Connect with us

ALL MEDIA

Pornografia: tot mai populara si mai ciudata

Published

on

 

Societatea in care traim pare sa fi facut o obsesie pentru pornografie. Tot ce tine de scandaluri sexuale, de imagini licentioase sau de pornografie clasica (de pe vremurile in care se mai folosea un scenariu) se vinde ca painea calda, poate chiar mai bine.

Dezvoltarea incredibila a internetului din ultimii ani a contribuit si ea la facilitarea accesului la pornografie. Un studiu recent realizat de BBC World Service arata printre altele ca patru din cinci adulti intervievati considera ca internetul nu ar trebui reglementat de nici un guvern nicaieri in lume, nici macar cand reglementarile adreseaza probleme precum furt de identitate, frauda sau pornografie.

Trebuie amintit insa ca pornografia pe internet inseamna mai mult decat adulti facand sex consimtit pornografia infantila fiind o problema majora a zilelor noastre.

De ceva vreme incoace pana si titlurile legate de sex par a fi din ce in ce mai ciudate. Spre exemplu, in 2007 un barbat a fost arestat in timp ce incerca sa faca sex cu bicicleta in casa in care locuia cu chirie iar in 2008 a aparut in presa cazul unei femei care s-a casatorit cu Turnul Eiffel, Erika La Tour Eiffel. In cadrul unei ceremonii private Erika si-a legat destinul de cel al faimosului monument francez. I-au fost alaturi cativa prieteni apropiati iar dupa ceremonie, dupa cum e obiceiul, aceasta a preluat oficial numele ‘sotului’.

Revista de life-style feminin aduce in discutie si extinderea practicii tip ‘reality show’ in domeniul pornografiei.

Se bucura de succes filmulete ce duc showrile tip Girls Gone Wild un pas mai departe. Protagonistele sunt studete de prin campusurile americane care se imbata si sunt dispuse nu doar sa se dezbrace dar si sa faca sex cu barbati pe care nu ii cunosc. Cum mai toata lumea are un telefon cu camera, nu dureaza prea mult pana imaginile ajung pe internet.

Legea laica deformeaza si distruge morala in baza careia functioneaza familia , celula de baza a unei societati ce doreste pastrarea si perpetuarea fiintei umane si ferirea ei de fenomenul AUTODISTRUGERII. Cum mai poti vorbi despre familie cand toti barbatii si in aceiasi masura femeile (tineri sau batrani) sunt ademeniti cu iluzia utilitatii intr-o lume din ce in ce mai artificiala si lipsita de substanta. Nu ca reprezentatii bisericii ar fi mai breji.

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. cornel

    29 martie 2010 at 12:33

    aceesi măsură

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending