Connect with us

AUDIENȚE TV

Preselecțiile ”Românii au talent” s-au încheiat! Vezi aici care a fost clasamentul televiziunilor ieri seară!

Published

on

Iuliana Jalbă Foto credit: Pro TV

Vineri, 20 aprilie, Pro TV a încheiat triumfător seria de zece preselecții „Românii au talent”, clasându-se detașat în fruntea topurilor de audiență, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Aseară s-au încheiat preselecțiile sezonului 8 Românii au talent! Au fost zece ediții în care a fost celebrat talentul românesc din cele patru puncte cardinale, în care Pământul a fost străbătut în lung și-n lat pentru a aduce pe scenă momente fabuloase, iar concurenții au depășit așteptările, au uimit, au emoționat, au electrizat și ne-au făcut să plângem de bucurie și să râdem în hohote. Vineri, telespectatorii au urmărit un regal al talentului autentic și au avut parte de un spectacol care a ridicat publicul în picioare și a produs reacții uluitoare.

Cea de-a zecea ediție a sezonului 8 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 11.8 puncte de rating și 38.3% share, față de Kanal D, care a obţinut 4.2 puncte de rating și 13.8% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproape 2.5 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 21:45, peste 3.1 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

Spectacol fascinant în ultima ediție de preselecții

Ultima ediție de preselecții Românii au talent le-a adus telespectatorilor încă un motiv de bucurie și trăiri intense, sentimente care s-au îmbinat perfect cu energia și efervescența aduse pe scena talentului de către concurenți. Andi, Mihaela, Andra și Florin au fot surprinși de abilitățile participanților și i-au încurajat să nu renunțe nicio clipă la visurile lor și să lupte pentru ceea ce își doresc. Fie că a fost vorba despre copii sau persoane trecute de prima tinerețe, toți au făcut spectacol și au determinat publicul să vibreze în ritmul talentului lor. Show-ul a fost deschis de 15 concurenți plini de entuziasm, care le-au adus aminte tuturor de copilărie, și a continuat cu momente fascinante de salsa, freestyle cu mingea, popping, gimnastică, dans oriental, chitară clasică și electrică, street dance, pangrathion athlima, nai, yoyo și canto.

La finalul unei seri în care talentul a fost prezentat la cel mai înalt nivel, Magic cups, Iuliana Jalbă, Fabian Barna, United Skills, Lidia Dormenco, Alex Manole, Zavera, Poethree, Clubul Sportiv Shindaito, Alexandru Manole, Corul Cantemus, Cătălin Bucureșteanu și Anne Marie Zaharia, Mariana Preda, Yoyo Squad, Orchestra Basarab, Attila Toth, Alin Abrudan și Liviu Burz și Tulnicăresele din Câmpeni au primit 3 sau 4 DA din partea juraților.

Preselecțiile s-au încheiat, însă spectacolul de abia începe, pentru că cei mai buni vin în marile gale ale talentului românesc! De vinerea viitoare, de la 20:30, LIVE, talent românesc get beget, berechet!

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul emisiunii „Românii au talent”, ieri 20 aprilie:

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV33.314.02494.7
Kanal D12.45.2930.7
Antena 17.83.3587.9
Romania TV4.11.7308.8
National TV3.41.4255.8

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV32.112.81231.2
Kanal D13.65.4523.0
Antena 16.42.5245.0
Romania TV4.21.7160.4
Antena 33.71.5140.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV38.311.8527.5
Kanal D13.84.3190.2
Antena 17.12.298.5
DigiSport 12.90.939.5
Prima TV2.60.835.9

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

Penultima semifinală „Românii au talent” a fermecat telespectatorii! Vezi aici topul televiziunilor vineri seară.

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Magia talentului autentic a intrat vineri în casele telespectatorilor care au fost alături de cei 10 semifinaliști din cea de-a patra gală live Românii au talent! A fost un spectacol vibrant, în care concurenții au dat totul pentru a impresiona și pentru a ajunge la sufletele românilor, iar bucuria și emoțiile acestora s-au simțit în întreaga sală prin fiecare număr prezentat pe scenă. Tot aseară, Alex Magala, omul care a uimit o lume întreagă cu talentul său unic și periculos, a adus la Românii au talent un moment extrem de riscant, plin de suspans, care le-a tăiat tuturor răsuflarea, iar trupa VUNK a interpretat, susținută de orchestră, piesa Pleacă într-o variantă simfonică. La finalul unei seri senzaționale, publicul și jurații au ales încă doi finaliști, Bianca Badea și Duo Romance, iar juriul a nominalizat și cel de-al patrulea candidat la premiul de originalitate, Natalia Duminică.

Cea de-a patra gală live a sezonului 8 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 10.2 puncte de rating și 34.4% share, față de Kanal D, care a obţinut 4.3 puncte de rating și 14.4% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:49, peste 2.6 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

10 semifinaliști și un show electrizant

Concurenții au urcat aseară pe scenă încrezători în talentul lor și în capacitatea de a face spectacol și de a surprinde publicul cu reprezentații complexe. Cei 10 semifinaliști s-au transpus în momentele pe care le-au pregătit pentru această etapă a competiției și au reușit să-și transmită perfect mesajele cu ajutorul aptitudinilor lor incredibile. Pavel Sfera, Corul de copii Unison, Bianca Ceaușescu, Ștefan Glăvănescu, Natalia Duminică, 7 Klase, ADNEU, Rareș Florescu, Duo Romance și Bianca Badea au adus o explozie de bucurie și energie prin numerele de canto, dans flamenco, musical, bellydance, rock experimental moldovenesc, rap, vioară, acrobație cu chingi și balet neo-clasic, pe care le-au prezentat plini de entuziasm.

După o seară incendiară și un show cu trăiri intense, au fost aleși încă doi finaliști. Telespectatorii și-au susținut preferații și au trimis cele mai multe voturi pentru micuța balerină Bianca Badea, iar Andi, Mihaela, Andra și Florin au fost nevoiți să aleagă între reprezentația uluitoare de acrobație, prezentată de Duo Romance, și momentul muzical inedit adus pe scenă de Corul de copii Unison. Juriul s-a gândit foarte bine și a decis să trimită în marea finală grupul Duo Romance.

Jurații au ales aseară și cel de-al patrulea candidat la câștigarea premiului de originalitate în valoare de 10.000 de euro. Aceștia au fost cuceriți iremediabil de talentul Nataliei Duminică și de expresivitatea cu care l-a pus în scenă.

Marile gale live Românii au talent continuă vinerea viitoare, de la 20:30, cu ultimii 10 semifinaliști din acest sezon și cu un show senzațional.

 

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul talent show-ului „Românii au talent”, vineri 18 mai.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-24:06
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.810.51880.2
Kanal D14.95.61007.3
Antena 16.72.5454.2
Romania TV5.52.1370.3
Antena 34.71.8320.5


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-24:06
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.410.3995.7
Kanal D14.55.5527.6
Antena 15.52.1199.0
Antena 35.01.9180.6
DigiSport 14.61.7167.8

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-24:06
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV34.410.3458.5
Kanal D14.54.3193.1
Antena 17.62.3101.4
DigiSport 13.91.252.5
Prima TV2.50.834.0

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE TV. Eliminarea lui Bruce din „Exatlon Romania” aduce prima poziție in audiențe pentru Kanal D! Vezi aici ce televiziuni au intrat ieri seară în topurile de audiență!

Published

on

Credit foto: KANAL D

Miercuri, 16 mai, Kanal D domină concurența în toate targeturile de referință cu  ultimele înfruntari ale reality show-ului „Exatlon Romania”. Ediţia de aseară care a adus eliminarea lui Valentin ”Bruce” Chiş, a plasat stația pe primul loc, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D19:5223:041400738316
FRUCTUL OPRITAntena 119:5922:571085578297
FOTBAL – EUROPA LEAGUEPro TV21:4823:361048615348
FERMA VEDETELORPro TV19:5621:26915584290

Antena 1 s-a clasat pe locul secund în target national în intervalul 19:52-23:04 cu serialul românesc „Fructul Oprit”. Pro TV nu reușește să menţină interesul audienţei cu „Ferma vedetelor” însă obţine cifre foarte bune cu finala Europa League „ Olympique Marseille – Atletico Madrid , clasându-se pe locul doi în target urban si comercial.

Topul posturilor TV în funcţie de audienţă în intervalul emisiunii „Exatlon România”, ieri 16 mai:

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:52-23:04
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.67.81398.4
Antena 114.15.91060.5
Pro TV12.55.3942.2
Romania TV6.72.8501.3
Antena 34.92.1368.2

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:52-23:04
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D17.87.6738.1
Pro TV14.06.0580.1
Antena 113.75.9567.9
Romania TV6.12.6253.3
Antena 35.42.3225.6

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:52-23:04
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D20.37.1315.8
Pro TV19.76.9307.3
Antena 118.76.5291.0
National TV4.31.567.6
Prima TV2.20.834.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Aseară, 2 milioane de români au fost surprinși de hărnicia lui Firicel din Las Fierbinți!

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Aseară, vestea că Firicel s-a apucat de muncă s-a răspândit repede în Fierbinți, iar cel mai afectat de această schimbare inexplicabilă a fost chiar Celentano.

Pentru că nu înțelegea de ce Firicel și-a schimbat atât de tare comportamentul, el a încercat să o înduplece pe Aspirina să stea de vorbă cu el și să afle dacă nu cumva s-a făcut mormon. Adevărul a fost cu totul altul, iar românii au stat cu sufletul la gură până la finalul episodului, ca să vadă cine l-a convins pe Firicel să-și schimbe viața.

Episodul Las Fierbinți de marți seara a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, peste 2 milioane de telespectatori de la nivel național urmărind aventurile fierbințenilor. În minutul de aur, de la ora 21:04, peste 2.4 milioane de români se bucurau de comedie la PRO TV, iar serialul a înregistrat 11.6 puncte de rating și 32.1% share pe segmentul de public comercial, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, ANTENA 1 avea 6.4 puncte de rating și 17.7%.

Comedia continuă joi seară cu un nou episod Las Fierbinți, în care Rață va trebui să-și exprime sentimentele adevărate pe care le-a dezvoltat deja pentru Dalida, iar Dorel va încerca să-l convingă pe Bobiță că a făcut o mișcare înțeleaptă atunci când a dat televizoarele noi unor necunoscuți, pentru a le trece din HD în Full HD.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending