HomeALL MEDIAO romanca a reusit sa aduca brand-ul celei mai luxoase sampanii din lume, ca sponsor al expozitiei sale

O romanca a reusit sa aduca brand-ul celei mai luxoase sampanii din lume, ca sponsor al expozitiei sale

Claudia Florentina a reuşit, într-un timp scurt, să ofere elveţienilor arta românească pură. Astfel, aceasta şi-a prezentat, în această toamnă, expoziţia „Bucarest by me”.

Românca a lansat, totodată, și albumul de fotografie şi istorie „Old Town Bucharest”, album ce înfăţişează arhitectura monumentelor din centrul istoric al Capitalei. Acesta a fost atât de bine primit încât a fost vândut în timpul evenimentului.

Pentru ca artista a pus valoare pe întreaga lansare, a reuşit sa atragă, de partea sa, ca sponsor, brand-ul celei mai luxoase şampanii din lume. Este vorba despre Louis Roederer, cunoscut drept Cristalul lui Louis Roederer, cap de listă atunci când vine vorba despre cele mai luxoase, mai bune şi mai iubite produse din categoria Champagne.

Această băutură spumantă există tocmai din 1876 şi, desi era rezervată în exclusivitate pentru Ţarul Rusiei, Alexandru al II-lea, prima ediţie „publică“, a vinului, a fost abia în 1945.

Tot mai mulţi români reuşesc sa-şi promoveze îndeletnicirile în afara ţării, dar mai puţin în ţara lor mamă. Se pare că succesul îl obţin mult mai repede în Europa, Asia etc, iar aprecierile sunt pe măsură, fapt ce le oferă bucuria că munca lor este apreciată la adevărata ei valoare.

Lasa un comentariu aici!

Written by

mihai.stanciu@radardemedia.ro

Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

No comments

Lasă un răspuns