Connect with us

DIGITAL

Oana Voicu: Strategic Restart – Pentru ca sunt momente cand avem nevoie de un refresh in business

Published

on

#9aniCreativi. Nu e doar un hastag. Este suma tuturor reusitelor, tuturor proiectelor, tuturor ideilor generate de agentia de PR – Creative Ideas. Si pentru ca era timpul de un refresh, de un redesign thinking s-a nascut programul Strategic Restart. Pentru ca sunt momente cand devin mai importante misiunile cu bataie lunga in spatiu si timp decat portofoliul de clienti si activarile.

Pentru ca e timpul sa te gandesti si la ce lasi in urma cand privesti inainte nu doar la ce poti sa faci singur. Dar povestea din spatele unei initiative “nebunesti” o aflam chiar de la Oana Voicu, directorul general al agentiei.

RadarDeMedia.ro: Cum si de ce s-a nascut programul  Strategic Restart?

Oana Voicu:  Ideea competitiei Strategic Restart a pornit simplu, pentru ca am simtit ca la noua ani de agentie sa facem lucrurile putin diferit. Multe agentii se gandesc sa-si mareasca portofoliul de clienti, noi ne gandim insa pe termen lung si vrem sa incercam sa vedem cat de implicati sunt oamenii din jurul nostru, daca au sau nu initiativa si daca au sau nu nevoie de ajutor. Practic, programul Strategic Restart pornește din problemele cu care m-am confruntat de-a lungul timpului în domeniul business-ului, cand eram la inceput si nu era nimeni sa ma ajute, sa ma consilieze.

De aceea, am decis că ar fi util să oferim o analiză managerială și strategii de marketing bazate pe un plan financiar bine pus la punct clientilor care au idei bine structurate dar nu-si permit la inceput sa faca prea multe investitii in aceasta zona

„Strategic Restart” este un program dezvoltat pur și simplu din dorința de a remedia anumite greseli pe care orice antreprenor aflat la început de drum le face fara sa realizeze consecintele lor in timp.

Am observat pe site-ul agentiei ca nu doar antreprenorii sunt vizati, ci si start-up-urile. De ce si ele?

Pentru ca, atunci cand esti la inceput, cand ai cateva luni de business, sunt sanse ca la un moment dat sa intervina un blocaj. Poate tu ti-ai bugetat o anumita suma de bani si iti dai seama ca  nu o recuperezi la fel de repede sau deja inregistrezi pierderi si exista sansa sa clachezi, sa renunti. Un om de business din Statele Unite a spus odata la o conferinta ca diferenta dintre un antreprenor de succes si unul care nu are succes este ca primul NU renunta. Ori, acele persoane care au acele blocaje merita sa fie incurajate sa nu renunte.

Care e feedback-ul programului in piata pana in acest moment, pentru ca stiu ca pe 7 martie se termina perioada de inscrieri?

Feedback-ul este unul bun. Colaboratorii nostri dar si partenerii ne-au salutat initiativa. Problema e insa alta. Pana acum, din zecile de inscrieri foarte putine respecta unul dintre lucrurile esentiale – Coerenta. N-am pretentia sa primesc bilanturi lunare sau plan de business structurat pe 5 ani dar, dupa cum am mentionat si pe site, e necesar ca fiecare aplicant sa trimita minimum 5 slide-uri prezi sau ppt, sau cel putin 2 pagini format doc cu si despre business-ul lui. Cum sa selectez un plan coerent de afaceri daca primesc aplicatii doar cu un nume, telefon si un titlu rezumat ca de anecdota. Nu asta vreau si nu pot face selectie random pentru ca eu vorbesc de un business case, de un angajament de durata. Toti avem idei, milioane de idei, ceea ce conteaza si e relevant este implementarea, si implementarea incepe inca din clipa in care reusesti sa-ti asezi ideile pe o foaie. Daca nici tu care ai conceptul business-ului nu-l poti desena in doua pagini, cum sa inteleaga viitorii tai parteneri sau clienti ce vrei tu sa faci cu afacerea ta?

Pentru ca tot ai inceput sa vorbesti despre selectie. Care sunt criteriile, pentru ca presupun ca nu doar formatul in care vor trimite conceptual conteaza

Evident ca nu. Asta si spuneam, cele doua pagini nu sunt criteriu de selectie, ele tin de regula “by default”.  Poate ca business-ul tau are perspective, poate ca e de viitor, dar daca nu poti sa spui asta in cel putin doua pagini sau sa faci o prezentare succinta nici macar nu intri in etapa de selectie. Pentru ca Strategic Restart nu e un brainstorming de idei, ci e o platforma de business, iar oamenii care vor sa intre in competitie trebuie sa fie competitivi si organizati. Doar creativitatea nu functioneaza in business. Daca vrei sa fii pictor, poet, cantaret e un plus, dar in business, dincolo de creativitate trebuie sa existe coerenta, structurarea rationala a ideilor, mentalitatea de invingator. Ca sa iti raspund la intrebare, criteriile de selectie se gasesc pe site-ul agentiei la rubrica Strategic Restart.

Dupa terminarea perioadei de inscriere si alegerea celor doi castigatori, ce servicii vor primi acestia?

Pe scurt, oamenii din spatele ideilor castigatoare vor beneficia, timp de trei luni, de o agentie profesionista de marketing, de serviciile conexe pe care i le putem oferi prin intermediul partenerilor nostri si de consultanta specializata. Incercam prin intermediul acestei platforme sa apropiem oamenii de agentii, sa rupem cutumele cum ca agentiile vor sa colaboreze doar cu clienti mari iar cei mici sunt fortati sa se descurce singuri. Noi nu credem in clienti mici sau mai mari, noi credem in clienti care au idei de business sustenabile si cu perspective de viitor.

Daca tot am vorbit despre agentie, cum simti piata la acest moment si care crezi ca sunt sincopele dintre agentie si clienti?

Cred ca totul pleaca de la calitatea procesului de comunicare, si aici nu vorbesc doar de relatia agentie-clienti ci si de relatia agentie vs. bloggeri sau presa. E important ca fiecare sa stie sa comunice cat mai apropiat de stilul celuilalt pentru ca altfel apar derapaje in comunicare si nu se mai intelege nici mesajul agentiei catre apartinatori si nici mesajul clientului spre agentie.

Si acum la final de interviu, daca vrei sa ne lasi un feedback cu privire la platform noastra online si daca ai un mesaj pentru cititori nostri.

Ce imi place la publicatia Radar de media este ca pastreaza o anumita impartialitate cand vorbeste despre televiziune, cifrele din televiziuni, ma ajuta sa ma documentez cu privire la audientele anumitor canale de comunicare, succesul anumitor emisiuni, informatii pe care le consider relevante pentru ca atunci cand am activari cu anumite branduri stiu exact ce canale de comunicare sa propun si ce ambasadori de brand sa aleg. Recomand aceasta publicatie online pentru ca am gasit aici informatii diverse. Merita rasfoita, mai ales la birou! Faceti o treaba buna asa ca nu trebuie sa schimbati nimic!

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Tehnologie

Ce trebuie sa stii despre dezvoltarea unui magazin online

Published

on

Te gandesti la dezvoltarea unei afaceri cu un magazin online? Punerea in aplicare unui plan pentru dezvoltarea si promovarea unui site e-commerce este dificila, cu numerosi pasi si decizii care trebuie luate la momentul oportun. Iata ce trebuie sa stii daca te gandesti sa urmezi drumul infiintarii propriei afaceri cu comert electronic.

Momentul  potrivit pentru crearea unui magazin online. Prea devreme sau prea tarziu nu exista atunci cand vine vorba de creare magazin online. Indiferent de varsta pe care o ai, poti incepe imediat dezvoltarea ideii tale daca ai incredere deplina in aceasta, iar primul aspect extrem de important este sa nu te gandesti la bani ca la o problema.

Conceptul business-ului tau online. Acum este momentul sa dai frau liber imaginatiei tale si sa fii cat mai creativ. Inainte de a incepe procesul de realizare magazin online ai de parcurs cativa pasi importanti care sa asigure succesul acestuia. Este necesar sa arunci o privire in jurul tau, sa iti dai seama ce lipseste sau ce ar mai putea fi imbunatatit si sa folosesti aceste aspecte in favoarea afacerii tale online.

Numele brand-ului tau. Denumirea aleasa pentru brand-ul tau trebuie sa fie relevanta pentru afacerea ta si, probabil cel mai important, numele sa fie unic si disponibil pentru prezenta online pe toate canalele. Incearca sa nu sari acest pas, oricat de neimportant ti se pare a fi, pentru ca, in realitate, este un factor care conteaza si cantareste foarte greu in dezvoltarea acestui tip de business.

Pregatirea pentru dezvoltarea unui magazin online. Pregateste-te sa intri intr-o bucla nesfarsita cu numeroase ore dedicate intreg procesului specific unui magazin online. Acest tip de business iti va ocupa aproape tot timpul, astfel ca este bine sa iti setezi asteptarile si sa iei in calcul acest aspect. In cazul in care iti doresti sa imparti responsabilitatile cu un partener/co-fondator este bine sa investesti timp pentru a-l gasi pe cel potrivit. Acesta trebuie sa iti impartaseasca visul si sa fie dedicat, pentru ca afacerea cu comert electronic sa ajunga sa fie una de succes. Important este sa iti alegi un partener care dispune de un set de abilitati diferit de al tau pentru a va putea completa pe plan profesional si a conduce armonios afacerea. Chiar daca nu atat de usor de pus in practica, incearca sa stai departe de gandurile negative, pentru ca aceste distrageri iti vor afecta drastic performanta si daca vrei sa ai succes acest lucru nu este permis.

Implementarea ideii tale. Acum ca ai pregatit tot, trebuie sa iti alegi cu grija echipa care te va ajuta sa dezvolti magazinul online. Oamenii care te inconjoara sunt motoarele care vor genera succesul afacerii tale. Inconjoara-te cu oameni inteligenti, puternici si care cunosc foarte, foarte bine domeniul lor de activitate. Pentru realizare magazin online indreapta-te catre o companie care a dedicat ani buni pentru dezvoltarea acestora si care are un portofoliu impresionant. Nu face rabat de la calitate, chiar daca asta inseamna o investitie mai mare, pentru ca mai tarziu o sa regreti.

Promovarea magazinului online. Multi antreprenori ai acestui tip de business online, considera ca realizarea magazinului online de catre o echipa de programare este ultimul pas catre succes, iar dupa cateva luni bune constata ca succesul intarzie sa apara si, fie continua sa spere la un miracol, fie inteleg ca in realitate business-ul nu va avea niciodata succes fara a implica partea de promovare a produselor catre audienta potrivita. Chiar daca site-ul nu este finalizat, poti incepe sa configurezi mai intai profilurile de social media si sa generezi continut pe blog, astfel ca in ziua 1 sa nu incepi de la zero, ci sa ai deja un istoric pregatit. Dupa ce magazinul online devine functional, nu uita, fara promovare este ca si cand acesta nu exista, pentru ca poate vor dura ani intregi pana ce site-ul va fi descoperit de potentialii clienti sau, in cel mai rau caz, nu va fi niciodata accesat.

Sa dezvolti propriul magazin online nu este nici pe departe o sarcina usoara. De la alegerea produselor, evaluarea si aprovizionarea acestora si pana la dezvoltarea si lansarea site-ului si cresterea semnificativa a vanzarilor, exista numeroase piese de puzzle care trebuie alaturate. Cu toate acestea, cu un plan bine stabilit, bazat pe o cercetare amanuntita, visul tau poate sa se implineasca, asigurandu-ti succesul in acest domeniu.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria de Publicitate

Raluca Gonzalez, Head of Planning la Centrade | Cheil, reprezintă România în juriul EACA EURO Effies 2018

Published

on

Centrade | Cheil anunță participarea Ralucăi Gonzalez, Head of Planning, în juriul EACA EURO Effies 2018 – runda 1, care selectează în perioada 4 – 15 iunie finaliștii din acest an al unuia dintre cele mai prestigioase festivaluri europene de publicitate.

Euro Effies este o competiție anuală ce recompensează cele mai eficiente campanii multinaționale de comunicare comercială, validând astfel eficiența industriei de publicitate și parteneriatul client – agenție. Centrade | Cheil este un veteran al etapelor de jurizare, fiind reprezentată în juriu de către Mona Opran, COO Centrade | Cheil și de Radu Florescu, CEO Centrade | Cheil.

„Este o onoare pentru mine să continui tradiția agenției și să mă alătur unor profesioniști extraordinari din industria europeană de publicitate pentru această provocare”, spune Raluca. „Știu că nu va fi un proces ușor, întrucât calitatea campaniilor înscrise sporește de la an la an. În același timp, mă aștept ca această experiență să reprezinte un exercițiu valoros de învățare și de consolidare a propriei experiențe profesionale”.

Cei 20 de jurați din runda 1 evaluează campaniile înscrise la festival pe baza unor criterii de calitate, selectând finaliștii pentru a doua (și ultima) rundă de jurizare.

„Jurizarea la Euro Effie este diferită, pentru că nu se cunosc (toate) campaniile și atunci se elimină foarte mult din subiectivism. Este important firul magic și modul în care acesta leagă cele 4 patru categorii definitorii pentru calitatea unei campanii de comunicare – Context & Challenge, Insight & Strategic Idea, Creative Work – Bringing the Idea to Life și Effectiveness (Results); cel mai important însă este modul în care se demonstrează rezultatele”, subliniază Mona Opran, fost jurat atât în runda 1 (în 2015 și 2016), cât și în runda 2 (la edițiile din 2014 şi 2017). „Profesionalismul și experiența juraților trebuie, prin urmare, să se ridice la înălțimea provocării, ceea ce ne face cu atât mai onorați de participarea Ralucăi la ediția din acest an. Ca agenție, suntem în permanență preocupați să dezvoltăm campanii cu adevărat valoroase pentru clienții noștri, care să genereze beneficii reale de business. De aceea, participarea la acest festival, ce premiază performanța reală în publicitate, este extrem de importantă pentru noi”.

Raluca Gonzalez are o experiență de peste 17 ani în dezvoltarea, implementarea și măsurarea inițiativelor strategice și de planificare de business pentru clienți din industrii diverse, precum industria financiară (Raiffeisen Bank, Credit Agricole), produse electronice (Samsung), asigurări (Metropolitan Life), petrol & gaze (TRG Group Rompetrol), retail (Rewe Group, Carrefour), industria producătoare de alimente și băuturi (European Drinks, European Food), non-food (Pampers, Pantene), industria farmaceutică (Astrazeneca, GSK) și auto (Toyota). Principala sa responsabilitate este să ajute clienții să identifice oportunități de business sau riscuri, pe baza unor analize, date și tendințe, și să dezvolte proiecte ce transformă datele existente în strategii eficiente.

 

Premiile Euro Effies sunt organizate de Asociația Europeană a Agențiilor de Comunicare (EACA) cu sprijinul WARC, The European Publishers’ Council, Google, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief, FirstRental & Viva Xpress Logistics.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Tehnologie

Vrei să-ţi cumperi un televizor nou? Iată de ce trebuie să ţii cont la achiziţionare!

Published

on

Alegerea unui televizor bun, în ziua de astăzi, nu este deloc un lucru simplu, iar principalul motiv ar fi multitudinea de modele disponibile pe piaţ

Trebuie să știm că dacă vrem un produs de calitate trebuie să investim în acesta. Dar in ziua de astazi putem să avem și calitate chiar și cu bani mai puțini. Cu cât un televizor este mai scump, cu atât funcțiile şi performanțele sunt mai ridicate. În plus, trebuie sa ne raportăm și la brand, iar Samsung, Sony, LG, Panasonic, Philips sau Horizon conduc in topul vânzărilor.

 

Iată câteva detalii de care trebuie să ţinem cont când cumpăram un televizor nou:

  • panoul trebuie să fie de calitate
  • alegerea corectă a brandului
  • nu achiziționați un televizor HD Ready, ci FULL HD sau mai mare
  • funcțiile televizorului să fie cât mai rapide
  • diagonală să fie optimă pentru distanța de privire
  • curbat sau plat
  • functie Smart sau Non Smart TV
  • conexiuni, intrari si porturi HDMI

 

Un televizor 4k, în trend!

Iată că suntem într-o perioadă în care 4k-ul devine foarte accesibil. Dar cât de bine îl percepe ochiul uman nu se întreabă nimeni. Există multe studii şi detalii privind acest aspect. Dar oamenii sunt atraşi doar de acesta caracteristică? Sau 4k este doar un moft? Dar haideţi să înţelegem de fapt ce este 4k!

 

Ce este 4k la un televizor modern

Rezoluția FULL HD înseamnă 1080p, adică 1920×1080 de pixeli pe orizontală și pe verticală. 4k înseamnă mai mulți pixeli, de 4 ori mai mulți adică 3840×2160 pixeli.

 

Televizoarele curbate pe placul tuturor!

Sunt revelaţia pieţei! Aceste televizoare sunt pe placul celor care au camere spaţioase şi vor să privească din toate unghiurile. Singurul dezavantaj ar fi preţurile destul de ridicate pentru acest tip de televizoare.

 

Smart TV – divertismentul la tine acasă.

Acum mai toate televizoarele de pe piaţa cu un buget puţin mai ridicat sunt Smart. Acestea se pot conecta cu o multitudine de dispozitive: laptop, telefon mobil sau tableta. Practic transformăm televizorul într-o platformă cu divertisment şi avem acces la filme, seriale, muzica şi multe altele. Discuţiile cu prietenii se pot muta pe Smart TV, întrucât avem acces la reţelele sociale direct de pe televizor.

Tu ce model de televizor îţi doreşti? În oferta eMAG găseşti online sute şi sute de televizoare pentru toate buzunarele sau pentru toate exigenţele.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending