Connect with us

ALL MEDIA

In vremuri de criza vedetele fac orice pentru … publicitate

Published

on

 

“Romanii o duc din ce in ce mai greu”, iata un truism pe care-l auzim la orice pas, la stiri, la coada la paine si chiar in Parlamentul Romaniei.  Se intampla insa o chestie interesanta atunci cand romanul da de greu.  Creierul sau percepe obstacolul ca pe-un stimulent, sunt innabusite orice fel de principii si valori, totul pentru a supravietui. Daca in urma cu ceva ani, actorii erau blamati ca apar in reclamele pentru detergenti si ca “pateaza” astfel imaginea bransei lor, astazi cele mai bine cotate vedete se intrec pentru a pune mana pe contracte de publicitate.

Spre exemplu, Adelina Pestritu s-a facut cat casa de mare. Nu, fosta nevasta de manelist nu s-a ingrasat, insa portofelul ei este cu siguranta mai gros, daca imaginea Adelinei muscand dintr-o bucata uleioasa de pizza apare pe niste panouri uriase din sectorul 6. Prezentatoarea de la Wow Biz n-are reguli si strategii complexe de marketing si nici nu isi face griji ca o anume colaborare i-ar strica reputatia. Singura ei regula este sa faca bani. Chiar daca asta inseamna ca fiecare bucurestean flamand sa-si comande cate-o “Adelina” , sa o apuce cu mainile goale, iar apoi sa o devoreze in fata unui film horror.

De curand am vazut o reclama la tv cu simpatica actrita Maria Buza care impreuna cu vedeta TVR Alexandra Verniciuc fac un duo in reclama pentru detergentii low cost . Cele doua actrite si-au facut debutul pe piata spoturilor de publicitateunde si detergentul pare mai scump decat reclama. Chiar daca replicile dintre cele doua sunt destul de amuzante, nu acelasi lucru il putem spune si despre produs. In concluzie, ramanem macar cu gandul la imaginea frumoasei Alexandra Verniciuc care poate, la un moment data va iesi si din dulapul nostru de bucatarie.

Gina Pistol si Radu Valcan, actorul de la Acasa fac un duo plin de sex-appeal intr-o reclama la ciocolata. Scenaristii au mizat pe doua figuri care sugereaza senzualitate si, ca urmare, Gina si Radu apar pe jumatate goi, tinand in mana o ciocolata, din care mai apoi musca cu nesat. “Sporeste placerea”, asa se incheie replica celor doi, si mai ca ai impresia ca reclama era de fapt pentru altceva. Pistol si-a “castigat” statutul de sex-simbol dupa nenumarate aparitii in revista cu iepurasi, iar Valcan a starnit pasiuni printre telespectatoarele Acasa Tv, care-i sunt fidele in ciuda relatiei pe care-o are cu Adela Popescu, colega sa de platou.

Dupa principiul “divele” vand s-au luat si cei a caror imagine este Mihaela Radulescu. Cea care a fost ani de-a randul gazda emisiunii “Duminica in familie” este deja la a doua colaborare cu o firma producatoare de mezuluri. In primul spot, Mihaela era participanta la o cursa de enduro si mesteca de zor la un sandvis, tolanita pe iarba, langa motocicleta. De data asta, fosta iubita lui Dani ne dezvaluie o latura materna, caci apare alaturi de fiul sau, Ayan, care abia mai poate vorbi din cauza imbucaturii prea mari. Decizia vedetei de a reprezenta firma producatoare este cu atat mai surprinzatoare cu cat Mihaela este cunoscuta pentru stilul de viata sanatos pe care l-a adoptat in ultimii ani, iar nutritionistii recomanda juniorilor o alimentatie fara mezeluri si produse semi preparate.

Cum altfel sa te “dregi” dupa un festin de ciocolata si pizza, daca nu cu un iaurt usor si sanatos, pe care ti-l recomanda zambitoarea Emilia Popescu.  Actrita care face parte si din juriul de la “Dansez pentru tine”, aproape ca danseaza de placere. Sau burtica ei o face, pentru ca trupul actritei a fost modificat pe calculator. In locul formelor rubensiene ale Emiliei, in reclama apare un corp zvelt si un abdomen plat, “atasate” de fata vedetei. O alaturare cel putin stranie, mai ales ca diferenta este cat se poate de vizibila. Chiar si asa, jumatatea feminina a cuplului de comici Popescu-Banica, reuseste sa-ti faca pofta de iaurt sau macar sa-ti starneasca interesul pentru dansul din buric.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Peste 45.000 de fotografii au fost înscrise în competiția Huawei Next Image Awards

Published

on

 

Competiția “Next Image”, lansată de Huawei la nivel global, atrage atenția a mii de oameni. Peste 45.000 de fotografii realizate cu ajutorul telefoanelor mobile au fost înscrise în platformă de către participanți.

În România, pasionații de fotografie s-au lăsat inspirați de tot ceea ce îi înconjoară și au înscris peste 3.000 fotografii. Cei care doresc să se înscrie în continuare în competiție, pot încărca propriile cadre până pe data de 20 august, pe platforma dedicată – http://campaign.consumer.huawei.com/ro/, în șase categorii care au ca scop explorarea limitelor expresiei vizuale: Faces, Good Night, Hello, Life!, Check-In, Nature și Story Board.

Te-ai gândit vreodată cum se simte un fotograf profesionist atunci când munca lui este apreciată de o audiență largă? Dacă te regăsești în această postură, să știi că nu ești singurul! Numărul de fotografii care s-au înscris în competiția “Next Image”, organizată de Huawei, o dovedește perfect – doar în România, participanții au înscris peste 3.000 fotografii realizate de ei. Cea mai populară categorie de până acum este Nature, cu peste 16.000 de fotografii înscrise în total în competiție, la nivel global. Dacă te gândești să mergi într-o vacanță, aceasta va fi o ocazie potrivită să îți înscrii imaginile surprinse în această categorie.

Este fascinant să regăsim atât de multe povești unice și interesante, în fiecare dintre fotografiile înscrise în competiția “Next Image”. Va fi extrem de greu să selectăm marele câștigător din rândul fotografiilor deja înscrise în competiție și ne așteptăm să primim chiar mai multe înscrieri în perioada următoare”, afirmă Tomasz Lazar, membru al juriului și laureat al World Press Photo.

Pe lângă șansa de a deveni fotografi recunoscuți, prin publicarea fotografiilor în revista National Geographic, câștigătorii se vor putea bucura de premii substanțiale. Câștigătorul marelui premiu, pentru cea mai bună fotografie, va primi suma de 10.000 de euro, un laptop Huawei MateBook X și șansa de a pleca într-o expediție foto în Italia. Autorii celor mai bune 3 fotografii din fiecare categorie (Faces, Good Night, Hello Life!, Check-In, Nature, Storyboard), vor câștiga premii în bani, laptopuri Huawei Matebook X și smartphone-uri din seria Huawei P20.

Așadar, în cazul în care consideri că ai o înclinație spre fotografie, nu mai ezita și înscrie-ți fotografiile în competiție până la data de 20 august. Perioada de votare se încheie pe 28 august, iar juriul va decide câștigătorii pe data de 10 septembrie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Zile de foc în Grecia: Echipa de corespondenți Digi 24 a realizat, în medie, 17 transmisiuni pe zi

Published

on

Foto Credit: DIGI 24
 

Echipa Digi 24 care a ajuns în Grecia, miercuri, a transmis nu mai puțin de 17 corespondențe pe zi, din Mati, satul distrus de incendiile devastatoare izbucnite la începutul acestei săptămâni.

Cei trei membri ai echipei, Marian Tănase (operator), Laurențiu Rădulescu (reporter) și Adrian Rotaru (DSNG), au făcut 14 ore, pe ruta București-Sofia-Atena și s-au oprit în satul Mati, la aproximativ 25 de km de Atena. Localitatea, distrusă în proporție de 98%, conform evaluărilor făcute de autoritățile elene, oferă o priveliște dezolantă, cu cele peste 100 de case distruse de flăcări și rândurile de mașini carbonizate.

”Cel mai mare impediment a fost să îi facem pe oameni să ne vorbească, mai ales după ce au pierdut tot ce aveau”, spune reporterul Laurențiu Rădulescu. Echipa a reușit, totuși, să identifice în zonă câțiva români care locuiau acolo și i-au convins să povestească prin ce au trecut.

Acomodarea cu subiectul, cu locul și punctele de unde s-au făcut intervențiile a fost una anevoioasă pentru echipă. Nu este ușor să vorbești când ai în fața ochilor un asemenea tablou. ”Satul este unul cu străduțe înguste de maximum 5 m, cu case și de o parte și de cealaltă, iar fiecare locuitor are cel puțin câte o mașină a lui, ca să nu mai vorbim de turiștii veniți aici în sezonul estival”, a descris Laurențiu, într-o intervenție de vineri dimineață, la Matinalul Digi FM. ”În lateral, este un drum național cu două benzi. Toți cei care au venit pe drumul național au mers spre sat și spre mare, crezând că se vor salva. Cei din sat au început să urce spre drumul național, crezând, la fel, că se pot salva. Dar drumurile s-au blocat și, practic, oamenii s-au trezit înconjurați de foc din toate părțile”, explică reporterul Digi 24, pe baza informațiilor strânse de la martori.

Sub impresia celor văzute și a mărturiilor obținute de la localnici și autorități, este greu să îți păstrezi sângele rece, detașasarea. ”Cel mai important pentru echipă, într-o astfel de situație, este să îți conservi energia și să nu se atașezi profesional. Am văzut copii morți, oameni găsiți îmbrățișați după ce au fost prinși de foc, am văzut detalii care îți rămân pentru totdeauna în minte”, adaugă Laurențiu, admițând că este una dintre cele mai dificile misiuni jurnalistice de până acum.

Echipa va transmite și în zilele următoare corespondențe de la fața locului, ținând la curent spectatorii Digi 24 cu evoluția celor mai grave incendii produse în Grecia, în regiunea Attica, în care și-au pierdut viața cel puțin 85 de persoane.

Digi 24, cea mai credibilă televiziune de știri din România⃰, transmite 24 de ore din 24, 7 zile din 7, informații despre temele de moment și evenimentele care pun lumea în mișcare. Parte a Grupului Digi Communications, Digi 24 abordează cu echidistanță și profesionalism subiectele relevante din actualitatea internă și internațională, oferind publicului emisiuni informative, dezbateri, analize și interviuri, sub sloganul ”Informația la putere”.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Amalia Enache revine in echipa Stirilor PRO TV

Published

on

 

Jurnalista Amalia Enache revine la pupitrul Stirilor PRO TV dupa o pauza de doi ani. Vedeta va prezenta jurnalul de noapte din 13 august, informeaza TV Mania.

Eu mă întorc acum la „Ştirile Pro TV“ la majoratul meu în Pro, la exact 18 ani de la angajare. În august 2000 se întâmpla să încep. După atâta timp, meseria aceasta îţi curge prin vene. Chiar când nu eşti acolo, în redacţie, receptezi informaţiile ca şi când tu ai fi la treabă. Cred că în prima seară când voi prezenta, voi fi ca şi când şi ieri am făcut tot asta, nu în urmă cu doi ani“, a declarat Amalia Enache pentru TV Mania.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending