Connect with us

Campanie TV

Povestea emotionanta a lui Rares, un baietel de 2 ani care se lupta cu hemofilia in cadrul campaniei ”Pune pret pe viata”

Published

on

Cabral, imaginea campaniei „Pune pret pe viata”, demarate de ACASA, a prezentat marti, 20 noiembrie, de la 16.30, in cadrul emisiunii „Povestiri adevarate”, povestea emotionanta a unui baietel de numai 2 ani care este bolnav de hemofilie.

 

Aparitia lui Rares in viata parintilor sai, acum 2 ani, a fost tot ce isi puteau dori mai mult, un vis care a devenit realitate in timpul unei ierni friguroase. La scurt timp de la nastere, in urma unor analize de sange de rutina au aflat cu stupoare ca fiul lor, micutul Rares, sufera de o boala crunta, numita hemofilie.

„Rares s-a nascut la 38 de saptamani intr-o iarna geroasa cu munti de zapada, pe data de 8 ianuarie 2011. Ca toti copiii mici, a facut vaccinurile obligatorii si nu a fost nici un semn care sa ne puna pe ganduri. Insa, la varsta de 4 luni, a trebuit sa ii facem niste analize de rutina de sange.

I s-a recoltat sange din degetel la medicul de familie dupa care am asteptat sa se opreasca sangerarea. Cu totii stim ca in mod normal ar fi trebuit sa se opreasca in 5 – 10 minute, insa in cazul lui Rares nu s-a intamplat asa.

I s-au facut analizele de coagulare care au scos la iveala diagnosticul lui Rares: Hemofilie A forma severa (FIII < 1%). A fost de departe cea mai neagra zi din viata noastra de parinti. Nu am stiut pana in acea zi ce este hemofilia, ce presupune, care sunt sansele hemofilicilor, care este tratamentul si cat de greu este sa il obtii.

Dar cel mai greu a fost sa vedem pe internet un clip cu ce este hemofilia. Am vazut atunci baietei mai mari si adulti, toti suferind de hemofilie, unii imobilizati la pat, altii avand handicap locomotor si a fost dificil sa acceptam ca este posibil ca si baietelul nostru sa ajunga asa.

Cu toate acestea, vazand cat de fericit si plin de viata este, am gasit puterea sa trecem peste moment si sa ne concentram pe ce este important. Ca orice hemofilic, Rares are nevoie de factor. El este mititel acum si problemele lui nu au fost atat de mari, insa pe masura ce creste, necesitatea factorului va creste.

Din pacate bugetul alocat achizitionarii de factor este incredibil de mic in Romania, astfel incat toti ne facem griji pentru viitor. Cu atat mai frustrant este sa stii ca hemofilia nu este greu de tratat, dar complicatiile aparute in urma lipsei de tratament sunt de multe ori ireversibile. Traim totusi cu speranta ca ceva se va schimba si pentru pacientii cu hemofilie.”, povestesc parintii lui Rares.

Toti cei care doresc sa sprijine campania initiata de ACASA, al carei scop este acordarea si decontarea de tratament bolnavilor de hemofilie din partea Statului Roman, pot semna petitia “Pun pret pe viata” pe www.acasatv.ro.

“Pune pret pe viata” si ajuta la refacerea Centrului medical de tratament si recuperare de la Buzias, singurul centru in care bolnavii de hemofilie beneficiaza de recuperare si tratament, distrus in urma unui incendiu  izbucnit  in mai 2012. Cei care vor sa ajute pot dona 2 euro (valoare care nu contine tva) la numarul scurt 8865 intr-o campanie realizata cu sprijinul Cosmote, Orange si Vodafone.

In fiecare marti, de la 16.30, la “Povestiri adevarate”, Cabral va prezenta povestile impresionante ale unor persoane bolnave de hemofilie, in cadrul campaniei „Pune pret pe viata”.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Campanie TV

„Joaca de-a copilăria” continuă la TVR cu a treia ediţie de 1 iunie – Ziua Copilului

Published

on

Foto Credit: TVR

De 1 iunie – Ziua internaţională a Copilului – Televiziunea Română continuă tradiţia şi îşi deschide porţile. Copiii de toate vârstele sunt aşteptaţi, la TVR sau în faţa micului ecran, la cea de-a treia ediţie Joaca de-a copilăria, un eveniment organizat special pentru ei!

Cele mai îndrăgite vedete ale televiziunii publice vor fi gazde pentru copii, părinţi sau bunici. În această zi, oaspeţii sunt invitaţi în studiourile amenajate special pentru ei, atât în interior, cât şi în curtea Televiziunii şi vor pătrunde în Studioul „Câştigă România”, Studioul „Vedeta populară”, „Teatru în TVR”, Studioul „Scoica”, „Cântec şi poveste”, „Ieri, azi, mâine”, Studioul „Pulsul zilei”. Cei mari şi cei mici sunt „convocaţi” să participe la emisiuni, spectacole de teatru, la reprezentaţii de dresuri, să facă mişcare alături de sportivi celebri, dar mai ales să descopere culisele televiziunii.

Iuliana Tudor, Virgil Ianţu şi multe alte vedete vor aştepta publicul în platoul emisiunilor, vor oferi autografe şi vor răspunde întrebărilor curioase. De la prezentatorii TVR, copiii pot învăţa cum să stea în faţa camerelor şi cum să citească ştiri sau să anunţe starea vremii, în timp ce reporterii şi operatorii televiziunii publice le vor dezvălui secrete din spatele camerelor de filmat.

De asemenea, la Joaca de-a copilăria, cei care vor trece pragul TVR vor cânta şi dansa alături de artişti consacraţi, vor intra în lumea poveştilor la spectacolele de teatru şi momentele de lectură susţinute de vedete, vor putea schimba pase cu fotbalişti profesionişti sau să-şi exerseze talentul la gimnastică, judo, scrimă, tenis de masă etc.

O petrecere de 1 Iunie cu baloane, magicieni, maşini şi motociclete de curse, cele mai tari efecte speciale & gaming, face painting, casting pentru copii, mult sport şi voie bună şi, nu în ultimul rând, cu emisiuni şi vedete îndrăgite. Dar şi un eveniment unde „Cartea ne uneşte”, TVR urmând să lanseze o campania de colectare de cărţi.

Toţi cei dornici să se prindă în Joaca de-a copilăria, să intre în culisele emisiunilor favorite de la TVR, să descopere lumea din spatele micului ecran şi să facă un mic tur al studiourilor sunt aşteptaţi pe 1 iunie, între orele 10.00 şi 20.00, la Televiziunea Română, la intrarea din Calea Dorobanţilor nr. 191, sector 1.

Programul spectacolelor de 1 Iunie – Joaca de-a copilăria – urmează a fi comunicat pe site-ul tvr.ro, în cadrul unei secţiuni dedicate evenimentului. Tot aici, se vor putea face înscrieri la activităţile şi spectacolele la care cei mari şi mici vor dori să ia parte. Vom reveni cu informaţii legate de program şi înscrieri.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

DIGI 24 lanseaza campania: 100 de ani de viitor

Published

on

Foto Credit: DIGI 24

Identitatea naţională şi forţa viziunii elitelor au dat forma şi conştiinţa României contemporane. În 2018 Romania are însă nevoie de noi resurse, care să se manifeste într-un proiect de ţară în acord cu obiectivele sale europene. Dar pentru că o naţiune care nu-şi cunoaşte şi nu-şi respectă trecutul, nu îşi poate construi viitorul, Digi24 începe o campanie de redescoperire a valorilor fundamentale ale naţiunii.

Campania jurnalistică pe care o propunem este axată pe trei componente: trecutul – o reconstrucţie în segmente semnificative a istoriei care au condus, fiecare în parte, la construirea identităţii naţionale şi a viziunii pentru viitor, prezentul, adică expresia elementelor pe care le întâlnim zi de zi în viaţa noastră, fie că este vorba de mentori, elite sau oameni obişnuiţi al căror destin ne poate influenţa şi, cea mai importantă dintre ele, viitorul. Digi24 proiectează, cu ajutorul experţilor şi specialiştilor, al elitelor României contemporane, fie că sunt medici, ingineri, profesori, cercetatori, arhitecti, antreprenori, studenţi, cercetători, artişti sau sportivi un proiect de ţară.

Adică un proiect care propune idei, obiective pentru viitor sau perspective. Iar în acest proiect îi vom regăsi şi pe românii care trăiesc în diaspora, şi pe românii care şi-au construit o carieră în străinătate şi au decis să se întoarcă în România, dar şi pe cei care construiesc viitorul aici.

Jurnaliştii Digi24 vă invită într-o călătorie în care vom descoperi împreună soluţii pentru viitorul României. Căutăm idei în mediul academic, în mediul antreprenorial, al cercetării ştiinţifice şI, de ce nu, în viaţa de zi cu zi. Edificiul istoric solid, efervescenţa prezentului şi proiecţia pentru viitor, toate aceste elemente le veţi regăsi în jurnalele de ştiri şi emisiunile Digi24 care îşi vor concentra resursele într-o construcţie jurnalistică diversă, cu elemente grafice spectaculoase, dar mai ales cu un conţinut editorial adecvat sărbătoririi Anului Centenar 2018.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

În culisele filmărilor celui mai nou promo de brand Observator: ,,Serialul tău de zi cu zi”

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

365 de zile pe an, 24/24, de luni până duminică, telespectatorii Antenei 1 descoperă cele mai importante povești ale momentului la Observator, serialul lor de zi cu zi. Sub acest nou concept, echipa Observator aduce publicului toate poveștile și emoțiile sub forma a noi episoade zilnice – jurnale de știri desprinse din realitatea ce îi înconjoară.

Filmările celor două promo-uri de brand Observator au fost o adevărată provocare atât pentru prezentatori, cât și pentru reporteri, căci au durat până în zorii zilei. Organizarea scenariului pentru promo-ul ce îi are în prim plan pe prezentatori a ținut cont de programul special al acestora, având în vedere că matinalii – Olivia Păunescu și Valentin Butnaru încep jurnalul dis-de-dimineață. Nici pentru Andreea Berecleanu nu a fost mai ușor, căci la scurt timp după ce a încheiat transmisia de seară din platoul Observator a luat parte la filmări alături de colegii săi. Deși nu au fost menajați, prezentatorii s-au bucurat de atmosfera unei misiuni de echipă și au dus la bun sfârșit provocarea.

Pentru reporterii Observator, promo-ul a constat într-o sesiune dură de antrenamente fizice, care a început la aceeași oră târzie. ,,Cei din linia întâi” sunt o echipă mare, implicată și cu oameni foarte bine pregătiți, care nu s-au sfiit de condițiile extreme de la filmare, conștienți fiind de faptul că în anumite momente meseria sa le cere același lucru: să transmită informații utile, indiferent de context. Pentru filmarea promo-ului, reporterii au acceptat provocarea unei curse cu obstacole, pe care au îndeplinit-o împreună, iar stângăciile și micile căzături nu i-au descurajat, din contră, i-au motivat să se ajute reciproc și să reacționeze ca o adevărată echipă. De la alergatul pe teren accidentat, pânã la cãţãrarea pe frânghii sau la ploaia rece şi viscolul pe care au fost nevoiţi sã le înfrunte, toate au demonstrat cã pulsul crescut nu îi opreşte, ci îi motiveazã. Antrenamentul dur al reporterilor a dat cele mai savuroase momente de making of, căci filmarea promo-ului a fost un test de forță și rezistență, în care ,,cei din linia întâi” și-au pus la bătaie toate resursele de energie.

Prezentatorii și reporterii Observator se asigură că telespectatorii rămân conectați la subiectele noi ale zilei, de la prima oră a dimineții și până seara, sub forma unor episoade ce fac parte dintr-un „serial de zi cu zi”. Valentin Butnaru și Olivia Păunescu, Mihaela Călin şi Andreea Berecleanu sunt cei care le aduc telespectatorilor cele mai calde subiecte ale momentului, în fiecare zi, de luni pânã vineri, în timp ce Daniel Osmanovici și Iuliana Pepene, Anamaria Gudu, Octavia Geamănu și Cosmin Stan continuã serialul Observator cu cele mai relevante subiecte ale weekendului. Alături de ei se află și Mihai Jurca, Andreea Gherasim și Andreea Țopan, ce reîntregesc familia din platoul de știri. Același rol important îl joacã și reporterii Observator: Sonia Simionov, Cristian Popovici, Gina Văcariu, Alexandra Stroe, Maria Rohnean, Mădălina Iacob, Sabrina Preda, Daniel Călin, Sergiu Cora, Gerhart Ernst, Alexandru Costea și Ionela Lucan, ei fiind cei antrenați să aducă pe micile ecrane cele mai importante știri, într-o atmosferă intensă.

Observator este serialul pe care telespectatorii nu îl pot rata pentru că îl trăiesc în fiecare moment, la intensitate reală. Reportaje originale, transmisii în exclusivitate din inima evenimentelor, interviuri speciale și accentul pe cele mai importante subiecte din prezent, toate fac parte din noua campanie de imagine – “serialul tău de zi cu zi”, livrat de echipa Observator indiferent de context și condiții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending