul loc în targetul comercialAntena 1 înregistrează audiențe sub media stației şi locul patru în target comercial cu redifuzarea sitcomului „Băieţi de oraş” şi filmul „Empire State: Lovitura secolului”.  Digisport 1 reuşeşte să se claseze pe locul trei în toate targeturile de referinţă cu transmisia derby-ului din Liga I „Dinamo vs. FCSB”.

Cele trei părti ale semifinalei “Eurovision” de la Sighişoara au fost urmărite in medie pe minut de 238.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 22:54, a adunat în fața televizoarelor 374.200 de români.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D23.310.31848.6
Pro TV14.56.51155.4
DigiSport 18.33.7659.6
Romania TV5.22.3416.4
Prima TV5.22.3411.3
Antena 35.12.3403.2
Antena 14.11.8324.5
Telekom Sport3.41.5270.4
TVR 13.01.3238.0
Antena Stars2.41.1188.9

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D17.37.7746.3
Pro TV15.77.0679.4
DigiSport 111.55.2498.7
Antena 36.02.7257.9
Romania TV5.82.6250.1
Prima TV4.82.2209.4
Antena 14.21.9181.7
TVR 13.31.5143.7
Telekom Sport3.01.3128.5
B1TV1.50.765.9

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.39.2409.8
Kanal D18.57.6340.3
DigiSport 114.25.9261.5
Antena 16.02.5109.4
Prima TV4.21.777.1
Telekom Sport3.81.669.6
TVR 12.41.043.4
Romania TV2.20.939.9
Antena 31.90.834.5
Look Plus1.70.730.5
Digi 241.30.523.1

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: EXATLON a fost lider de audienta duminica seara! Cati romani au vazut show-ul?

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de aseara a celui mai iubit reality din Romania, “Exatlon”, a tinut in fata micilor ecrane milioane de fani.

Conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul 20:04 – 23:17, Kanal D a fost lider de audienta, atat de segmentul de public National, cat si All Urban. Cu 11,9% rating si 22,7% cota de piata, in randul populatiei din intreaga tara, si 8,8% rating si 16,9% cota de piata, inregistrate la nivelul populatiei de la orase, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania.

In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a clasat pe locul doi, cu 8,3% rating si 18,0% cota de piata, adica, emisiunea a fost urmarita in medie, pe minut, de aproape 400.000 de telespectatori cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani.

Peste doua milioane de romani (2.128.000) au urmarit aseara “Exatlon” si probele spectaculoase pe care le-au trait la intensitate maxima alturi de favoritii lor din competitia sportiva televizata. Minutul de aur, atins la 21:48, a adunat in fata micilor ecrane 2.521.000 de fani.

Tabel Audiente TV toate segmentele de public: national, urban si comercial

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D11,922,72128
 Pro TV7,915,11411
 DigiSport 14,17,8729
EXATLONRomania TV2,85,4503
20:04-23:17Prima TV2,85,3496
 Antena 12,75,1480
 Antena 32,75,1476
 Telekom Sport1,63,1293
 TVR 11,42,6245
 Antena Stars1,01,9182
Source: Kantar Media Romania    
Date: 18.02.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,816,9846
 Pro TV8,516,5823
 DigiSport 15,711,0547
EXATLONAntena 33,26,1304
20:04-23:17Romania TV3,16,0299
 Antena 12,65,1254
 Prima TV2,54,9244
 Telekom Sport1,42,8139
 TVR 11,42,8138
 Pro 20,81,574
Source: Kantar Media Romania    
Date: 18.02.2018    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV10,322,3458
 Kanal D8,318,0368
 DigiSport 16,213,5276
EXATLONAntena 13,57,6155
20:04-23:17Prima TV1,84,082
 Telekom Sport1,73,775
 Romania TV1,22,755
 Antena 30,92,040
 TVR 10,81,736
 National TV0,51,020
Source: Kantar Media Romania    
Date: 18.02.2018    

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: EXATLON, lider si in weekend!

Kanal D, pe locul doi in topul audientelor, la nivelul intregii zile, pe toate targeturile monitorizate.

Published

on

Foto Credit: KANAL D

 ​„Exatlon” ramane prima optiune a romanilor atunci cand vine vorba de cele mai interesante experiente pe care le poti trai in fata micului ecran. Tensiunea acestui concurs teribil, veridicitatea a tot ceea ce se petrece in aceasta competitie, caracterele care se inclesteaza intr-o lupta pe cat de crancena, pe atat de nobila, toate acestea fac din „Exatlon” o experienta de neratat.

    Aseara, reality-ul a plasat Kanal D pe primul loc in preferintele romanilor, minutul de aur, inregistrat la 23:01, adunand in fata televizoarelor peste doua milioane de telespectatori (2.071.000).  Statia a fost pe primul loc la nivelul publicului National, cu 11,1% Rating si 22,5% cota de piata, si tot pe prima pozitie, pe All Urban, cu 8,7% Rating si 18,1% Share, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania. In ceea ce priveste publicul Comercial, statia s-a clasat pe locul doi, cu 8,0% Rating si 20,7% cota de piata (tabel audiente in attach).   

    Razboinicii au luptat extraordinar aseara si au reusit sa ii invinga, la distanta considerabila, pe rivalii lor, Faimosii.  La primul traseu, Razboinicii au obtinut scorul de 10 la 6, dupa o lupta dramatica, in care rasturnarile de situatie au tintuit telespectatorii in fata micilor ecrane. Premiul a constat intr-o masa copioasa, care i-a facut pe acestia sa uite de lipsuri si de tensiunea concursului. Au avut parte si de muzica romaneasca, au dansat si s-au relaxat cu adevarat, sudandu-se parca si mai mult ca echipa.

    La cel de-al doilea traseu, scorul a fost de 5-4, tot in favoarea Razboinicilor. Acestia au reusit sa intoarca uluitor punctajul in favoarea lor, dupa ce Faimosii reusisera sa obtina 4 puncte unul dupa altul, prin reprezentantii lor – Andrei Stoica si Diana Belbita. Mariana si Lupu s-au repliat puternic si au inscris puncte pretioase care au adus victoria echipei lor si o bine meritata masa la restaurant. Lupu a luptat fabulos pentru echipa sa, la stafeta, cea care le-a adus victoria finala Razboinicilor, castigandu-si inca o data admiratia colegilor de echipa, dar si a echipei Faimosilor.

    Accidentarile numeroase in randul Faimosilor par sa ii fi influentat teribil pe acestia. Diana Belbita a concurat, desi bratul stang ii parea serios afectat. Andrei Stoica a avut o evolutie foarte buna, confirmand increderea pe care echipa i-a acordat-o. S-a remarcat prin agilitate si precizia loviturilor de final, cele care faceau departajarea de final a traseului.     

    In aceasta seara, de la 19:45, Faimosii vor avea ocazia sa isi ia revansa in fata Razboinicilor. Vor reusi acestia sa stranga randurile, sa treaca peste recentele infrangeri si peste faptul ca aproape toti concurentii sufera din cauza accidentarilor? Nu pierdeti inca o editia incendiara „Exatlon” in aceasta seara, de la ora 19:45, la Kanal D.   

 

Tabel Audiente TV, toate segmentele de public: Comercial, Urban si National

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Pro TV9,524,7424
Kanal D8,020,7355
Antena 13,910,0172
EXATLONDigiSport 11,53,967
20:01-23:10Romania TV1,12,950
Antena 30,92,441
National TV0,82,135
Film Cafe0,82,034
Pro Cinema0,82,034
Prima TV0,71,933
Source: Kantar Media Romania
Date: 17.02.2018
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Kanal D8,718,1837
Pro TV7,014,5671
Romania TV4,08,3383
EXATLONAntena 13,67,4344
20:01-23:10Antena 33,26,6306
DigiSport 12,04,1191
Prima TV1,42,9132
National TV1,22,6120
B1TV0,81,780
TVR 10,81,777
Source: Kantar Media Romania
Date: 17.02.2018
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Kanal D11,122,51993
Pro TV6,813,81220
Antena 13,67,2639
EXATLONRomania TV3,57,1627
20:01-23:10Antena 32,75,4477
National TV2,04,1360
Prima TV1,53,0262
DigiSport 11,32,6226
TVR 11,12,2193
TVR 20,81,6144
Source: Kantar Media Romania
Date: 17.02.2018

Kanal D, pe locul doi in topul audientelor, la nivelul intregii zile, pe toate targeturile monitorizate

 

    ​De remarcat este ca intreaga zi de sambata a fost un succes pentru Kanal D, telespectatorii urmarind cu interes si emisiunile difuzate in timpul zilei. Satia s-a plasat pe locul doi in topul audientelor, la nivelul intregii zile, pe toate targeturile monitorizate.

Astfel, locul doi a revenit Kanal D pe publicul Comercial, cu 2,2% Rating si 11,4% cota de piata; pe National, Kanal D a inregistrat la nivelul intregii zile de ieri, 3,0% Rating si 11,7% cota de piata. Locul doi a fost mentinut si in ceea ce priveste publicul de la orase, cu 2,4% Rating si 9,6% Share. 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending