Connect with us

ALL MEDIA

Piaţa bunurilor de folosinţă îndelungată continuă să-și revină (studiu)

Published

on

Rezultatele GfK TEMAX® România pentru cel de-al doilea trimestru al lui 2011

București, 16 august 2011 – Piața de bunuri de folosință îndelungată a continuat să evolueze in ritmul primului trimestru, înregistrând o creștere de două cifre față de anul trecut. În T2 2011 piața a crescut cu 12.4% comparativ cu același trimestru al anului trecut, în timp ce creșterea pentru primul semestru a fost de 11.6%.

Piaţa bunurilor de folosinţă îndelungată a fost de 306 milioane de euro în al doilea trimestru, și 613 milioane pentru primele șase luni ale anului în curs. Sectorul IT a avut din nou cea mai bună performanță din piață (+27.5%). Electrocasnicele mici și sectorul foto au avut de asemenea creșteri de două cifre, respectiv 17.8% și 17.7%. Sectoarele telecom, electronicele de larg consum precum și electrocasnicele mari au crescut într-un ritm mai lent, de sub 10%. Piaţa echipamentelor de birou este singura rămasă în zona roșie, dar scăderea s-a diminuat la -3.6%.


IT – Creştere puternică pe toate categoriile

Dupa câteva trimestre de amânare a achiziţiei de PC desktop-uri, monitoare sau periferice a venit timpul pentru o creştere pe toate aceste categorii, nu doar pe computere portabile. Drept urmare, întregul sector a crescut cu 27,5% faţă de acelaşi trimestru al lui 2010, în termeni de valoare.

Nevoia consumatorului de a avea acces la internet, precum şi importanţa crescândă a acestuia în viaţa de zi cu zi pentru a învăţa, a socializa, a face cumpărături, a se distra, l-a determinat să privească produsele IT ca pe nişte accesorii obligatorii.

Și PC desktop-urile s-au aflat în zona verde. Cu toate acestea, rata lor de creştere a fost de aproape patru ori mai mică decât cea a computerelor portabile.

 

Electrocasnice mici – aparatele pentru prepararea alimentelor şi expresoarele sunt cele care stimulează această piaţă

Cel de-al doilea trimestru al anului a adus o creştere pe piaţa electrocasnicelor mici de 17,8%, cu 4 milioane de euro mai mult decât acelaşi trimestru al anului trecut.

Liderii, aparatele pentru prepararea băuturilor calde şi aparatele pentru prepararea alimentelor, şi-au pus amprenta pe vânzările din T2 2011. Aparatele pentru coafat părul continuă să lupte pentru atenţia consumatorilor, în timp ce produsele tradiţionale, precum fiarele de călcat şi aspiratoarele, au înregistrat creşteri de două cifre.

Categoria roboţilor de bucătărie care obişnuia să contribuie la scăderea sectorului şi-a schimbat acum trendul într-unul ascendent şi, împreună cu toate celelalte pieţe ale aparatelor pentru pregătirea alimentelor, au crescut vânzările sectorului.

Expresoarele devin din ce în ce mai puternice, având o contribuţie importantă la evoluţia pozitivă a sectorului în ansamblu. Expresoarele full-automate, cele mai scumpe modele de expresoare, au avut o performanţă remarcabilă, devenind cel mai important segment în cadrul acestei categorii. Consumatorii arată un interes sporit pentru acest tip de expresoare şi pentru aparate inovatoare, în general, aşadar această piaţă s-a bucurat de o creştere solidă.

Primele cinci categorii de electrocasnice mici din cele unsprezece monitorizate de GfK Temax reprezintă trei sferturi din vânzările totale ale sectorului. Acest trimestru a arătat că obiceiul de cumpărare s-a mutat de la aparatele pentru îngrijire personală către produsele tradiţionale folosite pentru activităţi gospodăreşti de tipul curăţenie, călcat sau prepararea alimentelor şi a băuturilor.

Foto – Vânzările sezonului de vară

Interesul constant al consumatorului român pentru produsele foto este reflectat printr-o creştere a vânzărilor de 17,7% comparativ cu acelaşi trimestru al anului precedent. Vânzările de camere foto digitale şi rame foto digitale au ajuns la 11 milioane de euro în T2 2011.

Camerele cu lentile interschimbabile sunt cel mai de succes segment la momentul actual, cu rate de creştere de două cifre, mult mai mari decât segmentul compactelor. În special, modelele entry level din cadrul segmentului de D-SLR sunt foarte atractive pentru consumatorul român. Ca şi produse hibrid – camerele de tipul mirrorless – nu s-au bucurat de un success aparte până acum în România. Cand vine vorba de camere cu caracterisitici tehnice mai bune se pare că alegerile consumatorului sunt limitate la D-SLR şi compacte high-end.

Cu toate că, în termeni de creştere a numărului de unităţi, actuala şi viitoarea dezvoltare a pieţei foto arată încurajator, în ceea ce priveşte segmentul compactelor standard există o ameninţare de eroziune de preţ care va diminua valoarea adăugată de pe această piaţă.

Telecom – Creşterea vânzărilor de smartphone-uri în detrimentul telefoanelor mobile

Piaţa de telecom din România a trecut în sfârşit de la un trend negativ la unul pozitiv, crescând cu 7,8% în valoare în T2 2011 faţă de acelaşi trimestru al anului trecut. Acest lucru se datorează exclusiv smartphone-urilor care sunt declanşatorul pe piaţa de telecom. Acum consumatorul face o nouă achiziţie nu doar când vechiul telefon nu mai funcţionează, ci şi atunci când consideră că acesta nu mai răspunde nevoilor lui actuale de a fi la curent cu știrile, de a interacţiona constant cu cei apropiaţi, de a naviga pe internet sau câteodată de a fi în trend cu ceilalţi, ca un important indicator al statutului.

Pe de altă parte, pentru moment, telefoanele mobile încă au o cotă importantă în comparaţie cu smartphone-urile, mai ales când vine vorba de volume, datorită preţului mediu care este de patru ori mai mare pentru cel din urmă. Lucru rezonabil dacă se iau în considerare nu numai caracteristicile extra ale smartphone-ului faţă de telefonul mobil, dar şi accesibilitatea smartphone-ului în comparaţie cu produsele IT cu funcții similare care nu sunt la îndemâna oriunde.

Electronice de larg consum – Creștere încetinită

Piaţa electronicelor de larg consum din România s-a bucurat de un al doilea trimestru consecutiv ascendent în T2 2011, crescând cu 5,7% la aproximativ 58 milioane de euro.

Dinamica de creştere a fost mai slabă în acest trimestru. În consecinţă, T2 2011 a fost cu 7 milioane de euro sub T1 2011. În timp ce pentru anumite produse, precum sistemele audio, DVD Player/Rec, console video sau sisteme de navigaţie, ratele de descreştere s-au îmbunătăţit sau s-au stabilizat, piaţa televizoarelor şi cea a camerelor video au avut parte de performanţe mai puţin îmbucurătoare. Aceste produse au arătat o descreştere moderată comparativ cu T1 2011.

În ciuda unor politici de preţ agresive pe mai toate categoriile de inch, vânzările de televizoare plate au început încă din aprilie 2011 să descrească încet de la lună la lună, arătând faptul că preferinţele consumatorilor s-au îndreptat către achiziţionarea de alte bunuri de folosinţă îndelungată în acest trimestru. Valoarea adusă de camerele video în cel de-al doilea trimestru a egalat-o pe cea din primele trei luni ale lui 2011. Chiar şi aşa, această piaţă rămâne sub potenţialul ei.

Totuşi, piaţa electronicelor de larg consum încă rămâne pe drumul cel bun cu speranţe de îmbunătăţire a vânzărilor pe aproape toate produsele. De exemplu, în cazul televizoarelor plate, al consolelor video şi al sistemelor de navigaţie, T2 2011 a fost ceva mai bun ca T2 2010.

În ciuda urcuşurilor şi coborâşurilor de pe piaţa televizoarelor plate, cel de-al doilea trimestru a lui 2011 a avut o rată de creştere cu două cifre peste vânzările înregistrate în acelaşi trimestru a lui 2010. Şi, să nu uităm, T2 2010 a fost un trimestru puternic la momentul său, vânzările fiind susţinute de schimbări ale TVA-ului şi promoţii specifice Cupei Mondiale.

Electrocasnice mari – Primul trimestru de creştere în acest an

Cel de-al doilea trimestru al lui 2011 a adus veşti bune pentru piaţa electrocasnicelor mari care a crescut cu 5%, la 75 milioane euro.

Cu toate că sezonalitatea ar fi trebuit să ajute piaţa de frigidere în direcţia unei performanţe mai bune, vânzările din T2 2011 au fost de fapt ceva mai slabe ca cele din T2 2010. Acest lucru s-a datorat în mare parte faptului că cel de-al doilea trimestru al anului trecut a fost susţinut semnificativ de campaniile de buy-back care au încetat începând cu T2 2011.

Totuşi, veştile bune au venit de la segmentele premium, precum incorporabilele care s-au bucurat de creşteri în valoare şi au reuşit să impulsioneze piaţa de aragazuri şi cuptoare. Acest segment a avut rate de creştere de două cifre în acest trimestru faţă de acelaşi trimestru al anului trecut. De asemenea, și categoria mașinilor de spălat vase, uscătoarelor și mașinilor de spălat a avut parte de evoluții mai bune, înregistrând rezultate pozitive și datorită promoţiilor.

Piaţa de imprimante şi multifuncţionale – Echipamentele laser redresează sectorul

Înregistrând o valoare de 7 milioane de euro în al doilea trimestru al anului 2011, piaţa de imprimante şi multifuncţionale reuşeşte să atingă o valoare similară cu cea din aceeaşi perioadă a anul trecut, în scădere cu doar 3,6%.  Contextul economic destul de dificil din ultimii doi ani a condus la scăderi mari în cadrul acestui sector, scăderi ce s-au reflectat în îngheţarea cheltuielilor în infrastructura IT de către companii şi consumatori. Odată cu trimestrul al doilea 2011 apar semne reale de revenire, chiar dacă achiziţiile se realizează în continuare cu mare atenţie. Astfel, au avut succes echipamentele laser care realizează simultan mai multe acţiuni şi înlocuiesc un set de echipamente – scanează, copiază, imprimă etc. Pe fondul migrării de la unifuncţionale la multifuncţionale performante, aceste produse răspund în condiţii de eficienţa şi de productivitate unor nevoi imediate, dar şi unor obiective de business pe termen lung. Această redresare a sectorului de echipamente de imprimare tinde sa fie una durabilă în contextul în care sectorul IT, complementar celui de echipamente de imprimare, a depăşit creşterea  pieţei totale de bunuri de folosinţă îndelungată.

 

GfK TEMAX® România este un indicator dezvoltat de GfK Retail and Technology pentru a monitoriza piaţa produselor de folosinţă îndelungată. Raportul GfK TEMAX® este publicat la nivel internaţional. Concluziile se bazează pe studiile efectuate în panelul de retail al GfK Retail and Technology. Panelul de retail include date de vânzări de la peste 190.000 de magazine din întreaga lume. Rapoartele şi comunicatele de presă privind situaţia din toate ţările analizate sunt disponibile pe www.gfktemax.com.

Grupul GfK

Grupul GfK este numărul 4 mondial în clasamentul companiilor de cercetare de piaţă. Activităţile sale sunt structurate în cinci segmente: Custom Research – cercetare cantitativă şi calitativă Ad Hoc pentru o arie largă de industrii, Consumer Tracking – cercetare continuă pentru bunuri de larg consum, Retail and Technology – cercetare continuă pentru bunuri de folosinţă îndelungată, Media – cercetare calitativă şi cantitativă pe consumul de produse media şi Healthcare – cercetare calitativă şi cantitativă în toate domeniile medicale.

Înfiinţat în 1934 ca primă companie de cercetare de piaţă în Germania, Grupul GfK are azi mai mult de 150 de sucursale în 100 de ţări de pe cinci continente. Pentru informaţii suplimentare, vizitaţi website-ul nostru: www.gfk.com. Urmăriţi-ne pe Twitter: www.twitter.com/gfk_group.

Persoană de contact: Raluca Bob, PR Specialist GfK România; Mobil: 0745 12 12 31; E-mail: raluca.bob@gfk.com

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Loading...
Click to comment

Lasă un răspuns

ALL MEDIA

Sighişoara, ultimul oraş care găzduieşte Semifinala Eurovision

Doina Gradea, Director General TVR: „Ne-am dorit să organizăm ultima semifinală Eurovision la Sighişoara, pentru a reaminti telespectatorilor TVR cultura şi istoria acestui oraş”

Published

on

Foto Credit: TVR

Mai sunt doar două zile până la spectacolul Eurovision România de la Sighişoara, în decorul încărcat de istorie al cetăţii medievale.

Înainte de startul repetiţiilor pentru al cincilea spectacol al Selecţiei Naţionale, organizatorii au susţinut o conferinţă de presă în Sala de protocol a Primăriei Municipiului Sighisoara.

La întâlnirea cu jurnaliştii, au participat Primarul Municipiului Sighişoara, Ovidiu-Dumitru Mălăncrăvean, Directorul TVR Târgu Mureş, Cristian Georgescu, regizorul şi coproducătorul semifinalei, Dan Manoliu, Directorul Cancelariei Instituţiei Prefectului Judeţului Mureş, Sorin Savu şi prezentatorii show-ului, Diana Dumitrescu şi Cezar Ouatu.

Conferinţa a fost moderată de Simona Boantă, coprezentator – din  Camera verde – al spectacolului de la Sighisoara.

 

Directorul General Interimar al TVR, Doina Gradea, a transmis un mesaj prin intermediul Directorului TVR Târgu Mureş, Cristian Georgescu:

„Ne-am dorit să organizăm ultima semifinală Eurovision la Sighişoara, pentru a reaminti telespectatorilor TVR cultura şi istoria acestui oraş şi potenţialul pe care îl are”. „Mulţumim Consiliului Local şi Primăriei Municipiului Sighişoara pentru sprijinul acordat în vederea producţiei show-ului în acest decor absolut fantastic”, a mai transmis Directorul General Intermiar al TVR.

„Suntem onoraţi pentru că oraşul nostru a fost ales ca gazdă a semifinalei Eurovision. Sper ca eforturile noastre să se reflecte într-un show spectaculos”, a declarat Primarul Municipiului Sighişoara, Ovidiu-Dumitru Mălăncrăvean.

 

Dr. Lucian Goga, Prefectul Judeţului Mureş, a vorbit, în mesajul transmis de Directorul Cancelariei Instituţiei Prefectului Judeţului Mureş, Sorin Savu, despre alegerea Sighişoarei ca gazdă a ultimei semifinale a concursului, desfăşurat  sub sloganul „Eurovision uneşte România!“:

„Îmi face plăcere să cred că alegerea, în acest an, a Sighişoarei şi a judeţului Mureş – în care, deşi suntem de etnii diferite, trăim alături – va contribui la această atmosferă deosebită, de bună înţelegere”.

 

Directorul TVR Tg. Mureş, Cristian Georgescu, le-a reamintit sighişorenilor că sâmbătă, de la ora 19.00, în Piaţa Cetăţii, TVR organizează un concert extraordinar Direcţia 5, care va fi înregistrat şi va putea fi urmărit de toţi telespectatorii Eurovision la spectacolul de duminică.

Despre provocările organizării show-ului în Sala de spectacole „Mihai Eminescu”, regizorul şi coproducătorul show-ului, Dan Manoliu, a declarat că duminică, vom asista la o premieră – este cea mică scenă pe care a fost organizat, vreodată, un eveniment Eurovision România.

 

„Este o mare bucurie să revăd Sighişoara şi vă mărturisesc că ne-am plimbat deja, seara trecută, pe străzile cetăţii, pentru a filma câteva prezentări inedite pentru semifinală, alături de un personaj surpriză”, a spus Diana Dumitrescu. La rândul său, Cezar Ouatu, aflat la prima vizită în cetate, a declarat că: „la a cincea oprire din itinerariul Eurovision România, vom stabili un record cu spectacolul din Sala Mihai Eminescu, în cetatea Sighişoarei, cu atmosfera sa cu totul specială”.

 

Semifinala Eurovision România de la Sighişoara va fi transmisă, în direct, pe TVR 1, TVR HD, TVR Internaţional şi TVR Moldova precum şi pe TVR+, duminică, 18 februarie, de la ora 21.00.

 

Spectacolul încheie seria semifinalelor Eurovision România 2018. Pe 25 februarie, la Bucureşti, vom urmări Marea Finală a Selecţiei Naţionale.

Cu o zi înaintea show-ului, sâmbătă, TVR 1 va transmite, de la ora 22.00, „Culise Eurovision 2018“, o serie de emisiuni live despre ultimele pregătiri, impresii la cald, imagini de la repetiţii şi de la conferinţele de presă premergătoare evenimentelor. Concurenţii fiecărei semifinale vor oferi momente inedite, interpretând diferite melodii, altele decat cele cu care s-au înscris în concurs.

În acest an, Selecţia Naţională se desfăşoară sub sloganul „Eurovision uneşte România!“ Ediţia 2018 a Selecţiei Naţionale a atras 72 de piese în lupta pentru un loc în semifinalele Eurovision România. În premieră, în concurs au intrat 60 de piese, câte 12 pentru fiecare semifinală. În fiecare semifinală, juriul Selecţiei Naţionale alege câte trei finalişti. Primii trei, aleşi în spectacolul de la Focşani, sunt Alexia & Matei, trupa Echoes şi Eduard Santha.

 

Juriul Selecţiei Naţionale îi reuneşte pe Marian Ionescu, Ilinca Băcilă, Nicu Patoi, Liliana Ştefan şi Viorel Gavrilă, cinci artişti legaţi prin experienţa participării la cel mai mare concurs muzical din lume.

Pe 25 februarie, în Marea Finală care va avea loc la Sala Polivalentă din Bucureşti, publicul este singurul care va alege reprezentantul României pentru scena din Lisabona, dintre cele 15 piese rămase în concurs.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

TVR, gazdă a şedinţei Comitetului Executiv Circom Regional

Published

on

Foto Credit: TVR

20 de profesionişti ai unuia dintre cele mai importante foruri media din Europa discută la Bucureşti despre teme de interes pentru televiziunile publice.

Televiziunea Română găzduieşte, vineri, 16 februarie 2018, la invitaţia conducerii TVR, Doina Gradea, Director General Interimar, şedinţa Comitetului Executiv Circom Regional – Asociaţia televiziunilor regionale din Europa.

Aceasta este una dintre întâlnirile anuale importante ale asociaţiei, care reuneşte 376 de staţii de televiziune regionale din 38 de ţări.

La reuniunea de la Bucureşti participă 20 de membri marcanţi ai Comitetului Executiv Circom Regional, manageri ai unor prestigioase televiziuni publice din Europa, cum ar fi BBC – Marea Britanie, NOS – Olanda,  RTBF – Belgia, France Televisions – Franţa, SVT – Suedia, TVE- Spania, NRK- Norvegia, RTS- Serbia, HRT – Croaţia, RAI- Italia.

Temele dezbătute reflectă preocupări importante ale organizaţiei, dar şi aspecte de interes general pentru televiziunile publice, precum formatele de succes, audienţa, poziţionarea televiziunilor regionale în context naţional, programul de training pe anul în curs, organizarea Conferinţei anuale şi competiţia Prix Circom etc.

 

„Este un semnal adresat comunităţii internaţionale de profil că TVR este pregătită să-şi  recapete rolul activ pe plan internaţional, după o îndelungată perioadă, în care lipsurile financiare au grevat puternic activitatea TVR, atât pe plan intern, cât şi extern. Circom Regional aduce beneficii mari Televiziunii Române şi sperăm că după această reuniune, care repoziţionează organizaţia noastră pe piaţa media internaţională, beneficiile pentru TVR Bucureşti, dar mai ales pentru staţiile regionale, să crească. În acelaşi timp, ne dorim să fim mai vizibili pe piaţa media internaţională, cu producţii tv de calitate, pe care vrem să le înscriem în competiţia Prix Circom”, a declarat Elena Spanily, coordonator naţional, membru al Comitetului European al Circom Regional, coordonator cu atribuţii de director Departamentul Relaţii Internaţionale TVR.

 

Evenimentul se bucură de prezenţa unor nume cu prestigiu în peisajul audiovizual european: Preşedintele CIRCOM Regional, Tone Kunst – Norvegia, Secretarul General Fernando Ojea – Spania și Preşedintele Prix CIRCOM, David Lowen din UK.

Televiziunea Română este membru Circom Regional din anul 1993 şi are o bogată activitate în cadrul acestei organizaţii. De-a lungul timpului, TVR a organizat două conferinţe Circom (în 1994, studioul de la Iaşi a găzduit prima conferinţă Circom desfăşurată într-o ţară din Europa de Est).

 

Despre rolul TVR în cadrul Circom:

  • TVR este sponsorul categoriei „Young Onscreen Talent“, pentru tinere talente, premiu creat în memoria Vandei Condurache, producător, manager şi trainer la TVR Iaşi. Astfel, TVR se alătură televiziunilor de seamă din Europa, care oferă premii pentru cele mai bune producţii media (France Televisions, BBC, TVP –Polonia, RTV Slovenia, SVT – Suedia);
  • TVR este co-producător la o serie de proiecte realizate cu membri Circom Regional şi finanţate din fonduri europene. Cea mai importantă co-producţie este cea care a început în anul 2013, Proiectul Citizenship (citizenship.circom.eu). Acest proiect este realizat prin intermediul Studioului TVR Timişoara prin care se oferă accesul la o serie de programe despre drepturile europene;
  • Televiziunea Română a obţinut importante distincţii, premii Prix Circom. TVR s-a înscris anual în această competiţie cu programe realizate de studiourile teritoriale şi cel din Bucureşti, câştigând numeroase distincţii şi menţiuni speciale. În anul 2017,  Violeta Gorgos a obţinut o menţiune specială, cu producţia de la TVR Iaşi „O istorie călătoare”;
  • TVR participă anual la Conferinţa Circom Regional unde sunt prezentate cele mai bune practici şi idei pentru serviciile publice media europene. Televiziunea Română a organizat acestă Adunare Generală în anul 2011 la Timişoara, unde au participat peste 200 de delegaţi străini.
  • De asemenea, TVR participă şi la programele de pregătire profesională organizate de CIRCOM Regional. Acestea sunt cele mai bune traininguri, care se adresează în mare parte managerilor, producătorilor şi jurnaliştilor serviciilor publice media regionale.
  • Televiziunea Română difuzează o serie de programe documentare de calitate

premiate şi puse la dispoziţia membrilor Circom, produse de mari difuzori europeni precum BBC, France Television, RAI etc.

  • TVR este, prin Elena Spanily, membru în Comisia Europeană Circom Regional şi prin Dite Dinesz, producător TVR Timişoara, membru în juriul Prix Circom.

 

Despre Circom Regional:

Este o organizaţie care reuneşte 376 de staţii de televiziune regionale din 38 de ţări şi are drept scop principal realizarea unei legături puternice între televiziunile regionale din întreaga Europă. Asociaţia are misiunea de a coordona reţeaua de televiziuni regionale, de a dezvolta relaţiile cu instituţiile europene (Comisia Europeană, Consiliul Europei şi Parlamentul European), de a creşte numărul programelor destinate schimbului şi de a înlesni realizarea coproducţiilor. CIRCOM Regional este organizaţia care aduce cele mai multe şi mai concrete beneficii SRTV, în special în domeniul pregătirii profesionale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

22 de candidaţi înscrişi la alegerile pentru reprezentanţii salariaţilor în CA al TVR

Published

on

Foto Credit: TVR

În cursa pentru desemnarea reprezentanţilor salariaţilor Televiziunii Române în Consiliul de Administraţie al SRTv s-au înscris 22 de persoane. Toate candidaturile au fost validate de Biroul Electoral Central, conform Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea alegerilor.

 

Cei 22 de candidaţi sunt, în ordine alfabetică:

 

NUME, PRENUME

1              Bădiţa Dumitru

2              Calotă Corneliu

3              Constantinescu Eugen-Alexandru

4              Dick Dumitru-Dorel-Adrian

5              Dincă Titi

6              Fekete Hajnal

7              Florea Adrian-Cătălin

8              Ghiurco Monica-Simona

9              Giurgiu Gabriel-Teodor

10           Gruşcă Narcis-Horia

11           Kleibel Carmen

12           Lascu Cristina-Elena

13           Mihalache Cornel

14           Nicolescu Liviu

15           Rădulescu Mihai

16           Ristache Stelian

17           Roşca Ilinca-Oana

18           Sebesi Karen-Attila

19           Sobaru Adrian-Ion

20           Stoian Cristian

21           Torică Emanuel-Sorin

22           Ţoneş Andrei-George

 

Campania electorală începe luni, 12 februarie 2018, după ora 19.00 şi durează până duminică 18 februarie 2018, ora 20.00. Scrutinul va avea loc la sediul TVR din Bucureşti şi la studiourile teritoriale luni, 19 februarie, între orele 8.00 şi 20.00.

Reprezentanţii salariaţilor Televiziunii Române şi ai presei* pot asista la procesul electoral, în calitate de observatori, pe baza solicitărilor transmise Biroului Electoral Central, pe adresa alegeri@tvr.ro, până în data de 18 februarie 2018, ora 12.00.

Acreditările se vor elibera în aceeaşi zi, până la ora 17.00.

Rezultatele finale vor fi anunţate marţi, 20 februarie 2018, ora 20.00, după numărarea voturilor şi soluţionarea eventualelor contestaţii.

 

Alegerile interne pentru desemnarea reprezentanţilor salariaţilor în CA al SRTv se desfăşoară în perioada 9-21 februarie a.c. Conform Legii 41/1994, republicată, cu modificările şi completările ulterioare angajaţii televiziunii publice îşi desemnează, prin alegeri, doi reprezentanţi şi doi membri supleanţi în Consiliul de Administraţie.

 

*Solicitările reprezentanţilor presei trebuie însoţite de o copie după legitimaţia de serviciu, un document care să indice publicaţia blogul/site-ul pentru care lucrează sau o declaraţie pe propria răspundere că informaţiile vor fi folosite doar în scop jurnalistic.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending