Connect with us

Industria de Publicitate

Penny Market – ştie ce le place românilor Reţeaua de magazine de tip discount se repoziţionează la început de an

Published

on

Ştie ce ne place” este noul slogan prin care Penny Market, reţeaua de magazine de tip discount a grupului REWE România, se repoziţionează la începutul anului 2013, pentru a desăvârşi procesul amplu de modernizare început în anul precedent.

Prezent în România din anul 2005, Penny Market fructifică experienţa îndelungată pe piaţa locală printr-o mai bună adaptare la preferinţele şi nevoile consumatorilor. Astfel, alături de beneficiul preţurilor mici, reţeaua Penny Market oferă acum românilor un sortiment echilibrat între produsele autohtone, de la producătorii locali, şi produse internaţionale la preţuri foarte avantajoase.

Alimentele produse în România reprezintă acum peste 60% din gama de produse alimentare comercializate de Penny Market.

În plus, clienţii Penny câştigă mai mult timp pentru ei şi familie, datorită organizării mai eficiente a magazinelor, care oferă o experienţă la cumpărături mai plăcută şi mai rapidă ca oricând.

Noua poziţionare Penny Market este comunicată la nivel naţional prin spoturi TV şi radio, materiale POS şi pliante cu oferta săptămânală.

Penny Market şi-a propus, încă de la început, să fie opţiunea cea mai avantajoasă pentru cumpărături. Însă în aceşti opt ani pe piaţa din România am fost atenţi la dorinţele şi aşteptările consumatorilor noştri. De aceea, prin toate îmbunătăţirile aduse magazinelor şi prin noua poziţionare, îi invităm să descopere, acum, la Penny Market, o sortimentaţie de produse concepută special pentru români, la aceleaşi preţuri foarte accesibile. De asemenea, vom continua modernizarea şi expansiunea reţelei şi în 2013, pentru a oferi cât mai multor consumatori o experienţă plăcută şi accesibilă la cumpărături”, a declarat Günter Becker, CEO REWE România.

În 2012, magazinele Penny Market au trecut printr-un amplu proces de modernizare şi remodelare, proces care va continua şi în acest an. Noul design, având la bază conceptul „Penny Ambiente”, creează spaţii mai bine organizate, cu o atmosferă mai caldă şi este completat de un personal prompt şi amabil, dar şi de o gamă nouă de garanţii, ce răspund nevoilor diversificate ale consumatorilor. Printre avantajele garantate de Penny se numără calitatea produselor, prospeţimea, rapiditatea la cumpărături şi avantajul celui mai mic preţ, toate garantate prin vouchere compensatorii în valoare de 5 lei sau prin posibilitatea returnării produselor.

Oferta îmbunătăţită a magazinelor Penny Market include şi noul raion de brutărie, unde sunt nelipsite pâinea şi produsele de patiserie calde, proaspăt scoase din cuptor. În timp ce gama de produse alimentare oferă avantajul prospeţimii, gama de produse nealimentare beneficiază de un program săptămânal de oferte tematice, pentru articole practice cum sunt cele de uz casnic, textile, electrocasnice, papetărie sau articole de joacă şi de sezon.

Principiul Penny Market se bazează pe achiziţionarea de produse autohtone, ponderea cea mai mare în sortiment având-o produsele alimentare. Totodată, clienţii beneficiază de o gamă extinsă de mărci proprii Penny Market, ce conţine produse de calitate superioară, atât naţionale, cât şi internaţionale, la preţuri foarte avantajoase.

Dezvoltarea calitativă a fost dublată de o creştere a reţelei Penny Market, care la sfârşitul anului 2012 număra 136 de magazine în toată ţara. La nivel naţional, Rewe România a creat, până în prezent, peste 2.800 de locuri de muncă.

Despre Penny Market:

Penny Market este conceptul de succes al grupului german REWE şi unul din cei mai activi retaileri din România. Grupul REWE se numără printre liderii europeni în comerţul alimentar, fiind prezent şi în Germania, Austria, Italia, Ucraina, Ungaria, Rusia, Cehia şi Bulgaria.

 

 

Lasa un comentariu aici!

DIGITAL

Golin este singura agenție din România finalistă în același timp la festivalurile IAB MIXX Awards Europe & SABRE Awards EMEA

Published

on

Foto Credit: GOLIN

Golin și MullenLowe au fost incluse pe lista scurtă de nominalizări la IAB MIXX Awards Europe 2018 pentru Vanilla Skype // BRD – Groupe Société Générale și Electric Castle – Unofficial Partners, singurele campanii românești finaliste în această competiție.

În același timp, Golin este în shortlist-ul SABRE Awards EMEA 2018, cel mai prestigios festival de PR internațional organizat de The Holmes Report, cu o campanie de shareholder activism dezvoltată pentru Franklin Templeton Investment Management Ltd – Fondul Proprietatea.

După ce a câștigat Grand Prix-ul IAB MIXX Awards Romania – Best Digital MIXX – în 2017, dar și premiul pentru Best Digital PR Campaign, Vanilla Skype // BRD – Groupe Société Générale este finalistă și la IAB MIXX Awards Europe 2018 în două categorii – Campaign Efectiveness și Social Media. De asemenea, Electric Castle – Unofficial Partners, numită Best Social Media Campaign la competiția din România, a intrat în shortlist-ul MIXX Awards Europe la categoria Social Media. Câștigătorii vor fi anunțați într-o gală ce va avea loc pe 23 mai în Milano, în cadrul conferinței IAB Europe Interact.

 

„Piața de comunicare europeană devine din ce în ce mai competitivă, iar această efervescență se reflectă în numărul mare de înscrieri la festivalurile internaționale și în diversitatea lor. Focusul este clar pe digital și disruptiv, creativitate și relevanță, factori pe care îi integrăm cu succes și în campaniile noastre. Suntem foarte bucuroși că work-ul Golin & MullenLowe România obține recunoaștere și vizibilitate între cele mai bune campanii din Europa”, spune Damian Nuñez, Chief Creative Officer, Lowe Group.

La SABRE Awards EMEA 2018, Golin este singura agenție din România finalistă la categoria Capital Markets Communication, pentru campania Reaching the Point of No Return – A Shareholder Activism Campaign, dezvoltată pentru Franklin Templeton Investment Management Ltd – Fondul Proprietatea. Campania atrage atenția asupra respectării principiilor guvernanței corporative în special în companiile în care acționar este (și) statul român, traducându-le în același timp în limbajul românului de rând, pentru o mai bună înțelegere a acestor noțiuni.

Câștigătorii SABRE Awards EMEA vor fi anunțati tot pe 23 mai, într-o gală ce va avea loc la Muzeul Maritim Național din Amsterdam.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Centrade Cheil a creat primul bot lansat de un retailer in Romania

Published

on

Agenția de publicitate Centrade | Cheil a adăugat în portofoliul său un nou proiect de pionierat digital, dezvoltând primul bot lansat de un retailer în România. Aplicația Carrefour ChatBot adresează funcționalități cheie pentru business-ul unui retailer, atât pe partea de customer service, cât şi recrutare.

 

Centrade | Cheil a implicat în proiect specialiști care înțeleg business-ul clientului și au, totodată, experiență de creație și digital. Echipa coordonată de Teodor Gurgui, Digital Project Manger, şi formată din Alexandru Sucher, Head of Digital Development, Bogdan Deaconescu, Senior Web Developer, Mircea Alexandrescu, Head of Digital Experience, Monica Garbur, Head of AVF Production, Alexandru Buta, Digital Art Director, Ioana Hurjui, Digital Copywriter, a fost prezentă pe parcursul întregului proces, de la momentul primirii brief-ului, la analiză şi cercetare, design, dezvoltarea şi implementare, comunicare de produs şi, în prezent, analiză post-lansare.

 

„Ne-am concentrat foarte mult pe calitatea interacțiunii cu utilizatorii – de la ușurința cu care aplicația poate fi accesată și folosită, până la naturalețea întregii experiențe”, subliniază Teodor Gurgui. „Fiind primul bot dezvoltat local și in-house de către agenţia noastră, am dedicat mult timp cercetării domeniului per ansamblu. Cu toţii am învăţat prin intermediul acestui proiect şi putem spune că învăţăm în continuare, pentru că acum suntem în etapa post-lansare, care ne ajută să verificăm funcționalitatea sa în timp real și să o adaptăm cât mai bine la comportamentul și nevoile utilizatorilor”.

 

Centrade | Cheil  a lucrat alături de echipele de Resurse Umane și Digital din partea Carrefour pentru un produs ușor de folosit și eficient care să genereze rezultate imediate pe 3 paliere de interes: accesul la piața muncii  – funcția Cariere, accesul utilizatorilor la magazinele din reţea – funcția Magazin, respectiv trimiterea direct către responsabilii de magazine a mesajelor clienților – funcția Sesizări.

 

Teodor Gurgui, Digital Project Manager și coordonatorul echipei, adăugă: „Am plecat de la trei nevoi diferite de business, pe care le-am integrat într-o platformă interactivă bazată pe aspecte şi situaţii concrete. Ne-a preocupat foarte mult mecanismul de aplicare la un job, posibilitatea de a aplica spontan pentru un job, (atunci când utilizatorul este interesat de o poziție pe care angajatorul nu o are încă deschisă), permanenta informare a clienților despre magazinele Carrefour, de exemplu, cataloage valabile, orar, adresă, mijloace de transport etc., și direcționarea mult mai rapidă a mesajelor și sesizărilor utilizatorilor din social media.”

 

El a explicat că integrarea în platforma de Facebook Messenger a venit ca o decizie firească, pentru că aceasta este accesibilă atât celor peste un milion de fani ai Carrefour România, cât și celorlalţi utilizatori ai canalului de socializare – de la Millennials și Gen Z, la generațiile mature Gen X și Baby Boomers.

 

„Viitorul este deja aici”, spune Radu Florescu, CEO Centrade | Cheil South East Europe. „Tehnologia rescrie comportamente și, implicit, modul de a face business. Companiile cu care lucrăm înţeleg să îşi adapteze procesele în acest sens, iar acest lucru se vede foarte bine dacă analizăm proiectele pe care agenţia noastră a lucrat în ultimii doi – trei ani. Practic, funcţia digital a crescut exponențial ca volum de activitate și a devenit parte integrată în toate campaniile noastre de comunicare (în unele cazuri, este chiar punctul de plecare în strategia clientului). În ceea ce ne priveşte, ne dezvoltăm echipa în consecinţă, investind tot mai mult în know-how şi dezvoltarea resurselor pe zona de digital”.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Dragoş Stanca a fost ales preşedinte al Biroului Român de Audit Transmedia

Published

on

Dragoş Stanca, şeful regiei de publicitate Think Digital, a fost ales noul preşedinte al Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT), organizaţie non-profit a industriei de media şi publicitate, anunta Mediafax.

Alegerea a avut loc în Adunarea Generală a BRAT, iar Dragoş Stanca îl înlocuieşte în această funcţie pe Silviu Ispas.

BRAT este o organizaţie non-profit a industriei de media şi publicitate ce are ca membri edituri de presă scrisă şi online, agenţii, regii şi clienţi de publicitate, difuzori de presă, companii ce deţin staţii radio, companii de outdoor şi alţi terţi interesaţi.

Obiectivul BRAT este sprijinirea industriei de media şi publicitate prin stabilirea unor metode şi standarde comune privind modul de măsurare al indicatorilor de performanţă ai produselor media.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending