Connect with us

Industria de Publicitate

O zi până la FânFest! Roșia Montană își așteaptă oaspeții

Published

on

 

13 august 2012 – FânFest Roșia Montană a intrat în linie dreaptă! Se finalizează pregătirile, se pun la punct ultimele detalii și se așteaptă invitații. Între 15 și 19 august se desfășoară cea de-a șaptea ediție a festivalului fânului, cea mai amplă sărbătoare a patrimoniului cultural de la Roșia Montană.

 În premieră, FânFest reunește cinci zile de activități într-un program extins, organizat în totalitate pe bază de voluntariat în sprijinul campaniei Salvaţi Roşia Montană. Printre noutățile din acest an se numără și Forumul de Activism Roșia Montană, spațiu de întrunire și interacțiune al principalelor mișcări sociale și de mediu din România. Cu peste 30 de plenare și ateliere propuse, forumul se deschide publicului miercuri dimineața și se încheie duminică la prânz cu Piața Solidarității – Marea Adunare de la Roșia Montană.

A lupta pentru o cauză înseamnă de multe ori să te întâlneşti cu experienţe şi provocări care te inspiră. Împreună cu activişti experimentaţi din țară și străinătate, vom explora modalităţile în care putemacţionăm ca o forţă comună şi ripostăm la presiunea tot mai agresivă corporațiilor. Goana după resurse sau proiecte mari de infrastructură care distrug comunităţi întregi sunt doar câteva dintre temele discutate”, a declarat Raluca Dan, organizator al Forumului.

 Alături de conferințe pe tema protejării patrimoniului din Roșia Montană susținute de Asociația ARA – Arhitectură. Restaurare. Arheologie și Șerban Sturza, programul FânFest include expoziții precum Patrimoniul Roşia Montană în Imagini, Documente de arhitectură și Muzeul Rezistenței Roșia Montană. Secțiunea de literatură din acest an este una bogată și îi are ca invitați pe Mugur Grosu cu Video-poeme, pe Livia Ștefan ce își lansează volumul de poezie Revolver, pe Mitoș Micleușanu de la Planeta Moldova și pe Mihai Vakulovski, Sandu Vakulovski, Mona Stănilă și Flavius Ardelean de la Cenaclul Tiuk!.

 Pentru momentele în care vrei să-ți experimentezi latura de cititor montan, să îți tragi sufletul după ascensiunea la Redută, să folosești isteț cele 30 de minute până la concertul preferat sau pur și simplu să compensezi absențele studențești de la Sala de Lectură, există acum o soluție. Sala de Lectură din cortul Lounge, iți oferă o selecție rafinată de reviste cu iz cultural contemporan”, a completat Andreea Duminicioiu, organizator FânFest.

 Programul de peste zi al festivalului cuprinde și filme documentare despre comunități din lumea întreagă ce luptă împotriva proiectelor miniere și a exploatării gazelor de șist, despre povestea nedreaptă a lui Crulic și a ‘preafericiților’ din groapa de gunoi de lângă Pata-Rât. Și copiilor le este dedicată în acest an o secțiune amplă cu activități pentru a descoperi Roşia Montană cu suflet deschis şi optimist, prin joc.

 Muzica se lasă la înserat peste sat, iar concertele FânFest 2012 îi aduc pe scenă pe următorii artiști: Mushroom Story / Luna Amară / Rehab Nation / Mojo Barrel Band / Luiza Zan & Snaps / Blazzaj / Kumm / Norzeatic şi Martorii: Avant’n’Gard, Iordache, Tavi Scurtu, Uţu Pascu / Blanoz / The Old Sound Got Changed (Suedia, a.k.a. The Outernational Space Gipsy Consortium) / Robin & The Backstabbers / IPR / Subcarpaţi / Aria Urbană / Silent Strike / DJ K-lu / Cuscrii (Electroclown & Danaga) / Limun / Padre (Electronic Hunt) / Mad Liquid (Electronic Hunt) / Atomic Midget / DJ WAREN back 2 back DJ XTZ / Zabriskie / Manki’n’Stieb / Kaido Kirikmäe / Ambient Electronica / Estonia.

 Te așteptăm la FânFest 2012 și împreună:

Ţinem munţii în loc. Roşia Montană rezistă prin cultură.

 Mulţumim partenerilor noştri: Administraţia Fondului Cultural Naţional, Fundaţia Friedrich Ebert Stiftung, Cotidianul, Voxpublica, Kamikaze , Formula AS, Zile şi Nopţi, Şapte Seri, TVR Cluj, Radio Republika Verde, Radio Cluj, GiZiRadio.net, TOTB, VICE, Metalhead, Bestmusic, Cluj.info, Modernism.ro, Veiozaarte, Tillate, UZR.ro, slicker.ro, Port.ro, CriticAtac, Greendex, Ecomagazin, Dor De Ducă, Banana Society, feeder.ro, Decât o Revistă, B365.ro, Arte și Meserii.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Industria de Publicitate

Raluca Gonzalez, Head of Planning la Centrade | Cheil, reprezintă România în juriul EACA EURO Effies 2018

Published

on

 

Centrade | Cheil anunță participarea Ralucăi Gonzalez, Head of Planning, în juriul EACA EURO Effies 2018 – runda 1, care selectează în perioada 4 – 15 iunie finaliștii din acest an al unuia dintre cele mai prestigioase festivaluri europene de publicitate.

Euro Effies este o competiție anuală ce recompensează cele mai eficiente campanii multinaționale de comunicare comercială, validând astfel eficiența industriei de publicitate și parteneriatul client – agenție. Centrade | Cheil este un veteran al etapelor de jurizare, fiind reprezentată în juriu de către Mona Opran, COO Centrade | Cheil și de Radu Florescu, CEO Centrade | Cheil.

„Este o onoare pentru mine să continui tradiția agenției și să mă alătur unor profesioniști extraordinari din industria europeană de publicitate pentru această provocare”, spune Raluca. „Știu că nu va fi un proces ușor, întrucât calitatea campaniilor înscrise sporește de la an la an. În același timp, mă aștept ca această experiență să reprezinte un exercițiu valoros de învățare și de consolidare a propriei experiențe profesionale”.

Cei 20 de jurați din runda 1 evaluează campaniile înscrise la festival pe baza unor criterii de calitate, selectând finaliștii pentru a doua (și ultima) rundă de jurizare.

„Jurizarea la Euro Effie este diferită, pentru că nu se cunosc (toate) campaniile și atunci se elimină foarte mult din subiectivism. Este important firul magic și modul în care acesta leagă cele 4 patru categorii definitorii pentru calitatea unei campanii de comunicare – Context & Challenge, Insight & Strategic Idea, Creative Work – Bringing the Idea to Life și Effectiveness (Results); cel mai important însă este modul în care se demonstrează rezultatele”, subliniază Mona Opran, fost jurat atât în runda 1 (în 2015 și 2016), cât și în runda 2 (la edițiile din 2014 şi 2017). „Profesionalismul și experiența juraților trebuie, prin urmare, să se ridice la înălțimea provocării, ceea ce ne face cu atât mai onorați de participarea Ralucăi la ediția din acest an. Ca agenție, suntem în permanență preocupați să dezvoltăm campanii cu adevărat valoroase pentru clienții noștri, care să genereze beneficii reale de business. De aceea, participarea la acest festival, ce premiază performanța reală în publicitate, este extrem de importantă pentru noi”.

Raluca Gonzalez are o experiență de peste 17 ani în dezvoltarea, implementarea și măsurarea inițiativelor strategice și de planificare de business pentru clienți din industrii diverse, precum industria financiară (Raiffeisen Bank, Credit Agricole), produse electronice (Samsung), asigurări (Metropolitan Life), petrol & gaze (TRG Group Rompetrol), retail (Rewe Group, Carrefour), industria producătoare de alimente și băuturi (European Drinks, European Food), non-food (Pampers, Pantene), industria farmaceutică (Astrazeneca, GSK) și auto (Toyota). Principala sa responsabilitate este să ajute clienții să identifice oportunități de business sau riscuri, pe baza unor analize, date și tendințe, și să dezvolte proiecte ce transformă datele existente în strategii eficiente.

 

Premiile Euro Effies sunt organizate de Asociația Europeană a Agențiilor de Comunicare (EACA) cu sprijinul WARC, The European Publishers’ Council, Google, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief, FirstRental & Viva Xpress Logistics.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria de Publicitate

Claudia Ion face parte din juriul Romanian EFFIE Awards 2018

Published

on

Credit foto: ANTENA 1
 

Claudia Ion, directorul de Vânzãri Antena Group, face parte din juriul Festivalului EFFIE Awards 2018, competiţie ce premiazã cele mai eficiente campanii de publicitate, din juriul cãreia fac parte peste 100 de specialişti în comunicare, reprezentanţi ai clienţilor, ai agenţiilor de publicitate, de research, precum şi CEO ai grupurilor de comunicare.

“Sunt entuziasmatã sã fac parte din juriul Romanian Effie Awards, competiţia anualã ce premiazã campaniile de publicitate cu cel mai mare impact şi totodatã unul dintre cele mai importante evenimente din industrie. Cu atât mai mult cu cât agenţiile de publicitate de la noi au primit recunoaştere internaţionalã în ultimii ani pentru originalitatea şi eficienţa campaniilor lor. Dacã ar fi sã aleg un cuvânt care mi-aş dori sã-mi defineascã activitatea, acela e eficienţa. Şi spun asta pentru cã, în televiziune, mãsura lucrului bine fãcut nu trebuie aşteptatã prea mult. Ea vine chiar a doua zi, odatã cu datele de audienţã. Totodatã, de ce sã nu spun asta, mã bucur foarte tare cã datoritã acestui eveniment reuşesc sã-mi întâlnesc colegii de breaslã!”, a declarat Claudia Ion.

Claudia Ion este un nume cunoscut în peisajul media din România şi nu numai, ocupând în prezent funcția de Director de Vânzări Antena Group.  De 8 ani este membru în bordul EGTA – EGTA – Association of Television and Radio Sales Houses, cu sediul în Bruxelles, reunind 141 de membri din 54 de ţări, aceştia reprezentând 75% din advertising-ul european.

Claudia Ion şi-a început cariera în 1991 la Radio Contact, fiind parte a perioadei de lansare şi dezvoltare a agenţiilor de media, în anii ’90. A fost Director Comercial al TVR, director general adjunct al regiei de vânzări Arbo Media şi a ocupat poziţia de director al departamentului comercial al Kanal D timp de nouă ani.

Lansat în 1968, în SUA, Romanian EFFIE Awards, organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute, a devenit un eveniment de marcã al industriei de marketing şi comunicare.

Procesul de jurizare se desfãşoarã în douã etape, mai exact 4-5 iunie şi respectiv 11 iunie 2018, iar Gala de Premiere Effie Awards 2018 va avea loc pe data de 14 iunie 2018.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Golin este singura agenție din România finalistă în același timp la festivalurile IAB MIXX Awards Europe & SABRE Awards EMEA

Published

on

Foto Credit: GOLIN
 

Golin și MullenLowe au fost incluse pe lista scurtă de nominalizări la IAB MIXX Awards Europe 2018 pentru Vanilla Skype // BRD – Groupe Société Générale și Electric Castle – Unofficial Partners, singurele campanii românești finaliste în această competiție.

În același timp, Golin este în shortlist-ul SABRE Awards EMEA 2018, cel mai prestigios festival de PR internațional organizat de The Holmes Report, cu o campanie de shareholder activism dezvoltată pentru Franklin Templeton Investment Management Ltd – Fondul Proprietatea.

După ce a câștigat Grand Prix-ul IAB MIXX Awards Romania – Best Digital MIXX – în 2017, dar și premiul pentru Best Digital PR Campaign, Vanilla Skype // BRD – Groupe Société Générale este finalistă și la IAB MIXX Awards Europe 2018 în două categorii – Campaign Efectiveness și Social Media. De asemenea, Electric Castle – Unofficial Partners, numită Best Social Media Campaign la competiția din România, a intrat în shortlist-ul MIXX Awards Europe la categoria Social Media. Câștigătorii vor fi anunțați într-o gală ce va avea loc pe 23 mai în Milano, în cadrul conferinței IAB Europe Interact.

 

„Piața de comunicare europeană devine din ce în ce mai competitivă, iar această efervescență se reflectă în numărul mare de înscrieri la festivalurile internaționale și în diversitatea lor. Focusul este clar pe digital și disruptiv, creativitate și relevanță, factori pe care îi integrăm cu succes și în campaniile noastre. Suntem foarte bucuroși că work-ul Golin & MullenLowe România obține recunoaștere și vizibilitate între cele mai bune campanii din Europa”, spune Damian Nuñez, Chief Creative Officer, Lowe Group.

La SABRE Awards EMEA 2018, Golin este singura agenție din România finalistă la categoria Capital Markets Communication, pentru campania Reaching the Point of No Return – A Shareholder Activism Campaign, dezvoltată pentru Franklin Templeton Investment Management Ltd – Fondul Proprietatea. Campania atrage atenția asupra respectării principiilor guvernanței corporative în special în companiile în care acționar este (și) statul român, traducându-le în același timp în limbajul românului de rând, pentru o mai bună înțelegere a acestor noțiuni.

Câștigătorii SABRE Awards EMEA vor fi anunțati tot pe 23 mai, într-o gală ce va avea loc la Muzeul Maritim Național din Amsterdam.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending