Connect with us

AUDIENȚE TV

Peste 6 milioane si jumatate de romani au urmarit vineri seara “Romanii au talent” la, ProTV (galerie foto)

Published

on

Pe 15 februarie, super-show-ul care a revolutionat televiziunea si cifrele de audienta a revenit cu o prima editia de senzatie, marca “Romanii au talent” al celui de-al 3-lea sezon, obtinind audiente ametitoare pe toate targeturile de public.

In minutul de maxima audienta inregistrat la 21.41, peste 6 milioane si jumatate de romani ii urmareau pe eroii de la ProTv, iar emisiunea inregistra 34,9 puncte de rating si 57,6% cota de piata.

Programul “Romanii au talent” difuzat de ProTv vineri seara practice  nu a avut concurent, fiind lider de audienta detasat la nivelul tuturor categoriilor de public. Asa se face ca audienta medie inregistrata de emisiunea “Romanii au talent” intre orele 20.30-23.04 a fost pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani de 26,5 puncte de rating si 51,7% cota de piata, de peste 7 ori mai mare fata de cea a Antenei 1 care a inregistrat doar 3,6  puncte de rating si  7,0%  cota de piata.

“Romanii au talent” a inregistrat la nivelul intregii tari o audienta medie de  27,9 puncte de rating si o cota de piata de 47,8 procente, fiind urmarita in medie de aproape 5 milioane si jumatate de romani. Antena 1 s-a clasat abia pe locul al 3-lea, dupa Acasa, inregistrind o audienta de 8 ori mai mica fata de ProTV:3,3 puncte de rating si 5,6% cota de piata.

Audienta de 8 ori mai mare fata de urmatoarea clasata a inregistrat “Romanii au talent” de la ProTv si pe intreg publicul din mediul urban. Asa se face ca audienta medie obtinuta de programul vedeta de la ProTv a fost de 25,1puncte de rating si 45,1% cota de piata, iar cea a Antenei 1 a fost doar de 3,4 puncte de rating si 6,1% cota de piata.

Cifrele au fost la fel de spectaculoase si in online, site-ul protv.ro inregistrand aproape 300.000 de vizitatori unici si peste 780.000 de vizualizari. Aplicatia de pe romaniiautalent.stirileprotv.ro prin care Smiley si Pavel Bartos iti gasesc talentul care te face erou a fost folosita pe parcursul show-ului de peste 50.000 de utilizatori.

La nivel de Facebook, cifrele sunt la fel de surprinzatoare: paginile “Romanii au talent” si “StirileProTV” au crescut pe parcursul zilei de ieri cu peste 13.000 de fani fiecare. Cele mai populare 2 postari din timpul show-ului au ajuns in doar cateva ore la peste 30.000 de Like-uri si mii de share-uri.Twitter-ul a lut si el in foc in momentul inceperii emisiunii, telespectatorii comentand fiecare moment al show-ului.

Dupa ce au colindat tara in lung si in lat, Smiley, Bartos, alaturi de trio-ul clasic al juratilor – Andi Moisescu, Andra si Mihai Petre – s-au lasat din nou surprinsi de ce sunt in stare sa faca romanii, care isi merita pe deplin renumele de “popor talentat”.

Romanul nu s-a nascut doar poet, ci si magician, acrobat, dansator, cantaret si, mai ales, entertainer – aceasta este concluzia la care ar ajunge oricine a urmarit editia spectaculoasa cu care a debutat noul sezon “Romanii au talent”.

Nic Mihale este cel care a deschis seara cu adevarat magica, printr-un numar uluitor de iluzionism pe ritmuri de dans. Tanarul de 21 de ani a luat ochii juriului si intregii sali atunci cand a transformat un cd in mai multe, apoi le-a adaugat culori pentru ca, la final, acestea sa ajunga viniluri. “Ai fost magnific”, i-a spus Andi Moisescu, iar Nic a trecut in urmatoarea etapa cu voturi unanime.

O adevarata aparitie din sezonul al doilea al “Romanii au talent”, Lucian Isar, olteanul dansator din buric, s-a intors sa ii dea replica lui Mihai Petre, de data aceasta cu un numar de folclor. Potrivit pentru un trio alaturi de Gigel Frone si Tudorel Popa, asa cum bine a subliniat Andi, Lucian nu a reusit nici de aceasta data sa convinga juratii sa ii acorde o a doua sansa.

Nu la fel de norocos a fost insa Emil Dumitru din Caracal, care a interpretat melodia Sabrinei “Boys, boys, boys” in stil beatbox si cu versuri adaptare proprie, urmata de un dans pe super-hitul “Gangnam style”. Mihai, Andra si Andi au fost de neinduplecat: “Mi se parea ca iti cari pumni in cap”, i-a spus Mihai Petre, iar Emil nu a fost acceptat mai departe.

“Daca stiam ca dansezi atat de bine, te mai tineam de vorba, sunt super-interesat de persoana ta, de cand visam sa castige concursul un om de dans”, i-a spus Mihai lui Daniel Apostolu, “zebra” care a impresionat toata sala prin originalitatea coregrafiei sale. Apreciat de catre toti juratii atat pentru talentul, cat si pentru caracterul sau, Daniel a fost ales sa mearga in urmatoarea etapa a concursului.

Un adevarat show au facut pe scena tobosarii din Chisinau care au dansat step si break-dance pe ritmul tobelor. “Ati avut de toate in spectacolul asta” – i-a felicitat Andra, iar trupa va reveni in etapa viitoare a “Romanii au talent”.

Spectacol si pericol – asa poate fi rezumata reprezentatia acrobatilor din trupa Florea, a carei lidera si protagonista a nascut cu numai o luna inainte de a urca pe scena.  Juratilor li s-a taiat rasuflarea atunci cand acrobatii au facut salturi in aer la peste 20 de metri inaltime.”Daca ati oferit doar putin din ce stiti voi sa faceti, nici nu vreau sa ma gandesc ce o sa fie in etapa urmatoare” a spus Andra, iar Mihai Petre a adaugat: “As plati bilet sa va vad intr-un spectacol, fara indoiala”.

Pustii cu ritmul in sange de la “Yo Mama” au dansat street-dance atat pe muzica, cat si pe aplauzele publicului, iar eforturile le-au fost rasplatite cu 3 de “DA”, numai dupa ce rabdarea le-a fost pusa la incercare de ordinele “profesorului” Mihai Petre, care i-a testat sa vada cat sunt de ascultatori la aceasta varsta frageda.

Dupa o prima reactie nefavorabila, toata sala s-a ridicat in picioare pe melodia “Beautiful” a Christinei Aguilera, cantata de tanara Diana Borcea, bolnava de nanism. “Vocea calda, cristalina”, asa cum a fost apreciata de catre Andra, a Dianei, a reusit sa demonstreze “intregii lumii ca nu conteaza cum aratam, cati ani avem, ci important este ce e pe dinauntru”, dupa cum a subliniat Mihai Petre. “Esti o lectie de viata”, a continuat juratul, iar Diana a primit trei raspunsuri pozitive, care i-au garantat trecerea in etapa urmatoare.

Doamna Obama, Bianca Dragusanu si chiar Mihai Petre in port popular romanesc – peste ei a dat caravana “Romanii au talent” la Oradea, cu mentiunea ca personajele nu erau cele din viata reala, ci papusi imbracate de catre o doamna dornica sa arate tarii intregi ca Ardealul “se tine cu dintii” de traditia portului popular.

3 fachiri au pus pe jar publicul feminin, sufland flacari si etalandu-si trupurile perfect sculptate intr-un numar de striptease, insa, asa cum a spus Mihai Petre, “nu aveti nicio treaba cu dansul”, astfel ca raspunsul primit din partea juriului a fost un “Nu” la unison.

“Palpitant” este cuvantul cel mai potrivit sa descrie experienta traita de Mihai Petre, luat pe sus la dans de catre focoasa Lenuta Rostasi, pe genericul “Dansez pentru tine”. Tanara a incercat nu o data, ci de doua ori sa il sarute pe juratul intrigat, spre amuzamentul tuturor. “Lenuta a fost o aparitie, am fost cam incordat la dansul asta”, a declarat apoi Mihai, usurat ca Lenuta nu a primit voturile necesare accederii mai departe in show.

“Fiecare om are un soricel” – este afirmatia pe care si-a bazat Andrei Andronache neobisnuitul numar de magie. Cu 2 asistenti implicati – Smiley, poreclit Ion Ion si o tanara din public, denumita Marioara de catre iluzionist – Andrei a reusit sa aduca zambetul pe buzele juriului prin “haiosenia” sa, asa cum a numit-o Mihai Petre. “Un entartainer desavarsit” – apreciat de catre Andi Moisescu – Andrei a primit 3 de “Da”, motiv pentru care isi va putea demonstra talentul si in faza urmatoare a competitiei.

Dupa momentul savuros oferit de catre Mihai Petre si Lenuta, a venit randul Andrei sa danseze vals vienez cu Carol, un tanar de 18 ani din Oradea, al carui talent declarat era arta imitatiei. Stefan Banica Junior si Sorin Bontea, unul dintre juratii de la MasterChef – acestea sunt starurile pe care Carol a incercat sa le imite, insa juriul a fost mai degraba derutat de reprezentatia sa, incurcand personajele. Cu toate ca raspunsul primit a fost negativ, Mihai s-a gandit la o partenera de dans pentru Carol – nimeni alta decat Lenuta.

“Cum ar suna Eminescu in ritm de hip-hop” este intrebarea la care a incercat sa raspunda Cristi Geambasu, masterand la psihologie si pasionat de romane, insa reprezentatia oferita nu a reusit sa convinga niciunul dintre membrii juriului ca ar merita sa cante si o alta opera eminesciana in adaptare proprie intr-o etapa viitoare.

Senzatia serii si poate cel mai emotionant moment al intregii emisiuni a fost cel oferit de Adrian Aron din Zalau de 14 ani care a reusit sa impresioneze pina la lacriminintreaga sala, si chiar a reusit sa-i smulga o lacrima si temutului jurat Mihai Petre  dupa ce a interpretat vocal si la chitara o melodie compusa de tatal sau, medic militar aflat in misiune in Afganistan. “Iti multumim ca ai venit sa ne spui o poveste atat de frumoasa, ai reusit sa ne transmiti ceea ce nu multi copii reusesc sa faca”, i-a transmis Mihai lui Adrian, iar baiatul a primit trei de “Da”, fapt pentru care va incanta publicul din nou la “Romanii au talent”.

 

 

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

Aproape două milioane de români au simţit gustul dulce al câştigului Faimoşilor de la “Exatlon”

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Competitia din Arena intre cele doua tabere de la “Exatlon” a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, la nivelul populatiei din intreaga tara.

Peste un milion si jumatate de romani urmareau aseara cea mai iubita competitie sportiva televizata, in fiecare minut al difuzarii, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Pro TV, care a difuzat filmul „Jack Ryan: Agentul din umbra”  a obținut primul loc in targeturile urban si comercial. Antena 1 ocupa locul trei, inregistrand audiente stabile cu cel de-al doilea episod din serialul romanesc „Fructul Oprit.”

 

Aseara, in intervalul “Exatlon”, Kanal D a inregistrat 8,9% rating si 18,7% cota de piata, pe targetul National, 7,1% rating si 15,6% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,9% rating si 17,9% cota de piata, pe targetul Comercial.

Aproape doua milioane de romani (1.976.000) vizionau aseara in minutul de aur (21:47) momentul de tensiune maxima in duelul lui Vladimir Draghia din Echipa Faimosilor si Alex din Echipa Razboinicilor. Acesta a fost inscris punctul decisiv castigat de vedeta din tabara Faimosilor.  Indemanarea si precizia lui Vladimir Draghia au desemnat castigatoare Echipa Faimosilor.

Aseara, in cadrul show-ului “Exatlon”, telespectatorii au putut afla cine sunt cei trei nominalizati spre eliminare din Echipa Razboinicilor; Radu, Diana si Bogdan au avut posibilitatea de a fi salvati de cei din fata micilor ecrane, in urma votului deschis timp de o ora, in care fanii si-au putut sustine favoritii pentru ca acestia sa ramana in competitia care le poate aduce 100.000 de Euro.

Norocul nu a fost de partea Razboinicilor aseara, nici in momentul probei pentru castigarea imunitatii; dupa ratari succesive, la popice, Mariana a pierdut in fata rivalei sale si a cedat emotional. Coplesita, concurenta si-a plans esecul in fata tuturor.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>20:21-23:01
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.78.91582.8
Pro TV16.57.81400.9
Antena 114.26.71199.3
Antena 35.72.7480.9
Romania TV5.62.6472.1

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:21-23:01
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.47.9766.7
Kanal D15.67.1688.0
Antena 112.05.5529.2
Antena 37.73.5340.6
Romania TV6.22.8274.9

PUBLICUL COMERCIAL

Targets >>18-49 Urban
Timebands >>20:21-23:01
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV25.49.7436.9
Kanal D17.96.9308.8
Antena 115.86.1272.4
Romania TV3.41.358.0
Prima TV3.01.251.7

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

KANAL D inregistreaza audiente de top in day time cu show-ul TE VREAU LANGA MINE. Cifre pe toate segmentele, aici!

“Te vreau langa mine” a adunat in fata micilor ecrane  peste un milion de fani. Show-ul prezentat de Bianca Dragusanu, locul doi pe toate categoriile de public din Romania!

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Luni, 22 ianuarie, emisiunea “Te vreau langa mine” a pozitionat Kanal D pe locul doi in topurile televiziunilor din Romania, pe toate segmentele de public monitorizate.

Conform datelor furnizate de Kantar Media, realiy show-ul prezentat de Bianca Dragusanu a fost urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, de 888.000 de fani.

Ieri, in intervalul 13:00 – 15:00, Kanal D a inregistrat 5,0% rating si 17,9% cota de piata, pe targetul National, 3,2% rating si 12,9% cota de piata, pe targetul All Urban, si 2,1% rating si 12,8% cota de piata, pe targetul Comercial.

In minutul de maxima audienta, atins la 14:21, la Kanal D urmareau cu sufletul la gura peste un milion (1.178.000) de romani.

 

Tabel cu cifre pentru publicul National, Urban si Comercial:

NationalChannelsRtg%Shr%
 Pro TV5,319,0
 Kanal D5,017,9
 Antena 12,910,4
TE VREAU LANGA MINERomania TV2,07,1
13:00-15:00Antena 31,55,4
Source: Kantar Media Romania   
Date: 22.01.2018   

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%
 Pro TV4,015,9
 Kanal D3,212,9
 Antena 12,59,8
TE VREAU LANGA MINEAntena 32,28,9
13:00-15:00Romania TV1,97,5
Source: Kantar Media Romania   
Date: 22.01.2018   

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%
 Pro TV4,024,3
 Kanal D2,112,8
 Antena 11,811,2
TE VREAU LANGA MINERomania TV0,74,3
13:00-15:00Eurosport 10,74,1
Source: Kantar Media Romania   
Date: 22.01.2018   

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Eurovisionul TVR debuteaza slab cu semifinala de la Focşani. Vezi care au fost marii câştigători ai serii de duminică!

Published

on

Foto Credit: TVR

Duminică, 21 ianuarie, prima semifinala din seria de cinci a selecției naționale EUROVISION a avut rezultate de audiență sub aşteptări, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul National All cu emisiunea „Exatlon” in care echipa unită a României s-a confruntat cu cea a Mexicului. Pro TV, care a difuzat ultima parte a trilogiei „Stapânul Inelelor: Intoarcerea Regelui”  a obținut primul loc în targeturile urban si comercial. Antena 1 înregistrează audiențe sub media stației cu redifuzarea sitcomului „Baieți de oraş” şi filmul „Cavalerul Negru”. Notabilă este însă performanța Prima TV, care reuşeşte să se mențină sus în topul comercial cu reality-show-ul „Schimb de mame” şi filmul „Jandarmul la New York”.
Cele două părti ale semifinalei “Eurovizion” de la Focşani au fost urmărite in medie pe minut de 194.600 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:46, a adunat în fața televizoarelor 332.600 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>21:10-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.08.11454.1
Pro TV16.77.51345.5
Romania TV8.94.0720.1
Antena 17.63.4610.0
Prima TV7.03.2565.2
Antena 36.63.0531.7
TVR 22.81.2221.9
National TV2.61.2208.6
TVR 12.41.1194.6
Realitatea TV2.00.9160.0

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:10-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV15.27.1685.7
Kanal D14.96.9670.6
Romania TV10.04.7451.2
Antena 38.84.1395.1
Antena 17.43.5334.0
Prima TV6.53.0293.3
TVR 22.61.2117.8
Realitatea TV2.61.2116.6
TVR 12.41.1109.8
National TV2.31.1104.0

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:10-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV24.210.2456.1
Kanal D16.46.9307.7
Antena 111.74.9219.9
Prima TV7.73.2144.3
Romania TV3.71.669.6
Antena 32.61.149.6
National TV1.90.836.1
TVR 21.80.733.5
TVR 11.70.731.7
Realitatea TV1.70.731.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Opinia RADAR DE MEDIA, EUROVISION 2018: Eduard Santha- „Me Som Romales” – cea mai buna piesa din prima semifinala!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Trending