Connect with us

ALL MEDIA

Patric Petre Marin, prezentatorul emisiunii „Bugetul meu” de la TVR 2 si-a pierdut viata intr-un accident de masina

Published

on

 

Zi tristă pentru angajaţii din Televizunea Română.  PATRIC PETRE MARIN şi-a pierdut viaţa într-un tragic accident de maşină.

Operatorul care îl însoţea a fost rănit şi este internat la spitalul Elias.

Patric Petre Marin era prezentator al emisiunii BUGETUL MEU de pe TVR 2. Căsătorit cu actriţa Dana Tapalagă, Patric lasă în urmă trei băieţi.

Cu o diplomă şi experienţă de inginer energetician, Patric Petre Marin şi-a urmat visul din copilărie, de a deveni actor, aşa că a absolvit şi Academia de Teatru. A colaborat cu Teatrul Mic, unde a deţinut şi functia de Director Adjunct, cu Teatrul Bulandra, Teatrul Ion Creangă, TVR – Teatru şi a jucat şi în câteva filme.

A debutat ca actor la Teatrul L.S. Bulandra, a fost actor şi director adjunct la Teatrul Mic.

Acum este prezentator al emisiunii Bugetul meu de pe TVR 2, acceptând să lucreze în televiziune pentru că: „toţi lucrăm într-un fel de televiziune; azi nimic nu se mai poate concepe fără televiziune”.

Aşa cum declară: „Mă bucur că am prilejul la TVR 2 să colaborez din nou cu Liliana Covlea şi Eugen Roibu, două persoane foarte dragi mie, cu care am colaborat de mai multe ori de-a lungul anilor. Meseria de actor de televiziune nu ai unde să o înveţi, de aceea cred că sunt norocos să pot lucra cu producători şi realizatori experimentaţi, operatori foarte buni şi tehnicieni minunaţi. În plus, TVR-ul este o şcoală pentru oricine. Aici întâlneşti nu numai profesori în «ale meseriei», dar şi oameni pe care, dacă ştii cum să-i preţuieşti şi să-i respecţi, îţi pot deveni buni prieteni.

Pariul ca emisiunea Bugetul meu să fie o combinaţie de informaţie + distracţie , mă încântă şi mă ambiţionează. Eu am două profesii: inginer şi actor, pe care le practic din plin. Nu ştiu ce m-aş fi făcut dacă nu ajungeam inginer şi nu ştiu dacă puteam trăi fără actorie. Mulţumesc lui Dumnezeu că, atunci când aveam 19 ani, mi-am ascultat profesorii care mi-au spus că trebuie să fac mai întâi ingineria şi apoi actoria.

În şcoală am învăţat o mulţime de lucruri pe care, mărturisesc că într-o oarecare măsură … le-am cam uitat, cu o singură excepţie: nu am uitat cum să «re/învăţ». Şi pentru a re/învăţa, trebuie să ai «ce-urile» şi «cum-urile» bine definite, şi să-ţi pui întrebările corecte. Răspunsurile ţi le dau cei cu care vorbeşti sau le găseşti în documentaţia aferentă. De aceea îmi place emisiunea Bugetul meu , pentru că, împreună cu Liliana Covlea şi Eugen Roibu, putem căpăta răspunsuri la «ce» şi «cum» … E simplu! Încercaţi odată cu noi. Urmăriţi-ne dacă vreţi să învăţaţi, aplicaţi tot ce vedeţi în Bugetul meu şi apoi, bucuraţi-vă de reuşita dumneavoastră. Mult succes!”

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending