Connect with us

ALL MEDIA

Optimizarea SEO este o strategie pe termen lung care necesita un plan adecvat si un buget bine gandit

Published

on

 

Desi par simple, promovarea unui site si optimizarea SEO sunt actiuni complexe, care se desfasoara pe parcursul mai multor etape si cu ajutor profesional, tinand cont de unele sfaturi specializate. In plus, bugetul pe care il alocati serviciilor de optimizare si promovare SEO, precum si planul dupa care va ghidati in acestsens, sunt aspecte foarte importante pentru a obtine rezultate demne de luat in considerare. Cele mai importante greseli ale celor care urmaresc sa obtina in cele mai bune conditii optimizarea unui site sunt cele care fac referire la absenta unui plan concret si a unui buget special alocat acestor cerinte.

 

Cu alte cuvinte, daca dati gres in realizarea unui plan, veti realiza un plan cu care veti da gres! Clientii dvs. nu vor fi interesati de ceea ce oferiti, fie ca vorbim de produse, servicii sau informatii valoroase, daca nu va aflati pe prima pagina in Google! Iata cativa pasi simpli pentru a reusi in planurile dvs. de optimizare si promovare a site-ului pe care il detineti.

 

Ce este SEO si cat de rapid obtinem rezultate satisfacatoare?

Inainte de a porni la acest drum pe care vi l-ati ales, trebuie sa stiti ca SEO reprezinta o strategie de promovare pe termen lung. Nu exista nicio magie cu ajutorul careia sa obtineti mii de vizualizari zilnic din primele incercari de promovare a site-ului! Aveti nevoie de multa munca si de minim 4 pana la 6 luni pentru rezultate minime de optimizare SEO si 6 pana la 12 luni pentru rezultate maxime de optimizare a site-ului! Nu prea veti reusi sa vedeti schimbari majore pana la finalul lunii a doua si cu siguranta va trebui sa scoateti sume frumusele pe care sa le investiti in acest sens. Specialistii vorbesc de sume de 1000 pana la 3000 de euro pe luna, investiti numai in SEO! O data ce ati inteles ca va angajati intr-o treaba destul de importanta si pe termen lung, planificati-va fiecare pas si bugetul cu ajutorul urmatorilor pasi:

 

1. Alegeti o unitate de masura. De fapt, ce intentionati sa masurati si cum? Incercati sa nu va raportati numai la ierarhizare si la ce „treapta” va situati pe Google, pentru ca puteti fi dezamagit dupa cateva luni! Masurati mai degraba traficul pe site, vanzarile sau alte aspecte odata ce incepeti sa aveti rezultate palpabile!

 

2. Stabiliti-va un tel! Veti avea nevoie de un tel precis in acest sens. In ce sens doriti rezultate in campania dvs. de promovare SEO? Doriti poate o crestere de 10 la suta in vanzarile pe urmatoarele 12 luni sau poate o crestere de 20 la suta la numarul de abonamente newsletter?

 

3. Puneti un pret pe obtinerea telului propus! Nu va lasati pacalit, ci stabiliti cat ati fi dispus sa platiti pe cineva daca ar intra pe usa in acest moment si v-ar promite o crestere cu 50 la suta a vanzarilor pe anul urmator!

 

4. Creati-va un buget! Acum ca v-ati stabilit si o anumita valoare pe care ati oferi-o oricui este in stare sa va aduca imbunatatiri in firma dvs., creati-va un buget pentru obtinerea telului pentru care ati pornit la acest drum, care implica, in primul rand, promovarea si optimizare SEO.

 

5. Prezentati unitatea de masura si telul companiilor specializate in servicii de promovare SEO. Insa pastrati bugetul si valoarea stabilita in mintea dvs. Secrete!

 

Ce criterii trebuie sa indeplineasca o firma SEO pentru a dezvolta un parteneriat pe termen lung?

Ati mai apelat la asemenea companii, insa nu ati fost deloc multumit de rezultate! Exista criterii pe baza carora va puteti da seama daca parteneriatul va fi de succes sau daca veti sfarsi printr-o dezamagire totala! In primul rand, trebuie sa va asigurati ca firma SEO la care ati apelat are tot ceea ce ii trebuie, pentru ca dvs. sa rezistati tentatiei de a va „amesteca” in serviciile pe care le presteaza si ca citeste si tine cont de toate rapoartele SEO emise! SEO este o strategie eficienta pe termen lung cu ajutorul careia puteti obtine rezultate remarcabile si se merita sa apelati la o firma specializata in acest sens, precum www.SeoPower.ro!

 

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi Sport va difuza meciurile din Liga 2 plus alte competitii cu traditie

Published

on

 

Digi Sport va difuza timp de trei sezoane meciurile din Liga 2, posturile grupului Digi deținând dreptul de a difuza primele patru opțiuni din fiecare etapă. De asemenea, canalele Digi Sport vor transmite și Cupa României și Supercupa României.  

Federația Română de Fotbal (FRF) a anunţat, miercuri, 18 iulie, componenţa Ligii 2 pentru sezonul 2018-2019, iar joi, 19 iulie, a fost făcut public calendarul competițional, stabilit prin tragere la sorți. Telespectatorii Digi Sport se vor putea reîntâlni, în noul sezon care va debuta în 4-5 august 2018, cu echipe cu tradiție cum ar fi UTA, Petrolul Ploieşti, FC Argeş, U Cluj şi Farul, dar și cu echipe mai tinere. În ceea ce privește Cupa României, aceasta va debuta pe 1 august 2018, iar finala se va juca în data de 2 iunie 2019. Supercupa Romaniei se dispută între campioana Ligii 1 și deținătoarea Cupei României, ultima câștigătoare fiind CFR Cluj.

În afară de sportul rege, pe cele 4 canale ale Digi Sport, telespectatorii se pot întâlni și cu alte sporturi îndrăgite de români. Până în 2021, Digi Sport transmite, în exclusivitate, 50 de turnee WTA pe an, unde Simona Halep, numărul 1 mondial, scrie istoria tenisului, alături de Mihaela Buzărnescu, Sorana Cârstea, Irina Begu, Monica Niculescu și Ana Bogdan, aflate între primele 90 de jucătoare ale lumii. Acestor trasmisiuni li se adaugă meciurile din Cupa Davis, Fed Cup și ATP 1000 și 500.

În grilele de programe Digi Sport se regăsesc și competiții interne și internaționale de handbal, baschet, volei și motorsport, oferind telespectatorilor și abonaților Digi o diversitate de emisiuni și transmisiuni sportive greu de egalat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Presa scrisă

Revista Capital are o nouă conducere: Anca Andrei, noul redactor-șef

Published

on

 

Editura Evenimentul și Capital anunță modificări în structura de coordonare a revistei Capital. Noul redactorșef al revistei este Anca Andrei, care anterior a ocupat funcția de redactor-șef al site-ului bugetul.ro.

Ea va prelua atribuțiile de coordonare din zona de online și de print de la fostul redactor-șef, Ciprian Mailat. Acesta va rămâne în cadrul companiei și va coordona Top 300 Cei mai bogați români, cel mai cunoscut produs din portofoliul EEC, și zona de proiecte speciale.

“Îi mulțumesc lui Ciprian pentru efortul pe care l-a depus, într-o perioadă grea pentru industria media, reușind să păstreze revista Capital în topul presei românești. Sunt convins că proiectele speciale sunt pe mâini bune. De asemenea, îi urez succes noii conduceri și sunt încrezător că numele Capital va continua să fie un reper în rândul publicațiilor financiare și de business din România”, a declarat Virgil Munteanu, director executiv al Editurii Evenimentul și Capital.

Anca Andrei este doctorand al Academiei de Studii Economice. Licențiată în drept și în studii economice, ea a urmat și cursuri la Universitatea din Nancy. Înainte să se ocupe de lansarea și coordonarea site-ului bugetul.ro, Anca Andrei a fost consilier politic în cadrul Parlamentului European.

„Sunt onorată de propunerea primită. Revista Capital este și va rămâne una dintre publicațiile de top din România. Vom continua proiectele cu tradiție ale Capital și vom acorda o atenție sporită site-ului capital.ro”, spune Anca Andrei, noul redactor-șef al revistei Capital.

Încă de la înființare, din anul 1992, Capital s-a impus prin conţinut editorial de calitate, seriozitate şi consecvență în presa din România. Astfel, a rămas timp de 26 de ani unul dintre cele mai citite titluri economice din presa de business. Conform celor mai recente date comunicate de SNA, Capital are o audiență de peste 38.000 de cititori pe ediție. Site-ul revistei Capital este accesat lunar de peste 1,3 milioane de cititori și are circa patru milioane de afișări.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Măruță revine la ”prima iubire”, radioul, ca prezentator al matinalului ProFM, ”Dimineața blană”

Published

on

Foto Credit: PRO FM
 

Matinalii Sebastian Coțofană, Radu Țibulcă și Ramona Dumitrescu vor pleca în misiune la Bonțida, la Electric Castle, și ”îi cedează” lui Cătălin Măruță butoanele matinalului ProFM,”Dimineața Blană”, în zilele de 18, 19 și 20 iulie, de la 7.00 la 10.00.

După cum Măruță însuși a povestit, la 25 de ani de ProFM, că și-a dorit mereu să se întoarcă la prima dragoste, radioul, iată că visul împărtășit a devenit vis implinit. Cătălin se întorce în studioul radio, la ProFM!

El o va avea alături pe DJ-ița ProFM  Mădălina Vintilă și împreună vor duce mai departe momentele preferate ale ascultătorilor ProFM: vor învârti Roata Vacantzatziki, trimițând fanii norocoși direct în Grecia (Corfu, Thasos, Zakynthos, Halkidiki), vor da invitații la film și vor oferi vinuri speciale. Tot în studioul ProFM vor veni și ”Noaptea Târziu”, Liviu Teodorescu, Speak și Raluca. După toate semnalele, se anunță trei zile cu surprize foarte plăcute la ProFM!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending