Connect with us

ALL MEDIA

Operatorii de cablu – cel mai profitabil segment al industriei de media şi divertisment la nivel global

Published

on

Pentru prima dată în ultimii cinci ani, se aşteaptă ca industria de media şi divertisment să înregistreze în 2013 o evoluţie mai bună, peste indicii bursieri, se arată în noul raport EY: “Spotlight on Profitable Growth: Media and Entertainment”.

Veniturile globale înregistrate şi EBITDA  în USD au continuat să crească în mod constant pentru companiile din sectorul de media şi divertisment, în timp ce multe alte industrii continuă să se confrunte cu mari greutăţi în această perioadă economică dificilă.

Raportul oferă o comparaţie între performanţele întregii industrii de media şi divertisment raportate la principalii indici bursieri, precum şi un clasament cu primele 10 segmente din industrie conform profitabilităţii şi ratei de creştere a profitabilităţii.

Se estimează că industria de media şi divertisment va depăşi în 2013 principalii indici bursieri ai industriei. Conform calculelor realizate de EY, e de aşteptat ca 10 segmente ale industriei să înregistreze o marjă de profit de 26% în 2013. Prin comparaţie, conform indicelui S&P 500, marja EBITDA  a companiilor care fac parte din indice va fi de 24%, conform indicelui FTSE 100 – de 23 %, conform indicelui CAC 40 – de 18%, conform indicelui DAX 30 – de 16% şi conform indicelui Nikkei – de 12%.

”Companiile de media şi divertisment îşi menţin şi îşi dezvoltă afacerile, în primul rând, crescându-şi veniturile din digital şi reducându-şi treptat activităţile din media tradiţionale, în corelaţie cu cerinţele pieţei „, a declarat Elena Badea (foto), Director de Marketing la EY România.

În pieţele emergente, creşterile din publicitate, precum şi creşterea veniturilor şi a consumului media au contribuit la o creştere constantă a cifrei de afaceri, în timp ce, în cazul pieţelor mature, consumatorii au continuat să migreze către digital.

Conform clasamentului privind profitabilitatea generală a celor 10 segmente din industria de media şi divertisment pe parcursul celor cinci ani analizaţi în raport, operatorii de cablu au înregistrat cel mai mare indice al profitului, cu o medie de 41%, urmaţi de canale TV transmise prin cablu, cu o medie a profitului de 37%, media interactivă – 35%, televiziune prin satelit – 26%, jocuri electronice – 25%, conglomerate media – 23%, servicii de dezvoltare de conţinut şi informaţii – 19%, difuzare TV – 17%, producţie de film şi televiziune – 10% şi muzică – 10%.

În ceea ce priveşte estimările de profitabilitate pentru 2013, clasamentul din sectorul de media şi divertisment s-a schimbat comparativ cu media ultimilor cinci ani. Astfel, pe locul întâi trec operatorii de cablu – cu 41%, următoarele clasate fiind: canalele TV transmise prin cablu – cu 38%, media interactivă – cu 33%, jocurile electronice – cu 26%, televiziunea prin satelit – cu 25%; conglomeratele media – cu 25%, difuzarea TV – cu 19%, serviciile de dezvoltare de conţinut şi informaţii – cu 19%, producţia de film şi televiziune – cu 12% şi muzica – cu 10%.

O privire retrospectivă asupra ratelor de creştere anuale pentru perioada 2009-2013 arată că, în termeni de EBITDA exprimat în USD, media interactivă este segmentul cu cea mai rapidă creştere din sectorul de media şi divertisment cu o rată de 22%, urmat de jocurile electronice – cu 14%, producţia de film şi televiziune – cu 11%, reţelele de cablu – cu 10%,  conglomeratele media – cu 9%; difuzarea TV – cu 9%, televiziunea prin satelit – cu 8%, operatorii de cablu – cu 6%, serviciile de dezvoltare de conţinut şi informaţii – cu 2% şi muzică – cu 1%.

Raportul include şi o serie de informaţii specifice fiecăruia dintre cele 10 segmente din sectorul de media şi divertisment analizate, prezentând oportunităţile identificate, provocările şi perspectivele de creştere în viitor. Câteva dintre acestea ar fi:

  • Companiile de media interactivă vor înregistra creşteri solide din dezvoltarea publicităţii online.

  • Companiile de jocuri electronice înregistrează creşteri EBITDA (în USD) datorită creşterii consumului pe platformele de jocuri sociale şi ocazionale (casual gaming).

  • În pofida creşterilor de costuri, companiile de televiziune prin satelit înregistrează creşteri constante ca urmare a optimizării costurilor şi a creşterii veniturilor.

  • Publicitarii vor continua să valorifice abilitatea emisiunilor de televiziune de a ajunge la o audienţă mai numeroasă, în ciuda dezvoltărilor înregistrate de platformele concurente.

  • În 2012, veniturile globale din muzică au crescut pentru prima dată din 1999 încoace, datorită serviciilor digitale cu licenţă de furnizare de muzică şi a descărcărilor plătite de muzică.

  • Companiile de print de ziare şi reviste vor continua să se confrunte cu provocări din cauza declinului veniturilor din publicitate şi scăderii numărului de abonamente plătite. Cu toate acestea, companiile care furnizează servicii de informaţii de business au raportat venituri şi marje de profit stabile.

Lasa un comentariu aici!

ALL MEDIA

Programe TVR, difuzate de un post tv fără acordul televiziunii publice

Published

on

Televiziunea Română a constatat faptul că Cinemaraton difuzează producţii TVR fără acordul postului public, încălcând legislaţia în domeniu. De asemenea, grila de programe a postului Cinemaraton este alcătuită în mod preponderent din producţii ale postului public de televiziune, în condiţiile în care Televiziunea Română nu a primit o solicitare în acest sens.

 

Printre producţiile difuzate fără acordul TVR se numără: „Memorialul Durerii – Mişcările studenţeşti din 1956”, realizator Lucia Hossu Longin; „Memorialul Bucureştilor (2) – Biserica Ienei”, realizator Lucia Hossu Longin; „Memorialul Durerii – Canalul Morţii”, realizator Lucia Hossu Longin; „Memorialul Durerii – Mircea Dinescu”, realizator Lucia Hossu Longin; „Reconstituiri – Ministerul Adevărului”, realizator Lucia Hossu Longin, scenariul Dan Necşulea sau „Tandreţea Lăcustelor”, regia Dan Necşulea.

 

Prin această situaţie, Cinemaraton încalcă prevederi din Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe, cu modificările şi completările ulterioare precum şi din Decizia CNA nr. 220/2011 privind Codul de reglementare a conţinutului audiovizual.

În aceste condiţii, Televiziunea Română a transmis o notificare prin care interzice Cinemaraton să mai utilizeze fără acord, înregistrările SRTv, în caz contrar rezervându-şi dreptul de a de a sesiza organele jurisdicţionale.

De asemenea, TVR  a semnalat Consiliului Naţional al Adudiovizualului această situaţie pentru ca forul, în calitate de garant al interesului public si de unica autoritate de reglementare în domeniul programelor audiovizuale,  să dispună măsurile pentru intrarea în legalitate a postului menţionat.

 

 

  • În conformitate cu prevederile art.13 alin. (1) lit. a) şi f), art 1063 alin. (1) lit a), f) şi  g),  precum şi art. 113 lit. b), e) şi i) din Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe, cu modificările şi completările ulterioare, SRTv în calitate de titular de drepturi de autor, producător de înregistrări audiovizuale şi organism de televiziune, are dreptul exclusiv de a autoriza sau interzice utilizarea producţiilor proprii, inclusiv prin reproducere, radiodifuzare şi punere la dispoziţia publicului pe Internet.

 

** În situaţia utilizării producţiilor SRTV (preluate de la foşti angajaţi sau din alte surse) în vederea includerii în emisiuni de televiziune, există obligaţia legală privind  obţinerea acordului SRTv în calitate de titular de drepturi.  Difuzarea unei înregistrări audiovizuale produse de TVR, în tot sau în parte, fără acord, cu înlăturarea siglei producătorului, poate întruni elementele constitutive ale următoarelor infracţiuni prevăzute de Legea nr.8/1996, radiodifuzarea operelor sau a produselor purtătoare de drepturi conexe, fără consimţământul producătorului, faptă pentru care legea prevede  închisoare de la o lună la un an sau amendă (art 140 alin. (1) lit c).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

In grila Kanal D revine show-ul „Bravo ai stil! All Stars”. Iata care sunt concurentele!

Published

on

Cele mai valoroase competitioare din primele trei sezoane „Bravo, ai stil!” se pregatesc de participarea in show-ul devenit fenomen

 

„Bravo, ai stil! All Stars” aduce cea mai intensa si spectaculoasa competitie de stil la un alt nivel, aruncand in lupta cele mai pregatite concurente din sezoanele precedente ale sow-ului . Frumoase, hotarate, curajoase in alegerea tinutelor si deja trecute prin „sita” intransigenta a juratilor si a publicului, 11 fete dintre cele mai stilate se vor lupta din nou pentru marele premiu de 100.000 de lei.

Telespectatorii vor avea ocazia sa le reintalneasca si sa le voteze pe Silvia, Alina, Andreea, Larisa (concurente in primul sezon), Marisa, Denisa, Otilia, Irina (concurente din cel de-al doilea sezon), Iuliana, Emiliana si Beatrice (participante in cel de-al treilea sezon „Bravo, ai stil!”).

 

Exigenta va fi maxima la „Bravo, ai stil! All Stars”, asteptarile din partea juratilor, uriase. Fetele au castigat deja experienta, sunt obisnuite si cu lumina reflectoarelor si cu cele mai aspre critici membrilor Juriului, pot evita cu mai multa usurinta eventuale capcane ale contracandidatelor in lupta pentru marele premiu. Editiile precedente „Bravo, ai stil!” au constituit pentru aceste tinere o adevarata scoala, o perioada a formarii in mai multe sensuri, pentru ca dincolo de deprinderea abilitatii in a-si alege tinutele, acestea  au invatat sa se cunoasca mai bine, si-au rafinat reactiile si au castigat de partea lor un public numeros, extrem de fidel.

Cum se vor descurca, de aceasta data, cele mai puternice concurente de pana acum, veti putea urmari in „Bravo, ai stil! All Stars”, din 22 ianuarie.

 

Emisiunea va fi difuzata in fiecare zi, de luni pana vineri, de la ora 16:30, la Kanal D. Prima Gala „Bravo, ai stil! All Stars” va putea fi urmarita sambata, 27 ianuarie, imediat dupa „Exatlon”.

 

Foto Credit: KANAL D

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Operatorul de cablu UPC a introdus postul de televiziune Minimax HU

Published

on

UPC România a introdus în grila sa de programe postul Minimax, varianta în limba maghiara. Deoarece Minimax este un canal de televiziune atât de îndrăgit de micii telespectatori, de la începutul acestui an, feed-ul unguresc al postului este disponibil abonaților la pachetul Panonia de la UPC, fiind accesibil și locuitorilor din zonele vorbitoare de maghiară din România.

 

Introducerea feed-ul unguresc al postului Minimax în grila UPC aduce un plus de calitate și divertisment și prin prezența în program a noilor seriale marca DreamWorks (difuzate și pe Minimax România), achițizii recente de amploare în portofoliul postului de televiziune pentru copii. În plus, Minimax Ungaria difuzează filme animate, serialul producție proprie „Little Marron Club” (care combină animația și live-action- ul, pentru a spune o poveste plină de muzică și prietenie) și „Masha and the Bear” (populara serie animată rusească inspirată de poveștile pentru copii despre micuța Masha și ursul care o salvează de fiecare dată când dă de greu).

 

Minimax HU este disponibil la numărul 790 din EPG.

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Trending