Connect with us

Industria de Publicitate

Penny Market – ştie ce le place românilor Reţeaua de magazine de tip discount se repoziţionează la început de an

Published

on

Ştie ce ne place” este noul slogan prin care Penny Market, reţeaua de magazine de tip discount a grupului REWE România, se repoziţionează la începutul anului 2013, pentru a desăvârşi procesul amplu de modernizare început în anul precedent.

Prezent în România din anul 2005, Penny Market fructifică experienţa îndelungată pe piaţa locală printr-o mai bună adaptare la preferinţele şi nevoile consumatorilor. Astfel, alături de beneficiul preţurilor mici, reţeaua Penny Market oferă acum românilor un sortiment echilibrat între produsele autohtone, de la producătorii locali, şi produse internaţionale la preţuri foarte avantajoase.

Alimentele produse în România reprezintă acum peste 60% din gama de produse alimentare comercializate de Penny Market.

În plus, clienţii Penny câştigă mai mult timp pentru ei şi familie, datorită organizării mai eficiente a magazinelor, care oferă o experienţă la cumpărături mai plăcută şi mai rapidă ca oricând.

Noua poziţionare Penny Market este comunicată la nivel naţional prin spoturi TV şi radio, materiale POS şi pliante cu oferta săptămânală.

Penny Market şi-a propus, încă de la început, să fie opţiunea cea mai avantajoasă pentru cumpărături. Însă în aceşti opt ani pe piaţa din România am fost atenţi la dorinţele şi aşteptările consumatorilor noştri. De aceea, prin toate îmbunătăţirile aduse magazinelor şi prin noua poziţionare, îi invităm să descopere, acum, la Penny Market, o sortimentaţie de produse concepută special pentru români, la aceleaşi preţuri foarte accesibile. De asemenea, vom continua modernizarea şi expansiunea reţelei şi în 2013, pentru a oferi cât mai multor consumatori o experienţă plăcută şi accesibilă la cumpărături”, a declarat Günter Becker, CEO REWE România.

În 2012, magazinele Penny Market au trecut printr-un amplu proces de modernizare şi remodelare, proces care va continua şi în acest an. Noul design, având la bază conceptul „Penny Ambiente”, creează spaţii mai bine organizate, cu o atmosferă mai caldă şi este completat de un personal prompt şi amabil, dar şi de o gamă nouă de garanţii, ce răspund nevoilor diversificate ale consumatorilor. Printre avantajele garantate de Penny se numără calitatea produselor, prospeţimea, rapiditatea la cumpărături şi avantajul celui mai mic preţ, toate garantate prin vouchere compensatorii în valoare de 5 lei sau prin posibilitatea returnării produselor.

Oferta îmbunătăţită a magazinelor Penny Market include şi noul raion de brutărie, unde sunt nelipsite pâinea şi produsele de patiserie calde, proaspăt scoase din cuptor. În timp ce gama de produse alimentare oferă avantajul prospeţimii, gama de produse nealimentare beneficiază de un program săptămânal de oferte tematice, pentru articole practice cum sunt cele de uz casnic, textile, electrocasnice, papetărie sau articole de joacă şi de sezon.

Principiul Penny Market se bazează pe achiziţionarea de produse autohtone, ponderea cea mai mare în sortiment având-o produsele alimentare. Totodată, clienţii beneficiază de o gamă extinsă de mărci proprii Penny Market, ce conţine produse de calitate superioară, atât naţionale, cât şi internaţionale, la preţuri foarte avantajoase.

Dezvoltarea calitativă a fost dublată de o creştere a reţelei Penny Market, care la sfârşitul anului 2012 număra 136 de magazine în toată ţara. La nivel naţional, Rewe România a creat, până în prezent, peste 2.800 de locuri de muncă.

Despre Penny Market:

Penny Market este conceptul de succes al grupului german REWE şi unul din cei mai activi retaileri din România. Grupul REWE se numără printre liderii europeni în comerţul alimentar, fiind prezent şi în Germania, Austria, Italia, Ucraina, Ungaria, Rusia, Cehia şi Bulgaria.

 

 

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Industria de Publicitate

Pentru relansarea ziarului Adevărul, Propaganda s-a transformat din agenție în redacție

Published

on

Din 4 septembrie, ziarul Adevărul a revenit la formatul mare.  Odată cu „lifting-ul”, publicația a trecut și printr-un refresh de poziționare. Ziarul le propune cititorilor un “nou unghi de abordare” – susținut prin mai mult spațiu acordat opiniilor – și un format care acoperă o actualitate jurnalistică mai variată. De comunicarea repoziționării și de “luarea în proporții” s-a ocupat agenția Propaganda.

 

Campanie „Un nou unghi” definește schimbarea de format în raport cu valorile jurnalismului de calitate.

 

“Stau cu nasul în telefon vreo patru ore pe zi. La fel ca toată lumea, scrolez, clichez, n-am mai mirosit cerneala de ziar de ani de zile. Înainte să ne apucăm de lucru, am propus o cură de “print press” ca să înțelegem un pic contextul. N-a durat prea mult. Nu ai motive să-ți pară rău că stai lipit de telefon. O mare parte din presa scrisă arată că un print din imgur și site-uri de soft porn. Cu știri scrise ca niște postări de semidocți, cu vagi urme de jurnalism și mult junk local.

 

În situația asta, Adevărul s-a așezat de-a curmezișul. Își propune să fie o publicație scrisă de jurnaliști. Și, deși are o poziție excelentă în digital, în loc să “bifeze” o prezență în print, și-a mărit formatul. Nu e un brief cu care te întâlnești frecvent. Cred că noi l-am prins pe ultimul.

 

Dar statement-ul de brand nu stă în extensia de centimetri pătrați. Este un statement de aderare la un tip de jurnalism care la noi este practicat mai rar spre deloc. Este o asociere cu un fel mai angajat de a face presă. Cu alte cuvinte, Adevărul se mută dintr-o redacție într-un bastion al jurnalismului de calitate. Iar cine îl cumpără după redesign susține și o etică de a face jurnalism, nu plătește doar pentru opt pagini și-un supliment”, spune Cornel Gologan, directorul de creație de la Propaganda.

 

 

Lazăr, Gologan și Ivașcu la un “paper sharing”.

Din campanie fac parte trei execuții pentru TV, o serie de patru print-uri, un spot radio și o legaturică de ad-uri pentru social și online.

 

Alexandru Lazăr – art director-ul campaniei – a ilustrat ad-urile și a scris animațiile făcute cu DSG. Despre lucrul în sine pe Adevărul spune că “a semănat cu munca într-o redacție. Gologan a scris o pagină de titluri, eu am făcut ilustrație editorială. N-am avut mari debate-uri pe tema asta, ni s-a părut firesc să lucrăm așa, să avem niște ad-uri ca niște micro știri. Care punctează câteva dintre beneficiile formatului mărit. Să clamăm “jurnalismul de calitate” ar fi fost ușor patetic, indiferent sub ce concept l-am fi redat. Ambiția jurnaliștilor de la Adevărul se subînțelege. Layout-urile pentru Adevărul se vor făcute cap coadă “în stilou”. Mi s-a părut important să ieșim cu o campanie cu feel de ziar, care se decupează ușor când o vezi în digital. Pe video, de la mine au plecat cadrele, DSG le-a trecut “pe curat” și le-a animat.”

 

Din partea clientului, campania a fost gestionată de Steluța Zamfir – Marketing Manager, Monica Gaia – Brand Manager și Dan Marinescu – Redactor-șef. Echipa Propaganda responsabilă cu unghiul și formatul a fost formată din:

Cornel Gologan – Creative Director, Copywriter

Alexandru Lazăr – Senior Art Director

Alexandru Tofan – Art Director

Andrei Dragotă – Copywriter

Bogdan Ivașcu – Group Account Director

Irina Constantin – Account Executive

Corina Anghel – Strategic Planning Director

Marcela Moldovan – A/V Producer

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria de Publicitate

Trei creativi români în juriul ADCE AWARDS 2017

Published

on

Andy Daniluc, Creative Director Cake, Alex Strîmbeanu, Creative Director JANDL Bratislava şi Simona Suman, Group Creative Director MRM/McCann şi membri ADC Romania, fac parte din juriul celei de-a 26-a ediţii ADCE Awards.

 

ADCE Awards (The Best of European Design and Advertising) este singura competiţie internaţională ce reuneşte lucrările premiate în cadrul competiţiilor locale, organizate de cluburile membre ADC Europe din 20 de ţări.

Un juriu format din peste 60 de creativi de top din agenții de advertising din Europa vor selecta cele mai bune lucrări deja premiate pe plan local. Categoriile festivalului sunt: Film & Radio, Print & Outdoor, Interactive & Mobile, Design & Craft, Promotions & New Media și Integration & Innovation.

 

Andy Daniluc va juriza în categoria Interactive & Mobile, Alex Strîmbeanu va face parte din juriul de Film & Radio, iar Simona Suman va contribui la alegerea câştigǎtorilor din categoria Promotions & New Media.

 

„E prima datǎ când fac parte din juriul unui festival din Europa, iar ADC*E Awards reprezintǎ, pe lângǎ un eveniment de prestigiu, o bunǎ ocazie de a-mi face un update în ceea ce priveşte mentalitatea celorlalţi juraţi şi nivelul calitativ al campaniilor înscrise. Abia aştept sǎ iau parte la dezbateri aprinse privind campaniile înscrise la Interactive & Mobile.”, declarǎ Andy Daniluc.

 

„Merg în juriul ADC fǎrǎ vreo preconcepţie, însǎ cu o singurǎ aşteptare – sǎ mǎ întorc titirez, dupǎ ce voi fi vǎzut cele mai bune idei şi execuţii din Europa.”, mǎrturiseşte Alex Strîmbeanu.

 „Am participat la ADC*E Awards în 2015 în calitate de „junior juror” şi mǎ bucur sǎ mǎ întorc în 2017, de data asta în liga seniorilor. Este un festival care reuneşte cele mai bune lucrǎri premiate la nivel local, asta înseamnǎ cǎ tot ce vedem acolo a fost deja recunoscut şi apreciat de un juriu. Practic avem de premiat „la crème de la crème”, iar asta face lucrurile şi mai palpitante. Can’t wait!”, povesteşte Simona Suman.

 

Festivalul va avea loc ȋn perioada 9-11 noiembrie ȋn Barcelona şi va fi parte din European Creativity Festival, festival ce anul acesta se va desfǎşura sub tema „Imagineering Creative Intelligence”.

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria de Publicitate

Holsten devine partener al campioanei României la fotbal, FC Viitorul Constanța

Published

on

Holsten, “Berea Germană Nr. 1 în România” aflată în portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB), a semnat un parteneriat pe trei ani cu campioana României la fotbal în sezonul 2016 – 2017, FC Viitorul Constanța.

Acordul a fost anunțat în cadrul conferinței de presă ce a avut loc miercuri, 16 august, la care au participat Shachar Shaine, președintele URBB, și Gheorghe Hagi, fondatorul și managerul tehnic al campioanei din 2017 a Ligii 1 de fotbal.

 

„Parteneriatul cu FC Viitorul Constanța a venit ca o alegere naturală pentru noi, pe fondul valorilor și principiilor autentice care ne definesc perfect viziunea. Seriozitatea, pasiunea și respectul sunt trăsături care au stat la baza succesului echipei Viitorul Constanța și calități pe care dorim să le susținem și promovăm, potrivindu-se perfect cu spiritul Holsten, asociat cu cavalerii care promovează valori precum: fair play, joc în echipa, perseverență și spirit de învingător. Suntem entuziasmați de performanțele obținute de acest club sub conducerea lui Gheorghe Hagi, căruia suporterii sportului-rege din România îi datorează nenumărate satisfacții. Ne dorim să îl sprijinim și să îi fim alături pe termen lung, și să punem umărul alături de acest club la obținerea a cât mai multor performanțe, oferindu-le astfel românilor cât mai multe motive de bucurie,” a declarat Shachar Shaine, președinte URBB.

 

„Suntem încântați de susținerea Holsten, un brand solid care ni se alătură în drumul către noi performanțe și considerăm că este răsplata eforturilor noastre susținute, care ne-au adus și titlul de campioană a României la fotbal. Ne propunem să investim în continuare în programe de educare și promovare a fotbalului ca un mod de viață sănătos și sperăm ca fanii să fie prezenți în număr tot mai mare la meciuri pentru a ne susține”, a spus Cristian Bivolaru, director general FC Viitorul Constanța.

 

Primul meci al echipei FC Viitorul Constanța cu sigla Holsten pe tricourile de joc va avea loc joi, 17 august, când campioana României va înfrunta FC Salzburg în ultimul tur preliminar pentru calificarea în grupele competiției Europa League 2017-2018.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Trending