Connect with us

ALL MEDIA

O femeie greu încercată de viaţă are parte de transformarea mult visată la ”Frumuseţe pe muchie de cuţit”

Published

on

 

Marţi seară, de la 20.30, la ”Frumuseţe pe muchie de cuţit” este rândul Ligiei, o femeie de 39 de ani greu încercată de viaţă, să îşi recapete încrederea în sine şi bucuria unui aspect fizic armonios.

Astfel, în ediţia din 13 aprilie, Victor Slav va sta de vorbă cu Ligia, îi va afla temerile şi suferinţele, dar o va şi însoţi, pas cu pas, în drumul spre transformarea în bine mult visată. În aceeaşi ediţie, ”Frumuseţe pe muchie de cuţit” se va reîntâlni cu alte două foste participante din sezoanele trecute, Carmen Scarlat şi Nicoleta Gârbă. Telespectatorii Pro Tv vor avea ocazia să le vadă pe cele două femei acum, la luni bune de la transformarea la care au fost supuse şi, totodată, să afle cum s-a sachimbat viaţa lor de la participarea la emisiune.

Ligia, femeia care marţi seară va primi şi ea o nouă şansă la ”Frumuseţe pe muchie de cuţit”, are 39 de ani şi locuieşte împreună cu soţul şi fetiţa sa de 11 ani. Consideră că este o povară pentru familia ei, pentru că nu are un loc de muncă. A mărturisit echipei de la Pro Tv că viaţa ei a fost un lung şir de suferinţe şi că toate nereuşitele şi dezamăgirile ei au ca punct de plecare aspectul fizic.

Greutăţile sale au început încă de pe vremea când avea numai 8 ani, atunci când tatăl său a decedat. A fost nevoită să uite de copilărie şi să gândească precum un om matur. Trebuia să-şi susţină şi să-şi ajute mama bolnavă de inimă. Tot la acea vârstă a început pentru ea şi lupta cu kilogramele. Devenise obeza şi a continuat să se îngraşe până la vârsta de 24 de ani, cand ajunsese să cântărească 125 kg. Pentru că mama ei nu avea decât o pensie de boală, care nu-i ajungea nici pentru medicamente, Ligia a lucrat  pe timpul vacanţelor la o fermă. Cu toate astea, a terminat cu medie mare un liceu de prestigiu din Cluj, obţinând o calificare de secretar stenodactilograf 1.

Nu a profesat însă niciodată, chiar dacă şi-a dorit, pentru că nimeni nu avea nevoie de o secretară obeză. Cel mai mare regret al său este faptul că nu a putut urma o facultate. Deşi are un potenţial intelectual care i-ar fi permis acest lucru, din punct de vedere financiar i-a fost  imposibil. A fost nevoită să facă “munci umile” ca să-şi ajute mama, iar acum ca să-şi crească copilul. La 24 de ani Ligia s-a ambiţionat să slăbească prin înfometare, până a juns la greutatea pe care o are şi acum. Însă în urma acestei slăbiri considerabile, cantitatea de calciu din organism a scazut foarte mult şi i-a afectat dinţii. În timp, a ajuns să nu mai aibă nici unul.

Greutăţile şi lipsurile materiale, condiţiile de trai nefavorabile au transformat-o pe Ligia într-o femeie îmbătrânită înainte de vreme, care nu mai are încredere în ea şi nici nu îşi găseşte un loc de muncă decent. Singura bucurie a sa este fetiţa ei, elevă la liceul de coregrafie, secţia balet, pentru care trebuie să fie puternică zi de zi. Ligia speră ca transformarea de la ”Frumuseţe pe muchie de cuţit” să îi dea această forţă şi încrederea că va putea face ceva pentru copilul său.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending