Connect with us

A-Z NEWS

Orientarea către client, tendinţa anului 2012 în promovarea prin reţelele sociale

Published

on

Reclame

Studiul GfK „Cum folosesc companiile social media” analizează care sunt reţelele sociale preferate de oamenii de comunicare din companii şi scopul în care acestea sunt folosite. În 2011, 69% dintre companii au apelat în special la promovarea prin Facebook şi prin forumurile de discuţii (43%).

Intenţiile pentru 2012 arată o creştere uşoară pentru canalele deja existente şi bine poziţionate, cum sunt Facebook, LinkedIn sau Youtube, dar şi un interes mai accentuat pentru utilizarea pe scară mai largă a Twitter-ului şi blogurilor independente (creştere de 8%, respectiv 6%). Astfel, Twitter ajunge să fie interesant pentru 19% dintre companii, iar campaniile pe bloguri independente pentru 27%.

În ceea ce priveşte scopul cu care sunt folosite aceste medii, studiul GfK remarcă în 2012 o concentrare semnificativ mai mare faţă de 2011 pe relaţia cu clienţii. Fidelizarea este un obiectiv important anul acesta pentru 60% dintre respondenţi (versus 49% în 2011), interacţiunea clienţilor cu marca pentru aproape jumătate (faţă de 34% anul trecut), iar oferirea de servicii de relaţii cu clienţii (customer care) pentru 39%, reprezentând o creştere de 10 procente faţă de 2011.

Scopuri foarte importante rămân creşterea vânzărilor pentru două treimi dintre cei chestionaţi şi găsirea partenerilor de afaceri pentru mai mult de jumătate. “Dacă anul trecut, multe companii s-au axat pe crearea unei imagini de marcă sau de companie prin intermediul reţelelor sociale, în 2012, companiile conştientizează mai mult rolul acestora în apropierea de client. Obţinerea unei imaginii pozitive este completată acum de indicatorii legaţi de creşterea vânzărilor, dar şi de loializare.”, declară Traian Năstase, Online Project Manager GfK România.

Studiul GfK „Cum folosesc companiile mediile sociale” oferă informaţii despre canalele sociale folosite de companii în promovare, scopul cu care le folosesc şi cum măsoară efectele campaniilor derulate de ei. Studiul a fost realizat online pe panelul de respondenţi askGfK. Au fost chestionate 410 persoane, decidenţi sau co-decidenţi în ceea ce priveşte activitatea de comunicare, care au realizat sau intenţionează să realizeze campanii în reţelele sociale în următoarele 12 luni.

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentar2 zile ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV3 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show3 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni3 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden3 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show4 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentaro săptămână ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending