Connect with us

ALL MEDIA

Nunta regală în Ediţie Specială in direct pe TVR INFO si TVR 1 (vezi tot programul live aici)

Mulţimea i-a salutat în delir pe cei doi prinţi, care în jurul orei 12.13 au plecat de la Palatul Buckingham spre catedrala Westminster. La catedrala, vizibil emoţionat, prinţul William a schimbat câteva vorbe cu reprezentanţii clerului.

Published

on

 

Mulţimea i-a salutat în delir pe cei doi prinţi, care în jurul orei 12.13 au plecat de la Palatul Buckingham spre catedrala Westminster. La catedrala, vizibil emoţionat, prinţul William a schimbat câteva vorbe cu reprezentanţii clerului.

TVR INFO transmite o ediţie specială începând cu ora 11:00, găzduită de Cristian Tabără şi invitaţii săi, Rodica Culcer şi Dinu Flămând, jurnalist. TVR INFO este singura televiziune care transmite în întregime maratonul nunţii regale, de la ora 11:00 la ora 16:00.

De la Londra vom primi informaţii la cald de la corespondenţii TVR, Mihai Constantin şi Ruxandra Gheorghe.

TVR INFO şi TVR HD transmit în direct şi integral nunta regală de la Londra.

TVR.ro transmite live text de la marele eveniment.

În ziua desemnată de fanii monarhiei britanice drept „cea mai romantică a secolului 21”, clopotele de la Abaţia Westminster bat de 5.000 de ori.

600.000 de oameni sunt aşteptaţi astăzi pe străzile Londrei cu ocazia nunţii regale, pe străzile căreia patrulează 5.000 de poliţişti. Costurile măsurilor de securitate se ridică la 20 de milioane de lire sterline.

12.000 de ziarişti prezenţi în capitala britanică vor transmite informaţii şi imagini de la cel mai aşteptat eveniment al anului. Doar ABC are la faţa locului 250 de oameni: prezentatori, redactori, reporteri, tehnicieni. Reputata televiziune britanică îşi respectă şi ea statutul: 550 de jurnalişti şi 100 de camere de luat vederi vor transmite lumii întregi emoţia şi fastul unei ceremonii aşteptată cu un inters uriaş de lumea întreagă.

ORA 11:00

Invitaţii au început să-şi facă apariţia la Abaţia Westminster.La ceremonia religioasă sunt aşteptaţi 1.900 de invitaţi. Primii care sunt prezenţi în biserică sunt ambasadorii. Este cea de-a 15 nuntă regală care este oficiată la Abaţia Westminster.

William va purta uniforma roşie de colonel a garzilor irlandeze şi va ajunge la ceremonie cu un Bentley. Prinţul Harry va fi cavaler de onoare. Kate va fi adusă de un Rolls-Royce şi va intra în biserică la braţul tatălui său, Michael. Se spune că rochia de mireasă a costat 30.000 de lire sterline. William şi Kate s-au logodit în octombrie 2010, după o relaţie de 7 ani.

Tradiţia permite acordarea de titluri nobiliare în ziua nunţii şi, astfel, William şi Kate au de la Regina Elisabeta a II-a cele mai înalte titluri ale nobilimii britanice: duce şi ducesă de Cambridge. În cinstea evenimentului, Regina a organizat o recepţie pentru 600 de persoane, imediat după ceremonie. O a doua ceremonie este găzduită de Prinţul Charles, unde au fost invitaţi 300 de prieteni ai familiei regale.

Regele Mihai al României şi Principesa Margareta vor fi prezenţi la ceremonia religioasă. La ceremonie a fost invitat şi ambasadorul României în Marea Britanie, Ion Jinga.

La ceremonie sunt invitaţi şi prieteni ai familiilor celor doi miri, fără titluri nobiliare.

La ora 12:45 William este aşteptat la biserică, iar la 13:00, Kate. Cei doi vor spune „Da” la ora 15:25. La 15:30 mirii vor apărea împreună în balcolnul Palatului Buckingham.

Se estimează că aproximativ 2,5 miliarde de oameni vor urmări nunta regală.

CLICK AICI PENTRU A VEDEA TVR INFO LIVE

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. ALEXANDER RACKOZY GITENSTEIN

    5 martie 2013 at 14:57

    Cred ca principala conditie a unui print,chiar si pentru o zi,este sa i-ti gasesti intradevar o printesa veritabila!!!Lumea e oricum plina de fete care i-si cauta „printul”.Nu sunt destui printi la cate printese are planeta.Ideea e sa fii sigur de alegerea facuta.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending