Duminica, 13 septembrie, emisiunea “Ochii din umbra” a situat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.
Ieri, in intervalul 22:00 – 23:50, emisiunea prezentata de Ernest a inregistrat audiente record, surclasand celelalte productii de pe acelasi tronson orar, cu 6,8 Rating si 17,5% Cota de piata, pe targetul National, si 5,2 puncte de Rating si 12,7% Cota de piata, pe targetul All Urban.
1.258.000 de romani urmareau aseara Kanal D. In minutul de aur, atins la 22:45, peste un milion si jumatate (1.646.000) de telespectatori vizionau “Ochii din umbra”.
Audiente target National
Time Bands | Channels | Rtg% | Shr% |
22:00-23:50 | Kanal D | 6,8 | 17,5 |
Pro TV | 4,2 | 10,8 | |
Antena 1 | 3,7 | 9,4 | |
Antena 3 | 2,8 | 7,2 | |
Romania TV | 1,7 | 4,4 |
Source: Kantar Media Romania | |
Target: National | |
Date: 13.09.2015 | |
Interval: 22:00-23:50 |
Audiente target All Urban
Time Bands | Channels | Rtg% | Shr% |
22:00-23:50 | Kanal D | 5,2 | 12,7 |
Pro TV | 4,2 | 10,3 | |
Antena 1 | 4,2 | 10,2 | |
Antena 3 | 3,9 | 9,5 | |
Romania TV | 1,8 | 4,5 |
Source: Kantar Media Romania | ||
Target: All Urban | ||
Date: 13.09.2015 | ||
Interval: 22:00-23:50 |
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media