Connect with us

AUDIENȚE TV

Peste 3 milioane de romani au intrat in noul an cu ProTV (vezi cifre detaliate)

Published

on

 

Si in 2011 romanii au ales sa isi inceapa anul alaturi de ProTV. Dupa un 2010 in care au intors pe toate partile, cu mult umor, personajele si intamplarile politice si mondene din tara, agentii ”Serviciului Roman de Comedie” au incheiat anul la Pro Tv intr-un stil mare, cu audiente pe masura.

Toni Grecu a prezentat chiar pe 31 decembrie, ”Gala Premiilor Serviciului Roman de Comedie 2010”, gala care a reusit sa se claseze pe locul intai la nivelul publicului comercial din mediul urban si sa obtina o medie de audienta de 9 puncte de rating si o cota de piata de 24.2 procente. In minutul de aur al emisiunii, 21:15, aproape 3 milioane si jumatate de telespectatori la nivelul intregului public au fost cu ochii pe  premiile oferite de “Serviciul Roman de Comedie”, ProTV obtinand o audienta de 16.6 puncte de rating si o cota de piata de 33.7%, in timp ce Antena 1 a obtinut numai 7. 4 puncte de rating si o cota de piata de 14.9 procente.

“Star Maraton de Revelion”, programul difuzat in noapte dintre ani a fost lider de audienta, telespectatorii fiind cu ochii pe Pavel Bartos,pe Liviu Varciu si pe echipele conduse de acestia. Conform GFK Romania, competitia de hit-uri a atins la nivelul publicului din mediu urban o audienta medie de 9.7 puncte de rating si o cota de piata de 22.1%, in timp ce Antena 1 a obtinut in acelasi interval orar 8.6 puncte de rating si o cota de piata de 19.7 procente. Confruntarea dintre echipa fetelor condusa de Liviu Varciu si cea a baietilor condusa de Pavel Bartos a fost lider de audienta si la nivelul publicului comercial din mediul urban, ProTV obtinand o audienta medie de 11 puncte de rating si o cota de piata de 29%, pe locul doi clasandu-se Antena 1 cu 7.1 puncte de rating si o 18.8 procente cota de piata.

Peste 3 milioane de romani la nivelul intregului public au fost cu ochii pe “Star Maraton de Revelion” in minutul de aur, de la ora 23:30, cand ProTV a inregistrat 15.7 puncte de rating si o cota de piata de 32.7 procente. In acelasi minut, maratonul starurilor de la ProTV a obtinut la nivelul publicului comercial din mediul urban o impresionanta cota de piata de 45.8 procente si o audienta de 17.2 puncte de rating, de aproape sase ori mai mult decat Antena 1, care in acelasi minuat a obtinut doar 3.2 puncte de rating si o cota de piata de 8.5 procente.

Romanii au intrat in 2011 alaturi de ProTV. La ora 00:00, postul din Pache Protopopescu a inregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban o audienta de 11.7 puncte de rating si o cota de piata de 31. 5 procente, pe locul doi situandu-se Antena 1 cu 7.8 puncte de rating si o cota de piata de 21%.

“L!ve Revolution”, cel mai tare eveniment din Noaptea de Revelion, a adunat si el sute de romani in Piata Revolutiei. Chiar daca termometrul arata in ultima noapte a anului multe grade sub zero, publicul s-a incalzit imediat ce pe scena a urcat baletul “Dansez pentru tine” coordonat de Edi Stancu care a dat imediat startul petrecerii. Maestrii de ceremonie au fost DJ-ii ProFM George Vintila, Claudiu Sara, Bogdan Nicolai si Marius Onuc care le-au oferit celor aflati in piata cele mai tari hit-uri ale momentului, asa ca romanii au intrat in noul an pe ritmurile aduse de Alexandra Stan, Antonia, Trupa Zero, Alex Velea, Delia Matache, Connect-R, Puya, Smiley, Voltaj si Loredana.

ProTV a inceput 2011 cu dreptul. Stirile ProTV au fost lider detasat de audienta si  in prima zi a anului, obtinand la nivelul publicului din mediul urban o audienta medie de 14.1 puncte de rating si o cota de piata de 29.4 procente, in timp ce la nivelul aceluiasi public Antena 1 a obtinut numai 7.7 puncte de rating si o cota de piata de 16.1%. Si publicul comercial din mediul urban a fost cu ochii pe Stirile ProTV, care au inregistrat la nivelul acestuia o audienta medie de 13.7 puncte de rating si o cota de piata de 33.4 procente, in timp ce Antena 1, clasata pe locul doi, a obtinut 5.9 puncte de rating si o cota de piata de 14.4 procente. In minutul de aur, 19.27, peste 3 milioane si jumatate de telespectatori la nivelul intregului public au urmarit cele mai importante evenimente ale ultimei nopti din an difuzate de Stirile ProTV, acestea obtinand o audienta de 17.7 puncte de rating si o cota de piata de 34.9 procente, in timp ce Antena 1 a obtinut 8 puncte de rating si o cota de piata de 15.8 procente.

Lupta regelui spartan Leonidas in lupta  celor “300 – Eroii de la Termopile” a fost urmarita cu sufletul la gura de telespectatori, ProTV fiind lider detasat de audienta si pe acest interval orar. La nivelul intregului public din mediul urban, filmul PRO a inregistrat o audienta medie de 8.8 puncte de rating si o cota de piata de 18.5 procente, in timp ce Antena 1 a obtinut 6.6 puncte de rating si o cota de piata de 14%. Lupta eroilor spartani a fost lider si in randul publicului comercial din mediul urban, ProTV obtinand o audienta medie de 10.5 puncte de rating si o cota de piata de 24.5 de procente, Antena 1 obtinand doar 6.2 puncte de rating si o cota de piata de 14.6 procente.

La ce post tv v-ati uitat in noaptea de Revelion

View Results

Loading ... Loading ...

Lasa un comentariu aici!

2 Comments

2 Comments

  1. Petrisor

    2 ianuarie 2011 at 17:49

    Astia de la Mediafax si PROTV spun numai tampenii, cei de la Antena 1 i-au batut de le-a sunat apa in cap, dar domnii de la trustul PRO cred ca un PR agresiv inseamna unul mincinos. Bine ca n-au zis ca jumatate din populatia SUA s-a uitat la ei in noaptea de Revelion.

  2. bavi

    2 ianuarie 2011 at 15:43

    In fiecare an am urmarit programul de revelion la PRO tv datorita increderii in calitatea spectacolului.Anul acesta m-am simtit agresata psihic de prezenta andreei tonciu si a simonei senzual(am scris special numele cu litere mici).Nu v-am inteles alegerea.Nu va reprezinta.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

AUDIENŢE TV: Finala de la Moscova dintre Franţa şi Croaţia, cel mai vizionat meci de la mondiale!

Published

on

 

A fost cel mai urmărit minut al finalei Campionatului Mondial de Fotbal FIFA Rusia 2018, când TVR 1 înregistra o audienţă mai mare decât toate posturile TV la un loc din România. Franţa – Croaţia a fost, de departe, cel mai vizionat meci din cadrul competiţiei.

Finala Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 a adunat, aşa cum era de aşteptat, cel mai mare număr de microbişti în faţa micilor ecrane. Partida dintre Franţa şi Croaţia (scor final cu 4-2), disputată pe 15 iulie, de la ora 18.00, pe Luzhniki Stadium din Moscova, a adus din nou principalului post al Televiziunii Române poziţia de lider incontestabil de audienţă. TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate cele 64 de meciuri de la Cupa Mondială, pe TVR 1, TVR 2 şi TVR HD.

În medie, 2.690.000 milioane de români au stat cu ochii pe televizor duminică seara, TVR 1 înregistrând, în intervalul orar 18.00-19.53, un rating mediu de 15%* şi o cotă medie de piaţă** de 43,3% la nivel naţional. În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, finala Campionatului Mondial de Fotbal a avut 1.734.000 de telespectatori (rating mediu 18%, share mediu 48,2%). Cifra de 773.000 reprezintă targetul comercial (17,6% rating mediu, respectiv 56,1% cotă medie de piaţă).

Cel mai urmărit moment al meciului care a adus Franţei al doilea titlu mondial s-a înregistrat spre finalul partidei (19.45), când 3.497.000 de români urmăreau TVR 1 (rating 19,5%, share 50,7% la nivel naţional). La acel moment, TVR 1 depăşea cu peste 230.000 de telespectatori suma audienţei înregistrate de toate celelalte posturi TV monitorizate din România. În mediul urban, cel mai urmărit minut a fost şi ultimul al Campionatului Mondial, la 19.53, când Croaţia încă lupta sperând modificarea scorului pe tabela de marcaj: 2.185.000 de telespectatori (rating 22,7%, share 55,7%). Finalul partidei a fost cel mai atractiv şi pentru publicul comercial, ora 19.51 aducând recordul de telespectatori pe acest target: 966.000 de persoane (rating 21,9%, share 62,6%).

Festivitatea de premiere a campioanei lumii la fotbal a fost, de asemenea, între preferinţele telespectatorilor duminică seară. Şi pe intervalul difuzării acesteia (20.19-20.43), TVR 1 a fost pe primul loc în audienţe, pe toate categoriile de public. La nivel naţional, aproape 2 milioane de români (1.912.000) au vrut să trăiască bucuria victoriei alături de cei mai buni fotbalişti ai lumii – rating mediu 10,7%, share mediu 27,7%. Dintre aceştia, 1.176.000 reprezintă targetul urban (12,2% rating şi 30,6% cotă de piaţă).

Şi finala mică a CM FIFA Rusia 2018, partida dintre reprezentativele Belgiei şi Angliei, a stârnit interesul telespectatorilor. În medie, 1.074.000 de români au urmărit, sâmbătă după-amiază, victoria Belgiei în faţa Anglei pe Sankt Petersburg Stadium, poziţionând din nou TVR 1 pe primul loc în clasamentul audienţelor, cu un rating mediu de 6% şi un share mediu de 22,1% la nivel naţional. În medie, 702.000 de telespectatori din mediul urban au urmărit finala mică la TVR 1 (rating mediu 7,3%, share mediu 25,3%), 281.000 dintre aceştia reprezentând targetul comercial (rating mediu 6,4% şi cotă medie de piaţă de 30,4%).

 

Microbişti sau nu, românii au fost, în această lună, martorii spectacolului fotbalistic al anului. În clasamentul celor mai bune 10 programe TV din perioada desfăşurării Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 (14 iunie – 15 iulie), 8 poziţii sunt ocupate de partide de fotbal şi ediţii de Studio Mondial, difuzate de TVR 1. Top 5, la nivel naţional, este exclusiv al TVR 1, cu 5 meciuri de la CM FIFA Rusia 2018:

  1. Franţa – Croaţia (15 iulie, ora 18.00) – 2.690.000 de telespectatori
  2. Croaţia – Anglia (11 iulie, ora 21.00) – 2.291.000 de telespectatori
  3. Franţa – Belgia (10 iulie, ora 21.00) – 2.164.000 de telespectatori
  4. Rusia – Croaţia (7 iulie, ora 21.00) – 1.962.000 de telespectatori
  5. Columbia – Anglia (3 iulie, ora 21.00) – 1.892.000 de telespectatori.

 

TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. De mai bine de 50 de ani, începând cu ediţia CM 1966 din Anglia, TVR este televiziunea care difuzează în exclusivitate cel mai mare eveniment fotbalistic al planetei. Campionatul Mondial din Rusia, primul găzduit de Europa de Est, reprezintă ediţia cu numărul 21 a turneului de fotbal.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune). 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

 

Foto Credit: FIFA

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV: Calificarea Croaţiei în Finala Mondialului rusesc, lider absolut de audienţă, la TVR 1

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR 1 – lider absolut de audienţă şi cu a doua semifinală de la CM FIFA Rusia 2018. Partida Croaţia – Anglia, încheiată cu 2-1, după prelungiri, a calificat pentru prima dată Croaţia în finala CM şi a adus din nou TVR 1 pe prima poziţie în topul audienţelor, pe toate categoriile de public.

Cel mai vizionat meci al CM de până acum a înregistrat o medie de aproape 2.300.000 de telespectatori la nivel naţional. Finala mică şi Finala CM FIFA Rusia sunt în direct la TVR 1 şi TVR HD sâmbătă, 14 iulie şi duminică, 15 iulie.

A doua semifinală a Campionatului Mondial a stârnit un interes şi mai mare pentru telespectatori decât prima, astfel că a doua semifinală a avut 127.000 de telespectatori peste  prima partidă a acestei faze. Cel mai urmărit meci de la Campionatul Mondial de Fotbal de până acum devine semifinala Croaţia – Anglia, disputată pe 11 iulie şi transmisă de TVR 1 şi TVR HD începând cu ora 21.00. TVR 1 şi-a adjudecat poziţia de lider incontestabil de audienţă şi cu această partidă, pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial.

Meciul care, după prelungiri, a calificat Croaţia pentru prima dată în finala CM, a fost vizionat în medie, la TVR 1, de 2.291.000 de telespectatori la nivel naţional, ceea ce corespunde unui rating* de 12,8% şi unei cote de piaţă** de 29,4%. Ca şi la nivel naţional, pe publicul urban, unu din trei televizoare a fost deschis pe TVR 1 la semifinala Croaţia-Anglia, scor final 2-1: mai exact 1.349.000 de telespectatori din oraşe au urmărit jocul determinat al Croaţiei până în ultimul minut (rating 14% şi cotă de piaţă 32,1%). 625.000 reprezintă cifra corespunzătoare publicului comercial, unde TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 14,1% şi o cotă medie de piaţă de 39,6%.

Finalul partidei care a decis a doua finalistă a Campionatului Mondial de Fotbal a adus şi cel mai vizionat minut la nivel naţional: 23.28, când 2.932.000 de telespectatori erau cu ochii pe TVR 1, unde croaţii şi englezii duceau încrâncenata luptă de calificare în ultimul act al Mondialului.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Prima semifinală – cel mai vizionat meci de până acum la CM FIFA Rusia

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR 1 punctează din nou în audienţe. Partida Franţa – Belgia a pus TVR 1 pe prima poziţie în topul audienţelor zilei de 10 iulie, pe toate categoriile de public. Cel mai vizionat meci al CM de până acum a înregistrat peste 3 milioane de telespectatori în minutul de aur şi o medie de peste 2 milioane de telespectatori la nivel naţional. A doua semifinală: Croaţia-Anglia este în direct la TVR 1 şi TVR HD azi, 11 iulie, de la 21.00

Cel mai urmărit meci de la Campionatul Mondial de Fotbal de până acum este semifinala Franţa – Belgia, disputată pe 10 iulie şi transmisă de TVR 1 şi TVR HD începând cu ora 21.00. TVR 1 şi-a adjudecat poziţia de lider incontestabil de audienţă şi cu această partidă, pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial.

Cu o miză imensă, meciul dintre Franţa – Belgia a adunat, în medie, în faţa micilor ecrane la TVR 1, 2.164.000 de telespectatori la nivel naţional, ceea ce corespunde unui rating* mediu de 12,1% şi unei cote de piaţă** de 25,8%. Pe publicul urban, unu din trei televizoare a fost deschis pe TVR 1 la partida finalizată cu 1-0, care a însemnat calificarea Naţionalei Franţei în finala de duminică: mai exact 1.137.000 de telespectatori din oraşe au fost cu sufletul alături de reprezentativele Belgiei şi Franţei (rating 13,7% şi cotă de piaţă 29,8%). Dintre aceştia, 595.000 reprezintă publicul comercial, unde TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 13,5% şi o cotă medie de piaţă de 35,9%.

La 22.52, chiar pe finalul partidei care decidea prima finalistă a Campionatului Mondial de Fotbal, 3.072.000 de telespectatori erau cu ochii pe TVR 1. La nivelul publicului comercial, pe unul din două televizoare se urmărea TVR 1 în minutul menţionat – o medie de 854.000 de telespectatori (rating 19,4% şi share 50,7%).

 

Cu cine va juca Franţa finala CM FIFA Rusia 2018? Aflăm azi, în direct la TVR 1 şi TVR HD

O nouă pagină se va scrie şi în această seară, cu a doua semifinală de cinci stele – meciul dintre Croaţia şi Anglia. Telespectatorii vor putea viziona şi această partidă în direct la TVR 1 şi TVR HD azi, începând cu ora 21.00, de pe Luzhniki Stadium, din Moscova. Vor comenta Emil Hossu Longin şi Florin Mihoc.

Anglia luptă din nou pentru intrarea în finală. După trofeul din ’66, englezii au ratat ultimul act în ’90, cu o generaţie de excepţie. 1990 a fost Mondialul ultimei perfomanţe majore a naţionalei Angliei la un turneu final. Cu poate cea mai bună generaţie din istorie şi condusă de pe bancă de carismaticul Bobby Robson, britanicii s-au oprit în semifinale, învinşi la penalty-uri de germani. După 28 de ani, englezii revin în semifinalele unui campionat mondial şi pot depăşi performanţa de atunci.

De cealaltă parte, începând din 1998, Croaţia a lipsit doar de la Mondialul sud-african, în 2010, adunând cinci calificări şi un loc trei, chiar la debut.

Croaţia a dat cea mai mare lovitură chiar la primul mondial la care a participat. În 1998, trupa antrenată de Miroslav Blazevic a ajuns până în semifinale şi a câştigat apoi finala mică, împotriva Olandei. A fost performanţa de vârf a unei generaţii fenomenale rupte din fosta Iugoslavie şi în care excelau Prosinecki, Boban sau Suker. La 20 de ani distanţă, Modric, Rakitic sau Perisic revin în semifinale şi pot să doboare acea performanţă uluitoare de la Mondialul francez.

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Cele mai noi informaţii despre „cea mai frumoasă poveste a celui mai frumos sport” se găsesc pe stiri.tvr.ro, în secţiunea dedicată http://stiri.tvr.ro/cm2018.html.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending