Connect with us

Industria de Publicitate

Premieră în piaţa de automobile premium, Mercedes-Benz România lansează versiunile de website pentru smartphone şi sistemul multimedia

Published

on

  • Mercedes-Benz este prima companie producătoare de automobile premium care lansează în România versiuni ale website-ului pentru smartphone şi sistemul multimedia integrat la bordul autoturismelor sale (COMAND Online)

  • Mercedes-Benz facilitează acum accesul utilizatorilor la informaţii, de pe telefonul mobil sau de pe sistemul multimedia (COMAND Online)

  • În luna septembrie, Mercedes-Benz va lansa şi o variantă a website-ului pentru tablete.

    Mercedes-Benz România a lansat două website-uri pentru smartphone şi sistemul multimedia integrat la bordul autoturismelor sale (COMAND Online), adaptându-se, nevoilor specifice de comunicare digitală ale utilizatorilor din toată ţara. Astfel, folosind telefonul mobil sau sistemul multimedia, cei interesaţi pot afla mult mai uşor informaţii atât despre autovehiculele Mercedes-Benz, cât despre serviciile şi accesoriile puse la dispoziţie.

    Unul dintre cele mai importante beneficii oferite de varianta mobi site este configuratorul auto care permite alegerea opţiunilor şi dotărilor pentru diferitele tipuri de autoturisme, asigurând o personalizare completă a autoturismului dorit chiar de pe smartphone.

     “Noile versiuni ale website-ului Mercedes-Benz au fost create având la bază www.mercedes-benz.ro, dar conţinutul a fost optimizat pentru smartphone-uri şi COMAND Online. Acestea oferă detalii referitoare la toate modelele de autoturisme Mercedes-Benz, inclusiv configuratorul auto, precum şi aplicaţia de localizare a Centrelor Mercedes-Benz din România”, afirmă Claudiu Arion, e-Business & CRM Manager, Mercedes-Benz România.

    Mercedes-Benz este primul producător de automobile care lansează două astfel de website-uri optimizate pentru utilizatorii din România. Astfel, compania înregistrează o premieră pentru industria auto premium din ţara noastră, în spiritul inovator caracteristic.

     “În acest moment, suntem primul brand auto din România care a implementat o soluţie dedicată pentru telefonul mobil şi sistemul multimedia integrat la bordul autoturismelor noastre (COMAND Online). Cele două versiuni au funcţionalităţi multiple şi paginile de conţinut integral optimizate”, declară Valeriu Zaharia, Sales & Marketing Manager Mercedes-Benz Cars România.

     Dând dovadă de mai multă deschidere şi flexibilitate, Mercedes-Benz România este acum mai aproape de clienţi şi de admiratorii brandului. Această iniţiativă va fi urmată în luna septembrie de lansarea unei noi versiuni pentru tablete.

     La accesarea site-ului naţional www.mercedes-benz.ro, în funcţie de dispozitivul folosit pentru navigare (pc/smartphone/sistem multimedia) detectat de website, se deschide automat una dintre cele 3 versiuni: pc, smartphone sau sistem multimedia.

     Versiunea pentru smartphone este disponibilă la:http://m.mercedes-benz.ro/. Versiunea pentru sistemul multimedia COMAND Online este disponibilă la:http://c.mercedes-benz.ro/.

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Loading...
Click to comment

Lasă un răspuns

DIGITAL

Elena Alexandra Apostoleanu (INNA) are un mesaj pentru tine!

Published

on

Bună,

Sunt Elena Alexandra Apostoleanu – sau INNA, așa cum poate mă cunoști de câțiva ani. N-o să țin secret: înainte să trimit acest mesaj, am încercat foarte multe variante. Am scris, am șters și-apoi am luat-o de la capăt. Dar mi-am făcut curaj pentru câteva mărturisiri.

Înainte de primele concerte mari, mă copleșea emoția. Am învățat s-o stăpânesc cu un singur gând: în sala aceea uriașă, odată cu primele acorduri, și eu, și cei din fața mea vom trăi împreună aceeași emoție: bucuria de a te lăsa purtat de muzică.

Primesc zilnic sute de mesaje. De multe ori, oamenii îmi scriu că le-ar plăcea să aibă o viață de artist. Le spun mereu că orice am alege să facem în viață, ne bucurăm la fel de acel sentiment de împlinire, atunci când punem pasiune în munca noastră.

Acasă, cu ai mei, sau printre prietenii de-o viață, am rămas mereu Alexandra. Bucuriile care ne aduc împreună sunt aceleași dintotdeauna: o seară de povești care încep cu ”îți aduci aminte când…”, un film pe care ne place să-l revedem, senzația unică a unei Coca-Cola Zero Zahăr.

Ca Alexandra sau ca INNA, am învățat un lucru important: oricât de diferite ar fi viețile noastre, sunt #zerodiferențe între mine și tine, când vine vorba de lucrurile simple, care contează cu adevărat.

 

Iar de astăzi, voi fi aici, să mă asigur că nu vei uita de ele! J

 

Cu drag,

 

Elena Alexandra Apostoleanu

– also known as-

 

AMBASADOR COCA-COLA ZERO ZAHĂR. ZERO CALORII

#ZERODIFERENTE

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria de Publicitate

Pentru relansarea ziarului Adevărul, Propaganda s-a transformat din agenție în redacție

Published

on

Din 4 septembrie, ziarul Adevărul a revenit la formatul mare.  Odată cu „lifting-ul”, publicația a trecut și printr-un refresh de poziționare. Ziarul le propune cititorilor un “nou unghi de abordare” – susținut prin mai mult spațiu acordat opiniilor – și un format care acoperă o actualitate jurnalistică mai variată. De comunicarea repoziționării și de “luarea în proporții” s-a ocupat agenția Propaganda.

 

Campanie „Un nou unghi” definește schimbarea de format în raport cu valorile jurnalismului de calitate.

 

“Stau cu nasul în telefon vreo patru ore pe zi. La fel ca toată lumea, scrolez, clichez, n-am mai mirosit cerneala de ziar de ani de zile. Înainte să ne apucăm de lucru, am propus o cură de “print press” ca să înțelegem un pic contextul. N-a durat prea mult. Nu ai motive să-ți pară rău că stai lipit de telefon. O mare parte din presa scrisă arată că un print din imgur și site-uri de soft porn. Cu știri scrise ca niște postări de semidocți, cu vagi urme de jurnalism și mult junk local.

 

În situația asta, Adevărul s-a așezat de-a curmezișul. Își propune să fie o publicație scrisă de jurnaliști. Și, deși are o poziție excelentă în digital, în loc să “bifeze” o prezență în print, și-a mărit formatul. Nu e un brief cu care te întâlnești frecvent. Cred că noi l-am prins pe ultimul.

 

Dar statement-ul de brand nu stă în extensia de centimetri pătrați. Este un statement de aderare la un tip de jurnalism care la noi este practicat mai rar spre deloc. Este o asociere cu un fel mai angajat de a face presă. Cu alte cuvinte, Adevărul se mută dintr-o redacție într-un bastion al jurnalismului de calitate. Iar cine îl cumpără după redesign susține și o etică de a face jurnalism, nu plătește doar pentru opt pagini și-un supliment”, spune Cornel Gologan, directorul de creație de la Propaganda.

 

 

Lazăr, Gologan și Ivașcu la un “paper sharing”.

Din campanie fac parte trei execuții pentru TV, o serie de patru print-uri, un spot radio și o legaturică de ad-uri pentru social și online.

 

Alexandru Lazăr – art director-ul campaniei – a ilustrat ad-urile și a scris animațiile făcute cu DSG. Despre lucrul în sine pe Adevărul spune că “a semănat cu munca într-o redacție. Gologan a scris o pagină de titluri, eu am făcut ilustrație editorială. N-am avut mari debate-uri pe tema asta, ni s-a părut firesc să lucrăm așa, să avem niște ad-uri ca niște micro știri. Care punctează câteva dintre beneficiile formatului mărit. Să clamăm “jurnalismul de calitate” ar fi fost ușor patetic, indiferent sub ce concept l-am fi redat. Ambiția jurnaliștilor de la Adevărul se subînțelege. Layout-urile pentru Adevărul se vor făcute cap coadă “în stilou”. Mi s-a părut important să ieșim cu o campanie cu feel de ziar, care se decupează ușor când o vezi în digital. Pe video, de la mine au plecat cadrele, DSG le-a trecut “pe curat” și le-a animat.”

 

Din partea clientului, campania a fost gestionată de Steluța Zamfir – Marketing Manager, Monica Gaia – Brand Manager și Dan Marinescu – Redactor-șef. Echipa Propaganda responsabilă cu unghiul și formatul a fost formată din:

Cornel Gologan – Creative Director, Copywriter

Alexandru Lazăr – Senior Art Director

Alexandru Tofan – Art Director

Andrei Dragotă – Copywriter

Bogdan Ivașcu – Group Account Director

Irina Constantin – Account Executive

Corina Anghel – Strategic Planning Director

Marcela Moldovan – A/V Producer

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria de Publicitate

Trei creativi români în juriul ADCE AWARDS 2017

Published

on

Andy Daniluc, Creative Director Cake, Alex Strîmbeanu, Creative Director JANDL Bratislava şi Simona Suman, Group Creative Director MRM/McCann şi membri ADC Romania, fac parte din juriul celei de-a 26-a ediţii ADCE Awards.

 

ADCE Awards (The Best of European Design and Advertising) este singura competiţie internaţională ce reuneşte lucrările premiate în cadrul competiţiilor locale, organizate de cluburile membre ADC Europe din 20 de ţări.

Un juriu format din peste 60 de creativi de top din agenții de advertising din Europa vor selecta cele mai bune lucrări deja premiate pe plan local. Categoriile festivalului sunt: Film & Radio, Print & Outdoor, Interactive & Mobile, Design & Craft, Promotions & New Media și Integration & Innovation.

 

Andy Daniluc va juriza în categoria Interactive & Mobile, Alex Strîmbeanu va face parte din juriul de Film & Radio, iar Simona Suman va contribui la alegerea câştigǎtorilor din categoria Promotions & New Media.

 

„E prima datǎ când fac parte din juriul unui festival din Europa, iar ADC*E Awards reprezintǎ, pe lângǎ un eveniment de prestigiu, o bunǎ ocazie de a-mi face un update în ceea ce priveşte mentalitatea celorlalţi juraţi şi nivelul calitativ al campaniilor înscrise. Abia aştept sǎ iau parte la dezbateri aprinse privind campaniile înscrise la Interactive & Mobile.”, declarǎ Andy Daniluc.

 

„Merg în juriul ADC fǎrǎ vreo preconcepţie, însǎ cu o singurǎ aşteptare – sǎ mǎ întorc titirez, dupǎ ce voi fi vǎzut cele mai bune idei şi execuţii din Europa.”, mǎrturiseşte Alex Strîmbeanu.

 „Am participat la ADC*E Awards în 2015 în calitate de „junior juror” şi mǎ bucur sǎ mǎ întorc în 2017, de data asta în liga seniorilor. Este un festival care reuneşte cele mai bune lucrǎri premiate la nivel local, asta înseamnǎ cǎ tot ce vedem acolo a fost deja recunoscut şi apreciat de un juriu. Practic avem de premiat „la crème de la crème”, iar asta face lucrurile şi mai palpitante. Can’t wait!”, povesteşte Simona Suman.

 

Festivalul va avea loc ȋn perioada 9-11 noiembrie ȋn Barcelona şi va fi parte din European Creativity Festival, festival ce anul acesta se va desfǎşura sub tema „Imagineering Creative Intelligence”.

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending