Connect with us

Industria online

Platforma „Dupa Noi” premiata la Romanian PR Awards

Published

on

In cadrul galei Romanian PR Awards 2016, desfasurata miercuri, 23 noiembrie, proiectul realizat de Coca-Cola HBC Romania si McCann PR – Dupa Noi – a castigat doua trofee Silver Awards for Excellence la categoriile Responsabilitate Sociala Si Dialog Cu Grupurile Co-Interesate si Media Relations.

In portofoliul de premii obtinute de proiectul Dupa Noi, la cea mai importanta competitie nationala de recunoastere a excelentei in domeniul Relatiilor Publice, au fost adaugate si doua diplome de excelenta pentru Website, Intranet, Blog, Facebook, Instagram si Events.

 

Proiectul Dupa Noi este, fara doar si poate, cel mai de suflet pe care l-am dezvoltat pana acum. Am pornit in acesta calatorie cu o promisiune clara: aceea ca ne vom gandi intotdeauna la ce lasam in urma noastra. Suntem mandri ca intr-o perioada atat de scurta – 5 luni de la momentul lansarii oficiale – inregistram rezultate excelente, lucru pentru care multumesc echipei mele si echipei McCann PR. Cu totii pun foarte multa pasiune in acest proiect si dau viata zi de zi promisiunii Dupa Noi”, declara Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager, Coca-Cola HBC Romania.

 

„Dupa Noi este genul de proiect pe care si-l doreste orice agentie si a devenit rapid unul chiar personal pentru noi toti. Faptul ca ne bucuram de recunoastere, atat la competitiile interne, cat si cele internationale, ne face sa fim si mai indrazneti in felul in care vom continua sa transmitem filozofia Dupa Noi.”, spune Lavinia Chican, Senior Partner McCann PR Romania.

 

Platforma Dupa Noi inglobeaza toate initiativele de sustenabilitate ale Coca-Cola HBC Romania, precum si proiecte venite din comunitati. Dupa Noi isi propune sa inspire cat mai multi oameni sa lase in urma o lume mai buna, prin protejarea resurselor naturale, promovarea valorilor, a povestilor si locurilor din Romania si sa adopte un stil de viata cat mai responsabil, pe care sa-l transmita si generatiilor viitoare.

Povestile culese pana in prezent din Tara Dornelor, locul unde se scrie primul episod Dupa Noi, pot fi gasite pe website-ul oficial, la sectiunile http://dupanoi.ro/comunitate/ si http://dupanoi.ro/mediu/.

 

Mai multe despre proiect puteti afla urmarind filmul manifest, precum si accesand website-ul platformei si paginile sale de Facebook si Instagram.

Echipa de proiect Coca-Cola HBC Romania: Irina Ionescu – Public Affairs & Communication Manager, Emilia Petre – Communication Manager

Echipa de proiect McCann PR Romania: Lavinia Chican, Imola Zoltan, Sorina Iordan, Ruxandra Micsunescu, Mihaela Dumitrascu, Simona Simon, Emilia Dita, Alina Croitoru, Raluca Nicolae.

Echipa de creatie: Traian Aron, Costin Bogdan

Website: Tudor Rus

 

loading...

Lasa un comentariu aici!

DIGITAL

Cine au fost premianții Galei Premiilor De Excelență IAA 2018?

Published

on

În prezența a peste 150 de profesioniști ai industriei de advertising și comunicare, pe 17 aprilie 2018, a avut loc cea de-a VIII-a ediție a Galei Premiilor de Excelență IAA România, unde au fost acordate 11 premii, recompensând excelența în marketingul și comunicarea autohtonă. Evenimentul a fost precedat de Ziua Publicității, conferința dedicată tinerilor la început de drum in Marcom.

“Ne bucurăm că am avut încă o dată ocazia de a pune în lumina reflectoarelor oamenii care clădesc și susțin cele mai înalte standarde ale industriei Marcom-ului. De cele mai multe ori în cadrul festivalurilor sunt premiate proiectele, campaniile, însă noi am decis să punem accent pe oameni, căci ei sunt motorul schimbării. La 25 de ani de IAA în România, ne dorim să încurajăm comunitatea să facă pasul spre o nouă etapă, ne dorim să transformăm România în Hub Global al Creativității. Ca atare, ediția Premiilor de Excelență IAA 2018 a chemat pe scenă acei profesioniști, care, prin pasiunea și prin efortul lor, contribuie deja, la evidențierea României pe harta globală a creativității” a declarat Maria Predoiu, președinte IAA România.

 

Ediția a VIII-a a Premiilor de Excelență este una specială întrucât are loc la ceas aniversar – IAA România celebrează 25 de ani de activitate –  și a avut următoarea structură:

6 Premii de Excelență unde nominalizările au fost deschise publicului larg, 4 Premii de Excelență Speciale acordate de: Boardul IAA, Senatul IAA, IAA Young Professionals și Premiul Romania 100 – dedicat aniversării centenarului Marii Uniri și Premiul Personalitatea Anului în Marcom ce a fost decernată la finalul evenimentului, prin votul celor aflați în sală.

 

Premiul de Excelență IAA pentru promovarea „Romaniei ca Hub Global Creativ” a mers catre Dragoș Stanca pentru standardele profesionale înalte prin care a transformat ICEE Fest în cel mai cunoscut festival de tehnologie din Europa de Est.

Premiul pentru Educație în Marcom a revenit în acest an lui Alexandru Negrea pentru cursurile și întâlnirile Social Smarts – prin care transmite conținut profesionist și consistent tuturor tinerilor dornici de profesionalizare în social media.

Premiul pentru Inspirație prin valori a fost oferit lui Marius Cristea și Ioanei Dogaru – IQads – pentru curajul de a lansa o competiție creativă locală – Fibra – singurul festival de creativitate în publicitate din România.

Premiul pentru Dialog Constructiv cu Autoritățile a fost acordat Oanei Cociașu – președinte RAC – pentru demersurile constante de îmbunătățire a cadrului de autoreglementare al industriei de marketing și comunicare și pentru parteneriatul funcțional cu CNA.

Premiul Creativity 4 Better avut-o învingătoare pe Melania Medeleanu – pentru campania Magic Home – pentru un efort national de solidaritate cu familiile copiilor bolnavi de cancer și pentru ambiția de a implica societatea în materializarea fizică a Magic Home – lânga cel mai mare spital oncologic pentru copii.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

iCEE.fest: Giganți globali si experți în Internet si tehnologie din toată lumea revin în România

Facebook, Google, YouTube, LinkedIn, CNN, Netflix, Financial Times si mulți alții, vor fi prezenți pe scena iCEE.fest 2018.

Organizatorii anunță si o surpriză: sute de prezentări din edițiile precendente ale « Interactive Central and Eastern Europe Festival » sunt disponibile gratuit, începând de azi, pe site-ul academy.

Published

on

Foto Credit: Think Digital

Organizatorii iCEE.fest au anunțat azi primii speakeri pentru ediția 2018 si teme noi, abordate în premieră pe cele 6 scene ale festivalului.

Peste 130 de companii majore din digital & tech vor trimite la Bucuresti experți de top care vor susține prezentări si workshopuri.

Lista companiilor care au confirmat deja conține nume importante precum Facebook, Google, YouTube, LinkedIn, CNN, Netflix, Financial Times, Kiip, Techstars, Holition, Meta AR, Ryan Air, Global Data, Social Chain, Fortune 500, The Digital Insurer, Rethink IoT, Trend Watching, BBH London, Unruly si mulți alții.

 

Profesioniști si jucători consacrați sau nou veniți, startup-uri care generează schimbări ale modelelor tradiționale de business dar și experți care facilitează înțelegerea noilor transformări vor fi, din nou, la Bucuresti, în 14 si 15 iunie.

Ca de obicei, iCEE.fest va conține categorii diverse de conținut, sub umbrela conceptului « UPGRADE to your best version » – lansat anul trecut ca o metaforă a nevoii specialistilor din digital si a liderilor din business de a fi la curent cu toate transformările generate de tehnologie.

Pe lângă zonele de conținut cunoscute (de la creativitate / campanii virale, până la tehnologii de marketing si conținut, e-commerce, e-health, realitate virtuală si augumentată, până la antreprenoriat, startups si investments), evenimentul-satelit dedicat fintech, lansat anul trecut, își extinde anul acesta sfera de acoperire, abordând subiecte importante, precum blockchain si cryptomonedele.

De asemenea, va fi tratat în premieră subiectul agritech (care studiază impactul tehnologiei în agricultură) iar proiectul de succes iCEE.health (care analizează modul cum tehnologia schimbă medicina) va continua cu o mai mare amploare.

 

În această perioadă este valabilă oferta promoțională de achiziție a cel puțin două bilete la prețul de numai 150 de euro/bucata, ofertă disponibilă până la data de 25 aprilie.

Începutul comunicării noii ediții a iCEE.fest marchează încă un moment important pentru cei care nu au mai participat la festival până acum: toate prezentările publicate în platforma iCEE.academy sunt disponibile gratuit, accesul la toată arhiva festivalului nemaifiind condiționată, până la începutul lunii iunie, de achiziția unui bilet.

ICEEfest va avea loc în perioada 14-15 iunie la Grand Cinema & More din Bucuresti și este organizat de ThinkDigital România, în parteneriat cu Orange si cu suportul interațional al IAB Europe. 

 

Printre partenerii confirmați ai festivalului se mai numără BCR, GLO, Boiron și Bayer (companiile interesate de parteneriate au detaliile necesare online, pe site-ul iCEE.fest).

 

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Start Call for Entries Effie România: înscrieri până pe 21 mai 2018

Published

on

Foto Credit: IAA ROMANIA

IAA România şi UAPR au deschis perioada de înscrieri în cea de-a XV-a ediție a Romanian EFFIE Awards.

Înscrierile în competiția Effie 2018 se vor putea face până în data de 21 mai 2018, cu trei deadlineuri diferite: early bird deadline, on time deadline şi last chance deadline.

Pentru a celebra eforturile de comunicare și rezultatele excepționale obținute indiferent de media folosite, Comitetul de Organizare a inclus noi categorii în competiție și a redefinit o parte din categoriile deja existente. Astfel, competiţia Romanian Effie Awards 2018 este acum structurată în 15 categorii de bazǎ reprezentând diferite zone de piaţǎ şi 16 categorii speciale.

Categoriile nou introduse sunt din secţiunea categoriilor speciale şi încurajeazǎ conţinutul original creat de branduri, dar şi folosirea tehnologiei în dezvoltarea campaniilor de comunicare: Branded Content, Branded Utility, Data-Driven/Programmatic, Media Idea care preia locul categoriei de anul trecut de Media Innovation oferind o definiţie mai amplǎ şi Business to Business, care se reîntoarce în festival.

 “Effie rǎmâne pentru industria de comunicare din România una dintre cele mai relevante competiţii, o validare incontestabilǎ cǎ marketing-ul de calitate aduce rezultate în business. Pentru 2018 Comitetul de Organizare şi-a propus în primul rând sǎ aducǎ încǎ şi mai multǎ prestanţǎ fiecǎrui premiu acordat, rafinând atât structura, cât şi definiţia categoriilor. Ne-am dorit o evoluţie a acestora în linie cu standardele internaţionale Effie, dar şi cu dezvoltarea industriei, încurajând astfel zone precum content şi digital.

 Claritatea şi rigoarea procesului de evaluare au fost alte douǎ subiecte cheie, aici Comitetul lucrând la un sistem mai eficient de informare a participanţilor, a juraţilor şi a moderatorilor cu privire la regulile categoriilor şi la standardele internaţionale de evaluare.“, declarǎ Mihai Trandafir, Preşedintele Comitetului de Organizare Effie 2018 şi Managing Director UM România.

Agenţiile şi companiile pot înscrie în competiţie lucrǎri derulate în perioada 1 ianuarie 2017 – 31 decembrie 2017, respectiv 1 ianuarie 2015 – 31 decembrie 2017 pentru Sustained Success, care premiazǎ eforturile susţinute ale brandurilor pe cel puţin trei ani. Entry Kit-ul şi toate informaţiile legate de înscriere se gǎsesc pe site-ul competiţiei: www.effie.ro.

Comitetul de Organizare Effie 2018 este format din: Bogdan Nițu – Managing Director, Webstyler, Dana Nae Popa –  Managing Director, pastel, Irina Pencea – Managing Partner, Jazz Communications, Laura Barbu – Director Brand and Marketing Communication, Vodafone, Oana Petroff – CEO Mediacom, Raluca Mihalcea – Senior Brand Manager, Rompetrol, Roxana Baias – Marketing Director – Residential Segment, Telekom România, Ștefan Chirițescu – Head of Strategy, Kubis Interactive, Ștefan Teodorescu – Head of Strategy and Innovation, Ursus Breweries şi Victor Stroe – Head of Strategy and Associate Director, Leo Burnett România.

EFFIE Awards este un festival internaţional sub licenţă EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing şi comunicare, organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute.

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending