HomeALL MEDIAO noua campanie Lowe&Partners pentru Bancpost

O noua campanie Lowe&Partners pentru Bancpost

Lowe&Partners a creat campania de lansare a unui nou produs de la Bancpost. Pornind de la caracteristicile noului produs, depozitul Start Dublu, care îţi oferă dobândă dublă în prima lună, Primeşti mai mult de la început s-a dovedit a fi conceptul cel mai potrivit pentru campania Bancpost.

Adesea începuturile au cea mai mare importanţă. Începutul reprezintă cea mai importantă parte a întregului. Primul cuvânt rostit, primul Crăciun, prima zi de şcoală, prima zi de facultate… şi acum prima investiţie cu adevărat rentabilă. Cu acest produs începutul este bun nu numai pentru că ai dobânda bună dar şi pentru că este una dublă. Este ca şi cum ai fi martor la primele cuvinte ale copilului tau : însa în loc de unul spune două.

„Am pornit la drum cu un produs cu totul şi cu totul aparte, cu un diferenţiator puternic – primeşti mai mult de la început. Ne-am dorit să transmitem acelaşi mesaj şi prin abordarea creativă. Ce-ar fi să oferim mai mult de la un spot bancar? Când am auzit conceptul am fost siguri ca avem un câştigător; un bebeluş care îşi rosteste primele cuvinte la vederea unei super-oferte este ceva ce cu greu poţi ignora!”, spune Violeta Mogoşanu, Bancpost.

Astfel, spotul campaniei Lowe&Partners are ca personaj principal un bebeluş, încurajat de mămică, tătic şi bunic să zică primul cuvânt. Însă sub privirea dezamagită a celor mari, pe parcursul a trei episoade de teasing, bebeluşul nu cedează în niciun fel presiunii.

Dupa câteva zile de incertitudine a urmat revealul, lansarea spotului propriu-zis, ce aduce acelaşi bebeluş în prim plan, de data aceasta rostind primele cuvinte, care nu sunt nici mama, nici tata, ci… “MAMĂ, ce oferta la Bancpost!”.

“Ideea era sa facem un copil care nu poate sa rostească cuvinte mai lungi de o silabă să spună o întreagă frază cu intonaţie! Elementul-surpriză este exact faptul că acest lucru este practic…imposibil! Compromisurile nu intrau în discuţie, spotul trebuia să fie şocant. Deci trebuia să punem în scenă…imposibilul. Asta s-a tradus prin multe ore de regie, postproducţie, cadre suprapuse şi foarte multa răbdare. De la legislaţie şi până la răbdarea de a distra copilul pe platoul de filmare, toată echipa – agenţia, clientul, regizorul şi tehnicienii – şi-au unit forţele pentru a-l face pe bebeluş să vorbească!” a spus Raluca Popa, Copywriter, Lowe&Partners.

Alături de comunicarea pe TV, campania a fost extinsa în presă, radio, online, dar şi în interiorul punctelor de lucru Bancpost.

Lasa un comentariu aici!

Written by

dan.ivascu@radardemedia.ro

Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

No comments

Lasă un răspuns