Connect with us
 

Dimineața i-a găsit pe cei 8 fermieri rămași în competiție în jurul mesei. Micul dejun a stârnit noi controverse, din cauza faptului că unii concurenți nu sunt obișnuiți să împartă alimentele în mod egal, astfel încât toți să se poată bucura de o masă corespunzătoare.  

Ediția de aseară a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, fiind urmărită de peste 1.8 milioane de telespectatori la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 20:30 – 22:30. Cel mai urmărit minut al competiției, de la 20:48, a reunit peste 2.3 milioane de telespectatori. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Ferma vedetelor a fost lider de audiență, obținând 9.7 puncte de rating și 22% share.

La începutul ediției de aseară, telespectatorii au putut urmări o nouă serie de discuții în contradictoriu: Marcel Toader a acuzat-o pe Lili Sandu de faptul că aceasta a sustras câteva portocale aduse de Nea Rață, fără a aștepta distribuirea acestora în mod egal între fermieri. Spiritele s-au inflamat rapid, acuzele făcând trimitere și la faptul că Lili a împărțit lintea într-un mod inegal. Lucrurile s-au mai calmat în momentul în care Iulia a venit să le citească concurenților scrisoarea lăsată de Benny în care se afla numele noului fermier șef al săptămânii.

Nominalizarea fermierului șef în persoana lui Paul Ipate a fost primită cu bucurie, majoritatea considerând că alegerea sa este cea mai potrivită. Imediat după, Iulia Vântur le-a dat și prima provocare: concurenții trebuie să nominalizeze un fermier care să părăsească ferma, pentru a fi ucenicul lui Nea Rață. Concurenții vor avea de luat o decizie unanimă, cu multă responsabilitate, deoarece pentru cel ales există posibilitatea de a nu se mai reîntoarce în Ferma vedetelor.

Paul și-a preluat îndată atribuțiile, având obligația de a nominaliza cei doi servitori ai săptămânii: Mircea N. Stoian și Lili Sandu. Pe lângă acest lucru, acesta a repartizat celor 7 fermieri îndatoririle: Sorana se va ocupa de grădină, Marcel Toader se va ocupa de animale, sarcina gătitului va fi în responsabilitatea Mariei și a lui AMI, Lili și Octavian Strunilă vor lăcui podeaua din dormitor, iar Mircea va face curat în fermă.

Tot în ediția de aseară, Nea Rață i-a vizitat pe fermieri, venind cu un plan pentru o nouă anexă: o bucătărie de vară. Construcția va trebui realizată pe parcursul unei singure săptămâni. Pe lângă acest lucru, Nea Rață a plecat împreună cu Paul și Octavian în căutarea caprei pierdute în urmă cu câteva zile. Deși supărat pe concurenți pentru că eforturile lor pentru reconstrucția fermei nu sunt la înălțimea așteptărilor, Nea Rață s-a îndurat și le-a adus acestora câteva bunuri necesare: perii, găleți, chibrituri, sare și mâncare pentru animale.

Voia bună n-a lipsit în ediția de aseară. În timp ce Paul Ipate se spăla, Octavian Strunilă a încercat să-i facă o farsă și să-i toarne o găleată cu apă rece pe cap. Cum roata se întoarce de fiecare dată, Octavian a fost cel udat în cele din urmă. Cei doi au continuat să se țină de șotii, udând pijamalele Soranei cu apă rece.

În aceeași ediție, Nea Rață a venit cu încă o surpriză pentru cei 8 concurenți rămași în competiția pentru titlul de Fermierul anului: o mică escapadă în afara fermei, pentru 2 dintre aceștia. Cei 8 au fost nevoiți să caute mai multe indicii, ascunse cu iscusință în livada de măslini. Norocoșii care au câștigat concursul au fost Maria Constantin și Marcel Toader, cei doi evadând pentru prima oară din ferma cipriotă. Însoțiți de Nea Rață, aceștia au poposit la o fermă de măgari, fiind provocați să curețe grajdul simpaticelor animale, dar și să le mulgă. Drept recompensă pentru munca depusă, cei doi au primit lapte de măgăriță, dar și promisiunea că Nea Rață le va aduce în grijă încă un animal.

La finalul zilei, Iulia Vântur i-a vizitat pe fermieri pentru a afla decizia fermierului șef, Paul Ipate, privind nominalizarea primul duelist al săptămânii. Spre surprinderea majorității, Paul nu l-a nominalizat pe Mircea N. Stoian, ci pe Lili Sandu. Fără mari emoții, aceasta a primit vestea cu zâmbetul pe buze promițând că alegerea celui de-al doilea duelist va fi una savuroasă.

În ediția din această seară, telespectatorii vor afla cine este adversarul lui Lili de la duelul săptămânii, dar și cine este fermierul votat de concurenți pentru a părăsi ferma, existând posibilitatea ca acesta să se întoarcă sau să părăsească ferma definitiv!

 

Ferma vedetelor (1) Ferma vedetelor (3)

Ferma Vedetelor, duel Saveta Bogdan, PRO TV (9) Ferma Vedetelor, duel Saveta Bogdan, PRO TV (3) Ferma Vedetelor, pro tv (2) Ferma Vedetelor, pro tv (3)

Ferma Vedetelor, PRO TV

Ferma Vedetelor, PRO TV

Ferma Vedetelor, duel Saveta Bogdan, PRO TV (2) Ferma Vedetelor, duel Saveta Bogdan, PRO TV (7) FERMA VEDETELOR, PRO TV, CIPRU (6) FERMA VEDETELOR, PRO TV, CIPRU (5) FERMA VEDETELOR, PRO TV, CIPRU (11) FERMA VEDETELOR, PRO TV, CIPRU (12) FERMA VEDETELOR, PRO TV, CIPRU (4)

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

Spectacolul “România Centenar” încheie Festivalul Internațional Cerbul de Aur cu audiențe de top! Vezi aici audiențele serii.

Published

on

Iuliana Tudor Sursa foto: TVR
 

Duminică, 2 septembrie, spectacolul “România Centenar” a încheiat  Festivalului internațional „Cerbul de Aur” continuând seria audiențelor bune, plasând TVR1 pe locul trei în targetul național. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale ca de obicei într-o zi de duminică cu filme blockbuster pe Pro TV, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau „X Factor” de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D19:4823:141079427161
Film: DEZASTRUL DIN SAN ANDREASPro TV19:5922:161056612391
X-FACTORAntena 120:0022:48702387176
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3024:0863033667
Film: 3 ZILE DE COSMARPro TV22:1624:51596336214
OCHII DIN UMBRAKanal D23:1425:04580276108
Film: RECUPERATORIIAntena 122:4825:0324915398

Pro TV a fost lider de piață în urban și comercial cu filmul de actiune „DEZASTRUL DIN SAN ANDREAS” urmat de „3 ZILE DE COSMAR”. Kanal D s-a clasat pe primul loc in target național cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul secund din intervalul 20:30-23:52 în target comercial cu talent show-ul  „X Factor”. TVR1 și-a adjudecat locul trei cu ultima seară festivă a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din LIGA I „FCSB – FC Botosani”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-24:08), duminică 2 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D15.55.81034.7
Pro TV13.45.0891.8
TVR 19.13.4608.4
Antena 18.63.2570.6
Romania TV6.42.4427.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV13.95.2500.0
Kanal D11.54.3414.3
Antena 18.93.4322.4
TVR 18.93.4322.3
DigiSport 16.72.5240.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.77.3322.0
Antena 111.43.7162.0
Kanal D11.23.6159.4
DigiSport 17.92.5112.3
TVR 14.51.564.3

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„Cerbul de Aur” strălucește și în a doua seară pe micile ecrane! Vezi aici topurile de audiență de ieri

Published

on

Sursa foto: TVR
 

Joi, 30 august, cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur” a obținut audiențe bune, plasând TVR1 pe locul patru în toate targeturile de referință. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale cu meciuri de fotbal contând pentru calificările în grupele Europa League, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau filmul de acțiune de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Fotbal: FCSB – RAPID WIENPro TV21:3023:2120531117532
EXATLON ROMANIAKanal D19:5723:121224552229
LAS FIERBINTI (redifuzare)Pro TV20:1821:221180543230
Film: CAPCANA PENTRU PARINTIAntena 120:0022:38485259136
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3023:5233423053

Pro TV a fost lider de piață detașat cu redifuzarea sitcom-ului „Las Fierbinți” urmat de meciul de fotbal „FCSB – RAPID WIEN”. Kanal D s-a clasat pe locul secund cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul trei în toate targeturile analizate din intervalul 20:30-23:52 cu filmului de acțiune  „Capcană pentru părinți”. TVR1 și-a adjudecat locul patru cu cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din calificarile grupelor Europa League „CFR CLUJ – DUDELANGE”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-23:52), joi 30 august.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.91602.4
Kanal D16.46.31122.8
Antena 16.42.5440.1
TVR 14.81.8328.3
Antena 34.31.6295.6

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.8845.5
Kanal D14.05.2504.3
Antena 16.32.4227.8
TVR 16.22.3224.8
DigiSport 14.71.8170.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV30.29.1403.9
Kanal D16.34.9218.4
Antena 19.02.7120.4
TVR 13.91.252.2
DigiSport 13.91.252.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„Cerbul de Aur” revine în forță pe micile ecrane și în topurile de audiență! Vezi aici care au fost marii caștigători ai serii.

Published

on

 

Miercuri, 29 august, relansarea Festivalului internațional „Cerbul de Aur” a obținut audiențe notabile, obținând locul patru în toate targeturile de referință în condiții de concurență acerbă, în paralel cu lansarea noilor sezoane de Exatlon” pe Kanal D și „Fructul oprit” pe Antena 1.

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
LAS FIERBINTI (redifuzare)Pro TV20:2721:301251560263
EXATLON ROMANIA (II)Kanal D19:3022:401241562209
FRUCTUL OPRIT (II)Antena 119:5923:021152649353
Film – SPIOANAPro TV21:3023:56817426268
CASH TAXIKanal D22:4123:57415226101
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:2925:1738223758
XTRA NIGHT SHOWAntena 123:0225:00378219132

Antena 1 a fost lider de piață cu primul episod al noului sezon din „Fructul oprit”. Pro TV s-a clasat pe locul doi în toate targeturile analizate în intervalul de 20:29-25:17 cu serialul de comedie „Las Fierbinți” (redifuzare) și a filmului de acțiune  „Spioana”. Kanal D s-a clasat pe locul trei cu lansarea celui de-al doilea sezon „Exatlon Romania” urmat de quiz-ul „Cash taxi” cu audiențe modeste. TVR1 și-a adjudecat locul patru cu rezultate bune pentru maratonul live al festivalului internațional „Cerbul de Aur”.

 

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:29-25:17), miercuri 29 august.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-25:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 114.04.5804.9
Pro TV13.84.4792.6
Kanal D13.54.3776.4
TVR 16.72.1382.1
Antena 35.11.6295.1


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-25:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 114.14.7452.4
Pro TV12.64.2404.9
Kanal D11.63.9372.5
TVR 17.42.5237.1
Antena 35.81.9185.9


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-25:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 119.75.7252.9
Pro TV18.85.5241.0
Kanal D11.73.4149.9
TVR 14.51.358.0
Antena 32.70.834.9

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending