Connect with us

Industria de Publicitate

O zi până la FânFest! Roșia Montană își așteaptă oaspeții

Published

on

13 august 2012 – FânFest Roșia Montană a intrat în linie dreaptă! Se finalizează pregătirile, se pun la punct ultimele detalii și se așteaptă invitații. Între 15 și 19 august se desfășoară cea de-a șaptea ediție a festivalului fânului, cea mai amplă sărbătoare a patrimoniului cultural de la Roșia Montană.

 În premieră, FânFest reunește cinci zile de activități într-un program extins, organizat în totalitate pe bază de voluntariat în sprijinul campaniei Salvaţi Roşia Montană. Printre noutățile din acest an se numără și Forumul de Activism Roșia Montană, spațiu de întrunire și interacțiune al principalelor mișcări sociale și de mediu din România. Cu peste 30 de plenare și ateliere propuse, forumul se deschide publicului miercuri dimineața și se încheie duminică la prânz cu Piața Solidarității – Marea Adunare de la Roșia Montană.

A lupta pentru o cauză înseamnă de multe ori să te întâlneşti cu experienţe şi provocări care te inspiră. Împreună cu activişti experimentaţi din țară și străinătate, vom explora modalităţile în care putemacţionăm ca o forţă comună şi ripostăm la presiunea tot mai agresivă corporațiilor. Goana după resurse sau proiecte mari de infrastructură care distrug comunităţi întregi sunt doar câteva dintre temele discutate”, a declarat Raluca Dan, organizator al Forumului.

 Alături de conferințe pe tema protejării patrimoniului din Roșia Montană susținute de Asociația ARA – Arhitectură. Restaurare. Arheologie și Șerban Sturza, programul FânFest include expoziții precum Patrimoniul Roşia Montană în Imagini, Documente de arhitectură și Muzeul Rezistenței Roșia Montană. Secțiunea de literatură din acest an este una bogată și îi are ca invitați pe Mugur Grosu cu Video-poeme, pe Livia Ștefan ce își lansează volumul de poezie Revolver, pe Mitoș Micleușanu de la Planeta Moldova și pe Mihai Vakulovski, Sandu Vakulovski, Mona Stănilă și Flavius Ardelean de la Cenaclul Tiuk!.

 Pentru momentele în care vrei să-ți experimentezi latura de cititor montan, să îți tragi sufletul după ascensiunea la Redută, să folosești isteț cele 30 de minute până la concertul preferat sau pur și simplu să compensezi absențele studențești de la Sala de Lectură, există acum o soluție. Sala de Lectură din cortul Lounge, iți oferă o selecție rafinată de reviste cu iz cultural contemporan”, a completat Andreea Duminicioiu, organizator FânFest.

 Programul de peste zi al festivalului cuprinde și filme documentare despre comunități din lumea întreagă ce luptă împotriva proiectelor miniere și a exploatării gazelor de șist, despre povestea nedreaptă a lui Crulic și a ‘preafericiților’ din groapa de gunoi de lângă Pata-Rât. Și copiilor le este dedicată în acest an o secțiune amplă cu activități pentru a descoperi Roşia Montană cu suflet deschis şi optimist, prin joc.

 Muzica se lasă la înserat peste sat, iar concertele FânFest 2012 îi aduc pe scenă pe următorii artiști: Mushroom Story / Luna Amară / Rehab Nation / Mojo Barrel Band / Luiza Zan & Snaps / Blazzaj / Kumm / Norzeatic şi Martorii: Avant’n’Gard, Iordache, Tavi Scurtu, Uţu Pascu / Blanoz / The Old Sound Got Changed (Suedia, a.k.a. The Outernational Space Gipsy Consortium) / Robin & The Backstabbers / IPR / Subcarpaţi / Aria Urbană / Silent Strike / DJ K-lu / Cuscrii (Electroclown & Danaga) / Limun / Padre (Electronic Hunt) / Mad Liquid (Electronic Hunt) / Atomic Midget / DJ WAREN back 2 back DJ XTZ / Zabriskie / Manki’n’Stieb / Kaido Kirikmäe / Ambient Electronica / Estonia.

 Te așteptăm la FânFest 2012 și împreună:

Ţinem munţii în loc. Roşia Montană rezistă prin cultură.

 Mulţumim partenerilor noştri: Administraţia Fondului Cultural Naţional, Fundaţia Friedrich Ebert Stiftung, Cotidianul, Voxpublica, Kamikaze , Formula AS, Zile şi Nopţi, Şapte Seri, TVR Cluj, Radio Republika Verde, Radio Cluj, GiZiRadio.net, TOTB, VICE, Metalhead, Bestmusic, Cluj.info, Modernism.ro, Veiozaarte, Tillate, UZR.ro, slicker.ro, Port.ro, CriticAtac, Greendex, Ecomagazin, Dor De Ducă, Banana Society, feeder.ro, Decât o Revistă, B365.ro, Arte și Meserii.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

DIGITAL

Elena Alexandra Apostoleanu (INNA) are un mesaj pentru tine!

Published

on

Bună,

Sunt Elena Alexandra Apostoleanu – sau INNA, așa cum poate mă cunoști de câțiva ani. N-o să țin secret: înainte să trimit acest mesaj, am încercat foarte multe variante. Am scris, am șters și-apoi am luat-o de la capăt. Dar mi-am făcut curaj pentru câteva mărturisiri.

Înainte de primele concerte mari, mă copleșea emoția. Am învățat s-o stăpânesc cu un singur gând: în sala aceea uriașă, odată cu primele acorduri, și eu, și cei din fața mea vom trăi împreună aceeași emoție: bucuria de a te lăsa purtat de muzică.

Primesc zilnic sute de mesaje. De multe ori, oamenii îmi scriu că le-ar plăcea să aibă o viață de artist. Le spun mereu că orice am alege să facem în viață, ne bucurăm la fel de acel sentiment de împlinire, atunci când punem pasiune în munca noastră.

Acasă, cu ai mei, sau printre prietenii de-o viață, am rămas mereu Alexandra. Bucuriile care ne aduc împreună sunt aceleași dintotdeauna: o seară de povești care încep cu ”îți aduci aminte când…”, un film pe care ne place să-l revedem, senzația unică a unei Coca-Cola Zero Zahăr.

Ca Alexandra sau ca INNA, am învățat un lucru important: oricât de diferite ar fi viețile noastre, sunt #zerodiferențe între mine și tine, când vine vorba de lucrurile simple, care contează cu adevărat.

 

Iar de astăzi, voi fi aici, să mă asigur că nu vei uita de ele! J

 

Cu drag,

 

Elena Alexandra Apostoleanu

– also known as-

 

AMBASADOR COCA-COLA ZERO ZAHĂR. ZERO CALORII

#ZERODIFERENTE

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria de Publicitate

Pentru relansarea ziarului Adevărul, Propaganda s-a transformat din agenție în redacție

Published

on

Din 4 septembrie, ziarul Adevărul a revenit la formatul mare.  Odată cu „lifting-ul”, publicația a trecut și printr-un refresh de poziționare. Ziarul le propune cititorilor un “nou unghi de abordare” – susținut prin mai mult spațiu acordat opiniilor – și un format care acoperă o actualitate jurnalistică mai variată. De comunicarea repoziționării și de “luarea în proporții” s-a ocupat agenția Propaganda.

 

Campanie „Un nou unghi” definește schimbarea de format în raport cu valorile jurnalismului de calitate.

 

“Stau cu nasul în telefon vreo patru ore pe zi. La fel ca toată lumea, scrolez, clichez, n-am mai mirosit cerneala de ziar de ani de zile. Înainte să ne apucăm de lucru, am propus o cură de “print press” ca să înțelegem un pic contextul. N-a durat prea mult. Nu ai motive să-ți pară rău că stai lipit de telefon. O mare parte din presa scrisă arată că un print din imgur și site-uri de soft porn. Cu știri scrise ca niște postări de semidocți, cu vagi urme de jurnalism și mult junk local.

 

În situația asta, Adevărul s-a așezat de-a curmezișul. Își propune să fie o publicație scrisă de jurnaliști. Și, deși are o poziție excelentă în digital, în loc să “bifeze” o prezență în print, și-a mărit formatul. Nu e un brief cu care te întâlnești frecvent. Cred că noi l-am prins pe ultimul.

 

Dar statement-ul de brand nu stă în extensia de centimetri pătrați. Este un statement de aderare la un tip de jurnalism care la noi este practicat mai rar spre deloc. Este o asociere cu un fel mai angajat de a face presă. Cu alte cuvinte, Adevărul se mută dintr-o redacție într-un bastion al jurnalismului de calitate. Iar cine îl cumpără după redesign susține și o etică de a face jurnalism, nu plătește doar pentru opt pagini și-un supliment”, spune Cornel Gologan, directorul de creație de la Propaganda.

 

 

Lazăr, Gologan și Ivașcu la un “paper sharing”.

Din campanie fac parte trei execuții pentru TV, o serie de patru print-uri, un spot radio și o legaturică de ad-uri pentru social și online.

 

Alexandru Lazăr – art director-ul campaniei – a ilustrat ad-urile și a scris animațiile făcute cu DSG. Despre lucrul în sine pe Adevărul spune că “a semănat cu munca într-o redacție. Gologan a scris o pagină de titluri, eu am făcut ilustrație editorială. N-am avut mari debate-uri pe tema asta, ni s-a părut firesc să lucrăm așa, să avem niște ad-uri ca niște micro știri. Care punctează câteva dintre beneficiile formatului mărit. Să clamăm “jurnalismul de calitate” ar fi fost ușor patetic, indiferent sub ce concept l-am fi redat. Ambiția jurnaliștilor de la Adevărul se subînțelege. Layout-urile pentru Adevărul se vor făcute cap coadă “în stilou”. Mi s-a părut important să ieșim cu o campanie cu feel de ziar, care se decupează ușor când o vezi în digital. Pe video, de la mine au plecat cadrele, DSG le-a trecut “pe curat” și le-a animat.”

 

Din partea clientului, campania a fost gestionată de Steluța Zamfir – Marketing Manager, Monica Gaia – Brand Manager și Dan Marinescu – Redactor-șef. Echipa Propaganda responsabilă cu unghiul și formatul a fost formată din:

Cornel Gologan – Creative Director, Copywriter

Alexandru Lazăr – Senior Art Director

Alexandru Tofan – Art Director

Andrei Dragotă – Copywriter

Bogdan Ivașcu – Group Account Director

Irina Constantin – Account Executive

Corina Anghel – Strategic Planning Director

Marcela Moldovan – A/V Producer

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria de Publicitate

Trei creativi români în juriul ADCE AWARDS 2017

Published

on

Andy Daniluc, Creative Director Cake, Alex Strîmbeanu, Creative Director JANDL Bratislava şi Simona Suman, Group Creative Director MRM/McCann şi membri ADC Romania, fac parte din juriul celei de-a 26-a ediţii ADCE Awards.

 

ADCE Awards (The Best of European Design and Advertising) este singura competiţie internaţională ce reuneşte lucrările premiate în cadrul competiţiilor locale, organizate de cluburile membre ADC Europe din 20 de ţări.

Un juriu format din peste 60 de creativi de top din agenții de advertising din Europa vor selecta cele mai bune lucrări deja premiate pe plan local. Categoriile festivalului sunt: Film & Radio, Print & Outdoor, Interactive & Mobile, Design & Craft, Promotions & New Media și Integration & Innovation.

 

Andy Daniluc va juriza în categoria Interactive & Mobile, Alex Strîmbeanu va face parte din juriul de Film & Radio, iar Simona Suman va contribui la alegerea câştigǎtorilor din categoria Promotions & New Media.

 

„E prima datǎ când fac parte din juriul unui festival din Europa, iar ADC*E Awards reprezintǎ, pe lângǎ un eveniment de prestigiu, o bunǎ ocazie de a-mi face un update în ceea ce priveşte mentalitatea celorlalţi juraţi şi nivelul calitativ al campaniilor înscrise. Abia aştept sǎ iau parte la dezbateri aprinse privind campaniile înscrise la Interactive & Mobile.”, declarǎ Andy Daniluc.

 

„Merg în juriul ADC fǎrǎ vreo preconcepţie, însǎ cu o singurǎ aşteptare – sǎ mǎ întorc titirez, dupǎ ce voi fi vǎzut cele mai bune idei şi execuţii din Europa.”, mǎrturiseşte Alex Strîmbeanu.

 „Am participat la ADC*E Awards în 2015 în calitate de „junior juror” şi mǎ bucur sǎ mǎ întorc în 2017, de data asta în liga seniorilor. Este un festival care reuneşte cele mai bune lucrǎri premiate la nivel local, asta înseamnǎ cǎ tot ce vedem acolo a fost deja recunoscut şi apreciat de un juriu. Practic avem de premiat „la crème de la crème”, iar asta face lucrurile şi mai palpitante. Can’t wait!”, povesteşte Simona Suman.

 

Festivalul va avea loc ȋn perioada 9-11 noiembrie ȋn Barcelona şi va fi parte din European Creativity Festival, festival ce anul acesta se va desfǎşura sub tema „Imagineering Creative Intelligence”.

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending